Woon je in Cyprus?quote:Op maandag 20 augustus 2012 15:52 schreef kwiwi het volgende:
Ben benieuwd. Hoewel ik voor AEL hoor te zijn hoop ik niet dat ze winnen; dan rijden de supporters waarschijnlijk weer een week toeterend door de stad
Nopequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:48 schreef tong80 het volgende:
Spelen er nog Nederlanders bij Anderlecht ?
Lieten ze mooi zien bij de NOS.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:26 schreef sausagin het volgende:
Raar dat ze dit uitzenden boven Braga - Udinese.
Ik zie Anderlecht het moeilijk hebben , cl voorrondes doen ze altijd slecht. Remember 2 jaar geleden uitschakeling na penalty's tegen Partizan? Boussoufa die een bal uit het stadion schopte bij zijn penalty
Twijfel nog tussen Anderlecht en Chelseaquote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lieten ze mooi zien bij de NOS.
Nog mensen die gaan kijken?
Is er vanavond EPL dan?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Twijfel nog tussen Anderlecht en Chelsea
Ja, chelsea-readingquote:
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Interesse in deze wedstrijd is duidelijk enorm.
Nou ja, het staat aan, maar daar is alles wel mee gezegd ja.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ajax A1 speelt, dat gaat voor natuurlijk.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:51 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ajax A1 speelt, dat gaat voor natuurlijk.
Ja die snapte ik ook niet helemaalquote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:54 schreef Van_Poppel het volgende:
Het stadion is voor amper 20% gevuld.
Dit was die club waar je die Zonneveld oid van horen zeggen dat ze zulke fanatieke fans hadden toch?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:54 schreef Van_Poppel het volgende:
Het stadion is voor amper 20% gevuld.
Hebben ze ookquote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit was die club waar je die Zonneveld oid van horen zeggen dat ze zulke fanatieke fans hadden toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |