Dit topic is speciaal gemaakt voor mensen die net begonnen zijn met hardlopen, of die zich nog thuis voelen hier . Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of C25K: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over je voortgang, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen . ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Er zijn 3 verschillende hardlooptopics gaande: [LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners : Specifiek bedoeld voor mensen die hardlopen gebruiken om bijv af te vallen, over de kleding te praten etc. Tevens zijn we allemaal recent begonnen met hardlopen [SPT] Topicreeks: Hardlopen voor beginners : Voor de hardlopers die hardlopen werkelijk als een sport zien maar die wel net begonnen zijn. [SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers : Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.
Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Tevens zijn we een Fok! Endomondo team begonnen! Dus gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen
Nee, eerst maar eens een normale marathon. Maar op een hele geleidelijk manier. Ik richt me vanaf nu tot en met eind volgend jaar op Halve Marathons. Als ik het dan nog steeds leuk vind, en als ik dan nog steeds heel ben, breid ik naar naar een Marathon.
Dat is sowieso waar, in ieder geval rook je er geen twee per dag. Of drink je per dag een krat bier weg.
Voor iedere interval die je moet hardlopen = peuk weggooien.
Dat is wel een goeie. Ik had eerst met mezelf afgesproken dat ik per week voor elk biertje dat ik dronk in het weekend 3 km zou lopen, maar het probleem is dat je het aantal de dag erna meestal niet meer weet
Dat is wel een goeie. Ik had eerst met mezelf afgesproken dat ik per week voor elk biertje dat ik dronk in het weekend 3 km zou lopen, maar het probleem is dat je het aantal de dag erna meestal niet meer weet
Maar wij wel
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
Niet om negatief te zijn over hardlopen, ik ben zelf iemand die extreem lang kan hardlopen. eigenlijk kan ik onbeperkt hardlopen, ook afstanden van 100+ kilometer, maar ik zou iedereen die overweegt te gaan hardlopen ook eens te kijken naar fietsen, zelf ben ik sinds enkele maanden verslaaft geraakt aan fietsen, ik merk dat ik ik veel minder last heb van gewrichten of last na afloop van training, uiteraar ga ik niet roepen dat je het niet moet doen, maar als je zoekt naar een nieuwe vorm van lichaamsbeweging zou ik hardlopen ontraden.
Op maandag 20 augustus 2012 22:11 schreef raptorix het volgende: Niet om negatief te zijn over hardlopen, ik ben zelf iemand die extreem lang kan hardlopen. eigenlijk kan ik onbeperkt hardlopen, ook afstanden van 100+ kilometer, maar ik zou iedereen die overweegt te gaan hardlopen ook eens te kijken naar fietsen, zelf ben ik sinds enkele maanden verslaaft geraakt aan fietsen, ik merk dat ik ik veel minder last heb van gewrichten of last na afloop van training, uiteraar ga ik niet roepen dat je het niet moet doen, maar als je zoekt naar een nieuwe vorm van lichaamsbeweging zou ik hardlopen ontraden.
Ook hallo Welkom in het hardlopen voor beginners topic, waar we juist mensen stimuleren om rustig op te bouwen zonder pijn in de gewrichten te hebben en bovendien: Te genieten
Op maandag 20 augustus 2012 22:11 schreef raptorix het volgende: Niet om negatief te zijn over hardlopen, ik ben zelf iemand die extreem lang kan hardlopen. eigenlijk kan ik onbeperkt hardlopen, ook afstanden van 100+ kilometer, maar ik zou iedereen die overweegt te gaan hardlopen ook eens te kijken naar fietsen, zelf ben ik sinds enkele maanden verslaaft geraakt aan fietsen, ik merk dat ik ik veel minder last heb van gewrichten of last na afloop van training, uiteraar ga ik niet roepen dat je het niet moet doen, maar als je zoekt naar een nieuwe vorm van lichaamsbeweging zou ik hardlopen ontraden.
Les 8 Wat een briljante les is dat In het begin denk je: Mwah, piece of cake. Maar goden, wat duren die minuten ineens lang. En wat heb je spijt dat je zo snel bent gestart. En komt er ooit een einde aan?! Ook de les waarin je leert: Evy liegt.
Op maandag 20 augustus 2012 22:14 schreef GotC het volgende: Les 8 Wat een briljante les is dat In het begin denk je: Mwah, piece of cake. Maar goden, wat duren die minuten ineens lang. En wat heb je spijt dat je zo snel bent gestart. En komt er ooit een einde aan?! Ook de les waarin je leert: Evy liegt.
Was overigens iets meer, berekening was minst optimale schatting Heb zelf wel 150 en meer gelopen, maar das beetje offtopic.
Wat ik wil zeggen is dat ik het veel beginnende lopers zou ontraden gelijk op de weg te lopen, als je al gaat lopen, en al helemaal als je overgewicht hebt: begin op zachte ondergrond, het heeft veel belasting op je spieren!
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren. Ecosia ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
Op maandag 20 augustus 2012 22:15 schreef kwiwi het volgende: Dat was zeker de 'oude' les 8? Want mijn les was de 2e van week 3 (aangezien je 3x per week dezelfde doet), dus die had ik al eens eerder gedaan..
Dit is les 8 van ik meer 2003 of 2006. En er zit wel wat verschil in idd.
Maar ik loop een les maar 1 keer hoor, is dat bij de 2011 versie anders?
Op maandag 20 augustus 2012 22:21 schreef Guppyfriend het volgende: @junkie, door het werk en alles zijn dit soort vrije dagen altijd een soort inhaal dagen. Tandarts, kapper, al dat soort klusjes op een dag gepland
De tip van de dikkere mat neem ik mee bedankt, want hier ook laminaat
Ja lekker is dat, en dan kom je 's avonds thuis en dan ben je gebroken
Was overigens iets meer, berekening was minst optimale schatting Heb zelf wel 150 en meer gelopen, maar das beetje offtopic.
Wat ik wil zeggen is dat ik het veel beginnende lopers zou ontraden gelijk op de weg te lopen, als je al gaat lopen, en al helemaal als je overgewicht hebt: begin op zachte ondergrond, het heeft veel belasting op je spieren!
Ik moet zeggen dat ik dit heel prettig vind. Want als je het de eerste keer in een week wat moeilijk hebt, kun je nog 2x oefenen voordat je weer een stapje verder gaat. En als het makkelijk gaat kun je de rest van de week overslaan.
Ik moet zeggen dat ik dit heel prettig vind. Want als je het de eerste keer in een week wat moeilijk hebt, kun je nog 2x oefenen voordat je weer een stapje verder gaat. En als het makkelijk gaat kun je de rest van de week overslaan.
Ik vond de 2011 versie ook altijd lekkerder Echter nooit een les overgeslagen, want ja, dat schema is er niet voor niets
Netjes voor raptorix Maar ik hou het wel bij hardlopen en woon-werkverkeer fietsen .
Dat is wel het voordeel idd. Ach ik ben nu met de oude bezig en ik vind de muziek wel heel bruut
Op maandag 20 augustus 2012 22:27 schreef YUR het volgende: Hardlopen is ook wat laagdrempeliger dan fietsen qua kosten...maar verder is de uitleg van raptorix plausibel
Absoluut Maar..beetje op een gekke toon gezet hier in zo'n topic imo
Ach, /care. Ik ben wel trots op alle hardlopers hierzo
Had ik eindelijk een moment om m'n nieuwe hardloopjasje uit te testen
Nu ja, hè? Heb al sinds vrijdag niet meer gelopen of uberhaupt gesport omdat Mr.Mo en ik zo'n heerlijk weekendje hebben gehad samen (niets doen ), dus voel me 'n beetje schuldig.
Thanks! Ik ben denk ik nu ongeveer een maand actief aan het lopen. Niet zozeer om lichamelijk fit te worden, want dat zat al wel goed (al zie ik daar ook nog steeds vooruitgang in), maar vooral omdat ik merk dat ik er mentaal ook veel sterker van wordt. Ik had al vrij snel als doel gesteld om medio oktober de halve marathon te gaan lopen, maar ik zie nu wel waar ik rond die tijd sta. Ik ben iemand die de lat vrij hoog legt, maar ik heb geen zin in blessures (vorig jaar te enthousiast begonnen en last gekregen van m'n onderbenen). Ik haal er in ieder geval veel voldoening uit en dat is het belangrijkst
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren. Ecosia ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
Loop je langs de vecht naar muiden? Wil nog eens een keer in muiden beginnen en dan langs de vecht naar huis toe lopen. In de buurt van maarssen. Is alleen een fors stuk.
ai, das al 25 km langs het kanaal heb maar en klein stukje langs de vecht gelopen, maar weet uit ervaring dat je een heel eind komt
Ik ga maar 's lekker een avondje lezen op bed tot ik in slaap val
tnx, was echt verdacht mooi weer Heb een ondergaande zon gezien en knuffelende koeien en blatende schapen en een uitgelaten paard wat lag te rollen en gind galloperen blije kalfjes nog blijere pinken konijnen muiderslot zombies muggen een heel blik hardlopers grote bloedvlekken in mn hardloopshirt
kortom; was leuk (
Zoo nu het weer wat koeler is eindelijk weer eens wat gelopen. Het was alsnog wel vrij warm, maar het ging vrij lekker. Snelste 5 en 10k gelopen! Met de 49 min voor de 10k ben ik wel even tevreden, nu die 5km nog onder de 20 min krijgen :-P Dat zou echt tof zijn!
Vandaag voor het eerst in jaren weer eens gaan hardlopen, maar man oh man, dat viel tégen! Ik vond het best wel zwaar, om het zo maar te zeggen. Dat gaat vast even duren eer daar verandering in gaat komen, zeker?
Maar goed, ik ga het proberen vol te houden de komende weken. Lukt het niet, en/of vind ik het écht niet leuk, dan toch maar fitness.
tnx, was echt verdacht mooi weer Heb een ondergaande zon gezien en knuffelende koeien en blatende schapen en een uitgelaten paard wat lag te rollen en gind galloperen blije kalfjes nog blijere pinken konijnen muiderslot zombies muggen een heel blik hardlopers grote bloedvlekken in mn hardloopshirt
kortom; was leuk (
Zombies Wat is de-ooooh zo'n app ?
Ik dacht al zombies + grote bloedvlekken, Jumparound loopt met een bijl rond terwijl die badzout heeft gesnoven?
quote:
Op maandag 20 augustus 2012 22:51 schreef bluejean het volgende: Vandaag voor het eerst in jaren weer eens gaan hardlopen, maar man oh man, dat viel tégen! Ik vond het best wel zwaar, om het zo maar te zeggen. Dat gaat vast even duren eer daar verandering in gaat komen, zeker?
Maar goed, ik ga het proberen vol te houden de komende weken. Lukt het niet, en/of vind ik het écht niet leuk, dan toch maar fitness.
Ik dacht al zombies + grote bloedvlekken, Jumparound loopt met een bijl rond terwijl die badzout heeft gesnoven?
[..]
Welkom ? (mocht ik over je heen zijn gelezen )
je komt aardig in de buurt Sexy. De warmte steeg wel even naar mn hoofd ;-)
Schoenen heb ik! Ik ga nu idd proberen conditie op te bouwen. Is hard nodig, heb ik na vanavond gemerkt. Ik denk dat ik in totaal hoogstens 2 km heb gerend en 1 km heb gewandeld.
Evie heb ik wel ergens nog. Maar een huge ass MP3-speler, waarvan ik niet weet waar ik 'm laten moet. En ergens vind ik het ook niet zo prettig om door A'dam te lopen met muziek op. Je weet maar nooit of er een enge man achter je uit de bosjes springt of zo.
Nee, maar goed, ik zal eens kijken of ik ergens een kleinere mp3-speler kan versieren. Da's wellicht wel wat makkelijker met opbouwen, zo'n programma als Evie.
Op maandag 20 augustus 2012 23:10 schreef bluejean het volgende: Schoenen heb ik! Ik ga nu idd proberen conditie op te bouwen. Is hard nodig, heb ik na vanavond gemerkt. Ik denk dat ik in totaal hoogstens 2 km heb gerend en 1 km heb gewandeld.
Evie heb ik wel ergens nog. Maar een huge ass MP3-speler, waarvan ik niet weet waar ik 'm laten moet. En ergens vind ik het ook niet zo prettig om door A'dam te lopen met muziek op. Je weet maar nooit of er een enge man achter je uit de bosjes springt of zo.
Nee, maar goed, ik zal eens kijken of ik ergens een kleinere mp3-speler kan versieren. Da's wellicht wel wat makkelijker met opbouwen, zo'n programma als Evie.
Joah of een schema van de Run2Day site. Kun je zelf je muziek bepalen (of niet). Ik lees voornamelijk haat-liefde verhoudingen met Evy hier
onze poging tot rennen, stopte al na 1minuut met evy mijn nichtje voelde zich schijnbaar niet goed en rennen was daarmee geen goede combo. nu ben ik hard aan het overwege morgen stiekum zelf te gaan....weet alleen nog niet of het smorgens of savonds gaat worden....
hoop dat het morgen wat koeler is.....maar dat zal wel niet. Haat aan lang wachten tot het afkoelt. (ik hou van dit weer, maar als je de hele dag nutteloos thuis zit en dan moet gaan wachten tot savonds om iets te gaan doen ik ook niet alles) sorry klaagpost..
Na afgelopen zaterdag toch gemerkt dat 5 km lopen niet verstandig was. De komende week in ieder geval niet hardlopen en daarna pas weer opbouwen als ik mijn linkervoet goed kan afzetten.
Ik kijk verliefd een klein beetje naar het Halve marathon-schema van motorbloempje. Die zou ik denk ik ook kunnen gaan doen en dan valt zelfs de Zevenheuvelenloop in het schema!
Ik heb inmiddels besloten de Bridge to Bridge niet te gaan lopen. In plaats daarvan komt een 3 KM loop op de plaatselijke atletiekbaan (12 september) in voorbereiding op de Asselse 2 Mijl (5 oktober).
Daarvoor natuurlijk ook nog de Posbankloop (30 september)
Dat wil ik ook gaan doen, voordat ik naar mijn werk ga. Ik zal eens gaan zoeken naar een fatsoenlijk zwembad op de route naar mijn werk.
Ik zou ook heel graag fietsen naar mijn werk, maar dat gaat helaas niet. Het is 9km dus een heel mooi stuk
Ik zou ook vaker willen zwemmen, maar helaas is het niet te doen met werk. Het zwemmen begint pas om 07:00 uur, terwijl ik om 08:15 uur toch wel op het station moet zijn. Dus dat lukt alleen op vrije dagen.
Waarom ga je niet fietsen naar je werk dan? 9km is toch wel te doen?
Gister ook weer gelopen, de eerste 3 km samen met een vriend, die net begint met hardlopen en daarna alleen. Het was alleen warmer dan ik dacht, dus dat viel even tegen. Maar toch nog een lekker rondje kunnen lopen! Voor het eerst ook goed de peptalks doorgekregen, dan best grappig, vooral die 2e sprak die dame leuk uit Thnx Job (maar ben alleen even kwijt wie dat hier op het forum is )
Was vroeg wakker en had zin om te lopen, had gister avond 3 km gedaan, maar het was zo lekker buiten vanmorgen dat ik nog een klein rondje gelopen heb.
Kan ik straks heerlijk genieten van m'n dagje sauna
Op dinsdag 21 augustus 2012 09:12 schreef mosselmossel het volgende: Dude, kap nou eens een keer met die 'dikke mensen doen niks'-plaatjes. Die zijn ronduit discriminerend.
Wat doen we weer zuur. Ik doelde op die woordspeling.
En zoek mij alle plaatjes over dikke mensen die ik ooit heb gepost. Dit is de eerste keer.
Zo hehe gisteren de scriptie ingeleverd, nu nog anderhalve week stressen (portfolio, verdediging voorbereiden en afwachten of mijn scriptie is goedgekeurd) en dan ben ik er vanaf Nu rustig aan het sporten weer oppakken want daar de afgelopen 2 weken niets van terecht gekomen.. Morgen om te beginnen maar eens naar de sportschool en donderdag eindelijk weer eens hardlopen!
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
Op dinsdag 21 augustus 2012 09:32 schreef Lotje-Plusone het volgende: Zo hehe gisteren de scriptie ingeleverd, nu nog anderhalve week stressen (portfolio, verdediging voorbereiden en afwachten of mijn scriptie is goedgekeurd) en dan ben ik er vanaf Nu rustig aan het sporten weer oppakken want daar de afgelopen 2 weken niets van terecht gekomen.. Morgen om te beginnen maar eens naar de sportschool en donderdag eindelijk weer eens hardlopen!
Hardlopen is een stuk fijner als je niet zoveel kg -ook wel bekend als scriptie- op je schouders meedraagt Mooi zeg
Hardlopen is een stuk fijner als je niet zoveel kg -ook wel bekend als scriptie- op je schouders meedraagt Mooi zeg
Ja precies! En afgelopen week bijzonder weinig slaap gehad omdat het ook nog eens erg druk was op mijn werk. Dus 40 uur werken en dan 's nachts scriptie schrijven met het dieptepunt van zondagnacht. Maandag om 08.00 de deadline, heel de nacht doorgewerkt toen scriptie ingeleverd en gaan werken. Ik geef mijn lijf nu even 1 dagje om bij de komen van het slaap en eet tekort en dan morgen rustig aan weer opbouwen Moet opschieten want over 2 weken moet ik in bikini haha
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
Op dinsdag 21 augustus 2012 09:32 schreef Lotje-Plusone het volgende: Zo hehe gisteren de scriptie ingeleverd, nu nog anderhalve week stressen (portfolio, verdediging voorbereiden en afwachten of mijn scriptie is goedgekeurd) en dan ben ik er vanaf Nu rustig aan het sporten weer oppakken want daar de afgelopen 2 weken niets van terecht gekomen.. Morgen om te beginnen maar eens naar de sportschool en donderdag eindelijk weer eens hardlopen!
Ja precies! En afgelopen week bijzonder weinig slaap gehad omdat het ook nog eens erg druk was op mijn werk. Dus 40 uur werken en dan 's nachts scriptie schrijven met het dieptepunt van zondagnacht. Maandag om 08.00 de deadline, heel de nacht doorgewerkt toen scriptie ingeleverd en gaan werken. Ik geef mijn lijf nu even 1 dagje om bij de komen van het slaap en eet tekort en dan morgen rustig aan weer opbouwen Moet opschieten want over 2 weken moet ik in bikini haha
Poeh! Respect Idd verstandig om even rust te nemen. Heb je ook zeker verdiend
Gaat laatste tijd wel beter maar meer bezig met het zoeken van een andere baan en huizenjacht dan hardlopen, pak ook eerder de fiets vanwege het weer de laatste tijd.
Poeh! Respect Idd verstandig om even rust te nemen. Heb je ook zeker verdiend
Nou ik had zo weinig keus Het was of mezelf helemaal kapot werken in die 3 weken die ik voor mijn scriptie had. Of 7 maanden studievertraging Dat was toch niet zo'n moeilijke keuze haha. Maar wat het een beetje moeilijk maakte was dat ik op mijn werk een aantal patienten met complexe problemen zag. Daar ging heel veel energie en denkwerk inzitten waardoor ik me 's avonds minder goed kon concentreren. Ben blij als ik straks klaar ben en me dan alleen nog maar op mijn werk hoef te focussen!
Gaat laatste tijd wel beter maar meer bezig met het zoeken van een andere baan en huizenjacht dan hardlopen, pak ook eerder de fiets vanwege het weer de laatste tijd.
Misschien is het voor je knie niet zo erg dat je nu meer fietst dan hardloopt! Ben je nog onder behandeling bij een fysio?
Misschien is het voor je knie niet zo erg dat je nu meer fietst dan hardloopt! Ben je nog onder behandeling bij een fysio?
Nee, niet meer onder behandeling. Was ook weinig meer extra aan te doen zolang ik zelf maar de oefeningen blijf vol houden en goed naar mijn lichaam luister (vooral dat luisteren kan ik slecht )
Nee, niet meer onder behandeling. Was ook weinig meer extra aan te doen zolang ik zelf maar de oefeningen blijf vol houden en goed naar mijn lichaam luister (vooral dat luisteren kan ik slecht )
Hmm, ik zou daar toch andere keuzes in gemaakt hebben denk ik. (als fysio) Want wat je zelf al zegt, luisteren naar je lichaam doe je niet echt En zo blijven de klachten hangen. Maar eerst maar eens alle banen/huizen stress eruit.
Hmm, ik zou daar toch andere keuzes in gemaakt hebben denk ik. (als fysio) Want wat je zelf al zegt, luisteren naar je lichaam doe je niet echt En zo blijven de klachten hangen. Maar eerst maar eens alle banen/huizen stress eruit.
Zat ook al zowat aan max. qua fysio dus keuzes maken. Krijg geregeld een corrigerende tik van ouders, familie, vrienden en fokkers/foksters Zit nog meer stress dwars maar zal ooit wel goed komen
Ben vorige week begonnen met lopen (Rennen met Evy). Vanavond de 5e les. Tot nu toe gaat het goed, maar heb alleen wat last van m'n schoenen. Ze schuren een beetje aan de achterkant, voelt niet echt lekker.
Hoe hebben jullie dit gedaan? Hebben jullie ook (net als ik) een willekeurig paar loopschoenen gekocht, of direct naar de sportzaak en advies gevraagd / voeten op laten meten e.d.?
Op dinsdag 21 augustus 2012 09:53 schreef Arquero het volgende: Ben vorige week begonnen met lopen (Rennen met Evy). Vanavond de 5e les. Tot nu toe gaat het goed, maar heb alleen wat last van m'n schoenen. Ze schuren een beetje aan de achterkant, voelt niet echt lekker.
Hoe hebben jullie dit gedaan? Hebben jullie ook (net als ik) een willekeurig paar loopschoenen gekocht, of direct naar de sportzaak en advies gevraagd / voeten op laten meten e.d.?
Ik heb eerst 'goedkope' schoenen gehaald, maar na 3 weken al overgestapt op aangemeten schoenen omdat ze voor pijntjes zorgden die het lopen er niet lekkerder op maakten. Met m'n nieuwe schoenen heb ik nergens meer last van.
Op dinsdag 21 augustus 2012 09:53 schreef Arquero het volgende: Ben vorige week begonnen met lopen (Rennen met Evy). Vanavond de 5e les. Tot nu toe gaat het goed, maar heb alleen wat last van m'n schoenen. Ze schuren een beetje aan de achterkant, voelt niet echt lekker.
Meesten zullen zeggen ga niet willekeurige schoenen halen maar doe dit op advies, zeker als je van plan ben vaker te lopen.
Ik ben direct naar een hardloopspeciaalzaak gegaan voor videoanalyse etc . Puur omdat ik al wat lichamelijke klachten had qua gewrichten. En ik leef best wel volgens de regel 'Goedkoop is duurkoop'
Ik loop nog steeds op Nikes van de Perry. Maar m'n volgende schoenen worden zeker schoenen die door de speciaalzaak worden aangemeten
Ik ben ook begonnen op willekeurig uitgekozen hardloop schoenen, maar na 1,5 maand toen bleek dat ik dit zou gaan volhouden schoenen laten aanmeten. Nu had ik eerst neutrale schoenen, en die bleek ik na aanmeten ook nodig te hebben, maar toch heb ik sinds nieuwe schoenen geen pijntjes meer in m'n schenen en loop ik lekkerder.
Ik ben begonnen op tennisschoenen en ben pas na een paar weken overgestapt op aangemeten hardloopschoenen omdat ik eerst wilde zien of ik 't leuk ging vinden en vol ging houden. Ik kan, na het verschil te hebben gemerkt, iedereen aanraden meteen op fatsoenlijke schoenen te beginnen, máár begrijp ook prima dat men eerst even op goedkopere schoenen begint. Wacht er echter niet te lang mee, zeker als je huidige schoenen pijn doen.
Op dinsdag 21 augustus 2012 10:00 schreef Arquero het volgende: Okee, bedankt. Iemand tips voor een goede zaak om advies te vragen omgeving Rotterdam? Woon zelf in Krimpen aan den IJssel.
En goed gedaan!
Oeh oeh oeh, was jij niet waar ik het scripte mocht lezen (na goedkeurig uiteraard) altijd leuk om zulke dingen te lezen .
LOL je lijkt mij wel. Dag voor examen tot diep in de nacht gewerkt met plakken van papier op foamboard ezo. Hahaha Wat een pokke werk was dat
Ging met kleverige handen naar bed. Lijm wou er niet meer goed af