SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door n00cL30n op 21-08-2012 23:45:20 ]twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
----- RSTRCTD EP, now on BEATPORT! -----
Ik heb het idee dat Amerikanen KO's zeer interessant zullen vinden.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:29 schreef Tazmaniac het volgende:
K-1 And Spike Sign Agreement to Bring Kickboxing To US Audiences
Maynard, u serious...?!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:54 schreef Fenomeno het volgende:
Jammer zeg, Maynard - Lauzon, 2 van m'n favoriete LW's tegen elkaar
Sinds hij de transformatie heeft ondergaan van Lay Praynard naar iemand die mokerslagen uitdeelt, absoluutquote:
Graag gedaan!quote:
Heeft op mij echt indruk gemaakt zijn laatste fights zijn instelling lijkt wel 180 graden om gegooidquote:
Mooiquote:Op woensdag 22 augustus 2012 04:35 schreef Hooidraad het volgende:
Frankie Edgar Moves Down to Featherweight, Hopes to Make Debut by End of Year
Helemaal mee eens, je ziet soms die knieën ook helemaal terugbuigen, mag van mij zsm overal illegal worden (in California is dat het al geloof ik). Veel gevaarlijker dan (up)kicks en knees to downed opponent.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:13 schreef vivelafete het volgende:
Op korte termijn is het wel gunstig voor Edgar, titlefight is dichtbij, waar dat op 155 nog wel een paar partijen kan duren. Voor de UFC is het natuurlijk wel prettig dat de mager bezette 145-divisie een boost krijgt. Neemt niet weg dat 155 veel interessanter is.
Wat vinden jullie trouwens van directe kicks naar de voorkant van de knie? JBJ en Silva doen dat veel, en op de Strikeforce undercard van afgelopen weekend moest Keith Berry opgeven naar aanleiding van zo'n strike.
Het werkt goed om afstand te houden natuurlijk (Zoals Bones heel erg goed doet), maar ik vind het de meest verschrikkelijke techniek in MMA. Ik kan er echt heel moeilijk naar kijken, het kan echt de meest verschrikkelijke blessures opleveren. Van mij mag dat per direct illegaal worden. Wat vinden jullie?
ik deed ze altijd op straat, werkte best goed!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:48 schreef Geo4kant het volgende:
Ene kant zeg ik ja, mag verboden worden.. maarja een kneebar is ook niet goed.. al is dat wellicht niet te vergelijken. Ik vind het gewoon smerige trappen, van mij mogen ze verboden worden
Helemaal mee eens, zeer onaangename blessures krijg je ervan. Rampage heeft er volgens mij nog steeds last van.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:13 schreef vivelafete het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van directe kicks naar de voorkant van de knie? JBJ en Silva doen dat veel, en op de Strikeforce undercard van afgelopen weekend moest Keith Berry opgeven naar aanleiding van zo'n strike.
Het werkt goed om afstand te houden natuurlijk (Zoals Bones heel erg goed doet), maar ik vind het de meest verschrikkelijke techniek in MMA. Ik kan er echt heel moeilijk naar kijken, het kan echt de meest verschrikkelijke blessures opleveren. Van mij mag dat per direct illegaal worden. Wat vinden jullie?
maar het gaat niet om wat jij doetquote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:33 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik deed ze altijd op straat, werkte best goed!
Op kneebars/heelhooks kun je tappen, op front kicks niet.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:48 schreef Geo4kant het volgende:
Ene kant zeg ik ja, mag verboden worden.. maarja een kneebar is ook niet goed.. al is dat wellicht niet te vergelijken. Ik vind het gewoon smerige trappen, van mij mogen ze verboden worden
Ik heb hier nog ergens een boekje liggen waarin de verschillende trappen naar de onderste extremiteiten worden beschreven. Heb ze zelf nooit hoeven gebruikenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:33 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik deed ze altijd op straat, werkte best goed!
anderson silva vs patrick Côtéquote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:49 schreef ChesterPerry het volgende:
Hebben jullie een filmpje van die kicks? ik ken de techniek wel maar heb het nooit echt gezien in een fight
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |