Dan ben je zeker dat er geen inschattingsfouten worden gemaakt of laksheid dat het niet gevraagd wordt (vooral dat laatste)quote:Op maandag 20 augustus 2012 15:37 schreef Xetran het volgende:
[..]
Waarom? Is vragen zo moeilijk dan?
Ja, maar het gaat om wat de caissière vindt. En die kan dat niet inschattenquote:Op maandag 20 augustus 2012 15:39 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Het is waarschijnlijk de bedoeling dat je als je jonger bent dan 20, zelf je ID laat zien (zonder dat ze er om hoeven te vragen dus)
gelukkig heb je george als uiquote:Op maandag 20 augustus 2012 15:39 schreef Xetran het volgende:
[..]
Nu je het zegt, ik heb dit ook wel eens gedaan toen ik nog achter de kassa werkte. sta er echt nu pas bij stil man
ik hou hem dan zeg maar zo vast dat enkel de foto zichtbaar isquote:Op maandag 20 augustus 2012 15:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
En hoe weet jij dat ze niet even je foto willen zien?
Kleurenblindquote:Op maandag 20 augustus 2012 15:40 schreef Yreal het volgende:
[..]
gelukkig heb je george als ui
[..]
ik hou hem dan zeg maar zo vast dat enkel de foto zichtbaar is
Jongens willen je naam om te facebookenquote:Op maandag 20 augustus 2012 15:51 schreef Daniane het volgende:
Tja, weet je wat het is? Wanneer die cassière niet om jouw ID vraagt en je bent wél minderjarig, dan krijgt dat filiaal gewoon een hele hoge geldboete wanneer dat gecontroleerd wordt. Ik heb zelf ook 2 jaar achter de kassa gewerkt en ons werd wijsgemaakt dat er ook van die 'mystery shoppers' rondliepen om te controleren of het identiteitsbewijs wel werd gevraagd. Het is dan ook gewoon beter om steeds het zekere voor het onzekere te nemen en het gewoon te vragen.
Ik heb ook wel eens een vrouw die al richting de 30 ging om haar ID gevraagd, maar die vond dat wel grappig en begon toen nog een gezellig gesprek ook.
Mij word ook altijd om mijn identiteitsbewijs gevraagd, ik hoop dan maar dat ik later er ook nog lekker jong uit zie.
Ik heb dat ooit 1 keer gedacht.quote:Op maandag 20 augustus 2012 15:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jongens willen je naam om te facebooken
Dan gewoon zeggen, ik haal mijn spullen wel ergens anders.quote:Op maandag 20 augustus 2012 15:58 schreef Syd het volgende:
26 jaar Albert Heijn Hengelo ID laten zien, dikke baard had ik ook nog maar nee ID laten zien
En terecht, voor je het weet pleegt zo'n haatbaard een aanslag, dan kun je maar beter eerst om zijn ID vragen en zijn gegevens noteren, scheelt de recherche weer werk.quote:Op maandag 20 augustus 2012 15:58 schreef Syd het volgende:
26 jaar Albert Heijn Hengelo ID laten zien, dikke baard had ik ook nog maar nee ID laten zien
zelfs dan. Ik stond met groente, vlees, koek en bier bij de kassa en het werd ook gevraagd..quote:Op maandag 20 augustus 2012 15:03 schreef sinepedraap het volgende:
Kijk dat ze het aan pubers vragen ok maar soms doen ze het gewoon terwijl iedereen weet dat ze ouder dan 15 zijn.![]()
Vaak is het ook zo dat je bijv. met alleen bier gecontroleerd wordt. Als je boodschappen haalt en er zit bier of wijn bij vragen ze het nooit.
Koek is dan ook voor kleine kinderen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 16:27 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
zelfs dan. Ik stond met groente, vlees, koek en bier bij de kassa en het werd ook gevraagd..
ah jij voelt je daar te stoer voorquote:Op maandag 20 augustus 2012 16:28 schreef Levolution het volgende:
[..]
Koek is dan ook voor kleine kinderen.
Hij drinkt zijn ranja altijd puur.quote:Op maandag 20 augustus 2012 16:30 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
ah jij voelt je daar te stoer voor
Inderdaad dat staat er meestal ook.quote:Op maandag 20 augustus 2012 15:39 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Het is waarschijnlijk de bedoeling dat je als je jonger bent dan 20, zelf je ID laat zien (zonder dat ze er om hoeven te vragen dus)
Neen, ik voel me daar te ripped voor.quote:Op maandag 20 augustus 2012 16:30 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
ah jij voelt je daar te stoer voor
Foutquote:Op maandag 20 augustus 2012 15:08 schreef NanaVonB het volgende:
[..]
nee hoor, het wordt beweerd dat je dat moet doen, in werkelijkheid ben je nergens toe verplicht tenzij je de wet overtreed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |