Cyprus is wel ver om te latten.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:27 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Is ze mooi? Leeftijd
? Single
?
Cyprus ligt dan ook niet ver van Afrika afquote:
Die komen ook letterlijk het strand op zwemmen/lopenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:29 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Afrika is redelijk dichtbij
lijkt psv welquote:
K durf te wedden van niet.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:29 schreef TLC het volgende:
Toen John voor het laatst Europees actief was als coach werd ie ook uitgeschakeld door een Cypriotische ploeg
Waarom die Nederlandse vlag en dan een kleinere Belgische vlag erop in je FoBo?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die komen ook letterlijk het strand op zwemmen/lopen
1-7 geworden toch?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zometeen wel allemaal kijken naar de samenvatting van Zagreb - Maribor he?
Waarom niet gewoon een pic van haarzelfquote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:31 schreef Nober het volgende:
[..]
Waarom die Nederlandse vlag en dan een kleinere Belgische vlag erop in je FoBo?
Omdat ik een halve Belg benquote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:31 schreef Nober het volgende:
[..]
Waarom die Nederlandse vlag en dan een kleinere Belgische vlag erop in je FoBo?
Nee, ik schrijf nog even een bericht voor de sportsite en ga slapen, morgen weer aan den arbeid.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zometeen wel allemaal kijken naar de samenvatting van Zagreb - Maribor he?
Gelukkig geen emotie-managment.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:38 schreef Van_Poppel het volgende:
Het is voor VDB te hopen dat hij volgende week AEL uitschakelt, anders kan hij meteen op zoek naar een nieuwe baan.
Hij heeft daar toch niks te zoeken, het staat slecht op je CV en ze mogen daar Nederlanders nietquote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:38 schreef Van_Poppel het volgende:
Het is voor VDB te hopen dat hij volgende week AEL uitschakelt, anders kan hij meteen op zoek naar een nieuwe baan.
Klopt, maar in augustus al ontslagen worden is wel heel wrang.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij heeft daar toch niks te zoeken, het staat slecht op je CV en ze mogen daar Nederlanders niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:44 schreef kwiwi het volgende:
Ik kijk nu al uit naar de returnwedstrijdBen je dan ook weer hier?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:44 schreef kwiwi het volgende:
Ik kijk nu al uit naar de returnwedstrijdDan wint Anderlecht gewoon met 3-0 want dan spelen ze thuis maar Panathinaikos-Málaga lijkt mij wel interessant volgende week en ook Udinese-Braga.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, anders kan ik echt niet ruim 1.5 uur van zulke bagger overleven.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ben je dan ook weer hier?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |