en wij denken dat hij pissed was op CEES,maar dit sloeg alles!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Fucking hell, iemand sla dit opdit ga ik terug luisteren ja.
Dit overtreft de Loretta Hunt rant zo hard
Non-believerquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:36 schreef Geo4kant het volgende:
Zou wel echt genieten zijn als Bones straks verliest van Machida (ook al zie ik het niet gebeuren)
Kan ik me niet voorstellen eigenlijk, snap niet waarom hij het gevecht niet aanneemt. Tenzij hij zich onzeker voelt zonder eerst 3 maanden gameplan te drillen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:40 schreef Geo4kant het volgende:
Zou Jones dan zo bang zijn voor de wrestling van Sonnen?
Dat is dus de vraag, want het is een beetje vreemd. Sonnen is bij lange na niet in topvorm na zijn fight tegen Anderson Silva, moet ook nog een paar pondjes erbij eten aangezien hij vanuit een divisie lager komt.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:40 schreef Geo4kant het volgende:
Zou Jones dan zo bang zijn voor de wrestling van Sonnen?
Ja.. dat lijkt er op..quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:41 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Kan ik me niet voorstellen eigenlijk, snap niet waarom hij het gevecht niet aanneemt. Tenzij hij zich onzeker voelt zonder eerst 3 maanden gameplan te drillen.
Dat zal het zijn inderdaadquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:41 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Kan ik me niet voorstellen eigenlijk, snap niet waarom hij het gevecht niet aanneemt. Tenzij hij zich onzeker voelt zonder eerst 3 maanden gameplan te drillen.
Zou ook erg raar zijn ..quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:43 schreef Splackavellie02 het volgende:
Kom op nou mensen. Ik mag Jones ook niet, maar jullie denken toch niet serieus dat Sonnen-Jones een optie was? Dana probeert gewoon te hypen om niets.
je wint er totaal niks mee om dana pissed off te maken!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:43 schreef Splackavellie02 het volgende:
Kom op nou mensen. Ik mag Jones ook niet, maar jullie denken toch niet serieus dat Sonnen-Jones een optie was? Dana probeert gewoon te hypen om niets.
Idd, 3 takedowns stuffen, reversaltje, paar elleboogjes en Bones kan een paar miljoen rijker gaan douchen, zich klem zuipen en z'n Bentley in een verkeersbord parkeren. Gezien Dana z'n Jackson rant zou het me niks verbazen als uncle Greg het zooitje heeft afgeblazenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zou ook erg raar zijn ..
Maar toch, voor Bones is toch een vrij simpele overwinning waardoor hij toch veel geld verdiend, de card door kan gaan, sponsoren tevreden, baas tevreden etc..
Het zou mij niets verbazen als het gevecht niet eens in overweging is genomen, maar dat Dana gewoon uit zijn nek lult om Sonnen in de toekomst eventueel beter te kunnen hypen, mocht hij langs Forrest komen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zou ook erg raar zijn ..
Maar toch, voor Bones is toch een vrij simpele overwinning waardoor hij toch veel geld verdiend, de card door kan gaan, sponsoren tevreden, baas tevreden etc..
Mwa dat weet ik niet, een heel event cancellen kost ergggg veel geld.. en ook doe je er geen goed mee als de UFC nadat er al wat mindere cards zijn geweest.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:45 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Het zou mij niets verbazen als het gevecht niet eens in overweging is genomen, maar dat Dana gewoon uit zijn nek lult om Sonnen in de toekomst eventueel beter te kunnen hypen, mocht hij langs Forrest komen.
Ik zou het hele gevecht niet serieus nemen. Zelfs een non-title fight ervan maken als ik dat kon.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:43 schreef Splackavellie02 het volgende:
Er is nog nooit een card gecancelled! Al zou het een non title fight worden, dan nog had iedereen betaald gekregen. Hype of geen hype, iedereen die een kaartje heeft gekocht is de lul, omdat Jones weigert te vechten. Dat is de realiteit.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:45 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Het zou mij niets verbazen als het gevecht niet eens in overweging is genomen, maar dat Dana gewoon uit zijn nek lult om Sonnen in de toekomst eventueel beter te kunnen hypen, mocht hij langs Forrest komen.
Enorm verschil met FOK! ja, ik haak altijd snel af op andere fora.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:45 schreef Geo4kant het volgende:
Zo irritant he dat andere fora geen automatische refreshing hebbenzo kun je verder niks lekker volgen.
Denk ook dat Dana niet de moeilijkste was geweest met een mooie zak extra geld als Jones ja had gezegd.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:54 schreef Geo4kant het volgende:
Eens, genoeg redenen om ja te zeggen ipv nee. Je bent een hele grote favoriet. Jones kan hem ook gewoon triangle'n dus.. Jones is overal beter ..
tuurlijk, een event cancellen is erg slecht voor het merk UFC ook omdat ze nu in die fox deal zitten!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:55 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Denk ook dat Dana niet de moeilijkste was geweest met een mooie zak extra geld als Jones ja had gezegd.
OMG... dat ze het zelfs maar overwogen om Sonnen als vervanger neer te zettenquote:During the teleconference, White said that when he found out about Henderson's injury, former middleweight contender Chael Sonnen was offered the bout with Jones and accepted, but Jones refused to accept the fight
Hij zal waarschijnlijk een van de weinige zijn die het gevecht zou accepteren...quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:37 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
OMG... dat ze het zelfs maar overwogen om Sonnen als vervanger neer te zetten![]()
![]()
Tis gewoon een fucking belediging aan alle andere LHW die gepasseerd worden.
Machida was eerste keus maar die wilde niet op short notice.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:37 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
OMG... dat ze het zelfs maar overwogen om Sonnen als vervanger neer te zetten![]()
![]()
Tis gewoon een fucking belediging aan alle andere LHW die gepasseerd worden.
Zou het? Kan me niet voorstellen dat van alle LHW (lijst) iedereen het zou weigerenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:41 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Hij zal waarschijnlijk een van de weinige zijn die het gevecht zou accepteren...
Ze cutten water weight hè, geen vetquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:46 schreef Geo4kant het volgende:
Die fighters moeten maar eens in shape blijven, sowieso dat weight cutten is irritant. Als ze zich eens niet zo vol vreten tussen fights door en heel het jaar relatief fit blijven..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |