SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door n00cL30n op 21-08-2012 23:45:20 ]twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
----- RSTRCTD EP, now on BEATPORT! -----
Ik heb het idee dat Amerikanen KO's zeer interessant zullen vinden.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:29 schreef Tazmaniac het volgende:
K-1 And Spike Sign Agreement to Bring Kickboxing To US Audiences
Maynard, u serious...?!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:54 schreef Fenomeno het volgende:
Jammer zeg, Maynard - Lauzon, 2 van m'n favoriete LW's tegen elkaar
Sinds hij de transformatie heeft ondergaan van Lay Praynard naar iemand die mokerslagen uitdeelt, absoluutquote:
Graag gedaan!quote:
Heeft op mij echt indruk gemaakt zijn laatste fights zijn instelling lijkt wel 180 graden om gegooidquote:
Mooiquote:Op woensdag 22 augustus 2012 04:35 schreef Hooidraad het volgende:
Frankie Edgar Moves Down to Featherweight, Hopes to Make Debut by End of Year
Helemaal mee eens, je ziet soms die knieën ook helemaal terugbuigen, mag van mij zsm overal illegal worden (in California is dat het al geloof ik). Veel gevaarlijker dan (up)kicks en knees to downed opponent.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:13 schreef vivelafete het volgende:
Op korte termijn is het wel gunstig voor Edgar, titlefight is dichtbij, waar dat op 155 nog wel een paar partijen kan duren. Voor de UFC is het natuurlijk wel prettig dat de mager bezette 145-divisie een boost krijgt. Neemt niet weg dat 155 veel interessanter is.
Wat vinden jullie trouwens van directe kicks naar de voorkant van de knie? JBJ en Silva doen dat veel, en op de Strikeforce undercard van afgelopen weekend moest Keith Berry opgeven naar aanleiding van zo'n strike.
Het werkt goed om afstand te houden natuurlijk (Zoals Bones heel erg goed doet), maar ik vind het de meest verschrikkelijke techniek in MMA. Ik kan er echt heel moeilijk naar kijken, het kan echt de meest verschrikkelijke blessures opleveren. Van mij mag dat per direct illegaal worden. Wat vinden jullie?
ik deed ze altijd op straat, werkte best goed!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:48 schreef Geo4kant het volgende:
Ene kant zeg ik ja, mag verboden worden.. maarja een kneebar is ook niet goed.. al is dat wellicht niet te vergelijken. Ik vind het gewoon smerige trappen, van mij mogen ze verboden worden
Helemaal mee eens, zeer onaangename blessures krijg je ervan. Rampage heeft er volgens mij nog steeds last van.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:13 schreef vivelafete het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van directe kicks naar de voorkant van de knie? JBJ en Silva doen dat veel, en op de Strikeforce undercard van afgelopen weekend moest Keith Berry opgeven naar aanleiding van zo'n strike.
Het werkt goed om afstand te houden natuurlijk (Zoals Bones heel erg goed doet), maar ik vind het de meest verschrikkelijke techniek in MMA. Ik kan er echt heel moeilijk naar kijken, het kan echt de meest verschrikkelijke blessures opleveren. Van mij mag dat per direct illegaal worden. Wat vinden jullie?
maar het gaat niet om wat jij doetquote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:33 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik deed ze altijd op straat, werkte best goed!
Op kneebars/heelhooks kun je tappen, op front kicks niet.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:48 schreef Geo4kant het volgende:
Ene kant zeg ik ja, mag verboden worden.. maarja een kneebar is ook niet goed.. al is dat wellicht niet te vergelijken. Ik vind het gewoon smerige trappen, van mij mogen ze verboden worden
Ik heb hier nog ergens een boekje liggen waarin de verschillende trappen naar de onderste extremiteiten worden beschreven. Heb ze zelf nooit hoeven gebruikenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:33 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik deed ze altijd op straat, werkte best goed!
anderson silva vs patrick Côtéquote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:49 schreef ChesterPerry het volgende:
Hebben jullie een filmpje van die kicks? ik ken de techniek wel maar heb het nooit echt gezien in een fight
Hmm inderdaad, lijkt een beetje meten met twee maten.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:53 schreef THEFXR het volgende:
Cris Cyborg removed from SF show by CSAC
http://www.tatame.com/201(...)It-was-disrespectful
erg vreemd omdat nick ook gewoon coach van nate was in de kooi!
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:49 schreef ChesterPerry het volgende:
Hebben jullie een filmpje van die kicks? ik ken de techniek wel maar heb het nooit echt gezien in een fight
leeft condit eigenlijk nog?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:33 schreef Tazmaniac het volgende:
Hendricks vs. Kampmann Announced For UFC 154 In Montreal
Precies, dat was mijn punt ook, dat je die niet kunt gaan verbieden. Maar die lowkicks van Barry (deze was in zijn debuut tegen Evensen) zou ik niet willen ontvangen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:06 schreef ChesterPerry het volgende:
Pat Barry als ik het goed zie? Dit is gewoon een low kick kan je moeilijk verbieden omdat het eigenlijk weinig blijvend letsel kan opleveren in vergelijk met die lage front kicks.
Condit heeft een date met GSP als hij terug is.quote:
ooh, because dana says, soquote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:55 schreef Tazmaniac het volgende:
Don't judge fights until they happen, dummy!
To clear the air on what happened because I was sitting with her and Kim Couture… She was comped tickets in the stands but not on the floor. She was given floor seat tix by (a UG’er) at the time who had extra. She was on the corner seat so anyone on the floor could ask for pics. While taking pics with fans a ZUFFA employee asked her to go to her original seats because where she was sitting was within a certain amount away from the cage that she was prohibited from being in.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:57 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Hmm inderdaad, lijkt een beetje meten met twee maten.
Heeft hij nog mazzel dat het niet op de andere kant wasquote:
50-45 GSPquote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:04 schreef THEFXR het volgende:
Condit die 12 maanden eruit is geweest en mist vechtritme
tegen GSP die terugkomt van een blessure, 18 maanden eruit geweest, bruin van de ringrust!
UFC hypt the shit out of the fight, iedereen teleurgesteld, dana snuift weer 10 gram op de wc en geeft een jawshiftend interview aan helwani, die al jaren een zuffa puppet is. Dana komt weer met excuses, ringrust is real, i told condit to stay active, bla,bliedabla!
been there, done that!!
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 01:26 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
Vitor zit voortaan ook aan het paardenvlees.
twitter:FrontRowBrian twitterde op donderdag 23-08-2012 om 08:30:52translated, Hendo's BJJ coach says "bad day, and with a really tough decision to be made" .. tweeted 14 hours ago reageer retweet
Dan at hij tijdens z'n early UFC/pride tijd een stal per dagquote:Op donderdag 23 augustus 2012 01:26 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
Vitor zit voortaan ook aan het paardenvlees.
yup, hij loopt met een knee brace!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:12 schreef Hooidraad het volgende:
Het gerucht gaat dat Hendo geblesseerd is. Het zal toch niet hè.
UFC 151: Twitter Goes Crazy But Dan Henderson Tweets He's Feeling Finetwitter:FrontRowBrian twitterde op donderdag 23-08-2012 om 08:30:52translated, Hendo's BJJ coach says "bad day, and with a really tough decision to be made" .. tweeted 14 hours ago reageer retweet
Ik herken alleen de twee meest rechter gasten niet?quote:
Aargh... noez!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:20 schreef THEFXR het volgende:
[..]
yup, hij loopt met een knee brace!
Koch & Glo-Texquote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:08 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Ik herken alleen de twee meest rechter gasten niet?
Moet je van je geld af?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:57 schreef PennyWise84 het volgende:
al meer nieuws over henderson?heb namelijk wel geld op hem staan
http://www.ufc.com/media/ufc-139-henderson-ruaquote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Inderdaad hij mag het ook gewoon aan mij geven
Shogun kan idd net zo goed distance houden als Jonesquote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:40 schreef PennyWise84 het volgende:
[..]
http://www.ufc.com/media/ufc-139-henderson-rua
als die dit voor elkaar krijgt bij jones zie ik niet waarom die niet kan winnen,
Denk ik ookquote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:08 schreef Tazmaniac het volgende:
Bones by choke in the second, zie A. Silva vs. Henderson.
geil wijf, koch, Texeiraquote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:54 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Rampage, Vitor, Aldo, ?, ?,?
Dana White To Make Announcement Regarding UFC 151 At 2 PMquote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:12 schreef Hooidraad het volgende:
Het gerucht gaat dat Hendo geblesseerd is. Het zal toch niet hè.
UFC 151: Twitter Goes Crazy But Dan Henderson Tweets He's Feeling Finetwitter:FrontRowBrian twitterde op donderdag 23-08-2012 om 08:30:52translated, Hendo's BJJ coach says "bad day, and with a really tough decision to be made" .. tweeted 14 hours ago reageer retweet
link van de call:quote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:15 schreef THEFXR het volgende:
om 20.00 uur meer nieuws!
The Ultimate Fighting Championship® organization will host a media conference call today, Thursday, August 23, 2012 at 2 p.m. ET/11 a.m. PT for a special announcement by UFC® President Dana White regarding the upcoming UFC® 151: JONES vs. HENDERSONevent scheduled for Saturday, Sept. 1.
Immediately following the announcement, Dana White will be available for questions from media on the call.
WHO: DANA WHITE, UFC President
WHAT: UFC® 151: JONES vs. HENDERSON Conference Call
WHEN: Thursday, August 23 – 2 p.m. ET/11 a.m. PT
twitter:sonnench twitterde op donderdag 23-08-2012 om 19:41:2930 min to cement your legacy. Champ or Coward? I make a lot more than you do... Show up in 8 days I'll give you my purse. reageer retweet
Ongeveer het enige gevecht ooit waarin ik voor Bones zou juichenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:46 schreef THEFXR het volgende:
twitter:sonnench twitterde op donderdag 23-08-2012 om 19:41:2930 min to cement your legacy. Champ or Coward? I make a lot more than you do... Show up in 8 days I'll give you my purse. reageer retweet
twitter:PersianMMA twitterde op donderdag 23-08-2012 om 19:48:10Breaking News: Dan Henderson out of UFC 151. Media conference with Dana White 2 p.m. ET/11 a.m. PT reageer retweet
Volgens FrontRowBrian ja, die zat er in o.a. in de Overeem case ook naast.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:53 schreef THEFXR het volgende:
oke, Jones denied any replacement, the fight is off the main card!
dat is nu wel zeker,jaquote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:54 schreef roepdeman het volgende:
Kan ik weer die kut OP gaan aanapssen!
twitter:FrontRowBrian twitterde op donderdag 23-08-2012 om 19:57:06UFC 151 -cancelled-. Machida was offered Jones. Said no. Chael was offered Jones. Accepted. Jones declined. Jones/Hendo possible 9/22 TO reageer retweet
en sonnen wilde wel, maar jones scheet bakstenen!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:02 schreef Fenomeno het volgende:
Dana White: UFC 151 completely cancelled, fixer had gelijk
wel ballen,moet die alleen nie weer een knie vreten alsof die rustig op de grond zit te picknicken...quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:05 schreef Fenomeno het volgende:
Wel respect voor Sonnen dat hij een fight op 9 days notice wil pakken zeg
Op sportief gebied is het toch de eer van Team Quest die hij verdedigd. Maar Chael P. Sonnen weet dat z'n zakken ook rijkelijk gevuld zullen worden met deze match upquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:05 schreef Fenomeno het volgende:
Wel respect voor Sonnen dat hij een fight op 9 days notice wil pakken zeg
Travis Browne zou een permanente deuk in zijn hoofd slaan, ik geloof echt niet dat Bones echt wat kan in de heavyweight division.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:11 schreef Hooidraad het volgende:
Waarom geen heavyweight erin gooien voor een non-title fight
Ik zie het probleem nietquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:14 schreef Cardizzle14 het volgende:
[..]
Travis Browne zou een permanente deuk in zijn hoofd slaan,
Kennelijk wilde Jones tegen niemand anders vechten om de card te redden..quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:10 schreef THEFXR het volgende:
THE BALDFATHER walst even over zijn 205 champ heen ,lolololol![]()
![]()
Jones wil gewoon prepared zijn.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:17 schreef roepdeman het volgende:
[..]
Kennelijk wilde Jones tegen niemand anders vechten om de card te redden..
Jones is daarom niet mijn favoriete fighter. PRIDE fighters deden wel gekkere dingen (wat short notice fights betreft) alleen om te vechten. Daarom werd en ben ik bijvoorbeeld wel fan van een Dan Henderson.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jones wil gewoon prepared zijn.
Hij had zijn antwoordje wel klaarquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:18 schreef Geo4kant het volgende:
One fight-cardkijken wat Dana zegt..
diva is gonna get cut!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jones wil gewoon prepared zijn.
Ik ook niet, hij wel..quote:
Hij heeft gelijk maar ook weer niet. Dit geintje kost ze erg veel geld, de rest heeft ook geen inkomen en fight.. Maar aan de andere kant de UFC besluit om de hele card te schrappen itt PPV korting + refund/gedeelte terug krijgen voor tickets.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:27 schreef THEFXR het volgende:
oooh, baldy is ripping jones a new one!
Okeequote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:30 schreef roepdeman het volgende:
Ariel vroeg: Wat als Jones weigert om tegen Machida te vechten?
Dana zei: Don't ask me stupid questions. <dana rant>
Ariel: huh?
Dana: Als hij weigert om tegen Machida te vechten dan hebben we vanmiddag een nieuwe conference call and it won't be good!
quote:Gr¤g Jackson should never be interviewed by any one ever again, except for a psychiatrist!
Nah, gaat niet gebeurenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:32 schreef THEFXR het volgende:
nu allemaal dana twitteren, dat ie jones moet cutten, lol
Fucking hell, iemand sla dit opquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:32 schreef kevin_ het volgende:
Dit ga ik zo nog een keer luisteren.
en wij denken dat hij pissed was op CEES,maar dit sloeg alles!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Fucking hell, iemand sla dit opdit ga ik terug luisteren ja.
Dit overtreft de Loretta Hunt rant zo hard
Non-believerquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:36 schreef Geo4kant het volgende:
Zou wel echt genieten zijn als Bones straks verliest van Machida (ook al zie ik het niet gebeuren)
Kan ik me niet voorstellen eigenlijk, snap niet waarom hij het gevecht niet aanneemt. Tenzij hij zich onzeker voelt zonder eerst 3 maanden gameplan te drillen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:40 schreef Geo4kant het volgende:
Zou Jones dan zo bang zijn voor de wrestling van Sonnen?
Dat is dus de vraag, want het is een beetje vreemd. Sonnen is bij lange na niet in topvorm na zijn fight tegen Anderson Silva, moet ook nog een paar pondjes erbij eten aangezien hij vanuit een divisie lager komt.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:40 schreef Geo4kant het volgende:
Zou Jones dan zo bang zijn voor de wrestling van Sonnen?
Ja.. dat lijkt er op..quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:41 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Kan ik me niet voorstellen eigenlijk, snap niet waarom hij het gevecht niet aanneemt. Tenzij hij zich onzeker voelt zonder eerst 3 maanden gameplan te drillen.
Dat zal het zijn inderdaadquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:41 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Kan ik me niet voorstellen eigenlijk, snap niet waarom hij het gevecht niet aanneemt. Tenzij hij zich onzeker voelt zonder eerst 3 maanden gameplan te drillen.
Zou ook erg raar zijn ..quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:43 schreef Splackavellie02 het volgende:
Kom op nou mensen. Ik mag Jones ook niet, maar jullie denken toch niet serieus dat Sonnen-Jones een optie was? Dana probeert gewoon te hypen om niets.
je wint er totaal niks mee om dana pissed off te maken!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:43 schreef Splackavellie02 het volgende:
Kom op nou mensen. Ik mag Jones ook niet, maar jullie denken toch niet serieus dat Sonnen-Jones een optie was? Dana probeert gewoon te hypen om niets.
Idd, 3 takedowns stuffen, reversaltje, paar elleboogjes en Bones kan een paar miljoen rijker gaan douchen, zich klem zuipen en z'n Bentley in een verkeersbord parkeren. Gezien Dana z'n Jackson rant zou het me niks verbazen als uncle Greg het zooitje heeft afgeblazenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zou ook erg raar zijn ..
Maar toch, voor Bones is toch een vrij simpele overwinning waardoor hij toch veel geld verdiend, de card door kan gaan, sponsoren tevreden, baas tevreden etc..
Het zou mij niets verbazen als het gevecht niet eens in overweging is genomen, maar dat Dana gewoon uit zijn nek lult om Sonnen in de toekomst eventueel beter te kunnen hypen, mocht hij langs Forrest komen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zou ook erg raar zijn ..
Maar toch, voor Bones is toch een vrij simpele overwinning waardoor hij toch veel geld verdiend, de card door kan gaan, sponsoren tevreden, baas tevreden etc..
Mwa dat weet ik niet, een heel event cancellen kost ergggg veel geld.. en ook doe je er geen goed mee als de UFC nadat er al wat mindere cards zijn geweest.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:45 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Het zou mij niets verbazen als het gevecht niet eens in overweging is genomen, maar dat Dana gewoon uit zijn nek lult om Sonnen in de toekomst eventueel beter te kunnen hypen, mocht hij langs Forrest komen.
Ik zou het hele gevecht niet serieus nemen. Zelfs een non-title fight ervan maken als ik dat kon.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:43 schreef Splackavellie02 het volgende:
Er is nog nooit een card gecancelled! Al zou het een non title fight worden, dan nog had iedereen betaald gekregen. Hype of geen hype, iedereen die een kaartje heeft gekocht is de lul, omdat Jones weigert te vechten. Dat is de realiteit.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:45 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Het zou mij niets verbazen als het gevecht niet eens in overweging is genomen, maar dat Dana gewoon uit zijn nek lult om Sonnen in de toekomst eventueel beter te kunnen hypen, mocht hij langs Forrest komen.
Enorm verschil met FOK! ja, ik haak altijd snel af op andere fora.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:45 schreef Geo4kant het volgende:
Zo irritant he dat andere fora geen automatische refreshing hebbenzo kun je verder niks lekker volgen.
Denk ook dat Dana niet de moeilijkste was geweest met een mooie zak extra geld als Jones ja had gezegd.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:54 schreef Geo4kant het volgende:
Eens, genoeg redenen om ja te zeggen ipv nee. Je bent een hele grote favoriet. Jones kan hem ook gewoon triangle'n dus.. Jones is overal beter ..
tuurlijk, een event cancellen is erg slecht voor het merk UFC ook omdat ze nu in die fox deal zitten!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:55 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Denk ook dat Dana niet de moeilijkste was geweest met een mooie zak extra geld als Jones ja had gezegd.
OMG... dat ze het zelfs maar overwogen om Sonnen als vervanger neer te zettenquote:During the teleconference, White said that when he found out about Henderson's injury, former middleweight contender Chael Sonnen was offered the bout with Jones and accepted, but Jones refused to accept the fight
Hij zal waarschijnlijk een van de weinige zijn die het gevecht zou accepteren...quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:37 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
OMG... dat ze het zelfs maar overwogen om Sonnen als vervanger neer te zetten![]()
![]()
Tis gewoon een fucking belediging aan alle andere LHW die gepasseerd worden.
Machida was eerste keus maar die wilde niet op short notice.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:37 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
OMG... dat ze het zelfs maar overwogen om Sonnen als vervanger neer te zetten![]()
![]()
Tis gewoon een fucking belediging aan alle andere LHW die gepasseerd worden.
Zou het? Kan me niet voorstellen dat van alle LHW (lijst) iedereen het zou weigerenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:41 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Hij zal waarschijnlijk een van de weinige zijn die het gevecht zou accepteren...
Ze cutten water weight hè, geen vetquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:46 schreef Geo4kant het volgende:
Die fighters moeten maar eens in shape blijven, sowieso dat weight cutten is irritant. Als ze zich eens niet zo vol vreten tussen fights door en heel het jaar relatief fit blijven..
Dan nog, denk jij niet dat fighters zich even laten gaan, Rampage en Andy zijn niet de enige, kan nietquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:47 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Ze cutten water weight hè, geen vet
Goed punt, denk dat geen enkele LHW in 8 dagen niet 10 kg vet kunnen cutten, maar zelfs dan, als ze overweight binnenkomen krijgen ze een 20% boete van hun fightpurse maar kunnen wel starten, ze zouden nog wel kunnen knokken. Dana zou ze die 20% kunnen compenseren.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dan nog, denk jij niet dat fighters zich even laten gaan, Rampage en Andy zijn niet de enige, kan nietdie gaan aan de barbecue en vette hap etc.. komen wel wat aan in vet.
Sonnen verkoopt PPV's en je hebt de zekerheid dat hij het gevecht aanpakt en nog beter op de kaart zet. Shogun heeft zijn kans gehad, maar heeft laten zien dat hij er niet klaar voor is. Een Rampage op 50% zit ook niemand op te wachten. Tegen Rashad wordt het weer een saaie 5 ronden beslissing. Gustafsson maybe, maar heeft naar mijn idee nog te weinig gedaan. Little Nog..tjaquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:45 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Zou het? Kan me niet voorstellen dat van alle LHW (lijst) iedereen het zou weigeren
Hadden ze Rashad, Rampage en Shogun al gevraagd voordat ze Sonnen benaderden?
Hoe zit het met Gustafsson? En little Nog?
Rampage is wel extreem ja, die gaat in de eerste weken na z'n gevecht 4x per week naar de McDolo geloof ikquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dan nog, denk jij niet dat fighters zich even laten gaan, Rampage en Andy zijn niet de enige, kan nietdie gaan aan de barbecue en vette hap etc.. komen wel wat aan in vet.
True true, als het puur om het geld verdienen, promoten en naamsbekendheid gaat dan is Sonnen de beste keus.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:54 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Sonnen verkoopt PPV's en je hebt de zekerheid dat hij het gevecht aanpakt en nog beter op de kaart zet. Shogun heeft zijn kans gehad, maar heeft laten zien dat hij er niet klaar voor is. Een Rampage op 50% zit ook niemand op te wachten. Tegen Rashad wordt het weer een saaie 5 ronden beslissing. Gustafsson maybe, maar heeft naar mijn idee nog te weinig gedaan. Little Nog..tja. Enz. enz.
Las het afgelopen week ja, echt ziekquote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:02 schreef slashdotter3 het volgende:
http://www.mmafighting.co(...)emelianenko-mma-news
Olympic Gold Medalist Rulon Gardner Declined $1 Million Offer to Fight Fedor Emelianenko
1 miljoen pakken en dan een Bob Sapp doenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:06 schreef Geo4kant het volgende:
Ik laat me wel een keer KO slaan hoor door Fedor voor een miljoen
Als ik dan 6 weken door een reetje moet 'eten' vind ik het nog wel waard.
Gewoon incasseren.. desnoods na wat klappen gewoon je rug op geven en hem je laten RNC'en en dan niet tappenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:08 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
1 miljoen pakken en dan een Bob Sapp doen
Al loop je dan wel het risico op problemen met de Yakuza
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:18 schreef THEFXR het volgende:
conference call Dana white:
http://www.blogtalkradio.(...)-151-conference-call
Die ziet hij zo aankomen, voor je het weet zit die F-bomb in je gezicht.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:12 schreef slashdotter3 het volgende:
Ik zou Fedor direct een schop in z'n ballen geven!
twitter:joerogan twitterde op donderdag 23-08-2012 om 23:57:49I feel sorry the most for the fighters on the undercard that are missing a paycheck after a long camp. My thoughts go out to them. reageer retweet
twitter:joerogan twitterde op vrijdag 24-08-2012 om 00:01:17Jones is the champ and a grown man. He makes his own decisions, but I gotta say @SonnenCH is a BAD MOTHERFUCKER for stepping up like that reageer retweet
was idd een easy payday geweest!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:37 schreef Hoogstaande het volgende:
Jon Jones kktoelie, gaat ie Sonnen weigeren, wat een mongol
Niet alleen dat, hij naait gewoon miljoenen mensen nu, van collegavechters, tot aanwezig publiek tot fans over de hele wereld.quote:
Het event zou op zich nog doorgang kunnen vinden als gratis, maar kennelijk is dat zelfs voor de UFC ondenkbaar. Dan heb je het echt verbruid als champ denk ik en zou je titel moeten worden afgenomen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 01:05 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Niet alleen dat, hij naait gewoon miljoenen mensen nu, van collegavechters, tot aanwezig publiek tot fans over de hele wereld.
Nou nou dit is ook overdreven. Jones heeft ervoor gekozen niet tegen Sonnen te vechten jammer is het dan zijn schuld dat Dana het af blaast.... Het gaat hier wel om een titel.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 01:08 schreef roepdeman het volgende:
[..]
Het event zou op zich nog doorgang kunnen vinden als gratis, maar kennelijk is dat zelfs voor de UFC ondenkbaar. Dan heb je het echt verbruid als champ denk ik en zou je titel moeten worden afgenomen.
is idd zo, dat zei dana ook! heeft ie goed gedaan voor de carriere van jonesquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 01:09 schreef Hoogstaande het volgende:
Ja echt beroerd.
En ik verdenk GregJackson
ervan dat hij hem dit heeft aangeraden
Natuurlijk niet. Als Jones een eigen wil had gehad was ie goldenboy.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 01:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Als Jones Machida knokkie slaat is hij weer de goldenboy waan van de dag
Hij is toch echt de grootste vechter in de UFC op dit moment.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 01:19 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Als Jones een eigen wil had gehad was ie goldenboy.
maar geen ppv seller, de ufc maakt geen sterren meer!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 01:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hij is toch echt de grootste vechter in de UFC op dit moment.
. En om t nog gekker te maken. Anderson Silva wilde UFC 151 redden door op 205 te vechten, alleen niet tegen Jones.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 08:24 schreef Fyodor het volgende:
Juist als je denkt dat het niet gekker kan.... Lees ik net dat Machida gecancelled heeft en Jon Jones tegen Vitor Belfort vecht op UFC 152 @ 205. Tweede keer dat Belfort een titleshot krijgt zonder een gevecht te hebben gehad op dat gewicht.
Watquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 08:24 schreef Fyodor het volgende:
Juist als je denkt dat het niet gekker kan.... Lees ik net dat Machida gecancelled heeft en Jon Jones tegen Vitor Belfort vecht op UFC 152 @ 205. Tweede keer dat Belfort een titleshot krijgt zonder een gevecht te hebben gehad op dat gewicht.
Jaquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:52 schreef Tazmaniac het volgende:
Vitor... ?
Is er al bekend waarom Machida niet wil? 4 weken te kort?
Begrijpelijk, als Machida en Rua voor de 2e keer van JJ verliezen (zeer waarschijnlijk) dan gaan ze nooit meer een 3e keer krijgen.quote:
WWE is er niks bij!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:23 schreef slashdotter3 het volgende:
Damn, wat een soap is dit geworden
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:51 schreef Geo4kant het volgende:
This topic has gone from JUST BLEED to.. JUST READDDD!!!!!
Jon Lajoiequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:03 schreef Lajoie het volgende:
Opzich kan het best goed uitpakken voor JBJ, hij bombardeert zichzelf nu tot DE badguy van de UFC. Als hij die positie goed weet uit te buiten: ........ $$.
Ik bedoel, wie wil nou niet zien dat JBJ knockout geslagen wordt door welke contender dan ook?
Al denk ik niet dat hij zijn beslissing uit op dergelijke overwegingen heeft gebaseerd.
Vitor by KTFO plz
Je moet je zo te zien nog wat inlezenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:24 schreef vivelafete het volgende:
Het is wel erg spijtig dat Jones geen ander gevecht accepteerde en het getuigt ook niet echt van een enorm vechtershart, maar ik begrijp het ook wel weer. Hij is een vechter die zich blijkbaar niet comfortabel voelt als hij niet een uitgebreid gameplan heeft gecreëerd. Bovendien staat er voor hem nogal wat op het spel, zowel zijn titel als een enorme zak met geld. Ik begrijp best dat je dat wat voorzichtiger bent, als had hij Sonnen natuurlijk (in deze situatie vooral) makkelijk kunnen hebben.
Chael is trouwens wel echt een fucking held! Anybody, any weight, anywhere, anytime!
Natuurlijk praat hij een hele hoop onzin (al zie ik daar wel de humor van in), maar het is wel echt een no-nonsense vechter die er staat wanneer het hem gevraagd wordt. Hij komt ook nooit met laffe smoesjes aanzetten achteraf. Zijn vechtersinstelling is echt fantastisch!
Hoezo moet ik me inlezen? Ik ben bekend met hetgeen je post en ik ben het er ook mee eens. We zeggen practisch hetzelfde.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:15 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Je moet je zo te zien nog wat inlezen
- JJ had niet 8 dagen maar 3 want de laatste week wordt er niet meer getrained maar alleen geweighcut en media activiteiten
- van die 3 dagen waren z'n trainers in het buitenland vanwege een partij van Arlovski dus hij zou het in z'n eentje moeten doen
- Sonnen was al voorbereid aangezien hij een v/d trainingspartners van Hendo was
- Sonnen had helemaal niets te verliezen, JJ juist van alles
Ik geef vooral UFC de schuld dat ze geen plan B hadden voor dit, JJ niet, GJ ook niet.
Lange radio discussie over dit onderwerp: http://www.sherdog.com/ra(...)s-to-Dana-White-2729
Vroeger waren er veel minder cards dus dan kon je stacken. Dit is gewoon het nadeel van de vele evenementen. Denk ook niet dat de echte fans een mindere card bijvoorbaat zullen skippen itt de casuals.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:35 schreef THEFXR het volgende:
Ik denk dat de UFC keihard aan het vallen is, downwards spiral, ben benieuwd wanneer dit weer positief gaat worden of ze gaan failliet?
vroeger waren de PPV's zo stacked dat het niet uitmaakte of het main event uitviel dan werd gewoon de co main event gebumped, nu valt het main event weg en je hebt geen kaart meer over!
Nog wel, eens kijken wat er staat op fight nightquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:03 schreef Tazmaniac het volgende:
UFConFOX 5 is stacked als een motherfucker
Benieuwd hoe ze hem aanvullen, als ze hem nog een beetje bij stacken ga ik mss overwegen om erheen te gaanquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nog wel, eens kijken wat er staat op fight night
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:09 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Benieuwd hoe ze hem aanvullen, als ze hem nog een beetje bij stacken ga ik mss overwegen om erheen te gaan
Still day dreams..quote:
Een enorm verschil met voorgaande jaren inderdaad, echt jammer.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:35 schreef THEFXR het volgende:
Ik denk dat de UFC keihard aan het vallen is, downwards spiral, ben benieuwd wanneer dit weer positief gaat worden of ze gaan failliet?
vroeger waren de PPV's zo stacked dat het niet uitmaakte of het main event uitviel dan werd gewoon de co main event gebumped, nu valt het main event weg en je hebt geen kaart meer over!
Barao is een koele Motherfucker, Condit niet?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:59 schreef Splackavellie02 het volgende:
Waarom staat Barao wel in de OP als interim kampioen, maar Condit niet?
quote:Dana White should rent a copy of "The Godfather," if only to be reminded of one of its more classic lines.
It's not personal. It's business.
White knows the B word better than anyone else. He is the main reason the Ultimate Fighting Championship has grown from a small-time mixed martial arts organization once on its deathbed to the sport's global power.
His direction. His determination. His dedication.
The guy could sell Packers gear to Bears fans ... and convince them to wear it.
But no one ever has confused White of owning any sort of filter when it comes to stating his opinion, and the UFC president on Thursday took what is considered his normal level of disparaging remarks to an even more bizarre one.
White announced the cancellation of UFC 151 on Sept. 1 at Mandalay Bay when light heavyweight champion Jon Jones refused to fight stand-in opponent Chael Sonnen on eight days' notice.
Which is Jones' right.
Which is what his trainer - Greg Jackson - advised.
Which, by the way, makes complete sense.
Which set off White: "This is one of those selfish, disgusting decisions that doesn't just affect you," he said. "I don't think this is a decision that's going to make Jon Jones very popular with fans, vendors, sponsors, cable distributors or other fighters.
"(Jackson) is a sport killer. This guy's from another planet. I've never seen anything like it in my life. He told Jon Jones taking the fight against Sonnen would be the biggest mistake of his entire career. This guy should never be interviewed by anyone ever again except for maybe a psychiatrist."
Just a guess, but I'm thinking a few doctors with couches wouldn't mind a serious crack at White.
He should be upset. This is a first. The UFC never has canceled an event. Big money is on the line. Big business.
But make no mistake - White is not used to any of his fighters dictating minor decisions, never mind such a major one, and his words and tone Thursday came off more like a spoiled child whose parents just handed down a month of restriction than one of the most successful and powerful entrepreneurs in sports history.
White is all about power, and for the first time in forever when it comes to his company, a fighter publicly usurped that of the president.
The truth: Jones made the right call.
He was scheduled to fight Dan Henderson, trained to fight Henderson, strategized to fight Henderson, lived and breathed the past few months to fight Henderson. But then Henderson suffered a knee injury.
It is a champion's right to balk at the idea of risking his belt against someone else on such short notice. It is a trainer's right, and most would argue responsibility, to protect his fighter from doing so.
Who should Jones listen to if not Jackson, the man who trains him and is with him every day leading into a fight?
Jones never has been the most popular fighter among fans during his quick ascent to the top of the light heavyweight division, and I'm not sure how much he cares if such feelings turn even more negative now.
I'm not sure he should.
Sponsors like winners, and Jones is one. Cable distributors will be fine if they believe Jones will sell pay per views. Vendors won't starve over one canceled event. It's a tough but realistic part of their profession. Fans will pay to watch in person and at home in hopes Jones loses as much as those who want him to win. But they will pay.
Those undercard fighters from Sept. 1 will receive another opportunity, be it when Jones now fights Vitor Belfort at UFC 152 on Sept. 22 in Toronto or on another card. Other fighters can be upset as they want with Jones, but all want the fame and success he has.
In other words, this is not near the catastrophe White painted Thursday.
It's business.
Which is ironic, given the UFC always has been about itself and the bottom line first, which is fine. It's the company's money to spend as it sees fit, its business to run as it wishes.
Jones merely is acting in the same manner by refusing to change his game plan and fight Sonnen. He's looking out for No. 1, just like White.
If it's true the UFC has surpassed boxing in a mainstream realm - and White's company long has stated it has - how quickly do you think Floyd Mayweather Jr. or Manny Pacquiao would laugh a promoter out of the room at the suggestion of changing opponents eight days out?
What this cancellation does is bring to light another truth: The UFC for some time now has offered far too many fight cards annually, which has led to shrinking attendance in some cities and can't save cards such as UFC 151 when the main event falls through.
Fewer cards would mean events with deeper talent, which could avoid such a mess as Thursday's news brought.
Said White: "UFC 151 will be remembered as the event Jon Jones and Greg Jackson murdered."
Talk about dramatic.
He makes Michael Corleone look like Winnie the Pooh.
Las Vegas Review-Journal sports columnist Ed Graney can be reached at egraney@reviewjournal.com or 702-383-4618. He can be heard from 11 a.m. to 2 p.m. Monday through Friday on "Gridlock," ESPN 1100 and 98.9 FM. Follow him on Twitter: @edgraney.
Fair enoughquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:39 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Barao is een koele Motherfucker, Condit niet?
Daar is geen plaats meer voor.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:59 schreef Splackavellie02 het volgende:
Waarom staat Barao wel in de OP als interim kampioen, maar Condit niet?
Kan ik eindelijk deze weer eens postenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:01 schreef Geo4kant het volgende:
Ed Graney: Fighter usurps power of UFC boss
[..]
quote:Light heavyweight Kyle returns to the first time since a no-decision result against Rafael "Feijao" Cavalcante this past May. Kyle originally suffered a disappointing 33-second loss in the bout, but the result was changed to a no decision when Cavalcante failed a post-fight drug screen. He now meets Staring, a Strikeforce newcomer who currently boasts a six-fight win streak. The Dutchman is a former heavyweight with 14 knockout and eight submission wins to his credit.
quote:Champ Gilbert Melendez vs. Pat Healy (for lightweight title)
Guto Inocente vs. Gian Villante
Adriano Martins vs. Isaac Vallie-Flagg
Caros Fodor vs. Josh Thomson
Quinn Mulhern vs. Jorge Santiago
Mike Kyle vs. Dion Staring
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:42 schreef ChesterPerry het volgende:
Ik kom wel met het goede nieuws:
[..]
[..]![]()
![]()
![]()
bassie b slaapt vannacht niet,lolquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:48 schreef ChesterPerry het volgende:
Word hem een tijdje missen in de Gym.
je vergeet dat machida nog in een medical suspension zit van zijn vorige gevecht?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 01:55 schreef slashdotter3 het volgende:
Mooie samenvatting gevonden:
In the past 24 hours (rumors and news):
Dan Henderson injured, out of UFC 151.
Jon Jones vs. Chael Sonnen for UFC 151.
Jon Jones turns down Chael Sonnen for UFC 151.
Dana White holds conference call to cancel UFC 151.
Jon Jones vs. Lyoto Machida II added to UFC 152.
Lytoto Machida declines offer to fight Jon Jones at UFC 152.
Shogun Rua declines offer to fight Jon Jones at UFC 152.
Vitor Belfort Steps up to fight Jon Jones at UFC 152.
Wanderlei Silva replaces Vitor to fight Alan Belcher at UFC 153.
Alan Belcher spinal fracture, pulls out of Wand fight at UFC 153..
===========
En dan nu kan Machida 3 weken later wel![]()
Wat een soap, wat een soap...
Eerste paar fights (vanaf 2 uur) waren tof, toen ben ik gaan slapenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 10:24 schreef n00cL30n het volgende:
Bellator is weer eens de moeite waard van het kijken?
er is een grotere kans dat belfort injured raakt, met al die beesten in de gym!quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:02 schreef Tazmaniac het volgende:
Vraag me af welk record de blackzillians hebben in de UFC... cant be good if you think about it!
Belfort is breder dan iedereen manquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:05 schreef THEFXR het volgende:
[..]
er is een grotere kans dat belfort injured raakt, met al die beesten in de gym!
quote:Chael Sonnen is still taking shots at UFC star Jon Jones, but now he's doing it with a flier for his pizza joint in Oregon ... and it's pretty obvious what he's trying to say.
Sonnen is still fuming mad that Jones refused to fight him at UFC 151 after Sonnen was named as an injury replacement for Dan Henderson.
So now Sonnen is calling out Jones by adverting a Jon Jones Special Pizza ... which is "loaded with chicken." He also pokes fun at Jones' DUI arrest back in May, by advertising that the special comes with a six-pack of beer ... but they offer delivery so you'll "avoid a DUI."
Not very subtle, but effective.
Read more: http://www.tmz.com/2012/0(...)icken/#ixzz24dg99QIW
Overeem = HWquote:
quote:Op zondag 26 augustus 2012 11:27 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Overeem = HW
Belfort = LHW
Rashad = tengere MW
Bizar hoe groot Belfort eigenlijk is...
Alsnog een awesome kaart.quote:
Die blik van die scheidsquote:
Dat stadium is hij al gepasseerd... hij gelooft er nu daadwerkelijk in dat hij de kampioen is ;-)quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:44 schreef Splackavellie02 het volgende:
Sonnen weet zelf ook wel dat doen alsof de enige manier is waarop hij ooit in de buurt komt van een kampioensgordel. Het is een beetje zielig, maar het is alles wat hij heeft, dus laat die arme jongen lekker.
quote:After training her tail off only to suffer a 54-second submission loss to Ronda Rousey earlier this month it looks like Strikeforce bantamweight Sarah Kaufman is itching to fight again sooner than later. Fortunately, thanks to all-female MMA promotion Invicta FC, the 26-year old Canadian is going to get her wish.
According to an official press release from the promotion, Kaufman has agreed to take on Kaitlin Young on October 6 at Invicta FC 3 in Kansas City.
Doodzonde dat de main card maar 4 fights krijgt.. benieuwd wat er nog bij gaat komen op de prelims..quote:Main Card
Lightweight Championship bout: Benson Henderson (c) vs. Nate Diaz
Light Heavyweight bout: Mauricio Rua vs. Alexander Gustafsson
Welterweight bout: B.J. Penn vs. Rory MacDonald
Welterweight bout: Mike Swick vs. Matt Brown
Prelims
Heavyweight bout: Brendan Schaub vs. Lavar Johnson
Lightweight bout: Ramsey Nijem vs. Joe Proctor
Lightweight bout: Tim Means vs. Abel Trujillo
Lightweight bout: Daron Cruickshank vs. Henry Martinez
Inderdaad, main card ziet er verder wel heel goed uit. Maar ik ga niet meer juichen voordat ik ze daadwerkelijk The Octagon zie betreden.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:06 schreef Tazmaniac het volgende:
UFC onFOX 5
[..]
Doodzonde dat de main card maar 4 fights krijgt.. benieuwd wat er nog bij gaat komen op de prelims..
Ziet er keurig uit, maar voor de rest wat Hooidraad zegt. We zijn al zoveel teleurgesteld de laatste tijd...quote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:06 schreef Tazmaniac het volgende:
UFC onFOX 5
[..]
Doodzonde dat de main card maar 4 fights krijgt.. benieuwd wat er nog bij gaat komen op de prelims..
ik persoonlijk welquote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:43 schreef Tazmaniac het volgende:
Denken jullie dat het te leip is om meteen een kaartje te kopen zodra ze in de verkoop gaan.. aangezien dan nog heel wat zou kunnen gebeuren i.v.m. injuries en shit??
Dat komt omdat UFC on Fox minder zendtijd heeft. Vorige keer was ook maar 4 fights en alsnog de beste card van dit jaar.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:06 schreef Tazmaniac het volgende:
UFC onFOX 5
[..]
Nee het is sowieso een heel gebeuren en toffe reis. Meestal vallen de super dikke cards ook tegen dus daar zou ik niet op letten als je naar een event wil gaanquote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:43 schreef Tazmaniac het volgende:
Denken jullie dat het te leip is om meteen een kaartje te kopen zodra ze in de verkoop gaan.. aangezien dan nog heel wat zou kunnen gebeuren i.v.m. injuries en shit??
Nah, never gonna happenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:53 schreef An_awesome_wave het volgende:
UG explodes after Dana White asks for feedback on Fedor vs. Brock fight
Make it happen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 26% gewijzigd door slashdotter3 op 30-08-2012 01:47:02 ]
In de middenmoot?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 01:56 schreef slashdotter3 het volgende:
Om in de moot te komen:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |