Daar ben ik dus ook bang voor.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 07:55 schreef INViCTuS het volgende:
zal wel nie veel gebeuren en voornamelijk droog blijven...
wacht daar nog even mee.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:33 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik snak al naar verregende dagen die meer dan 50>100>,,,mm opleveren
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:36 schreef Fredo55 het volgende:
Vanaf zaterdag elke dag 80% kans op neerslag. :w
Ja hier vrijdag&zaterdag braderie.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:43 schreef sararaats het volgende:
Ja verdomme en dat net met Kruiswegkermis![]()
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:47 schreef minthy het volgende:
Bewolkt en een graad of 20. Heel erg fijn![]()
Was de straf van god volgens sommigen, ik dacht dat het gewoon door een storm kwam.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:27 schreef Fredo55 het volgende:
Dit filmpje had ik nog niet gezien van Pukkelpop vorig jaar:
Wuustwezel?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:24 schreef sararaats het volgende:
zolang het zondag en maandag goed weer is ----> Kruiswegkermis
FRIKADELLEN MET KRIEKEN/FRUIT!
Nee, sinds 2000 niet meer.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:34 schreef StateOfMind het volgende:
De oude Club X, bestaat dat eigenlijk nog?
Oh wacht, ik kom dit opeens tegen:quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:51 schreef StateOfMind het volgende:
Zonde. Talloze malen geweest vroeger![]()
Schoot me opeens te binnen toen ik zag dat Sararaats uit Wuustwezel kwam.
Topquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:53 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Oh wacht, ik kom dit opeens tegen:
http://www.legendaryclubs.com/viewtopic.php?f=11&t=10448&p=148641
quote:
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:24 schreef Specularium het volgende:
Nee, doe maar gewoon droog en 20 graden.
ja, waarschijnlijk wordt het zo lekker benauwd, dus het enige wat zal onstaan zijn zweetdruppels tussen de bilnaadquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:04 schreef uniekhoorn het volgende:
Het trekt ineens helemaal dicht bij Leek (Groningen), lijkt wat te ontstaan?
* uniekhoorn is letterlijk een leek
Gaat het beetje los daar? Ziet er redelijk uit op de radar des buis.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:12 schreef uniekhoorn het volgende:
Het regent iig al en de temp. is binnen 5 minuten 3 graden gedaald.
Het gaat een beetje vreemd ? Beetje opgeklaard met daarna weer vrij donker. Maar het regent en zo net de eerste flits en rommel.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:42 schreef CklokC het volgende:
[..]
Gaat het beetje los daar? Ziet er redelijk uit op de radar des buis.
Ik wil ook in Assen!quote:
Ligt er helemaal aan of er buien gaan onstaan of niet.quote:
drugs heeft het verneuktquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:51 schreef StateOfMind het volgende:
Zonde. Talloze malen geweest vroeger![]()
Schoot me opeens te binnen toen ik zag dat Sararaats uit Wuustwezel kwam.
voorspeld door de Duitse weer dienst KNMI zat er compleet naastquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:44 schreef Narasan het volgende:
En alweer vies benauwd in het zuiden van Limburg... Temperatuur vanmiddag toch nog gestegen naar 29,3 graden
!
KNMI zat er gewoon 4 graden naast vandaag.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:49 schreef Klonk het volgende:
[..]
voorspeld door de Duitse weer dienst KNMI zat er compleet naast
Het was beter dit weekend. Heel erg warm, maar a) het was weekend en b)veel minder vochtig...quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:38 schreef Klonk het volgende:
Ik ga bijna zeggen dat het van het weekend beter was
Bijna....
GMTA stadsgenoot!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:57 schreef The_Terminator het volgende:
Het begint hier ineens keihard te regenen in Assen![]()
[ afbeelding ]
Lokale wolkbreuk, tuin staat inmiddels blank:quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:12 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
IndeedBlijft overigens maar doorregenen
Bui ontstaat hier, dat was met die bui in Groningen ook zo. Hier valt het ook met bakken uit de lucht.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:57 schreef Djeez het volgende:
Dikke bui in Assen, kwam plotseling opzetten. Buienalarm gaf helemaal niks aan helaas...
Haha, was net op tijd thuis gelukkigquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:29 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Bui ontstaat hier, dat was met die bui in Groningen ook zo. Hier valt het ook met bakken uit de lucht.
En wie fietste daar net door heen?Juist ja...
En waar op de aardkloot is dat?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:14 schreef NaturalScience het volgende:
Noodweer hier nu.....
Straten lopen hier onder, bliksem slaat in en de wind suist door de bomen! Prachtig
Ik fietste er ook doorheen...net zoals veel andere Groningers. De hele dag is het droog en zit je binnen te werken, dan net op het moment dat je de deur uitstapt (17:00) gaat het toch ontiegelijk hard regenen en kom je kleddernat thuisquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:29 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Bui ontstaat hier, dat was met die bui in Groningen ook zo. Hier valt het ook met bakken uit de lucht.
Lekker toch?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:29 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Zolang ze daar niet al te diep door in de shit komen is het primaquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:05 schreef CklokC het volgende:
Ziet er goed uit in het noorden van Nederland, er ontstaat een hoop.
Ik heb de ventilator buiten de deur gezet en die waait nu alle koude lucht naar binnen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:56 schreef minthy het volgende:
Heb ik alle ramen lekker tegen elkaar opengezet, valt de wind weg!
Nou Klonk, je bent niet de enige die het verderop heeft gezocht..ik ben een Weertse (Limland) en ben met een ras-Amsterdammer in (boven) Pekela terechtgekomen..mijn hele familie woont echter nog steeds in Wiertj..quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:28 schreef Klonk het volgende:
[..]
Zolang ze daar niet al te diep door in de shit komen is het prima
* Klonk is ook maar een drent die door de liefde in Limburg is terecht gekomen, mijn halve familie woont in vries en zuidkanten.
Aah, I see. Onweer en extreem weer is allemaal leuk zo lang het goed gaat uiteraard.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:28 schreef Klonk het volgende:
[..]
Zolang ze daar niet al te diep door in de shit komen is het prima
* Klonk is ook maar een drent die door de liefde in Limburg is terecht gekomen, mijn halve familie woont in vries en zuidkanten.
Dat was een goeie geweest, ik heb de boel hier maar weer gesloten. Muggenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:52 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik heb de ventilator buiten de deur gezet en die waait nu alle koude lucht naar binnen.
moet je geen licht aan laten. Gister heb ik alles open gedaan maar licht vergeten uit te doen...., resultaat veel muggen/vliegjesquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat was een goeie geweest, ik heb de boel hier maar weer gesloten. Muggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |