Klopt, maar in augustus al ontslagen worden is wel heel wrang.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij heeft daar toch niks te zoeken, het staat slecht op je CV en ze mogen daar Nederlanders niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:44 schreef kwiwi het volgende:
Ik kijk nu al uit naar de returnwedstrijdBen je dan ook weer hier?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:44 schreef kwiwi het volgende:
Ik kijk nu al uit naar de returnwedstrijdDan wint Anderlecht gewoon met 3-0 want dan spelen ze thuis maar Panathinaikos-Málaga lijkt mij wel interessant volgende week en ook Udinese-Braga.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, anders kan ik echt niet ruim 1.5 uur van zulke bagger overleven.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ben je dan ook weer hier?
Proto is inderdaad nogal beroerd.quote:
Leuke naamquote:
Zou wel lollig zijn.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:55 schreef Anonymousz het volgende:
geen zagreb bij ajax in de poule graag
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |