twitter:joerogan twitterde op donderdag 23-08-2012 om 23:57:49I feel sorry the most for the fighters on the undercard that are missing a paycheck after a long camp. My thoughts go out to them. reageer retweet
twitter:joerogan twitterde op vrijdag 24-08-2012 om 00:01:17Jones is the champ and a grown man. He makes his own decisions, but I gotta say @SonnenCH is a BAD MOTHERFUCKER for stepping up like that reageer retweet
was idd een easy payday geweest!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:37 schreef Hoogstaande het volgende:
Jon Jones kktoelie, gaat ie Sonnen weigeren, wat een mongol
Niet alleen dat, hij naait gewoon miljoenen mensen nu, van collegavechters, tot aanwezig publiek tot fans over de hele wereld.quote:
Het event zou op zich nog doorgang kunnen vinden als gratis, maar kennelijk is dat zelfs voor de UFC ondenkbaar. Dan heb je het echt verbruid als champ denk ik en zou je titel moeten worden afgenomen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 01:05 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Niet alleen dat, hij naait gewoon miljoenen mensen nu, van collegavechters, tot aanwezig publiek tot fans over de hele wereld.
Nou nou dit is ook overdreven. Jones heeft ervoor gekozen niet tegen Sonnen te vechten jammer is het dan zijn schuld dat Dana het af blaast.... Het gaat hier wel om een titel.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 01:08 schreef roepdeman het volgende:
[..]
Het event zou op zich nog doorgang kunnen vinden als gratis, maar kennelijk is dat zelfs voor de UFC ondenkbaar. Dan heb je het echt verbruid als champ denk ik en zou je titel moeten worden afgenomen.
is idd zo, dat zei dana ook! heeft ie goed gedaan voor de carriere van jonesquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 01:09 schreef Hoogstaande het volgende:
Ja echt beroerd.
En ik verdenk GregJackson
ervan dat hij hem dit heeft aangeraden
Natuurlijk niet. Als Jones een eigen wil had gehad was ie goldenboy.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 01:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Als Jones Machida knokkie slaat is hij weer de goldenboy waan van de dag
Hij is toch echt de grootste vechter in de UFC op dit moment.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 01:19 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Als Jones een eigen wil had gehad was ie goldenboy.
maar geen ppv seller, de ufc maakt geen sterren meer!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 01:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hij is toch echt de grootste vechter in de UFC op dit moment.
. En om t nog gekker te maken. Anderson Silva wilde UFC 151 redden door op 205 te vechten, alleen niet tegen Jones.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 08:24 schreef Fyodor het volgende:
Juist als je denkt dat het niet gekker kan.... Lees ik net dat Machida gecancelled heeft en Jon Jones tegen Vitor Belfort vecht op UFC 152 @ 205. Tweede keer dat Belfort een titleshot krijgt zonder een gevecht te hebben gehad op dat gewicht.
Watquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 08:24 schreef Fyodor het volgende:
Juist als je denkt dat het niet gekker kan.... Lees ik net dat Machida gecancelled heeft en Jon Jones tegen Vitor Belfort vecht op UFC 152 @ 205. Tweede keer dat Belfort een titleshot krijgt zonder een gevecht te hebben gehad op dat gewicht.
Jaquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:52 schreef Tazmaniac het volgende:
Vitor... ?
Is er al bekend waarom Machida niet wil? 4 weken te kort?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |