Ah, het Franse equivalent van bijvoorbeeld The Sun.quote:Op maandag 20 augustus 2012 10:42 schreef zouzou het volgende:
Ik heb altijd gezegt dat ik lees altijd "FRANCE SOIR"
Misschien is hij bang voor Badr en schrijft hij daarom alvast een vleiend stukje zodat hij hém iig niet komt opzoeken als hij uit de bak is.quote:Op maandag 20 augustus 2012 13:44 schreef Danny het volgende:
'Badr parel voor samenleving'
Die Leon de Winter is ook niet helemaal in orde in het koppie geloof ik.
Ik denk meer dat het een nutcase is die dit gewoon meent.quote:Op maandag 20 augustus 2012 13:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Misschien is hij bang voor Badr en schrijft hij daarom alvast een vleiend stukje zodat hij hém iig niet komt opzoeken als hij uit de bak is.
ja die viel mij ook al op.quote:Op maandag 20 augustus 2012 13:58 schreef sp3c het volgende:
"Waarom vraagt niemand zich af hoe zijn slachtoffers zich hebben opgesteld tegenover hem?"
Hij moet wel aan het irl trollen zijn, want zoiets doms uitkramen kan niemand zijn met een beetje gezond verstandquote:Op maandag 20 augustus 2012 13:44 schreef Danny het volgende:
"Een getrouwde man" ?? Momentje, ik moet even wat geraniums gaan kopen om achter te gaan zitten als getrouwde mensen blijkbaar niet meer naar een feestje mogen wat tot in de nacht duurt.quote:wat had slachtoffer Koen, een getrouwde man, ‘s nachts om half vier in de Arena te zoeken,
Ik was ook verbijsterd, niet omdat het een slecht geschreven stuk is met een dommige boodschap, dat kennen we wel van De Winter. Ik kan alleen met geen mogelijkheid ontdekken hoe dit stukje steun vormt voor het Israelische regime, terwijl dat er normaal gesproken duimdik bovenop ligt.quote:Op maandag 20 augustus 2012 14:28 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Hij moet wel aan het irl trollen zijn, want zoiets doms uitkramen kan niemand zijn met een beetje gezond verstand
Badr heeft al vaker aangegeven geen intresse te hebben in de jeugd of daar een voorbeeld van willen te zijn!quote:Op maandag 20 augustus 2012 13:44 schreef Danny het volgende:
zal er wel geen bal mee te maken hebben dan?quote:Op maandag 20 augustus 2012 14:53 schreef Weltschmerz het volgende:
[..] Ik kan alleen met geen mogelijkheid ontdekken hoe dit stukje steun vormt voor het Israelische regime,
Ik denk dat ik begrijp wat @Weltschmerz bedoelt.quote:Op maandag 20 augustus 2012 15:04 schreef sp3c het volgende:
[..]
zal er wel geen bal mee te maken hebben dan?
En toen maakte hij daarover een denigrerende opmerking naar Badr waarop de vlam in de pan sloeg.quote:Op maandag 20 augustus 2012 14:39 schreef sp3c het volgende:
ja das ook zoiets
hij zocht hetzelfde als de rest van de festivalbezoekers?
leuke avond met leuke mensen ... hij vond Badr tijdens het afwassen
dat heeft niks met fransen kranten, dat weet ik gewoon, ik kan beter lezen dan schreven.quote:Op maandag 20 augustus 2012 16:39 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Franse krant hè, dus niet kutten
De toekomst zal bewijzen dat het kan![]()
Iederen heeft hier gezien dat jullie zoeken probleem met mij.quote:
Het gaat niet zozeer om een probleem met jóu, maar meer een probleem omdat je nooit met bronnen komt.quote:Op maandag 20 augustus 2012 16:43 schreef zouzou het volgende:
[..]
Iederen heeft hier gezien dat jullie zoeken probleem met mij.
Dat begin nu te merken!!!
Als wat ik doe, is niet goed, ik antwoord gewoon een reactie.
Waar stond het ook al weer precies?quote:Op maandag 20 augustus 2012 16:43 schreef zouzou het volgende:
[..]
quote:0 résultats correspondent à votre recherche : Badr Hari
Dat is niet zo vreemd aangezien er een samenzwering bezig isquote:Op maandag 20 augustus 2012 16:47 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Waar stond het ook al weer precies?
http://www.francesoir.fr/search/apachesolr_search/Badr%20Hari
[..]
Denk het ook niet, maar meestal is hij zo doorzichtig dus dat vond ik het opvallende.quote:Op maandag 20 augustus 2012 15:04 schreef sp3c het volgende:
[..]
zal er wel geen bal mee te maken hebben dan?
Inderdaad, en dat mag zomaar columns publiceren?quote:Op maandag 20 augustus 2012 13:44 schreef Danny het volgende:
Ja wij zijn kleutersquote:Op maandag 20 augustus 2012 16:51 schreef zouzou het volgende:
Mijn bron is mij zelfs,en de krant.
Maar nog een keer ik kan niet plakken,knippen etc...
Veel mensen hebben mij gevraagt waarom ik hier kom nog..
omdat ik laat niemand mij weg doen, niemand,
hoe heet dat ? Pesten, als wat ik doe is verkeerd.
Zijn wij kleuters? iemand haten die jullie kennen niet eens.
Hoewel een rechter de boel kan omzeilen door iemand als Hari te veroordelen tot een celstraf voor de duur van de tijd doorgebracht in voorarrest, kan het wettelijk gezien niet eens wat De Winter wil (taakstraf en alleen voorwaardelijke celstraf) als Hari daadwerkelijk veroordeeld wordt voor zware mishandeling.quote:
Jij liegt.quote:Op maandag 20 augustus 2012 16:21 schreef zouzou het volgende:
[..]
Ik denk dat ik begrijp wat @Weltschmerz bedoelt.
Dat heeft veel met Badr Hari te maken.
De winter is een orthodox Joodse hij is niet religieus maar in andere artikels laat hij
precies zien waar zijn sympathieën liggen in het Israëlisch-Palestijnse conflit .
Hij denkt dat veel mensen dit als teken van zijn Joodsheid beschouen,
het waren ook tegen hem extreme reacties,hij wordt ook vaak door Marokkaanse jongeren
geprovoceerd, ik denk daarom deze artikel over Badr Hari.
Zeg maar... De Winter wil goed maken.....
Jij liegt.quote:Op maandag 20 augustus 2012 16:41 schreef zouzou het volgende:
[..]
dat heeft niks met fransen kranten, dat weet ik gewoon, ik kan beter lezen dan schreven.
Jij liegt.quote:Op maandag 20 augustus 2012 16:43 schreef zouzou het volgende:
[..]
Wederom gelogen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 16:51 schreef zouzou het volgende:
Wederom uit de lucht gegrepen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 16:53 schreef zouzou het volgende:
Dat over De winter heb ik gelezen, er staat niet in een Franse Krant.
quote:Op maandag 20 augustus 2012 17:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
Eerste keer volgens mij dat ik het met een stukje van joop.nl eens ben.
Control-c gevolgd door Control-p. Het is best goed te doen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 16:51 schreef zouzou het volgende:
Toch wel vreemd dat we niets horen over mishandelingen door mensen zoals Hoost, Bonjaski, Overeem en Aerts.quote:Op maandag 20 augustus 2012 16:51 schreef zouzou het volgende:
Zoals ik al eens eerder heb aangegeven zijn de gebroeders Overeem ook een keer los gegaan op een feestje. Hari is qua prestaties en talent een topper, maar eigenlijk is hij in het circuit van de amateurs blijven hangen. Je weet wel, van die gasten die bij schnabbelen als incassobureau in opdracht van de boefjes in onze samenleving.quote:Op maandag 20 augustus 2012 17:58 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Toch wel vreemd dat we niets horen over mishandelingen door mensen zoals Hoost, Bonjaski, Overeem en Aerts.
En met beelden van bepaalde persconferenties kunnen we toch wel concluderen dat Hari nou niet bepaald een gentleman is.
en vrijgesproken op alle punten bij de rechtszaak!quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:07 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Zoals ik al eens eerder heb aangegeven zijn de gebroeders Overeem ook een keer los gegaan op een feestje. Hari is qua prestaties en talent een topper, maar eigenlijk is hij in het circuit van de amateurs blijven hangen. Je weet wel, van die gasten die bij schnabbelen als incassobureau in opdracht van de boefjes in onze samenleving.
Het probleem betreft de inhoud van jouw posts. Doe daar wat aan, of zeur niet als er commentaar op komt.quote:Op maandag 20 augustus 2012 16:43 schreef zouzou het volgende:
[..]
Prima als je dat als waarheid accepteert, maar dan moet je daar wel consequent in zijn en dus straks ook in het geval van Hari. Ik zeg niet dat jij het doet, maar ik zie wel vaak dat mensen daar heel inconsequent in zijn.quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:16 schreef THEFXR het volgende:
[..]
en vrijgesproken op alle punten bij de rechtszaak!
Dat hoopte ik ook, want waarom zou een joodse columnist een van 'serieuze misstappen' verdachte Marokkaan ophemelen?quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:03 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik moest lachen om dat stuk van Leon de Winter. Dat was gewoon een massieve trollenactie om precies de tegenovergestelde comments uit te lokken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |