quote:'Derde mishandeling Badr Hari'
Kickbokser Badr Hari (27) zou ook in de Amsterdamse kroeg die bekend staat als 'de kleine Cooldown', in de Lange Leidsedwarsstraat, een man in elkaar hebben geslagen. Het gaat om een broer van een vrouw die een relatie met Hari had.
De man zou in december onder meer een kopstoot en klappen hebben gehad van Hari, en serieuze verwondingen hebben opgelopen in zijn gezicht. Hij heeft nog geen aangifte gedaan.
Volgens een ingewijde hebben vrienden van Hari de man met ernstige bedreigingen weerhouden van een gang naar de politie. De recherche hoopt dat ook dit vermoede slachtoffer alsnog aangifte wil doen.
Hari's advocaat Marnix van der Werf laat weten dat hij 'graag commentaar zou willen geven' op de nieuwe beschuldiging, maar 'dat niet kan' omdat justitie Hari volledige beperkingen heeft opgelegd - dat houdt in dat Hari alleen contact met zijn advocaat mag hebben en Van der Werf en justitie over de zaak moeten zwijgen. Ook het Openbaar Ministerie doet daarom slechts summiere mededelingen over zijn zaak.
quote:OM wil Badr Hari nog 2 weken vasthouden
AMSTERDAM - Het Openbaar Ministerie (OM) wil dat kickbokser Badr Hari nog 2 weken blijft vastzitten op verdenking van betrokkenheid bij twee mishandelingen.
De onderzoeksrechter beslist vrijdag of zijn voorarrest inderdaad wordt verlengd.
Hari werd woensdagavond aangehouden, toen hij zich op het politiebureau meldde. Hari zou begin deze maand zakenman Koen Everink hebben mishandeld tijdens het dancefeest Sensation in de Amsterdam ArenA.
De tweede aangifte tegen Hari komt van mede-eigenaar Jeroen van den Berg van de Amsterdamse club Air, die vorig jaar naar eigen zeggen in zijn eigen horecagelegenheid in elkaar is getrapt door de 27-jarige vechtkampioen.
quote:Badr Hari blijft achter slot en grendel
AMSTERDAM - Kickbokser Badr Hari blijft de komende twee weken vastzitten. Dat heeft de rechter-commissaris in Amsterdam vrijdag bepaald bij Hari's voorgeleiding, aldus een woordvoerster van de rechtbank. Justitie verdenkt Hari van twee ernstige mishandelingen en had om de verlenging van het voorarrest gevraagd.
De 27-jarige Hari werd woensdag aangehouden en vastgezet, nadat hij zich bij de politie had gemeld voor verhoor.
Er liggen twee aangiften tegen Hari. Hij zou betrokken zijn geweest bij de ernstige mishandeling van zakenman Koen Everink, tijdens dancefestijn Sensation op 9 juli in de Amsterdam ArenA. Hari was daar met zijn partner Estelle Cruijff aanwezig in een skybox, waar het geweld zich zou hebben voltrokken. Everink raakte zwaargewond. Vorig jaar zou Hari Jeroen van den Berg, mede-eigenaar van de Amsterdamse Club Air, hebben geslagen en geschopt. Van den Berg, die schade aan zijn gebit opliep, deed zijn aangifte pas na de mishandeling van Everink.
De formele verdenking tegen Hari luidt poging tot doodslag in vereniging, dan wel zware mishandeling en openlijke geweldpleging. Donderdag heeft de politie Hari verhoord.
Estelle Cruijff zal worden gevraagd een getuigenverklaring af te leggen, aldus het OM. Dat geldt ook voor anderen die tijdens Sensation in de skybox aanwezig waren en mogelijk iets van de mishandeling hebben gezien, aldus een woordvoerster van het Openbaar Ministerie.
Hari blijft in zogeheten beperkingen zitten: hij mag alleen contact hebben met zijn advocaat
En het laatste nieuws:quote:Badr Hari zegt flink aangeslagen te zijn door de beschuldiging op misdaadsite Crimesite.nl dat hij verantwoordelijk zou zijn voor het mishandelen van een man tijdens Sensation White in de Amsterdam Arena. In de nabijheid van Badr Hari en zijn vriendin Estelle Gullit-Cruijff werd zaterdagnacht in een VIP-box een man ernstig toegetakeld.
In De Telegraaf vertelt de kickbokser zijn kant van het verhaal. 'Stel en ik stonden in de deuropening nog wat naar die dansende menigte te kijken ... Estelle stond voor me, met één hand speelde ik wat met haar lange haren. Ik hóórde niet eens dat er wat gebeurde! Die muziek, die is zo hard, die hoor je bijna in heel Amsterdam. Ik kreeg er dan ook niets van mee, van die ellende, terwijl ik een dag later weer eens als de grote boosdoener wordt genoemd!'
Nadat de commotie ook doordrong bij het verliefde glamourkoppel gingen ze zo snel mogelijk weg, aldus Badr Hari. Tot zijn grote ontsteltenis las hij de volgende ochtend op internet wat een ooggetuige over de mishandeling verklaarde: 'Badr Hari stond schaapachtig te kijken, met een hopeloze blik van 'wat heb ik nu weer gedaan', tenminste zoals ik het interpreteerde dan hè. Met zijn klauw onder het bloed met een theedoek erom gewikkeld.'
De voormalig K-1 zwaargewichtkampioen baalt flink van de beschuldiging. 'De laatste twee jaar heb ik mijn best gedaan om fouten uit mijn verleden recht te zetten en meteen flitste door mijn hoofd: ik kan nu nog Badr Hari: altijd actueel #12 veel dieper opnieuw beginnen!'
Laten we het objectief en zuiver houden.
quote:Zaak tegen Badr Hari steeds sterker
Voorarrest met 90 dagen verlengd
De rechtbank heeft het voorarrest van kickbokser Badr Hari (27) met negentig dagen verlengd. De verdenking dat hij een reeks slachtoffers zwaar heeft mishandeld, wordt steeds sterker.
De rechtbank weigert 'de beperkingen' op te heffen die het Openbaar Ministerie Hari heeft opgelegd. Hij mag nog altijd geen contact hebben met de buitenwereld. Zijn advocaten Marnix van der Werf en Bénédicte Ficq noch justitie zelf mogen mededelingen doen over de inhoud van de dossiers.
Negentig dagen is de maximale termijn waarmee de raadkamer van de rechtbank de voorlopige hechtenis van een verdachte kan verlengen. In zaken waarin het bewijs nog mager is, kiezen de rechters geregeld voor een kortere verlenging van het voorarrest, bijvoorbeeld met dertig dagen.
Meerdere slachtoffers
Hari heeft volgens justitie meerdere malen slachtoffers ernstig mishandeld in uitgaansgelegenheden. Vorige maand zou hij samen met een of meer anderen zakenman Koen Everink in elkaar hebben geslagen in een vipbox van de Amsterdam Arena - hetgeen hij gedeeltelijk zou hebben bekend. Everink kan mogelijk nooit meer normaal lopen.
Vorig jaar juli zou hij mede-oprichter Jeroen van den Berg in club Air hebben neergeslagen en vervolgens in zijn gezicht hebben geschopt, waardoor enkele tanden afbraken.
Volgens ingewijden heeft Hari in december bovendien de broer van een ex-vriendin klappen en een kopstoot gegeven in feestcafé 'de kleine Cooldown' in de Lange Leidsedwarsstraat. Hij heeft, anders dan Everink en Van den Berg, nog geen aangifte gedaan.
Wilders: 'Badr Hari na veroordeling land uit'quote:Wilders: 'Badr Hari na veroordeling land uit'
PVV-leider Geert Wilders vindt dat kickbokscrimineel Badr Hari naar Marokko moet worden gestuurd als hij hier wordt veroordeeld voor geweldpleging en mishandeling.
"Nederlandse nationaliteit afpakken en na uitzitten straf linea recta op vliegtuig naar Marokko", liet Wilders vrijdag weten. Donderdag werd bekend dat het Openbaar Ministerie Hari inmiddels verdenkt van zes mishandelingen.
Advocaat van de kickbokser, Bénédicte Ficq, liet donderdag weten dat de Marokkaan met het korte lontje twee mishandelingen deels bekend heeft. Zo zou hij de 39-jarige miljonair Koen Everink hebben gepimp-smacked tijdens dancefeest Sensation. Daarnaast erkent hij een kopstoot te hebben uitgedeeld aan de broer van zijn ex.
Dat idee heb ik ook, het ligt er allemaal wel heel erg dik bovenop.quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:03 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik moest lachen om dat stuk van Leon de Winter. Dat was gewoon een massieve trollenactie om precies de tegenovergestelde comments uit te lokken.
Sorry, je hebt gelijk!! Misschien een modje?quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Je had tenminste een nieuwe topictitel kunnen kiezen.
Als hij nou alleen Badr een veer in zijn reet gestoken had, zou je zeggen mwah... Maar om het slachtoffer naar beneden te halen dat gaat wel erg ver dan!quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:57 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook, het ligt er allemaal wel heel erg dik bovenop.
Ja, ik heb ook even gedacht dat het puur sarcasme was. Maar vanwege dat blaming the victim-gedoe denk ik dat hij het echt meent. Heel raar stukje.quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:14 schreef eskil het volgende:
[..]
Als hij nou alleen Badr een veer in zijn reet gestoken had, zou je zeggen mwah... Maar om het slachtoffer naar beneden te halen dat gaat wel erg ver dan!
Nee, dat is Frits Barend.quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:33 schreef Leandra het volgende:
Alleen Jeroen Krabbé ontbreekt nog, maar die komt vast boven als beste vriend als hij overlijdt.
quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:33 schreef Leandra het volgende:
Geert, Gers, Leon.... ineens moet iedereen er wat over zeggen?
Alleen Jeroen Krabbé ontbreekt nog, maar die komt vast boven als beste vriend als hij overlijdt.
Dan is hij de laatste die door Badr Hari uit het veld is geslagen. Al is het maar door diens dood.quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]![]()
Die is nu al bezig met een elegie .
De eerste door verkiezingen, de tweede moet vast een cd'tje verkopen, de derde een boekje...Wel ironisch, juist via Badr Hari een slag proberen te slaan...quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:33 schreef Leandra het volgende:
Geert, Gers, Leon.... ineens moet iedereen er wat over zeggen?
Nou, dát wereldprobleem is opgelost!quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:18 schreef Smallish het volgende:
Mag die TT inderdaad alstublieft zonder geert?
Als alles zo makkelijk op te lossen zou zijn ...quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:59 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Nou, dát wereldprobleem is opgelost!
De wereldproblemen die zijn met een tt-change mooi opgelost voor altijd...quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Als alles zo makkelijk op te lossen zou zijn ...
Nah, als hij niet recent de oorzaak van de scheiding van een beroemd voetbalhuwelijk was geweest, dan was er maar een heel klein stukje media op gedoken, maar nu is hij vooral de vriend van Estelle Cruijff.quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:08 schreef Dr.Sexy het volgende:
*doet volgen*
Ben benieuwd hoe dit allemaal gaat aflopen. Of hij kan inderdaad zijn handjes niet thuishouden, of de media blaast het enorm op omdat hij Marrokaans is + ook nog kickbokser(gevaarlijk volk joh) en als extra bonus nog een goede ook nog.
En een rolmodel voor zijn stiefkinderen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nah, als hij niet recent de oorzaak van de scheiding van een beroemd voetbalhuwelijk was geweest, dan was er maar een heel klein stukje media op gedoken, maar nu is hij vooral de vriend van Estelle Cruijff.
Nee, maar de boulevardbladen waren er echt niet mee bezig geweest als hij niet de verkering van Estelle was, dan was het gewoon een nieuwsbericht in een paar kranten en was het topic nu wellicht net in deel 2.quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:17 schreef Ferdo het volgende:
[..]
En een rolmodel voor zijn stiefkinderen.
Maar hij is zelf natuurlijk ook geen onbekend figuur, hé, al was het dan om de klappen en trappen die hij legaal uitdeelde.
De media blazen alles op.quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:08 schreef Dr.Sexy het volgende:
*doet volgen*
Ben benieuwd hoe dit allemaal gaat aflopen. Of hij kan inderdaad zijn handjes niet thuishouden, of de media blaast het enorm op omdat hij Marrokaans is + ook nog kickbokser(gevaarlijk volk joh) en als extra bonus nog een goede ook nog.
Tjah daar heb je wel een punt natuurlijk. Er zit natuurlijk wel een grens van "een paar klappen uitdelen" en iemand aan stront slaan. En helemaal als Kampioen hoor je je überhaupt te gedragen buiten de ring. Schorsingen en licenties en dergelijke.quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:21 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
De media blazen alles op.
Maar, los van dat, dit zijn echt serieuze beschuldigingen. Een rechter mag bijvoorbeeld iemand niet in voorlopige hechtenis laten als hij verwacht dat de uiteindelijke celstraf lager uit zal vallen dan de duur van de voorlopige hechtenis. Het feit dat zijn voorarrest met 90 dagen is verlengd, wil alleen daarom al zeggen dat het niet zomaar om een paar tikjes gaat waar hij van verdacht wordt.
Ik dacht in eerste instantie ook dat hij het sarcastisch bedoelde, maar volgens mij is hij serieus.quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:03 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik moest lachen om dat stuk van Leon de Winter. Dat was gewoon een massieve trollenactie om precies de tegenovergestelde comments uit te lokken.
quote:Als hij schuldig wordt bevonden, mag Badr niet meer dan een taakstaf en een voorwaardelijke celstraf krijgen. Hij kan gebruik maken van zijn unieke positie bij minderheidsgroepen, en ik ben van mening dat hij de opdracht moet krijgen met jonge allochtonen te werken. Maar hij mag geen enkele scheur in zijn discipline meer toelaten. Hij mag zich de komende tien jaar niet meer in disco’s en dergelijke gelegenheden vertonen. Hij moet zijn sport dienen. En de provocerende macho’s mogen hem nooit meer op hun weg vinden.
Is dat niet ongeveer hetzelfde als tegen De Winter zeggen dat hij geen troep meer op papier mag zetten?quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:38 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Ik dacht ook even dat het ironisch bedoeld was, maar een van de laatste alinea's is volgens mij alleen serieus op te vatten:
[..]
Alsjeblieft, je hebt hier vast wat aan.quote:Op maandag 20 augustus 2012 16:51 schreef zouzou het volgende:
Mijn bron is mij zelfs,en de krant.
Maar nog een keer ik kan niet plakken,knippen etc...
Veel mensen hebben mij gevraagt waarom ik hier kom nog..
omdat ik laat niemand mij weg doen, niemand,
hoe heet dat ? Pesten, als wat ik doe is verkeerd.
Zijn wij kleuters? iemand haten die jullie kennen niet eens.
Bedankt lieve Thunder..ch! maar het is mij niet gelukt.quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:53 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Alsjeblieft, je hebt hier vast wat aan.
http://www.dailymotion.co(...)isy-le-roi_lifestyle
http://www.dailymotion.co(...)pier-coller_creation
Je begrijpt natuurlijk wel dat je dat wat je gecopieerd hebt, rechtsstreeks hier als reactie kan plakken.
Succes!
Inderdaad, zo is Leon de Winter gewoon.quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:33 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Ik dacht in eerste instantie ook dat hij het sarcastisch bedoelde, maar volgens mij is hij serieus.
Klopt. Wat dat betreft uitmuntende timingquote:Op maandag 20 augustus 2012 23:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, maar de boulevardbladen waren er echt niet mee bezig geweest als hij niet de verkering van Estelle was, dan was het gewoon een nieuwsbericht in een paar kranten en was het topic nu wellicht net in deel 2.
die was zeker niet handig, vooral vanwege dat argument 'ik heb het hem gevraagd want ja, zo ben ik ook wel natuurlijk'quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:51 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
En dan dat interview met Estelle waarin over zijn agressie-probleem wordt gevraagd en zij alles ontkend, dat hij nooit veroordeeld is edPats boem 2 weken later is het bal. Whehehe.
Lekker alles met de acceptgiro betalen.quote:
Dat ging toch om het slaan van vrouwen?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:54 schreef WRH het volgende:
[..]
die was zeker niet handig, vooral vanwege dat argument 'ik heb het hem gevraagd want ja, zo ben ik ook wel natuurlijk'
ja, bijzonder steekhoudend, waarschijnlijk had ze het hem dit keer wederom gevraagd en vond ze het wederom voldoende.
Ze heeft toch jaren terug een soort moedermavo-opfriscursus gedaan, toen ze een televisiecarrière ambieerde? Daaruit bleek al dat ze niet vooraan had gestaan bij het uitdelen van hersencellen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:04 schreef Basp1 het volgende:
Ik kan me echt niet voorstellen dat estelle een vraag zo specifiek zou kunnen stellen.![]()
Heeft ze ooit eens meegedaan met de grote iq test? Ik zou dan denken dat ze ongeveer in de bonny st clair regionen zal eindigen, maar ik zou me natuurlijk kunnnen vergissen.
Iemand dit meegekregen?quote:Een paar uur later hoorde ik Albert Verlinde bij RTL Boulevard zeggen dat hij Estelles vader had gesproken, Henny Cruijff, en dat die hem een paar 'opmerkingen had meegeven' die Albert 'toch even wilde delen met het publiek'. Dit zei Henny Cruijff tegen RTL Boulevard: 'Als familie hopen we dat ze snel gaat trouwen, zodat ze een andere achternaam krijgt. De familienaam moeten we niet zomaar laten verpesten
Hier is een filmpje met de hele quote in context. Bevat daarnaast interessante stukjes met de trainer van Hari (die zich wat mij betreft vrij bedenkelijk opstelt) en met de advocaten van respectievelijk Hari en Everink.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:18 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Iemand dit meegekregen?
Fijne vader heb je dan![]()
![]()
Probeer het maar weer.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:44 schreef zouzou het volgende:
[..]
Bedankt lieve Thunder..ch! maar het is mij niet gelukt.
Ik heb u geprobeerd een PM te sturen maar uw Inbox is Vol.
Bedankt!
Wat een slecht stukje, en wat een goed gifje.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:43 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
...
http://relatie.blog.nl/on(...)rogante-eikels-kijkt
[ afbeelding ]
Gewoon, omdat het kan.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:50 schreef Tem het volgende:
[..]
Inderdaad, zo is Leon de Winter gewoon.
Hij is ook écht gedreven, hé, onze Badr!quote:
Gewoon hoofdpijn van 't lezen van dat stukje. Alinea's van één zin, alsjeblieft zeg.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:43 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
--knip--
http://relatie.blog.nl/on(...)rogante-eikels-kijkt
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:55 schreef Leon de Winter het volgende:
[..]
Hij is ook écht gedreven, hé, onze Badr!
En dan te bedenken dat mensen het nog voor Badr opnamen omdat Bonjasky zich zogenaamd zou aanstellen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:55 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Hij is ook écht gedreven, hé, onze Badr!
De twee sluiten elkaar niet uit. Bonjanski overdrijft hier ook gewoon, maar deze actie van Hari in een K1 finale blijft gewoon oliedom.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat mensen het nog voor Badr opnamen omdat Bonjasky zich zogenaamd zou aanstellen.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:06 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Bonjanski overdrijft hier ook gewoon,
Kom op man. Fanboy?quote:
Zolang je daar niet zelf gelegen hebt, kun je het niet weten. Het blijft gissen. Als je iemand al met je voet bewusteloos kan trappen, daar waar hij niet eens weerstand heeft van de grond, dan snap ik dat het heel beroerd kan zijn om eerst een vuistslag en daarna nog een trap te krijgen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:55 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Kom op man. Fanboy?
Bij een levertrap zie je nog wel eens een verlate reactie, maar bij iets als dit echt nooit. Eerst hoofd omhoog en instinctief de dekking herstellen, en een seconde later ineens de weg kwijt zijn.
[ afbeelding ]
Zoals Ray Sefo zegt in het commentaar: "I thought Al Pacino was a great actor". Hij heeft er trouwens nog een Oscar voor gekregen ook.
Ga toch weg, hij kon heus wel door, maar logisch dat hij er tegen zo'n tegenstander geen zin meer in had. Ik had hetzelfde gedaan. Waarom doorgaan en die gozer nog een kans geven om te winnen als hij zich zo misdraagt?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:49 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Zolang je daar niet zelf gelegen hebt, kun je het niet weten. Het blijft gissen. Als je iemand al met je voet bewusteloos kan trappen, daar waar hij niet eens weerstand heeft van de grond, dan snap ik dat het heel beroerd kan zijn om eerst een vuistslag en daarna nog een trap te krijgen.
Inderdaad, en in die zin wil ik ook geen kritiek geven. Hij vraagt om diskwalificatie en dan zou ik daar ook best even aan willen meewerken.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:08 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Ga toch weg, hij kon heus wel door, maar logisch dat hij er tegen zo'n tegenstander geen zin meer in had. Ik had hetzelfde gedaan. Waarom doorgaan en die gozer nog een kans geven om te winnen als hij zich zo misdraagt?
Ik zag net op Twitter bij Nico Dijkshoorn dat het stuk van De Winter wel satire zou zijn. Ik las het echt niet zo. Als het klopt wat Dijkshoorn zegt, dan kun je je afvragen wat De Winter onder satire verstaat...quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:16 schreef stekelzwijn het volgende:
Leon de Winter ken ik nog van vroeger.
Toen had hij ook al de neiging om agressieve idioten te vereren.
Mogelijk is dat zo, al heb ik, gezien mijn voorkennis de nodige twijfels.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:27 schreef Smallish het volgende:
[..]
Ik zag net op Twitter bij Nico Dijkshoorn dat het stuk van De Winter wel satire zou zijn. Ik las het echt niet zo. Als het klopt wat Dijkshoorn zegt, dan kun je je afvragen wat De Winter onder satire verstaat...Of wat ik er onder versta, natuurlijk.
Dat verklaart dan ook zijn politieke stellingname.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:16 schreef stekelzwijn het volgende:
Leon de Winter ken ik nog van vroeger.
Toen had hij ook al de neiging om agressieve idioten te vereren.
Jij mag het zo zien. Het is niet zo dat hij niet tegen hem opgewassen was. Hij had al eerder van hem gewonnen. Badr is een agressievere vechter, dat wel.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:08 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Ga toch weg, hij kon heus wel door, maar logisch dat hij er tegen zo'n tegenstander geen zin meer in had. Ik had hetzelfde gedaan. Waarom doorgaan en die gozer nog een kans geven om te winnen als hij zich zo misdraagt?
Die verbaast me dan ook helemaal niet.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:37 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat verklaart dan ook zijn politieke stellingname.
Oeps, deze had ik nog niet gezien. Heftig. Ook zo'n agressieveling.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:22 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Inderdaad, en in die zin wil ik ook geen kritiek geven. Hij vraagt om diskwalificatie en dan zou ik daar ook best even aan willen meewerken.
Maar KO gaan en groggy zijn, dat zijn dingen die gewoon moeilijk te faken zijn.
Deze illegale klap is bijvoorbeel een stuk erger, maar ook hier twijfel ik niet aan het feit dat Bonjanski gebruik maakt van de ontstane situatie:
Vanaf 10:40. Op 13:50 gebeurt het beste staaltje acteerwerk als hij probeert op te staan.
estelle wat your heart out. Bitchfight om badrquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:26 schreef Tem het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zinspeelt Jessica Durlacher op een trio met Leon en Badr.
Jammer dat er soms een beetje geacteerd moet worden om dergelijke hufters, zoals ook Badr Hari, gediskwalificeerd te krijgen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:22 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Inderdaad, en in die zin wil ik ook geen kritiek geven. Hij vraagt om diskwalificatie en dan zou ik daar ook best even aan willen meewerken.
Ach ja, ons kent ons....quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:48 schreef Cynix ® het volgende:
Leon is bevriend met Yves Gijrath, de "woordvoerder"van Badr Hari....
Deze is ook helemaal geweldig!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:56 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Oeps, deze had ik nog niet gezien. Heftig. Ook zo'n agressieveling.
Pure onzin. Ik heb de K1 regels al eerder aangehaald en er kan ten hoogste een puntenaftrek worden gegeven (artikel 6 K1 rules), tenzij de andere vechter niet door kan gaan als gevolg van de overtreding. Slechts dan volgt diskwalificatie (artikel 15 lid 1 K1 rules).quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:33 schreef Nober het volgende:
Dat doorgaan van Hari toen Bonjasky al op de grond lag is automatisch diskwalificatie of Bonjasky nou wel of niet had door gekund dat maakt niet uit. Zelfde bij Bonjasky vs Sapp en ook hetzelfde bij Hari vs Gerges. Het is ook algemeen bekend dat Bonjasky problemen heeft met zijn oog, geloof al een paar keer geopereerd.
[..]
Deze is ook helemaal geweldig!
Luister anders even.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:37 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Pure onzin. Ik heb de K1 regels al eerder aangehaald en er kan ten hoogste een puntenaftrek worden gegeven (artikel 6 K1 rules), tenzij de andere vechter niet door kan gaan als gevolg van de overtreding. Slechts dan volgt diskwalificatie (artikel 15 lid 1 K1 rules).
Als je het filmpje van Hari-Bonjanki kijkt, dan zie je ook gewoon dat de scheids "slechts" een gele kaart trekt en tot een puntenaftrek beslist, totdat blijkt dat Bonjanski niet verder "kan" vechten.
Het is me dus een raadsel hoe je tot deze onzin komt.
Dat is Showtime en niet K1. Ik ken de de precieze Showtime-regels inzake deze dingen niet, en die zijn naar mijn weten ook niet gepubliceerd. Daarnaast, wat Melvin Manhoef daarover "in the heat of the moment" zegt is wat mij betreft ook niet doorslaggevend.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:54 schreef Nober het volgende:
[..]
Luister anders even.
Melvin Manhoef:
"We weten het is een ontoelaatbare actie, daarvoor bieden wij onze exuses aan, wij worden gewoon gediskwalificeerd."
Klopt dat was It's Showtime maar het lijkt mij dat ze wel de K-1 regels hanteren.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:58 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Dat is Showtime en niet K1. Ik ken de de precieze Showtime-regels inzake deze dingen niet, en die zijn naar mijn weten ook niet gepubliceerd. Daarnaast, wat Melvin Manhoef daarover "in the heat of the moment" zegt is wat mij betreft ook niet doorslaggevend.
Zoals gezegd, lees even de K1 reglementen door en je ziet dat het onzin is wat je zegt ovet Hari-Bonjanski (en Bonjanski-Sapp).
Ook in de boulevard van gisteren, Van Den Heuvel zegd dat hij zelfs gesproken met de Turkse man die gezien heeft dat Badr bezig was Everink aan boksen....Maar hoe kan dat? Deze Turkse man was toen onbekend...en op Badr handen geen bloed/blessure was....quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:21 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Weer een interessant filmpje in niet mis te verstane bewoordingen (zie voor nieuwe onthullingen van Van den Heuvel vooral vanaf 4:30).
Toch weer typisch dat Van den Heuvel geen letterlijke quotes aanhaalt. Zou Weltschmerz het toch bij het rechte eind hebben?![]()
Soundbites:
'Ik heb het dossier gelezen, echt iedereen, alle getuigen die daar over hebben verklaard, hebben verklaard over grof geweld van Badr Hari. Zelfs een van de medeverdachten, een meneer uit Eindhoven die daar zeer stellig over is. Een regen van stoten tegen het slachtoffer".
Verder zegt Van den Heuvel dat het Hari zelf zou zijn geweest die het barmeisje naar buiten heeft gedirigeerd (volgens de verklaring van het barmeisje).
De opmerking waarover het zou gaan volgens de verklaring van Hari:
"Was het geld op bij Gullit?"
In het begin van de ruzie in Sensation niemand was over deze Turkse man,quote:Op woensdag 22 augustus 2012 06:29 schreef Pheno het volgende:
Als die Turkse man al vastzit bij de politie dan is ie toch bekend? Hoezo liegt John daar dan precies over?
ok, dus als je iets pas 2 weken later hoort van een getuige dan is het niet waar.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 07:07 schreef zouzou het volgende:
[..]
wij horen het over nu maar 2 weken...
dat vind ik ook niet normaal dat badr heeft gelogen,quote:Op woensdag 22 augustus 2012 07:20 schreef WRH het volgende:
[..]
ok, dus als je iets pas 2 weken later hoort van een getuige dan is het niet waar.
leg dan eens uit hoe het kan dat Badr eerst zegt niets gezien te hebben en dan weken later zegt dat hij een klap heeft gegeven?
Ben jij toevallig ook kickbokster?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 07:59 schreef zouzou het volgende:
Gisteren in de boulevard toch wordt gelogen, over het barmeisje en over de Turkse man.
John zegt dat in begin vn de sensation ruzie,hij heeft gesproken met de Turkse man,
maar deze man was toen niet een in de picture.
De slachtoffer Koen,Van de Berg van Air ,de barmeisje en nog een getuig die de vaatdoek gezien heeft, meer waren niet, geen Turkse man..
Ik heb eerder het idee dat zei een van de lekken binnen het OM is en door haar bedroevend niveau zien we ook waarom het OM zo vaak fouten maakt.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 08:10 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Ben jij toevallig ook kickbokster?
Ga anders even na 7:50 van je filmpje en luister naar wat de scheidsrechter zegt bij het trekken van de gele kaart. "So, one point deduction." Daarna zegt hij het ook nog even tegen alle drie de juryleden (die een dergelijke puntenaftrek in hun score moeten verwerken).quote:Op woensdag 22 augustus 2012 01:17 schreef Nober het volgende:
[..]
Klopt dat was It's Showtime maar het lijkt mij dat ze wel de K-1 regels hanteren.
Doorgaan was dus niet toegestaan.
He tip van mij: je kan geen Nederlands, dus probeer het ook maar niet te volgen, ook niet op TV want je begrijpt er geen ruk van.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 07:59 schreef zouzou het volgende:
Gisteren in de boulevard toch wordt gelogen, over het barmeisje en over de Turkse man.
John zegt dat in begin vn de sensation ruzie,hij heeft gesproken met de Turkse man,
maar deze man was toen niet een in de picture.
De slachtoffer Koen,Van de Berg van Air ,de barmeisje en nog een getuig die de vaatdoek gezien heeft, meer waren niet, geen Turkse man..
ik begrijp best wat ze zegen ook op boulevard TV,quote:Op woensdag 22 augustus 2012 08:29 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
He tip van mij: je kan geen Nederlands, dus probeer het ook maar niet te volgen, ook niet op TV want je begrijpt er geen ruk van.
Dat heeft niet met dat ik heb de Sobonne gedaan, maar blijven mij vernederen is niet normaal,quote:Op woensdag 22 augustus 2012 08:44 schreef Basp1 het volgende:
Wat leuk voor zouzou dat ze hier geweest is : http://www.sorbonne.nl/![]()
De zin die je probeert te schrijven, is volgens mij : Dat heeft niets met de universiteit van sorbonne in parijs te maken.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 08:48 schreef zouzou het volgende:
[..]
Dat heeft niet met dat ik heb de Sobonne gedaan, maar blijven mij vernederen is niet normaal,
dat is mijn mening, meer niet, ik heb ook de Boulevard gezien,dus...
Wat knap je op? Auto's of huizen?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 08:41 schreef zouzou het volgende:
[..]
nu zit ik in restauratie omdat mijn hobby is.
Ik heb wel eens gekotst in de Sorbonne en toen mocht ik mijn jas die ernaast in die garage hangt niet meer pakkenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 08:54 schreef Leandra het volgende:
Nou ja, ik heb ook wel eens in de Sorbonne gezeten, en wat gegeten en gedronken op het pleintje voor de Sorbonne (aan de Rue St. Michel) en gegeten bij een Marokkaans restaurant achter de Sorbonne.... En nu?
Ok! bedankt, nu begrijp ik beter,bedank mr.Basp.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 08:52 schreef Basp1 het volgende:
[..]
De zin die je probeert te schrijven, is volgens mij : Dat heeft niets met de universiteit van sorbonne in parijs te maken.
Maar aangezien je in je koetrwaals nederlands halve zinnen schrijft kan iedereen ze hier zo intrepeteren als hij ze wilt. Als je een universitaire studie gedaan hebt zoals je beweerd zou je ook moeten weten dat een duidelijke coherente communicatie aan de basis staat van een goede verstandhouding. En jou vernederen, nee zo moet je het niet zien, je wordt alleen in de zeik gezet omdat je er gewoon om vraagt met zulke zinnen.
En terecht, had je die vuiligheid maar binnen moeten houdenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 08:57 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gekotst in de Sorbonne en toen mocht ik mijn jas die ernaast in die garage hangt niet meer pakken
"Knap op" is dat van houden of haten?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 08:54 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Wat knap je op? Auto's of huizen?
dat vind ik een blasem ..jammer voor de mooie muur van de Sorbonne!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 08:57 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gekotst in de Sorbonne en toen mocht ik mijn jas die ernaast in die garage hangt niet meer pakken
Ik weet wat je bedoel, daar hebben ze de best Mergues van st Michel, een paar stratenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 08:54 schreef Leandra het volgende:
Nou ja, ik heb ook wel eens in de Sorbonne gezeten, en wat gegeten en gedronken op het pleintje voor de Sorbonne (aan de Rue St. Michel) en gegeten bij een Marokkaans restaurant achter de Sorbonne.... En nu?
Dat heb ik nooit gedaan , wat dacht je dat mensen in restaurant zitten te copieren...nee,quote:Op woensdag 22 augustus 2012 09:07 schreef Copycat het volgende:
Claimen aan de Sorbonne te hebben gestudeerd, maar te dom zijn om een simpele handeling als copy paste toe te passen. Zelfs met een how to video.
SorLOM-school misschien?
"Knap op" is een vervoeging van opknappen, of te wel iets restaureren.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 09:01 schreef zouzou het volgende:
[..]
"Knap op" is dat van houden of haten?
Huizen vind ik absoluut niet belangrijk,ik kan ook in een hotel leven,ik blijft "een toeriste"
Franse kranten mag je ook niet copieren, dat heb ik gistereen ook gehoord.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 09:09 schreef zouzou het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit gedaan , wat dacht je dat mensen in restaurant zitten te copieren...nee,
mensen koken,werken etc..dus ik kom niet aan.
Bedoel je 'een renovatie"dat is ook niet mijn werk.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 09:11 schreef Basp1 het volgende:
[..]
"Knap op" is een vervoeging van opknappen, of te wel iets restaureren.
Je kunt wel een vervallen restaurant gaan restaureren.
Waar is het springen op zijn been gebleven? Laten we wel wezen, afschuwelijk hoe die man zijn gezicht is toegetakeld, maar dat soort dingen komen helaas meer voor in het uitgaansleven. Het schokkende hiervan was de dubbele beenbreuk. Hoe is die veroorzaakt door de regen van stoten? Nog even los van de betrouwbaarheid van een verklaring van een medeverdachte.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:21 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Weer een interessant filmpje in niet mis te verstane bewoordingen (zie voor nieuwe onthullingen van Van den Heuvel vooral vanaf 4:30).
Toch weer typisch dat Van den Heuvel geen letterlijke quotes aanhaalt. Zou Weltschmerz het toch bij het rechte eind hebben?![]()
Soundbites:
'Ik heb het dossier gelezen, echt iedereen, alle getuigen die daar over hebben verklaard, hebben verklaard over grof geweld van Badr Hari. Zelfs een van de medeverdachten, een meneer uit Eindhoven die daar zeer stellig over is. Een regen van stoten tegen het slachtoffer".
Verder zegt Van den Heuvel dat het Hari zelf zou zijn geweest die het barmeisje naar buiten heeft gedirigeerd (volgens de verklaring van het barmeisje).
De opmerking waarover het zou gaan volgens de verklaring van Hari:
"Was het geld op bij Gullit?"
Je mag er wel naar linken...quote:Op woensdag 22 augustus 2012 09:12 schreef zouzou het volgende:
[..]
Franse kranten mag je ook niet copieren, dat heb ik gistereen ook gehoord.
Echt hè?quote:
Ja maar, die skill beheerst ze niet. Want dat heb je niet nodig bij het koken.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 09:15 schreef Leandra het volgende:
Je mag er wel naar linken...
Graag zelfs, want hits = advertentieopbrengsten.
Ik kook zelfs niet, maar is mijn hobby.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 09:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja maar, die skill beheerst ze niet. Want dat heb je niet nodig bij het koken.
Snap ik, met zo weinig intelligentie liggen diploma's niet in het verschiet. En je kunt er niet eens eentje kopiëren.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 09:19 schreef zouzou het volgende:
Ik kook zelfs niet, maar is mijn hobby.
De de Sorbonne zal wel in het pre-computer tijdperk zijn geweest...quote:Op woensdag 22 augustus 2012 09:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja maar, die skill beheerst ze niet. Want dat heb je niet nodig bij het koken.
Ja, gelijk de allochtonen-kaart spelen...quote:Op woensdag 22 augustus 2012 09:19 schreef WRH het volgende:
Ik word er een beetje moe van dat als iemand aangeeft het koeterwaals en slechte onleesbare Nederlands van Zouzou niet te kunnen volgen mevrouw meteen begint te gillen over vernedering en persoonlijk pesten.
Er wordt niemand gepest, er wordt alleen maar structureel gevraagd om bronnen als achtergrond van beweringen en om leesbaar Nederlands, maar blijkbaar valt dat tegenwoordig ook al onder persoonlijke vernedering.
Ja het schokkende was alleen de dubbele beenbreuk en de gebroken botten in zijn gezicht en de totale mishandeling das allemaal peanuts hoorquote:Op woensdag 22 augustus 2012 09:15 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Waar is het springen op zijn been gebleven? Laten we wel wezen, afschuwelijk hoe die man zijn gezicht is toegetakeld, maar dat soort dingen komen helaas meer voor in het uitgaansleven. Het schokkende hiervan was de dubbele beenbreuk. Hoe is die veroorzaakt door de regen van stoten? Nog even los van de betrouwbaarheid van een verklaring van een medeverdachte.
En John heeft het dossier ingezien, dus er zit kennelij nog niet heel veel schot in het onderzoek van de rijksrecherche naar het lekken.
Kijk, dat bedoel ik, wat is met jullie mensen?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 09:19 schreef WRH het volgende:
Ik word er een beetje moe van dat als iemand aangeeft het koeterwaals en slechte onleesbare Nederlands van Zouzou niet te kunnen volgen mevrouw meteen begint te gillen over vernedering en persoonlijk pesten.
Er wordt niemand gepest, er wordt alleen maar structureel gevraagd om bronnen als achtergrond van beweringen en om leesbaar Nederlands, maar blijkbaar valt dat tegenwoordig ook al onder persoonlijke vernedering.
Dus nu lees je ook al opmerkingen die ik helemaal niet plaats, gevalletje projectie?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 09:22 schreef zouzou het volgende:
[..]
Kijk, dat bedoel ik, wat is met jullie mensen?
ik ben geen lozer
In een vreemde taal typen is erg lastig, weet ik uit ervaring. Maar goed, ik hang dan ook niet op Duitse, Engelse, Franse en Chinese forums rond omdat ik de taal niet voldoende machtig ben.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 09:19 schreef WRH het volgende:
.... leesbaar Nederlands, maar blijkbaar valt dat tegenwoordig ook al onder persoonlijke vernedering.
Ja als je veel te doen hebt is een ctrl+C + ctrl+V erg tijdrovend.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 09:22 schreef zouzou het volgende:
[..]
ik ga weg niet omdat jullie zitten hier, nee, ik moet open doen, dingen doen, ik
ben geen lozer,ik ben 34 jaar en ben tevreden, ik mag mij niet druk om copy,tal etc...
ik heb VEEL Te Doen!
Het is een Nederlandstalig forum en je Nederlands is simpelweg niet voldoende om een normale discussie te kunnen voeren.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 09:22 schreef zouzou het volgende:
[..]
ik ga weg niet omdat jullie zitten hier, nee, ik moet open doen, dingen doen, ik
ben geen lozer,ik ben 34 jaar en ben tevreden, ik mag mij niet druk om copy,tal etc...
ik heb VEEL Te Doen!
En dat blijf je houden.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 09:33 schreef Lavenderr het volgende:
En wederom is het hele topic gezouzoud.
Ongefundeerde beschuldigingen en leugens posten over/tegen mede-users is de aard van het beestje.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 09:33 schreef WRH het volgende:
Ik vind het inmiddels ook gewoon niet leuk meer hoe wij (de Nederlands sprekende / typende Fokkers) telkens worden beschuldigd van en masse vernederen en pesten en wegtreiteren van 1 mede Fokker.
En dat enkel omdat we blijven vragen om onderbouwde beweringen of enigszins te begrijpen zinnen.
Vind het een beetje de omgekeerde wereld worden inmiddels.
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 09:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ongefundeerde beschuldigingen en leugens posten over/tegen mede-users is de aard van het beestje.
Blijkbaar heeft het moderatieteam er geen moeite mee dat de discussie keer op keer totaal ontspoort door dat stuk onbenul. En dat klopt trouwens niet. Dit kan geen onbenul meer zijn... Dit is moedwillig het draadje slopen. Of het nou trollen is, of damage control, ik weet het niet. Wat ik wel weet is dat het heel, heel storend is.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 09:33 schreef WRH het volgende:
Ik vind het inmiddels ook gewoon niet leuk meer hoe wij (de Nederlands sprekende / typende Fokkers) telkens worden beschuldigd van en masse vernederen en pesten en wegtreiteren van 1 mede Fokker.
En dat enkel omdat we blijven vragen om onderbouwde beweringen of enigszins te begrijpen zinnen.
Vind het een beetje de omgekeerde wereld worden inmiddels.
Ik vind het wel een mooi woord "gezouzoud" zouden we het niet vaker kunnen gaan gebruiken.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 09:33 schreef Lavenderr het volgende:
En wederom is het hele topic gezouzoud.
En daar hebben we het alter ego...quote:Op woensdag 22 augustus 2012 09:47 schreef simpelintje het volgende:
ZouZou zegt allang niks meer en jullie blijven allemaal door gaan. En dan maar zeggen blijf ontopic. Doen jullie toch ook niet? Dr stranglove heeft een goede opmerking gemaakt waar jullie ( copycat leandra wrh enz) niet echt op ingaan. Maar wel op zouzou en dan door blijven gaan. dan ook niet zeuren
wat een onzin. Ik vind dit best kinderachtig. Dus als we allemaal hetzelfde denken dan is het goed? Jullie zijn elkaars alter ego!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 09:49 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
En daar hebben we het alter ego...
Wat ik niet begrijp, is dat als zoiets dan zo storend is, dat er niet naar het feedback topic van NWS gegaan wordt. Want daar heb ik in al die weken nog nooit iemand hierover gezien. Dat klopt dan net zo min.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 09:41 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Blijkbaar heeft het moderatieteam er geen moeite mee dat de discussie keer op keer totaal ontspoort door dat stuk onbenul. En dat klopt trouwens niet. Dit kan geen onbenul meer zijn... Dit is moedwillig het draadje slopen. Of het nou trollen is, of damage control, ik weet het niet. Wat ik wel weet is dat het heel, heel storend is.
Luister nou eens: het gaat niet om Simpellintje of om Zouzou, we hebben het hier over Badr Hari .quote:Op woensdag 22 augustus 2012 09:50 schreef simpelintje het volgende:
[..]
wat een onzin. Ik vind dit best kinderachtig. Dus als we allemaal hetzelfde denken dan is het goed? Jullie zijn elkaars alter ego!
Ik snap niet wat je hier mee wil zeggen. Iemand reageerde op mijn dus reageerde ik terug. En de laaste stukjes gaan toch vooral over ZouZouquote:Op woensdag 22 augustus 2012 09:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Luister nou eens: het gaat niet om Simpellintje of om Zouzou, we hebben het hier over Badr Hari .
Het klopt dat Van den Heuvel dit niet noemde en ook dat vond ik opmerkelijk. Maar goed, uit niets bleek dat iemand verklaard had dat een van de medeverdachten dit had gedaan. En als dat uit het dossier had gebleken dat JvdH had gelezen, was dat eigenlijk nog wel het meest nieuwswaardig geweest.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 09:15 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Waar is het springen op zijn been gebleven?
Je bent wel een beetje aan het terugtrekken nu. Nu maakt het opeens niet zoveel meer uit wat er gebeurd is en gaat het echt enkel en alleen om de persoon die verantwoordelijk is voor het beenletsel?quote:Laten we wel wezen, afschuwelijk hoe die man zijn gezicht is toegetakeld, maar dat soort dingen komen helaas meer voor in het uitgaansleven. Het schokkende hiervan was de dubbele beenbreuk.
Hoewel het klopt dat verklaringen van medeverdachten over het algemeen niet echt betrouwbaar zijn (en daardoor in theorie niet eens als bewijsmiddel kunnen dienen), heb je blijkbaar niet echt geluisterd. Van den Heuvel zegt dat "alle getuigen" het erover eens zijn dat Hari grof geweld (in de vorm van een regen van stoten) heeft gebruikt, inclusief de medeverdachte.quote:Nog even los van de betrouwbaarheid van een verklaring van een medeverdachte.
Dit is inderdaad wel een slechte zaak, voor zover het lek inderdaad bij de politie zit.quote:En John heeft het dossier ingezien, dus er zit kennelij nog niet heel veel schot in het onderzoek van de rijksrecherche naar het lekken.
Als ik het goed begrijp heeft volgens Dr. Strangelove John vd Heuvel beweerd dat Everink heeft gezegd dat het Hari was die op zijn been is gaan springen. Nu heeft JvdH het dossier mogen lezen, maar kan hij daaruit ineens niets meer melden over het breken van het been?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 09:22 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ja het schokkende was alleen de dubbele beenbreuk en de gebroken botten in zijn gezicht en de totale mishandeling das allemaal peanuts hoorEn omdat er niets staat over een trap is het allemaal weer niet waar. Sjongejongejonge zeg.
Ja en ook al dat lekken van de politie. Ik vind het een rare zaak en er wordt zoveel over gesproken en dan praten ze niet over feiten en hoe het heeft kunnen gebeuren enz. Er wordt veel gezegd maar eigenlijk ook weer helemaal niks. En eigenlijk worden badr en z'n advocate en de media best in de zeik gezet. Ze komen over als leugenaarsquote:Op woensdag 22 augustus 2012 09:57 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp heeft volgens Dr. Strangelove John vd Heuvel beweerd dat Everink heeft gezegd dat het Hari was die op zijn been is gaan springen. Nu heeft JvdH het dossier mogen lezen, maar kan hij daaruit ineens niets meer melden over het breken van het been?
Late we niet doen alsof dat niet belangrijk is, zijn mogelijk blijvende invaliditeit was de laatste weken aldoor wel heel belangrijk, en mij persoonlijk lijkt het op een been gaan springen ook van een andere orde qua intentie dan een 'regen van stoten'.
Ga toch heen. Je leest en verzint weer dingen waar je bij staat. Je KAN uit die zinnen helemaal niet destilleren wat jij ervan maakt. Maar je blijft je in bizarre bochten wringen in dit verhaal.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 09:57 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp heeft volgens Dr. Strangelove John vd Heuvel beweerd dat Everink heeft gezegd dat het Hari was die op zijn been is gaan springen. Nu heeft JvdH het dossier mogen lezen, maar kan hij daaruit ineens niets meer melden over het breken van het been?
Late we niet doen alsof dat niet belangrijk is, zijn mogelijk blijvende invaliditeit was de laatste weken aldoor wel heel belangrijk, en mij persoonlijk lijkt het op een been gaan springen ook van een andere orde qua intentie dan een 'regen van stoten'.
Zie hier:quote:Op woensdag 22 augustus 2012 09:57 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp heeft volgens Dr. Strangelove John vd Heuvel beweerd dat Everink heeft gezegd dat het Hari was die op zijn been is gaan springen.
Nu is het overigens wel zo dat dit de enige bron is waarin dit wordt gezegd. Gegeven de omstandigheden vind ik het nog steeds zeer waarschijnlijk dat dit het verhaal van het slachtoffer is, maar ik acht het toch ook weer niet zo zeker als andere uitlatingen van JvdH die meermalen zijn gedaan en vanuit meerdere bronnen.quote:Het slachtoffer heeft zelf gezegd dat ie eigenlijk al helemaal in elkaar geslagen op de grond lag, en dat toen als laatste Badr over hem heen boog en hem toeschreeuwde "en nou moet je opdonderen", en vervolgens met zijn volledige lichaamskracht op zijn onderbeen sprong [...]
Een regen van stoten kan poging doodslag/moord opleveren, vooral bij een kickbokser, en op iemands onderbeen springen (in principe) niet.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 09:57 schreef Weltschmerz het volgende:
mij persoonlijk lijkt het op een been gaan springen ook van een andere orde qua intentie dan een 'regen van stoten'.
Mij verbaast het dan weer niet. Er zijn grenzen aan wat ik verdragen kan dus ik kijk nooit naar RTL Boulevard en doe het met wat JvdH zwart op wit durft te zetten, en dan zie ik hem voortdurend om grote leemtes in zijn feitenrelaas heendraaien. Dus je bent in mijn optiek wat aan de late kant met je opmerkzaamheid.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 09:55 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Het klopt dat Van den Heuvel dit niet noemde en ook dat vond ik opmerkelijk.
Laten we dan maar weer eens vaststellen welk inconsistenties er niet zijn, wat JvdH gisteren heeft gezegd is niet inconsistent met een eventuele verklaring van een getuige dat een ander op het been van Everink is gesprongen. Over hoe JvdH de nieuwswaarde van een eventuele voor Hari ontlastende verklaring zou inschatten heb ik mijn twijfels.quote:Maar goed, uit niets bleek dat iemand verklaard had dat een van de medeverdachten dit had gedaan. En als dat uit het dossier had gebleken dat JvdH had gelezen, was dat eigenlijk nog wel het meest nieuwswaardig geweest.
Dat zeg ik niet, maar dat vind ik wel het meest extreme. "Ik had nauwelijks een aandeel, ik ben alleen nog even op zijn been gaan springen om het af te breken, het was Hari die echt agressief was" lijkt mij niet zo'n geloofwaardige verklaring van een andere verdachte.quote:Je bent wel een beetje aan het terugtrekken nu. Nu maakt het opeens niet zoveel meer uit wat er gebeurd is en gaat het echt enkel en alleen om de persoon die verantwoordelijk is voor het beenletsel?
Dat wijst zelfs op voorbedachte rade. Maar ik vind het allemaal wel erg ruwe en veranderlijke schetsen die VdHeuvel maakt.quote:Daarnaast, breuken in het gezicht leveren gewoon zware mishandeling op, en als de feiten zijn zoals ze gisteren geschetst werden door JvdH (zie met name ook de nieuwe informatie met betrekking tot het barmeisje) dan zal Hari waarschijnlijk ook wel vrij simpel als mededader van het hele gebeuren aangemerkt worden.
Neen, dat is niet wat er staat. Wat de anderen getuigen zouden hebben gezegd komt dan volgens VdHeuvel neer op grof geweld, heel veel vager kan het niet. De 'regen van stoten' komt van de andere verdachte. Ook deze keer moet je weer opmerkzaam zijn op wat VdHeuvel niet zegt. Welke boodschap hij wil overbrengen staat niet ter discussie, wel zijn onderbouwing daarvan.quote:Hoewel het klopt dat verklaringen van medeverdachten over het algemeen niet echt betrouwbaar zijn (en daardoor in theorie niet eens als bewijsmiddel kunnen dienen), heb je blijkbaar niet echt geluisterd. Van den Heuvel zegt dat "alle getuigen" het erover eens zijn dat Hari grof geweld (in de vorm van een regen van stoten) heeft gebruikt, inclusief de medeverdachte.
Het is daarom een beetje dom om je alleen om de verklaring van die medeverdachte te richten.
Anders is het ook niet de bedoeling geloof ik.quote:Dit is inderdaad wel een slechte zaak, voor zover het lek inderdaad bij de politie zit.
BRON?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 05:46 schreef zouzou het volgende:
[..]
Ook in de boulevard van gisteren, Van Den Heuvel zegd dat hij zelfs gesproken met de Turkse man die gezien heeft dat Badr bezig was Everink aan boksen....Maar hoe kan dat? Deze Turkse man was toen onbekend...en op Badr handen geen bloed/blessure was....
Niemand die heeft toen over een Turkse man ?....die zit vanaf 28 juli ook vast bij de politie.
Van den Heuvel was echt aan liegen!
Ik zou zeggen luister het nog een keer terug, of anders een paar keer.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 10:28 schreef Weltschmerz het volgende:
Neen, dat is niet wat er staat. Wat de anderen getuigen zouden hebben gezegd komt dan volgens VdHeuvel neer op grof geweld, heel veel vager kan het niet. De 'regen van stoten' komt van de andere verdachte.
John van den heuvel weet van alles en waarom mag hij verklaringen lezen? We horen via hem de verklaringen tegen hem en over zijn eigen verklaringen horen we niet zoveel. Het komt dan een beetje over van ah niet belangrij. Maar omdat het Nederland flink bezig houd moeten ze dan twee kanten van het verhaal laten zien. Nu is het eenzijdig.Ben benieuwd wanneer we eerlijk het hele verhaal krijgen te horen dat zal wel pas na die negentig dagen zijnquote:Op woensdag 22 augustus 2012 10:32 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Ik zou zeggen luister het nog een keer terug, of anders een paar keer.
John van den Heuvel zegt duidelijk dat alle getuigen hebben verklaard dat Hari grof geweld zou hebben gebruikt en vervolgens dat ook de medeverdachte dat heeft verklaard. Daarna vraagt Verlinde wat "grof geweld" in dit geval inhoudt, waarop JvdH dit kwalificeert als een "regen van stoten".
Nog meer leugenaars Weltschmerz. Misschien moet je hier ala moussie ook wat ongeloofwaardigheden in gaan zoeken en verzinnen.quote:Er wordt steeds meer duidelijk over de mishandeling door kickbokser Badr Hari in het Amsterdamse Cooldown Café eind vorig jaar. In de Nieuwe Revu staat een reconstructie van het voorval. Zo zou de vechtmachine direct na het voorval tegen zijn slachtoffer gezegd hebben dat hij geen aangifte mocht doen.
Hoe het handgemeen tussen slachtoffer 'Olivier' en Badr Hari en zijn vriendengroep ontstond is niet bekend.
"De eerste twee klappen op zijn gezicht en een klap op zijn kaak krijgt Olivier die avond eind 2011 van Badr Hari’s vrienden. Olivier wankelt vervolgens naar achteren. Omstanders zien daarna hoe Hari aan komt lopen. Hij stapt recht op Olivier af, zegt niets, maar geeft hem meteen een harde kopstoot in het gezicht." aldus getuigen in de Nieuwe Revu.
"Het slachtoffer zakt direct in elkaar. Dan gebeurt er iets opmerkelijks. Hari sleurt de hevig bloedende Olivier mee naar de damestoiletten. Hij lijkt zichtbaar geschrokken en maakt de enorme wond op zijn rechterwenkbrauw schoon."
"Daarna richt Hari zich weer tot het slachtoffer. ‘Je gaat toch geen aangifte doen, hè? Het is ook jullie schuld, laat ons toch met rust. Geen aangifte doen, hoor.’" in het Amsterdamse Cooldown Café eind vorig jaar.
Badr Hari heeft al verklaard tegenover de telegraaf dat hij de mishandeling een laffe daad vindt en dat hij hoopt dat de daders snel gepakt zullen worden. Wat een leugenaar.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 10:38 schreef simpelintje het volgende:
[..]
John van den heuvel weet van alles en waarom mag hij verklaringen lezen? We horen via hem de verklaringen tegen hem en over zijn eigen verklaringen horen we niet zoveel. Het komt dan een beetje over van ah niet belangrij. Maar omdat het Nederland flink bezig houd moeten ze dan twee kanten van het verhaal laten zien. Nu is het eenzijdig.Ben benieuwd wanneer we eerlijk het hele verhaal krijgen te horen dat zal wel pas na die negentig dagen zijn
dat is dom van hem ja om zoiets te zeggen terwijl je geslagen hebt. Ik wil toch wel weten wat er aan vooraf is gegaan en hoe het is gegaan. Het blijft allemaal eenzijdig en ik wil het hele verhaal horen.En dat lekke is toch ook heel belangrijk ook in de zaak. Of hij zal veranderen weet ik niet, dat is ook niet mijn probleem. Ik zou niet bang zijn mocht ik hem ooit tegen komen ik denk ook niet dat hij een levensgevaarlijke gek is. Misschien heeft hij wel problemen die hij moet oplossen dan hoop ik voor hem dat het dat lukt.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 10:52 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Badr Hari heeft al verklaard tegenover de telegraaf dat hij de mishandeling een laffe daad vindt en dat hij hoopt dat de daders snel gepakt zullen worden. Wat een leugenaar.
Maar hij zal wel veranderen he?
Hij heeft net het dossier gelezen, dat lijkt me een mooie gelegenheid om er nog eens op terug te komen, ipv het bij een fragmentje van weken geleden te laten dat kennelijk niet eens op schrift hoefde.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 10:15 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Nu is het overigens wel zo dat dit de enige bron is waarin dit wordt gezegd. Gegeven de omstandigheden vind ik het nog steeds zeer waarschijnlijk dat dit het verhaal van het slachtoffer is, maar ik acht het toch ook weer niet zo zeker als andere uitlatingen van JvdH die meermalen zijn gedaan en vanuit meerdere bronnen.
Dat is niet hoe je het zelf hier had neergeschreven. Nou heb ik er gisteren toevallig ook een stukje van gezien, en mijn conclusie was toen ook al dat zijn medeverdachte dat zei. Sowieso, waarom zou je met vage termen als grof geweld aan komen als je ook heel concreet kunt worden? Heeft hij nog gezegd dat die getuigen bij hun eerdere verklaring bleven?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 10:32 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Ik zou zeggen luister het nog een keer terug, of anders een paar keer.
John van den Heuvel zegt duidelijk dat alle getuigen hebben verklaard dat Hari grof geweld zou hebben gebruikt en vervolgens dat ook de medeverdachte dat heeft verklaard. Daarna vraagt Verlinde wat "grof geweld" in dit geval inhoudt, waarop JvdH dit kwalificeert als een "regen van stoten".
Maar weer eenzijdig dus hij wordt zomaar door vrienden in elkaar geslagen en daarna zomaar een kopstoot? Daar is toch iets aan vooraf gegaanquote:Op woensdag 22 augustus 2012 10:49 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nog meer leugenaars Weltschmerz. Misschien moet je hier ala moussie ook wat ongeloofwaardigheden in gaan zoeken en verzinnen.
Eerste incident is van jaren gelden. Wat geeft jou het idee dat hij gaat veranderen, behalve dat hij slim is omdat hij op het VWO heeft gezeten? Zijn bezinningsperiode in het klooster heeft ook niet veel geholpen..quote:Op woensdag 22 augustus 2012 10:56 schreef simpelintje het volgende:
[..]
dat is dom van hem ja om zoiets te zeggen terwijl je geslagen hebt. Ik wil toch wel weten wat er aan vooraf is gegaan en hoe het is gegaan. Het blijft allemaal eenzijdig en ik wil het hele verhaal horen.En dat lekke is toch ook heel belangrijk ook in de zaak. Of hij zal veranderen weet ik niet, dat is ook niet mijn probleem. Ik zou niet bang zijn mocht ik hem ooit tegen komen ik denk ook niet dat hij een levensgevaarlijke gek is. Misschien heeft hij wel problemen die hij moet oplossen dan hoop ik voor hem dat het dat lukt.
Ja er gaat altijd iets aan vooraf. Meneer wordt gewigerd of meneer krijgt ene opmerking naar zijn hoofd die hem niet bevalt.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 10:58 schreef simpelintje het volgende:
[..]
Maar weer eenzijdig dus hij wordt zomaar door vrienden in elkaar geslagen en daarna zomaar een kopstoot? Daar is toch iets aan vooraf gegaan
Ik zou het echt niet weten of hij gaat veranderen het is vooral een probleem voor hem zelf denk ik. het gaat mijn erom dat het eenzijdig is wat er steeds verteld wordt. Ik ben benieuwd naar het andere verhaal. Ieder verhaal heeft twee kanten.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 10:58 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Eerste incident is van jaren gelden. Wat geeft jou het idee dat hij gaat veranderen, behalve dat hij slim is omdat hij op het VWO heeft gezeten? Zijn bezinningsperiode in het klooster heeft ook niet veel geholpen..
Maar op wat voor manier verandert dat de zaak? Rechtvaardigt de aanloop ook maar in enige mate zware mishandeling? Tenzij het slachtoffer dat zelf ook gebruikt hoor...quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:03 schreef simpelintje het volgende:
[..]
Ik zou het echt niet weten of hij gaat veranderen het is vooral een probleem voor hem zelf denk ik. het gaat mijn erom dat het eenzijdig is wat er steeds verteld wordt. Ik ben benieuwd naar het andere verhaal. Ieder verhaal heeft twee kanten.
Ik heb hier ooit een topic geopend over pedofielen. En voor pedo's hadden de mensen hier veel begrip en vonden mensen dat ze een tweede kans verdienen of dat ze te hard aan gepakt werden. Dus als ik dan naar de zaak Badr hari kijk en hoe mensen hem veroordelen en hoe ze er mee bezig zijn verbaasd mijn dit. En vind ik het raar hoe mensen reageren op hem.
Ja dat heb ik gedaan. Want mijn punt komt duidelijk niet over.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:06 schreef Copycat het volgende:
Mijn God, gaan we er nu serieus pedofielen bij betrekken om een vreemd punt te maken.
En op deze manier maak je je punt wel, denk je?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:07 schreef simpelintje het volgende:
Ja dat heb ik gedaan. Want mijn punt komt duidelijk niet over.
Misschien weten zouzou en simpelintje nog wel geheimen van badr die wij nog niet weten, wat zou dat een primeur zijn, zou badr ook zoals die dartheld wat pikante fotos naar minderjarige meisjes gestuurd hebben. .quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:06 schreef Copycat het volgende:
Mijn God, gaan we er nu serieus pedofielen bij betrekken om een vreemd punt te maken.
dat is nu ook het verhaal heb je een ander mening over dit onderwerp bekijk je het anders dan wordt je daar voor aangepakt.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:07 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Maar op wat voor manier verandert dat de zaak? Rechtvaardigt de aanloop ook maar in enige mate zware mishandeling? Tenzij het slachtoffer dat zelf ook gebruikt hoor...
En mijn ervaring is dat fokkers juist over elkaar heen struikelen in pedozaken om de dader aan de hoogste boom te willen ophangen et cetera. En iedereen die enige nuance aanbrengt is een pedofielenvriend.
Nee hoor helemaal niet. Misselijke opmerking ook. Maar die haat voor een kickboxer is heel logisch dus.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:08 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Misschien weten zouzou en simpelintje nog wel geheimen van badr die wij nog niet weten, wat zou dat een primeur zijn, zou badr ook zoals die dartheld wat pikante fotos naar minderjarige meisjes gestuurd hebben. .
Voor jouw vast nietquote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
En op deze manier maak je je punt wel, denk je?
Zelfkennis siert de mens.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:07 schreef simpelintje het volgende:
[..]
Ja dat heb ik gedaan. Want mijn punt komt duidelijk niet over.
Een probleem voor hemzelf? Dat valt wel mee. Meer een probleem voor eenieder die 'm toevallig op een verkeerd moment tegenkomt .. ;-) En de andere kant van de verhalen is eigenlijk niet zo belangrijk. Hij heeft zich in te houden, punt. Wat mij betreft scheldt 'ie iemand stijf. Als iemand blijft zuigen desnoods een duw. De malloot die 'm eventueel zou aanvliegen kan 'ie in een verwurging nemen. Maar slaan of schoppen is in zijn geval absoluut ontoelaatbaar. Zelfbeheersing en controle over z'n ego zijn hier de toverwoorden.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:03 schreef simpelintje het volgende:
[..]
Ik zou het echt niet weten of hij gaat veranderen het is vooral een probleem voor hem zelf denk ik. het gaat mijn erom dat het eenzijdig is wat er steeds verteld wordt. Ik ben benieuwd naar het andere verhaal. Ieder verhaal heeft twee kanten.
Ik heb hier ooit een topic geopend over pedofielen. En voor pedo's hadden de mensen hier veel begrip en vonden mensen dat ze een tweede kans verdienen of dat ze te hard aan gepakt werden. Dus als ik dan naar de zaak Badr hari kijk en hoe mensen hem veroordelen en hoe ze er mee bezig zijn verbaasd mijn dit. En vind ik het raar hoe mensen reageren op hem.
Voor ZouZou vast en zeker wel!quote:
Die verontwaardiging over een kickboxer die zich meermaals bewezen maar zonder veroordelingen buiten de ring niet kan gedragen is heel logisch voor de meesten hier. Maar sommigen willen toch graag de dader in de slachtoffer rol drukken en dat is nogal bizar om te constateren.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:10 schreef simpelintje het volgende:
Maar die haat voor een kickboxer is heel logisch dus.
Komt toch door de hetze van de media toch? En niet door de feiten?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:10 schreef simpelintje het volgende:
[..]
Nee hoor helemaal niet. Misselijke opmerking ook. Maar die haat voor een kickboxer is heel logisch dus.
Weet jij zo zeker wat de feiten zijn? John van den heuvel doet heel erg zijn best om alles tegen hem te laten spreken. Dat is niet zo dan? Al die andere zaken waren niet zo heel bekend als je niks wist uit de vechtsport nu welquote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:18 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Komt toch door de hetze van de media toch? En niet door de feiten?
Ja dat snap ik maar als je een andere mening hebt hoef je elkaar niet zo af te kraken. Want dan gaan sommige mensen wel persoonlijk doen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:19 schreef Copycat het volgende:
Joh!
Je snapt dat dit een discussieforum is?
Haat voor een kickboxer is het - ik kan alleen voor mijzelf spreken - niet. Sterker nog, ik vind het een mooie vechter. Ik was in Japan en toen ik daar z'n kop op billboards zag en de hele dag op tv bakkes voorbij zag komen voelde ik ook echt wel een stukje trots. Ondanks z'n af en toe onsportieve acties. Dat viel allemaal nog met de mantel der liefde te bedekken.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:10 schreef simpelintje het volgende:
[..]
Nee hoor helemaal niet. Misselijke opmerking ook. Maar die haat voor een kickboxer is heel logisch dus.
Ik ben wel eens benieuwd...waarom denk jij dan dat Hari zijn voorarrest is verlengd met 90 dagen, als er geen feiten en bewijzen waren?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:20 schreef simpelintje het volgende:
[..]
Weet jij zo zeker wat de feiten zijn? John van den heuvel doet heel erg zijn best om alles tegen hem te laten spreken. Dat is niet zo dan? Al die andere zaken waren niet zo heel bekend als je niks wist uit de vechtsport nu wel
Wat wil je nu zeggen Copy cat wat denk je zelf?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:22 schreef Copycat het volgende:
Je snapt ook dat dit FOK! is, en niet Libelle?
Het is inderdaad heel naar voor Badr dat Everink misschien wel blijvend invalide is. En daar moet Everink zelf geen probleem van maken.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:19 schreef simpelintje het volgende:
Niemand trekt het zich persoonlijk aan? Nee dat is ook logisch maar iedereen gaat er helemaal op in. Hij is al flink veroordeeldt door heel Nederland. Ik vind de andere kant van het verhaal wel belangrijk want ieder verhaal heeft twee kanten. En het is wel een probleem voor hem zelf niet voor mensen die hij tegen komt. Ik denk gewoon niet dat hij mijn zomaar zou slaan als hij mijn ziet. Ikz ou hem daarvoor moeten uitdagen denk ik. En ik zou dat niet doen bij een kickboxer. Hij heeft een probleem met zijn zelfbeheersing en daardoor heeft hij nu een groot probleem. En als de rechter hem schuldig bevind dan krijgt hij straf die hij moet gaan uitzitten. Wij zijn geen rechters
Ik denk dat jij de mores op FOK! niet zo goed snapt.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:22 schreef simpelintje het volgende:
Wat wil je nu zeggen Copy cat wat denk je zelf?
Daar ging het gewoon mis en nu de eerste aangifte binnen is en de kans dat hij een tijdje weggaat groot is, durft de rest ook uit zn schulp te kruipen en volgen de aangiftes elkaar opquote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:22 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Haat voor een kickboxer is het - ik kan alleen voor mijzelf spreken - niet. Sterker nog, ik vind het een mooie vechter. Ik was in Japan en toen ik daar z'n kop op billboards zag en de hele dag op tv bakkes voorbij zag komen voelde ik ook echt wel een stukje trots. Ondanks z'n af en toe onsportieve acties. Dat viel allemaal nog met de mantel der liefde te bedekken.
Echter, van burgers heb je af te blijven. Daar ging het gewoon mis en nu de eerste aangifte binnen is en de kans dat hij een tijdje weggaat groot is, durft de rest ook uit zn schulp te kruipen en volgen de aangiftes elkaar op...
Jawel! Had je daar maar niet moeten zijn, op dat tijdstip. En je droeg zeker ook nog een kort rokje?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:23 schreef MightyMightyM het volgende:
En inderdaad, ik zou ook uitkijken als Badr en zijn gevolg in de buurt is maar dat wil niet zeggen dat ik medeschuldig ben als hij mij te pakken neemt als ik toch even in zijn aura kom.
Jij wel dan? Jij komt met helemaal niks geen feiten of een mening ikz ie van jouw kant vooral reacties op de man af waardoor het dan helemaal niet meer over het topic gaat zoals je nu ook weer doet. Of ik het wel of niet snap ik doe niks verkeerds hier het is geen probleemquote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk dat jij de mores op FOK! niet zo goed snapt.
http://www.telegraaf.nl/b(...)_van_reacties__.htmlquote:wo 22 aug 2012, 10:29 | 0 reacties
|
De Winter geschrokken van reacties op Hari-column
AMSTERDAM - Leon de Winter is flink geschrokken van de heftige reacties die zijn column over Badr Hari hebben losgemaakt. De Winter schreef maandag voor weekblad Elsevier een stukje waarin hij zijn bewondering uitsprak voor de van zes gevallen van zware mishandeling verdachte kickbokser. Het gevolg: vele honderden boze en verontwaardigde reacties. “Sommige zijn schokkend. Ik wist niet dat Badr Hari zo wordt gevreesd en gehaat. Waar kom dat allemaal vandaan? Ik heb geen idee”, zo vraagt de schrijver zich af op zijn eigen site.
De winter heeft naar eigen zeggen ook haatmail gekregen naar aanleiding van de column. Hij noemt Hari daarin “een parel voor de samenleving.” Volgens De Winter maakt de kickbokser overval waar hij komt agressie los. Zo ook in de skybox van de ArenA tijdens Sensation White, waar Hari ondernemer Koen Everink ernstig zou hebben toegetakeld. De Winter schreef in Elsevier: “Zijn aanwezigheid verstoort de mannelijke pikorde. Alle alfamannetjes raken van streek als Badr binnenstapt. En dat betekent dat er mannen zijn die hem uitdagen, zeker als ze gezopen en gesnoven hebben (wat had slachtoffer Koen, een getrouwde man, ‘s nachts om half vier in de Arena te zoeken, en wat zat er zoal in zijn bloed?)."
Op zijn blog herhaalt De Winter die redenatie nog maar eens. “Wie ’s nachts om half vier niet in disco’s komt, loopt geen risico om mensen als Badr tegen te komen. Ik loop niet ’s nachts om half vier South Central LA in – daar kunnen situaties ontstaan die ik niet kan controleren. Wat is er met deze man dat zoveel commotie en emotie teweegbrengt? Ik heb geen idee…”
Hij gaat verder: “Ik beweer niet dat Badr een onschuldig lam is: zijn werk is het toebrengen van ernstig letsel aan zijn tegenstander. Dat is de aard van het spel. Dat doet hij in een ring of een kooi. De finale, dodelijke slag is verboden – twee keer heeft Badr Hari nog een slag gegeven nadat de scheidsrechter de strijd had beëindigd. Dat is ernstig. Ik wil weten hoe dat bij hem functioneert. En ik wil ook weten onder welke omstandigheden hij zijn ‘cool’ verliest en mensen die hem uitdagen en sarren een klap geeft.”
En weer maak je een slachtoffer van een roofdier... Hij moet er tegen kunnen dat er domme, dronken, doorgesnoven, of gewoon achterlijke, types zijn die hem willen uitdagen. Hij moet leren dat die mensen geen partij zijn voor 'm. Lachen, een knikje geven en zeggen; "Ja hoor jongen. je kan me hebben" en dan doorlopen. Dan is 'ie een bikkel.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:19 schreef simpelintje het volgende:
Niemand trekt het zich persoonlijk aan? Nee dat is ook logisch maar iedereen gaat er helemaal op in. Hij is al flink veroordeeldt door heel Nederland. Ik vind de andere kant van het verhaal wel belangrijk want ieder verhaal heeft twee kanten. En het is wel een probleem voor hem zelf niet voor mensen die hij tegen komt. Ik denk gewoon niet dat hij mijn zomaar zou slaan als hij mijn ziet. Ikz ou hem daarvoor moeten uitdagen denk ik. En ik zou dat niet doen bij een kickboxer. Hij heeft een probleem met zijn zelfbeheersing en daardoor heeft hij nu een groot probleem. En als de rechter hem schuldig bevind dan krijgt hij straf die hij moet gaan uitzitten. Wij zijn geen rechters
Daar moet je toch gewoon van braken?quote:“Wie ’s nachts om half vier niet in disco’s komt, loopt geen risico om mensen als Badr tegen te komen. Ik loop niet ’s nachts om half vier South Central LA in – daar kunnen situaties ontstaan die ik niet kan controleren.”
Van de huidige zaken ben ik inderdaad niet zeker van de feiten, hoewel zes op zichzelf staande zaken het wel enigszins aannemlijk maken dat er iets niet helemaal pluis is. Voor een oude zaak is hij gewoon veroordeeld en die zaak bij Blinq is afgekocht.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:20 schreef simpelintje het volgende:
[..]
Weet jij zo zeker wat de feiten zijn? John van den heuvel doet heel erg zijn best om alles tegen hem te laten spreken. Dat is niet zo dan? Al die andere zaken waren niet zo heel bekend als je niks wist uit de vechtsport nu wel
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:28 schreef Robijn48 het volgende:
Jammer Simpelintje, dat je niet ingaat op mijn vraag.
Ik snap persoonlijk best dat je iemand een klap wil verkopen. Ik heb zelf ook wel eens gevochten. Ik snap ook je punt hij is een proffesionele kickboxer en moet hij zich veel beter kunnen beheersen en boven heel veel dingen staan. Maar dat is makkelijk gezegd soms. Ik beweer ook niet dat hij totaal onschuldig is of een slachtoffer. Maar wel dat je steeds een kant van het verhaal hoort en al dat lekken het lijkt van de media een beetje een hetzequote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:27 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
En weer maak je een slachtoffer van een roofdier... Hij moet er tegen kunnen dat er domme, dronken, doorgesnoven, of gewoon achterlijke, types zijn die hem willen uitdagen. Hij moet leren dat die mensen geen partij zijn voor 'm. Laschen, een knikje geven en zeggen; "Ja hoor jongen. je kan me hebben" en dan doorlopen. Dan is 'ie een bikkel.
Als ik iedereen die me weleens uitgedaagd heeft tegen de vlakte had moeten meppen, had ik al jaren vastgezeten... En dan heb ik nog geen fractie van de kracht en techniek die hij heeft.
Het is in ieder geval bizar.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daar moet je toch gewoon van braken?
Ik heb je vraag niet gezienquote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:28 schreef Robijn48 het volgende:
Jammer Simpelintje, dat je niet ingaat op mijn vraag.
Ik niet. Als iemand die veel, heel veel, sterker is dan jij (en ook nog eens heel, heel foute vrienden heeft) je vertelt dat het echt beter is dat je je mond houdt, dan doe je dat. Hij heeft / had mensen om zich heen met wie je echt geen probleem wil hebben. Als die je benaderen, dan luister je. Als je verstandig bent.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:24 schreef simpelintje het volgende:
[..]
Daar twijfel ik aan of het echt angst is waardoor ze niet durfde te praten.
leuk nu worden de berichtgevers in het beklaagdenbankje gezetquote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:30 schreef simpelintje het volgende:
[..]
Ik snap persoonlijk best dat je iemand een klap wil verkopen. Ik heb zelf ook wel eens gevochten. Ik snap ook je punt hij is een proffesionele kickboxer en moet hij zich veel beter kunnen beheersen en boven heel veel dingen staan. Maar dat is makkelijk gezegd soms. Ik beweer ook niet dat hij totaal onschuldig is of een slachtoffer. Maar wel dat je steeds een kant van het verhaal hoort en al dat lekken het lijkt van de media een beetje een hetze
Ik ben wel eens benieuwd...waarom denk jij dan dat Hari zijn voorarrest is verlengd met 90 dagen, als er geen feiten en bewijzen waren?quote:
Maar waarom is dat niet eerder naar voren gekomen dan? Hij was voor estelle al bekend genoeg en toen stond hij toch niet bekend als zo'n monster als nuquote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:31 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Ik niet. Als iemand die veel, heel veel, sterker is dan jij (en ook nog eens heel, heel foute vrienden heeft) je vertelt dat het echt beter is dat je je mond houdt, dan doe je dat. Hij heeft / had mensen om zich heen met wie je echt geen probleem wil hebben. Als die je benaderen, dan luister je. Als je verstandig bent.
Als het te moeilijk voor hem is, moet hij een ander beroep kiezen of hulp zoeken. Want ik denk dat de combinatie van zijn talent en kracht en het feit dat hij vaak op ontploffen staat wat enger is dan de gemiddelde Nederlander die "wel eens heeft gevochten".quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:30 schreef simpelintje het volgende:
[..]
Ik snap persoonlijk best dat je iemand een klap wil verkopen. Ik heb zelf ook wel eens gevochten. Ik snap ook je punt hij is een proffesionele kickboxer en moet hij zich veel beter kunnen beheersen en boven heel veel dingen staan. Maar dat is makkelijk gezegd soms. Ik beweer ook niet dat hij totaal onschuldig is of een slachtoffer. Maar wel dat je steeds een kant van het verhaal hoort en al dat lekken het lijkt van de media een beetje een hetze
dat zal ook wel. Maar we horen eenzijdig het verhaal met niet echt keiharde feiten.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:22 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ik ben wel eens benieuwd...waarom denk jij dan dat Hari zijn voorarrest is verlengd met 90 dagen, als er geen feiten en bewijzen waren?
Omdat mensen niet durfden te praten.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:32 schreef simpelintje het volgende:
[..]
Maar waarom is dat niet eerder naar voren gekomen dan? Hij was voor estelle al bekend genoeg en toen stond hij toch niet bekend als zo'n monster als nu
Denk dat ze er nog hard mee bezig zijn. En niet alles naar buiten brengen, misschien.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:34 schreef simpelintje het volgende:
[..]
dat zal ook wel. Maar we horen eenzijdig het verhaal met niet echt keiharde feiten.
Weet ik niet maar ik ben er wel benieuwd naarquote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:34 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Omdat mensen niet durfden te praten.
En, vertel nou eens, hoe verandert zijn kant van het verhaal de zaak voor jou?
Omdat niemand durfde te praten.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:32 schreef simpelintje het volgende:
[..]
Maar waarom is dat niet eerder naar voren gekomen dan? Hij was voor estelle al bekend genoeg en toen stond hij toch niet bekend als zo'n monster als nu
Iedereen in de stad wist het. Elke portier en elke horecaondernemer wist precies hoe en wat. En dan ga je echt niet naar de politie toe hoor. Da's niet gezond. Ik spreek nu even als iemand die een discotheek in het centrum heeft gehad. Mijn portiersploeg kwam ook uit de vechtsportscene en er gebeurt zoveel meer dan je in de media hoort. Je hebt geen idee...quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:32 schreef simpelintje het volgende:
[..]
Echt wel, hij stond al jaren bekend als de schrik van het uitgaansleven in A'dam en als het enfant terrible in de K1. Hij is ook al eerder veroordeeld voor mishandeling en verdachte geweest in meerdere zaken (waaronder een brandstichting) en bekend als vriendje van criminelen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:32 schreef simpelintje het volgende:
[..]
Maar je suggereert steeds dat mensen pas mogen oordelen als ze zijn kant van het verhaal kennen. Dat impliceert dat zijn kant van het verhaal de zaak zou kunnen veranderen. Dan is mijn vraag: Hoe dan?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:36 schreef simpelintje het volgende:
[..]
Weet ik niet maar ik ben er wel benieuwd naar
Ja het maxium is 90 dagen voorarrest.En niet alles naar buiten brengen? Ben benieuwd hoe de rechter gaat oordelen want al voordat hij is gaan melden was er al veel bekend ook toen al werd gesproken over het slachtoffer in de cooldown die nog steeds geen aangifte heeft gedaan en ook niet gesproken maar andere getuigen wel.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:34 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Denk dat ze er nog hard mee bezig zijn. En niet alles naar buiten brengen, misschien.
In ieder geval krijgt iemand echt niet zomaar zoveel voorarrest, dit is het maximum geloof ik?
Als het maximum 90 dagen zou zijn, hoe kunnen mensen als Robert M. en Volkertje dan toch veel langer vastgehouden worden?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:38 schreef simpelintje het volgende:
[..]
Ja het maxium is 90 dagen voorarrest.
De rechter oordeelt en heel veel mensen hebben dat al gedaan. Woede in een mens is heel normaal en bekend iets. Ik zeg ook helemaal niet dat zijn verhaal veel mensen hun mening zullen veranderen of dat ze dan pas een menig mogen hebben. Ik denk wel zo over de zaak ik was er niet bij en weet niet hoe het gegaan is. Als bewezen wordt dat hij echt zo erg is dan veranderd mijn meing wel een beetje natuurlijkquote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:38 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Maar je suggereert steeds dat mensen pas mogen oordelen als ze zijn kant van het verhaal kennen. Dat impliceert dat zijn kant van het verhaal de zaak zou kunnen veranderen. Dan is mijn vraag: Hoe dan?
Voorarrest mogen ze niet langer dan 90 dagen verlengen volgens mijn. Waarom dat bij Robert M wel zo was intresseert me niet misschien omdat de zaak veel en veel erger is dan zulke zaken als mishandeling enzquote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:40 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Als het maximum 90 dagen zou zijn, hoe kunnen mensen als Robert M. en Volkertje dan toch veel langer vastgehouden worden?
Nee dat wist ik nietquote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:37 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Iedereen in de stad wist het. Elke portier en elke horecaondernemer wist precies hoe en wat. En dan ga je echt niet naar de politie toe hoor. Da's niet gezond. Ik spreek nu even als iemand die een discotheek in het centrum heeft gehad. Mijn portiersploeg kwam ook uit de vechtsportscene en er gebeurt zoveel meer dan je in de media hoort. Je hebt geen idee...
Oke, nog een keer. je zegt dat mensen te vroeg oordelen zonder zijn kant te kennen. daaruit maak ik op dat zijn kant de mening, in ieder geval jouw mening, zou kunnen beinvloeden.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:41 schreef simpelintje het volgende:
[..]
De rechter oordeelt en heel veel mensen hebben dat al gedaan. Woede in een mens is heel normaal en bekend iets. Ik zeg ook helemaal niet dat zijn verhaal veel mensen hun mening zullen veranderen of dat ze dan pas een menig mogen hebben. Ik denk wel zo over de zaak ik was er niet bij en weet niet hoe het gegaan is. Als bewezen wordt dat hij echt zo erg is dan veranderd mijn meing wel een beetje natuurlijk
Bij een paar eerdere slachtoffers van zijn idiote agressie buiten de ring wel hoor.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:32 schreef simpelintje het volgende:
[..]
Ik denk dat als het zo is dat iemand hem alleen beledigd heeft dan is het idd in zijn hoofd niet goed dan moet hij zijn straf gewoon uitzitten. Ik zou iemand niet zomaar zo zwaar in elkaar slaan maar Badr heeft gezegd dat hij heeft geslagen en niet heeft getrapt. En uiteindelijk maak ik me niet zo druk om hem hij mag van mijn gerust een tweede kans krijgen blijven kickboxen enz. Hij mag van mijn een gelukkig leven leidenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:45 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Oke, nog een keer. je zegt dat mensen te vroeg oordelen zonder zijn kant te kennen. daaruit maak ik op dat zijn kant de mening, in ieder geval jouw mening, zou kunnen beinvloeden.
Dan vraag ik mij af of jij dan meent dat en zo ja, welke aanloop naar een zware mishandeling de zaak in een ander licht kan plaatsen. Vind jij bijvoorbeeld dat als iemand hem verbaal uitlokt dit een zware mishandeling enigszins kan rechtvaardigen?
Bij een beperktere groep weldegelijk!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:32 schreef simpelintje het volgende:
En zo lopen er nog tientallen gasten rond in de stad. Ik weet nog dat Rico voor het eerst bij me binnenkwam. Toevallig stond ik bij de ingang. Een grote man komt binnen. M'n portiers (groooote jongens) geven 'm een vriendelijk knikje en leiden 'm om de metaaldetector heen. Ik schrik en vraag de mannen waarom hij niet door de poort moest. "Dat is Rico en die gaan we niet voor de voeten lopen. En jij ook niet". Bleek achteraf een topvent te zijn als je 'm niet voor de voeten liep. Paar maanden later werd 'ie om de hoek voor zn flikker geschoten overigens.quote:
De zaken Robert M. en Volkert zijn qua toepassing van de voorlopige hechtenis vergelijkbaar.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:42 schreef simpelintje het volgende:
[..]
Voorarrest mogen ze niet langer dan 90 dagen verlengen volgens mijn. Waarom dat bij Robert M wel zo was intresseert me niet misschien omdat de zaak veel en veel erger is dan zulke zaken als mishandeling enz
Da's mooi, van mij mag het slachtoffer weer normaal rondlopen zonder krukken.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:50 schreef simpelintje het volgende:
[..]
Hij mag van mijn een gelukkig leven leiden
Wat ben je toch een goed correct persoon. Denk je ook wel eens aan Everink, om maar iemand te noemen?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:50 schreef simpelintje het volgende:
[..]
Ik denk dat als het zo is dat iemand hem alleen beledigd heeft dan is het idd in zijn hoofd niet goed dan moet hij zijn straf gewoon uitzitten. Ik zou iemand niet zomaar zo zwaar in elkaar slaan maar Badr heeft gezegd dat hij heeft geslagen en niet heeft getrapt. En uiteindelijk maak ik me niet zo druk om hem hij mag van mijn gerust een tweede kans krijgen blijven kickboxen enz. Hij mag van mijn een gelukkig leven leiden
Ik woon al lang niet meer in Amsterdam, heb niks met vechtsporten, maar ook ik wist van zijn reputatie.quote:
De hele Amsterdamse horeca, de recherche en de mensen die 'm een beetje volgen. Da's toch al best een aardig clubje hoorquote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:50 schreef DS4 het volgende:
[..]
Bij een beperktere groep weldegelijk!
Het slachtoffer uit de Cooldown heeft vorige week woensdag aangifte gedaan, nadat Badr zelf verklaard had dat dat Cooldown-incident idd had plaatsgevonden.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:38 schreef simpelintje het volgende:
[..]
Ja het maxium is 90 dagen voorarrest.En niet alles naar buiten brengen? Ben benieuwd hoe de rechter gaat oordelen want al voordat hij is gaan melden was er al veel bekend ook toen al werd gesproken over het slachtoffer in de cooldown die nog steeds geen aangifte heeft gedaan en ook niet gesproken maar andere getuigen wel.
Ja hoor maar ik ken hem niet dus staat het ver van me af. Ik hoop voor hem natuurlijk ook dat het goed komtquote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:52 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Wat ben je toch een goed correct persoon. Denk je ook wel eens aan Everink, om maar iemand te noemen?
Net zo makkelijk en vervolgens de dader nog een gelukkig leven toewensen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het slachtoffer uit de Cooldown heeft vorige week woensdag aangifte gedaan, nadat Badr zelf verklaard had dat dat Cooldown-incident idd had plaatsgevonden.
Dus; Badr bekent zelf over de Cooldown, het slachtoffer doet vervolgens (eindelijk) aangifte, en dan ga jij nog beweren dat het niet gebeurd is omdat er geen aangifte is?
Ja Leandra dat heb ik gemist dat die jonge toch aangifte heeft gedaan. dan is het verhaal in de revu waar hij zelf niet over wil spreken maar andere welquote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het slachtoffer uit de Cooldown heeft vorige week woensdag aangifte gedaan, nadat Badr zelf verklaard had dat dat Cooldown-incident idd had plaatsgevonden.
Dus; Badr bekent zelf over de Cooldown, het slachtoffer doet vervolgens (eindelijk) aangifte, en dan ga jij nog beweren dat het niet gebeurd is omdat er geen aangifte is?
Je kent Badr toch ook niet, maar probeert wel steeds zijn acties goed te praten?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:00 schreef simpelintje het volgende:
[..]
Ja hoor maar ik ken hem niet dus staat het ver van me af. Ik hoop voor hem natuurlijk ook dat het goed komt
Ah gelukkig. Dacht even dat je zo politiek correct was dat je je meer om de dader bekommert dan om het slachtoffer.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:00 schreef simpelintje het volgende:
[..]
Ja hoor maar ik ken hem niet dus staat het ver van me af. Ik hoop voor hem natuurlijk ook dat het goed komt
Je mist wel meer feiten. Of doet die af als meningen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:01 schreef simpelintje het volgende:
[..]
Ja Leandra dat heb ik gemist dat die jonge toch aangifte heeft gedaan. dan is het verhaal in de revu waar hij zelf niet over wil spreken maar andere wel
Ik wens bijna iedereen een gelukkig leven toe. Ook de slachtoffers. In Nederland mogen mensen die iemand vermoord hebben na een straf weer een leven opbouwen. En ik vind moord verkrachting en misbruik toch heel wat erger dan deze zaak.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Net zo makkelijk en vervolgens de dader nog een gelukkig leven toewensen.
Hoezo praat ik het goed? Elk verhaal heeft gewoon 2 kanten en dat komt in deze zaak niet naar voren.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je kent Badr toch ook niet, maar probeert wel steeds zijn acties goed te praten?
De Revu van vorige week....quote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:01 schreef simpelintje het volgende:
[..]
Ja Leandra dat heb ik gemist dat die jonge toch aangifte heeft gedaan. dan is het verhaal in de revu waar hij zelf niet over wil spreken maar andere wel
Nee Joh tuurlijk nietquote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:02 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Ah gelukkig. Dacht even dat je zo politiek correct was dat je je meer om de dader bekommert dan om het slachtoffer.
badr mag na een straf ook weer een leven opbouwen, hoor. En ik vind mishandeling met hoogstwaarschijnlijk blijvend letsel ook erg.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:04 schreef simpelintje het volgende:
Ik wens bijna iedereen een gelukkig leven toe. Ook de slachtoffers. In Nederland mogen mensen die iemand vermoord hebben na een straf weer een leven opbouwen. En ik vind moord verkrachting en misbruik toch heel wat erger dan deze zaak.
Hou toch op zeg, als ik 3 keer zo sterk ben als jij, maar ik heb geen andere manier om jouw grote mond te snoeren dan hem letterlijk dichtslaan, dan is dat gewoon triest.... een zwaktebod in het kwadraad.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:05 schreef simpelintje het volgende:
[..]
Hoezo praat ik het goed? Elk verhaal heeft gewoon 2 kanten en dat komt in deze zaak niet naar voren.
Ik dacht dat het verhaal van de cooldown vandaag in de revu zou staan dat heb ik ergens gelezenquote:
Wat wil je hiermee zeggen? is er hier iemand die dat ontkent?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:04 schreef simpelintje het volgende:
[..]
Ik wens bijna iedereen een gelukkig leven toe. Ook de slachtoffers. In Nederland mogen mensen die iemand vermoord hebben na een straf weer een leven opbouwen. En ik vind moord verkrachting en misbruik toch heel wat erger dan deze zaak.
Precies. Het komt bepaald niet uit de lucht vallen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:54 schreef Copycat het volgende:
Ik woon al lang niet meer in Amsterdam, heb niks met vechtsporten, maar ook ik wist van zijn reputatie.
Heb je het verhaal van de advocaat van Badr Hari niet gehoord dan? Dát was zijn kant.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:05 schreef simpelintje het volgende:
[..]
Hoezo praat ik het goed? Elk verhaal heeft gewoon 2 kanten en dat komt in deze zaak niet naar voren.
Mijn god wat walgelijk, ken je Badr wel, dat je voor hem meer hoopt dat het goedkomt?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:00 schreef simpelintje het volgende:
[..]
Die was mooi, ja. Als na die loze uitspraak de schellen niet van ogen vielen ...quote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:07 schreef Lavenderr het volgende:
Heb je zijn eigen woorden niet gehoord: "Ik hoop dat deze laffe daders snel opgepakt worden".
Ook zijn kant.
Alles wat geen verkrachting of moord is, doet er niet toe? Ik ben benieuwd of je er ook zo over dacht als je zelf kennis had gemaakt met de vuisten van Badr.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:04 schreef simpelintje het volgende:
[..]
gemiddelde kijkbuiskind? Heb je het nu over jezelf? En waar heb ik gezegd dat hij een lief onschuldig lammetje is. dat denk ik helemaal niet. Hij heeft toch hoe je het bekijkt zijn kind in de steek gelaten om bij een andere vrouw met kinderen te gaan zitten. En ik denk niet dat hij bij al die mishandelingen onschuldig is. Maar alles wat jij en ik weten Leandra komt uit de media en die media is vooral tegen Badr en op dit moment het grootste monster van nederland. dat vind ik overdrevenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:04 schreef Leandra het volgende:
Dat het gemiddelde kijkbuiskind niet weet dat iemand gevaarlijk is maakt hem niet gelijk een onschuldig mak lammetje... vroeger wist je in de horeca ook wie Geurt Roos was, al ver voor de rest van de wereld de naam wel eens gehoord had.
En nee, je ging Geurt ook niet in de weg lopen (nog steeds niet trouwens), en je deed zeker geen aangifte tegen hem.
Wat wil dat zeggen? Dat het een onschuldig lammetje is tot iedereen weet dat het niet zo is?
http://www.revu.nl/2012/08/14/badr-hari-en-de-brandstichting/quote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:06 schreef simpelintje het volgende:
[..]
Ik dacht dat het verhaal van de cooldown vandaag in de revu zou staan dat heb ik ergens gelezen
Ik heb zelf ook wel eens met een dik oog gelopen en een arm in het gips.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:08 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Alles wat geen verkrachting of moord is, doet er niet toe? Ik ben benieuwd of je er ook zo over dacht als je zelf kennis had gemaakt met de vuisten van Badr.
Ik wil graag de andere kant van het verhaal horen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:10 schreef simpelintje het volgende:
Ik heb zelf ook wel eens met een dik oog gelopen en een arm in het gips.
vandaag is er een nieuw verhaal volgens mijnquote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
http://www.revu.nl/2012/08/14/badr-hari-en-de-brandstichting/
Kijk vooral even naar de datum....
Daar zou Everink graag voor ruilen, denk ik...quote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:10 schreef simpelintje het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook wel eens met een dik oog gelopen en een arm in het gips.
Dat mag hoor maar het komt er op neer dat ik zelf ook niet altijd lief en aardig ben. En soms heel vervelend kon doen als ik gedronken heb en ik heb nog steeds een grote mond. maar ik heb wel van fouten geleerdquote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik wil graag de andere kant van het verhaal horen.
Ja, en?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:11 schreef simpelintje het volgende:
[..]
vandaag is er een nieuw verhaal volgens mijn
Je spreekt je man voortaan niet meer tegen als ie weer eens doorgesnoven thuiskomt?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:12 schreef simpelintje het volgende:
Dat mag hoor maar het komt er op neer dat ik zelf ook niet altijd lief en aardig ben. En soms heel vervelend kon doen als ik gedronken heb en ik heb nog steeds een grote mond. maar ik heb wel van fouten geleerd
De media, overigens meervoud, geven de feiten weer en vaak gaat dit inderdaad gepaard met subjectiviteit. Een weldenkend mens kan hier zelf al afwegend een oordeel over vellen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:09 schreef simpelintje het volgende:
[..]
gemiddelde kijkbuiskind? Heb je het nu over jezelf? En waar heb ik gezegd dat hij een lief onschuldig lammetje is. dat denk ik helemaal niet. Hij heeft toch hoe je het bekijkt zijn kind in de steek gelaten om bij een andere vrouw met kinderen te gaan zitten. En ik denk niet dat hij bij al die mishandelingen onschuldig is. Maar alles wat jij en ik weten Leandra komt uit de media en die media is vooral tegen Badr en op dit moment het grootste monster van nederland. dat vind ik overdreven
Ze komt niet meer in z'n space. Hij ook niet meer in die van haar dan trouwens.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je spreekt je man voortaan niet meer tegen als ie weer eens doorgesnoven thuiskomt?
Leandra ik heb toch gezegd dat ik niet wist dat er aangifte is gedaan ik zeg toch niet dat je liegt ofzoquote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, en?
Daar staat de reconstructie in van het Cooldowndrama, maar de aangifte is vorige week woensdag al geweest.
Wat een onzin zeg. Wat voor levenservaring heb jij eigenlijk? Ik heb geen manquote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je spreekt je man voortaan niet meer tegen als ie weer eens doorgesnoven thuiskomt?
Ik wens de dader hiervan een gelukkig leven toe.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik wil graag de andere kant van het verhaal horen.
Misschien moet je je abonnement op de Telegraaf maar opzeggen, je kunt duidelijk niet met die chocoladeletters op de voorpagina omgaan....quote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:09 schreef simpelintje het volgende:
[..]
gemiddelde kijkbuiskind? Heb je het nu over jezelf? En waar heb ik gezegd dat hij een lief onschuldig lammetje is. dat denk ik helemaal niet. Hij heeft toch hoe je het bekijkt zijn kind in de steek gelaten om bij een andere vrouw met kinderen te gaan zitten. En ik denk niet dat hij bij al die mishandelingen onschuldig is. Maar alles wat jij en ik weten Leandra komt uit de media en die media is vooral tegen Badr en op dit moment het grootste monster van nederland. dat vind ik overdreven
Goh vertel hoe je daarbij hoe denk je dit zomaar ff te weten?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:14 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ze komt niet meer in z'n space. Hij ook niet meer in die van haar dan trouwens.
Je geeft zelf aan dat je hier persoonlijk aangevallen voelt maar trekt wel de persoonlijke levenservaring van een andere fokker in twijfel?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:15 schreef simpelintje het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg. Wat voor levenservaring heb jij eigenlijk? Ik heb geen man
Best veel eigenlijk. Maar die reikt niet ver genoeg om te weten dat jij geen man hebt.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:15 schreef simpelintje het volgende:
Wat een onzin zeg. Wat voor levenservaring heb jij eigenlijk? Ik heb geen man
Misschien moet je volgende keer eerst eens je feiten checken voor je gaat beweren dat er geen aangifte gedaan is.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:14 schreef simpelintje het volgende:
[..]
Leandra ik heb toch gezegd dat ik niet wist dat er aangifte is gedaan ik zeg toch niet dat je liegt ofzo
Ja ik ook wat persoonlijk ben je zeg heb ik je iets aangedaan ofzo?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:15 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Ik wens de dader hiervan een gelukkig leven toe.
Kom, kom, nu vraag je wel heel veel!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:17 schreef Leandra het volgende:
Misschien moet je volgende keer eerst eens je feiten checken voor je gaat beweren dat er geen aangifte gedaan is.
Ik herhaal slechts jouw eigen quote.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:17 schreef simpelintje het volgende:
[..]
Ja ik ook wat persoonlijk ben je zeg heb ik je iets aangedaan ofzo?
Wat een slimmerds hier zeg bepaalde mensen denken alle wijsheid en kennis te hebben over van alles en iedereen. Mevrouwtje ik lees geen telegraafquote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Misschien moet je je abonnement op de Telegraaf maar opzeggen, je kunt duidelijk niet met die chocoladeletters op de voorpagina omgaan....
Vooralsnog is de berichtgeving redelijk op feiten gebaseerd, dat er steeds meer nare zaken bovenkomen is een beroepsrisico als je in die sector zit, men gaat immers pas praten als men dat veilig acht.
En weer doe je zelf wat je anderen verwijt. Je trekt de intelligentie in twijfel van mensen wiens mening jou niet welgevallig is.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:18 schreef simpelintje het volgende:
[..]
Wat een slimmerds hier zeg bepaalde mensen denken alle wijsheid en kennis te hebben over van alles en iedereen. Mevrouwtje ik lees geen telegraaf
Nou, het lijkt er meer op dat jíj dat denkt.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:18 schreef simpelintje het volgende:
[..]
Wat een slimmerds hier zeg bepaalde mensen denken alle wijsheid en kennis te hebben over van alles en iedereen. Mevrouwtje ik lees geen telegraaf
Nee hoor ik zeg niks over jouw persoonlijk Leandra en Copycat proberen dat wel. dat ik een dommerik ben ofzo een kijkbuiskind. Alsof ik niet kan nadenken. Jij doet ook aanvallerig je kent me niet ensquote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:21 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
En weer doe je zelf wat je anderen verwijt. Je trekt de intelligentie in twijfel van mensen wiens mening jou niet welgevallig is.
Ik heb niets persoonlijks over jou gezegd, dat vind ik altijd een beetje laag in een discussie en getuigen van onmacht.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:22 schreef simpelintje het volgende:
[..]
Nee hoor ik zeg niks over jouw persoonlijk Leandra en Copycat proberen dat wel. dat ik een dommerik ben ofzo een kijkbuiskind. Alsof ik niet kan nadenken. Jij doet ook aanvallerig je kent me niet ens
Je bent een vrijgezel die geen Telegraaf leest. Iemand die met een slok op regelmatig in elkaar is geslagen door een te grote bek. Maar je hebt geleerd van je fouten en wil niet weer een gebroken arm worden geslagen. Verder geloof je niet alles wat de media voor nieuws brengt. Integendeel zelfs, je vindt dat de media met een hetze bezig is en dus mede debet is aan de negative beeldvorming van Hadri. De 90 dagen van verlengde hechtenis zegt voor jou niks omdat er niks naar buiten komt over de eventuele redenen daarvoor.quote:
Jezus Tong, wat een scherpe analysequote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je bent een vrijgezel die geen Telegraaf leest. Iemand die met een slok op regelmatig in elkaar is geslagen door een te grote bek. Maar je hebt geleerd van je fouten en wil niet weer een gebroken arm worden geslagen. Verder geloof je niet alles wat de media voor nieuws brengt. Integendeel zelfs, je vindt dat de media met een hetze bezig is en dus mede debet is aan de negative beeldvorming van Hadri. De 90 dagen van verlengde hechtenis zegt voor jou niks omdat er niks naar buiten komt over de eventuele redenen daarvoor.
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je bent een vrijgezel die geen Telegraaf leest. Iemand die met een slok op regelmatig in elkaar is geslagen door een te grote bek. Maar je hebt geleerd van je fouten en wil niet weer een gebroken arm worden geslagen. Verder geloof je niet alles wat de media voor nieuws brengt. Integendeel zelfs, je vindt dat de media met een hetze bezig is en dus mede debet is aan de negative beeldvorming van Hadri. De 90 dagen van verlengde hechtenis zegt voor jou niks omdat er niks naar buiten komt over de eventuele redenen daarvoor.
Flauw hoor ik ben helemaal niet regelmatig in elkaar geslagen dat heb ik nergens gezegd. Maar ga vooral door ik blijf bij mijn mening en zie daar niks verkeerds in
Spuit elf!quote:
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:26 schreef mommychaos het volgende:
Leon meende het dus echt...
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)_van_reacties__.html
Je reageert op een post van half tien ... als mosterd na de maaltijd.quote:
Ja jonguh, een VIP-ruimte bij Sensation is van dezelfde orde als South Central by night.quote:
Even weer aantippen dat hij in Amerika woont. Leon de man van de wereld.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:59 schreef Specularium het volgende:
[..]!
Wat een vergelijking met LA.
Zoiets zou Leon de Winter toch nooit doen?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:14 schreef Tem het volgende:
[..]
Even weer aantippen dat hij in Amerika woont. Leon de man van de wereld.
Daarnaast, een poging tot polemiek tussen Leon en Ellian
Om de paralympics mag je ook niet lachen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:14 schreef Tem het volgende:
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:18 schreef Specularium het volgende:
Hopelijk nodigen ze Leon volgende week bij DWDD uit.
John van den Heuvel en zouzou ernaast. Topshow.
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:14 schreef Tem het volgende:
[..]
Even weer aantippen dat hij in Amerika woont. Leon de man van de wereld.
Ik mag dus nooit meer om half 4 's nachts uitgaanquote:Wie ’s nachts om half vier niet in disco’s komt, loopt geen risico om mensen als Badr tegen te komen. Ik loop niet ’s nachts om half vier South Central LA in
Hoe kom je erbij dat hij niet op zijn achterhoofd gevallen is?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:34 schreef Copycat het volgende:
Ik vind het echt onvoorstelbaar dat iemand die toch niet op zijn achterhoofd is gevallen, zulke stompzinnige vergelijkingen maakt. Met droge ogen en zonder spoortje humor.
Is he on crack?
Zo schat ik hem niet in. Met wat van zijn boeken indachtig. Maar wellicht heeft ie recentelijk een fikse val gemaakt?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:35 schreef Weltschmerz het volgende:
Hoe kom je erbij dat hij niet op zijn achterhoofd gevallen is?
Toen hij op South Central LA was misschien? Als getrouwde man. Om half vier 's nachtsquote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zo schat ik hem niet in. Met wat van zijn boeken indachtig. Maar wellicht heeft ie recentelijk een fikse val gemaakt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |