Computer in de keuken?quote:
Fener heeft nog niet hun beste spelers gebruikt terwijl Anderlecht dat wel doetquote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:20 schreef Nober het volgende:
Denk dat Anderlecht een 2-1 nederlaag nog wel goed maakt in eigen huis, net als Fenerbahce bijvoorbeeld.
Fener is ook gewoon minder dan Spartak.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Fener heeft nog niet hun beste spelers gebruikt terwijl Anderlecht dat wel doet
Oja. Sorry.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor reactie joh
Je vergeet om pics van d'r tieten te vragen.
Is wel handig om dat te posten anders geloven wij het niet.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor reactie joh
Je vergeet om pics van d'r tieten te vragen.
En leeftijd.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:22 schreef Nober het volgende:
[..]
Is wel handig om dat te posten anders geloven wij het niet.
Allesquote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:24 schreef Paxcon het volgende:
Proto is toch die baas die tegen Ajax ALLES tegenhield?
Hij moest 5 keer de bal uit het net vissen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:24 schreef Paxcon het volgende:
Proto is toch die baas die tegen Ajax ALLES tegenhield?
2x in 5 minutenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:24 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hij moest 5 keer de bal uit het net vissen.
Niet meer, gelukkig heb ik een goed geheugen voor foto's van mooie meidenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:21 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Geen foto in je fobo.
Maar Anderlecht gaat zo nog EL in ook
Is ze mooiquote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Niet meer, gelukkig heb ik een goed geheugen voor foto's van mooie meiden
Is al gebeurt.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hier gaat nog een rode prent vallen
'nog'quote:
Ik vind van wel Geen idee over die andere tweequote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:27 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Is ze mooi? Leeftijd
? Single
?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |