Woon je in Cyprus?quote:Op maandag 20 augustus 2012 15:52 schreef kwiwi het volgende:
Ben benieuwd. Hoewel ik voor AEL hoor te zijn hoop ik niet dat ze winnen; dan rijden de supporters waarschijnlijk weer een week toeterend door de stad
Nopequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:48 schreef tong80 het volgende:
Spelen er nog Nederlanders bij Anderlecht ?
Lieten ze mooi zien bij de NOS.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:26 schreef sausagin het volgende:
Raar dat ze dit uitzenden boven Braga - Udinese.
Ik zie Anderlecht het moeilijk hebben , cl voorrondes doen ze altijd slecht. Remember 2 jaar geleden uitschakeling na penalty's tegen Partizan? Boussoufa die een bal uit het stadion schopte bij zijn penalty
Twijfel nog tussen Anderlecht en Chelseaquote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lieten ze mooi zien bij de NOS.
Nog mensen die gaan kijken?
Is er vanavond EPL dan?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Twijfel nog tussen Anderlecht en Chelsea
Ja, chelsea-readingquote:
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Interesse in deze wedstrijd is duidelijk enorm.
Nou ja, het staat aan, maar daar is alles wel mee gezegd ja.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ajax A1 speelt, dat gaat voor natuurlijk.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:51 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ajax A1 speelt, dat gaat voor natuurlijk.
Ja die snapte ik ook niet helemaalquote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:54 schreef Van_Poppel het volgende:
Het stadion is voor amper 20% gevuld.
Dit was die club waar je die Zonneveld oid van horen zeggen dat ze zulke fanatieke fans hadden toch?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:54 schreef Van_Poppel het volgende:
Hebben ze ookquote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit was die club waar je die Zonneveld oid van horen zeggen dat ze zulke fanatieke fans hadden toch?
quote:
Ja ze spelen wel in een andere stad he, dat scheelt.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit was die club waar je die Zonneveld oid van horen zeggen dat ze zulke fanatieke fans hadden toch?
Ja ik dus ookquote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:12 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb een beetje het idee dat ik naar de jupiler league zit te kijken...
Prijsschieten voor Barça, Real, Unitedquote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:10 schreef GGMM het volgende:
Eén van deze clubs zou hun plaats vrijwillig aan Feyenoord moeten afstaan idd.
Wat een kutniveau.
Belachelijk! Landskampioenen in de Champions League.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:05 schreef Van_Poppel het volgende:
Ongelooflijk dat straks één van deze 2 ploegen CL speelt. Dat kampioenenspoor mogen ze wat mij betreft zo snel mogelijk afschaffen.
zorgt wel voor een kutniveau + monsterscores.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:14 schreef Arth_NL het volgende:
[..]
Belachelijk! Landskampioenen in de Champions League.
Valencia-Genk 7-0quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
zorgt wel voor een kutniveau + monsterscores.
Genk kon het nog wel bijbenen vorig seizoen
Volgend jaar gewoon alleen de nummers 1-4 van Spanje, Engeland, Duitsland en Italië en die acht keer tegen elkaar laten spelen. Geen kneuzenteams meer!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
zorgt wel voor een kutniveau + monsterscores.
Genk kon het nog wel bijbenen vorig seizoen
Best aardig voor een coach die al eens met 10-0 verloor.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:17 schreef Ajacied422 het volgende:
20:45 Genk 0 - 0 Valencia
20:45 Genk 1 - 1 Chelsea
20:45 Genk 1 - 1 Leverkusen
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:17 schreef Arth_NL het volgende:
[..]
Volgend jaar gewoon alleen de nummers 1-4 van Spanje, Engeland, Duitsland en Italië en die acht keer tegen elkaar laten spelen. Geen kneuzenteams meer!
Kazachstan - Wales.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
EK 2016 krijg je ook van die lompe potjes als Cyprus - België.
Ik hoor net dat de kaartjes veel te duur waren; 55 euro het goedkoopste.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:54 schreef Van_Poppel het volgende:
Dan kan ik me idd voorstellen dat men deze wedstrijd laat schieten. De gemiddelde Cyprioot kan z'n geld wel aan nuttigere zaken besteden.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik hoor net dat de kaartjes veel te duur waren; 55 euro het goedkoopste.
Och het zal toch niet waar zijn
narniaquote:
Belachelijk als die in de CL zouden komen inderdaad.quote:
Deden ze vorig jaar ook niet gewoon mee tot de volgende rondequote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Belachelijk als die in de CL zouden komen inderdaad.
Dat was Ommonia Nicosia en die hadden onwijs veel mazzel in een loodzware poule.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Deden ze vorig jaar ook niet gewoon mee tot de volgende ronde
Ik zie ze graag tegen Barca spelen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Belachelijk als die in de CL zouden komen inderdaad.
Ik wist nog wel dat er een team daar vandaan best ver was gekomenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat was Ommonia Nicosia en die hadden onwijs veel mazzel in een loodzware poule.
Ajax - AEL Limassolquote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:25 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik zie ze graag tegen Barca spelen.
APOEL niet Ommoniaquote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat was Ommonia Nicosia en die hadden onwijs veel mazzel in een loodzware poule.
Oja, was in de war met de uitschakeling van ADO.quote:
En nu de ode van Grolsch aan Kabouter Plopquote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het meisje dat droomde dat ze kon vliegen
Klopt. Anderlecht naaiploegje.quote:
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:09 schreef Nober het volgende:
[..]
Ze dachten destijds dat ze Luis Suárez hadden aangetrokken bleek toch niet zo te zijn.
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:09 schreef Nober het volgende:
[..]
Ze dachten destijds dat ze Luis Suárez hadden aangetrokken bleek toch niet zo te zijn.
Het is nu een graad of 25...dat valt dus op zich wel mee, maar de competitie is daar geloof ik nog niet begonnen. Bovendien hebben ze veel energie in de 1e helft verspeeld. Op zich is het dus logisch dat ze er nu doorheen zitten.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En dat terwijl ze in het voordeel zijn als je kijkt naar de weersomstandigheden.
quote:
En dit is niet de eerste keer dat Proto blundert (en vast ook niet de laatste keerquote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:16 schreef vincerusso het volgende:
Wat voor een loser is die Proto ?
kwiwi, aangenaam. Ik ben voor deze speciale gelegenheid even over komen waaien uit KLB/ONZ/e.d.quote:
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:16 schreef Ambrosius het volgende:
Niet zo heel erg, 1-0 thuis is nog steeds goed genoeg.
Je mag best hier blijven hoorquote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
kwiwi, aangenaam. Ik ben voor deze speciale gelegenheid even over komen waaien uit KLB/ONZ/e.d.
Aangenaam. Echte vrouw of man die vrouw heeft aangevinkt?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
kwiwi, aangenaam. Ik ben voor deze speciale gelegenheid even over komen waaien uit KLB/ONZ/e.d.
Een echtequote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:19 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Aangenaam. Echte vrouw of man die vrouw heeft aangevinkt?
Computer in de keuken?quote:
Fener heeft nog niet hun beste spelers gebruikt terwijl Anderlecht dat wel doetquote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:20 schreef Nober het volgende:
Denk dat Anderlecht een 2-1 nederlaag nog wel goed maakt in eigen huis, net als Fenerbahce bijvoorbeeld.
Fener is ook gewoon minder dan Spartak.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Fener heeft nog niet hun beste spelers gebruikt terwijl Anderlecht dat wel doet
Oja. Sorry.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor reactie joh
Je vergeet om pics van d'r tieten te vragen.
Is wel handig om dat te posten anders geloven wij het niet.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor reactie joh
Je vergeet om pics van d'r tieten te vragen.
En leeftijd.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:22 schreef Nober het volgende:
[..]
Is wel handig om dat te posten anders geloven wij het niet.
Allesquote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:24 schreef Paxcon het volgende:
Proto is toch die baas die tegen Ajax ALLES tegenhield?
Hij moest 5 keer de bal uit het net vissen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:24 schreef Paxcon het volgende:
Proto is toch die baas die tegen Ajax ALLES tegenhield?
2x in 5 minutenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:24 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hij moest 5 keer de bal uit het net vissen.
Niet meer, gelukkig heb ik een goed geheugen voor foto's van mooie meidenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:21 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Geen foto in je fobo.
Maar Anderlecht gaat zo nog EL in ook
Is ze mooiquote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Niet meer, gelukkig heb ik een goed geheugen voor foto's van mooie meiden
Is al gebeurt.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hier gaat nog een rode prent vallen
'nog'quote:
Ik vind van wel Geen idee over die andere tweequote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:27 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Is ze mooi? Leeftijd
? Single
?
Cyprus is wel ver om te latten.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:27 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Is ze mooi? Leeftijd
? Single
?
Cyprus ligt dan ook niet ver van Afrika afquote:
Die komen ook letterlijk het strand op zwemmen/lopenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:29 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Afrika is redelijk dichtbij
lijkt psv welquote:
K durf te wedden van niet.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:29 schreef TLC het volgende:
Toen John voor het laatst Europees actief was als coach werd ie ook uitgeschakeld door een Cypriotische ploeg
Waarom die Nederlandse vlag en dan een kleinere Belgische vlag erop in je FoBo?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die komen ook letterlijk het strand op zwemmen/lopen
1-7 geworden toch?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zometeen wel allemaal kijken naar de samenvatting van Zagreb - Maribor he?
Waarom niet gewoon een pic van haarzelfquote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:31 schreef Nober het volgende:
[..]
Waarom die Nederlandse vlag en dan een kleinere Belgische vlag erop in je FoBo?
Omdat ik een halve Belg benquote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:31 schreef Nober het volgende:
[..]
Waarom die Nederlandse vlag en dan een kleinere Belgische vlag erop in je FoBo?
Nee, ik schrijf nog even een bericht voor de sportsite en ga slapen, morgen weer aan den arbeid.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zometeen wel allemaal kijken naar de samenvatting van Zagreb - Maribor he?
Gelukkig geen emotie-managment.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:38 schreef Van_Poppel het volgende:
Het is voor VDB te hopen dat hij volgende week AEL uitschakelt, anders kan hij meteen op zoek naar een nieuwe baan.
Hij heeft daar toch niks te zoeken, het staat slecht op je CV en ze mogen daar Nederlanders nietquote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:38 schreef Van_Poppel het volgende:
Het is voor VDB te hopen dat hij volgende week AEL uitschakelt, anders kan hij meteen op zoek naar een nieuwe baan.
Klopt, maar in augustus al ontslagen worden is wel heel wrang.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij heeft daar toch niks te zoeken, het staat slecht op je CV en ze mogen daar Nederlanders niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:44 schreef kwiwi het volgende:
Ik kijk nu al uit naar de returnwedstrijdBen je dan ook weer hier?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:44 schreef kwiwi het volgende:
Ik kijk nu al uit naar de returnwedstrijdDan wint Anderlecht gewoon met 3-0 want dan spelen ze thuis maar Panathinaikos-Málaga lijkt mij wel interessant volgende week en ook Udinese-Braga.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, anders kan ik echt niet ruim 1.5 uur van zulke bagger overleven.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ben je dan ook weer hier?
Proto is inderdaad nogal beroerd.quote:
Leuke naamquote:
Zou wel lollig zijn.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:55 schreef Anonymousz het volgende:
geen zagreb bij ajax in de poule graag
quote:
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:24 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Return vanavond. Een echte kraker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |