Mijn auto heeft het begevenquote:Op maandag 20 augustus 2012 09:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
ROY! We hebben je gemist! Wat was er aan de hand?
Dat is ook wel erg kut terug komen van vakantie. Door iets wat zij heeft gedaan, of is er een economische reden?quote:Op maandag 20 augustus 2012 09:32 schreef Huppelmuts het volgende:
Vet awkward op kantoor. Mn ene collega is net terug van 3 weken vakantie en geloof dat haar baan aan een zijden draadje hangt
Bummer, wat is er kapot?quote:
Geen idee nog, ze komen hem zo ophalenquote:Op maandag 20 augustus 2012 09:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is ook wel erg kut terug komen van vakantie. Door iets wat zij heeft gedaan, of is er een economische reden?
[..]
Bummer, wat is er kapot?
Het schijnt al tijden niet goed te gaan en nu moet er heel snel heel veel verbetering komen geloof ik.quote:Op maandag 20 augustus 2012 09:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is ook wel erg kut terug komen van vakantie. Door iets wat zij heeft gedaan, of is er een economische reden?
[..]
Bummer, wat is er kapot?
Met haar kwaliteit/kwantiteit van werken bedoel je?quote:Op maandag 20 augustus 2012 09:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het schijnt al tijden niet goed te gaan en nu moet er heel snel heel veel verbetering komen geloof ik.
Ik hoop voor je dat het mee valt dan.quote:Op maandag 20 augustus 2012 09:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Geen idee nog, ze komen hem zo ophalen
Inderdaadquote:Op maandag 20 augustus 2012 09:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Met haar kwaliteit/kwantiteit van werken bedoel je?
[..]
Ik hoop voor je dat het mee valt dan.
maar dat wist ze dan voor haar vakantie ook wel lijkt me?quote:
Ik neem aan van wel ja.quote:Op maandag 20 augustus 2012 09:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
maar dat wist ze dan voor haar vakantie ook wel lijkt me?
Wat voor 1?quote:Op maandag 20 augustus 2012 09:56 schreef rival het volgende:
[..]
ik weet nog een 300+pk honda te koop
het is een zilvergrijze civic, volgens mij uit 99. met een het zal jou meer zeggen zo een 2 liter turbo blok uit een supra of integra.quote:
Verkapte bitch I'm fabulous post?quote:Op maandag 20 augustus 2012 10:05 schreef Sneezeechu het volgende:
Ik ben nu al heet en pas net wakker...
Supra heeft een 3 liter 6-lijn motor, no-way dat het in een Civic past (op een normale manier tenminste).quote:Op maandag 20 augustus 2012 10:06 schreef rival het volgende:
[..]
het is een zilvergrijze civic, volgens mij uit 99. met een het zal jou meer zeggen zo een 2 liter turbo blok uit een supra of integra.
geen plastic fantastic ding ofzo echt een hele knappe wagen.
Waar is Ang3l als je em nodig hebt?quote:Op maandag 20 augustus 2012 10:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Verkapte bitch I'm fabulous post?
Verkapte heb het nu al warm postquote:Op maandag 20 augustus 2012 10:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Verkapte bitch I'm fabulous post?
Ghehehequote:Op maandag 20 augustus 2012 10:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waar is Ang3l als je em nodig hebt?
Jij zit ook in een kantoor zonder airco en met plat dak?quote:Op maandag 20 augustus 2012 10:08 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Verkapte heb het nu al warm post
Integra blokken zijn 1.8 liter zonder turbo, maar daar is met wat aanpassingen wel 300+ pk uit te halen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 10:06 schreef rival het volgende:
[..]
het is een zilvergrijze civic, volgens mij uit 99. met een het zal jou meer zeggen zo een 2 liter turbo blok uit een supra of integra.
geen plastic fantastic ding ofzo echt een hele knappe wagen.
Oh gosh, daar hebben we Mr. Alfa weerquote:Op maandag 20 augustus 2012 10:28 schreef PeuRac het volgende:
Beter lullen we over Alfa's inderdaad![]()
Zondag weer in een oudje rijden
Hier vooralsnog gelukkig goed uit te houden op m'n werkquote:Op maandag 20 augustus 2012 10:29 schreef automatic_ het volgende:
Nou, ik kan al voor de tweede keer vandaag douchen
Ghehequote:
Als je interesse hebt in zoiets dan wil ik wel ff echte details voor je navragen?quote:Op maandag 20 augustus 2012 10:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Integra blokken zijn 1.8 liter zonder turbo, maar daar is met wat aanpassingen wel 300+ pk uit te halen.
Gek... Zo van Oke.. En nu?quote:Op maandag 20 augustus 2012 10:40 schreef STING het volgende:
[..]
En, hoe bevalt het, studente af zijn?
Eerst terras en dan rond uur of 1 door naar het strand!quote:Op maandag 20 augustus 2012 10:47 schreef Barbusse het volgende:
GoedemorgenZal ik zo naar het strand gaan? Of naar het terras?
We zijn inmiddels immuun voor die Maltatalk van je hoorquote:Op maandag 20 augustus 2012 10:47 schreef Barbusse het volgende:
GoedemorgenZal ik zo naar het strand gaan? Of naar het terras?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 20 augustus 2012 10:51 schreef STING het volgende:
[..]
We zijn inmiddels immuun voor die Maltatalk van je hoorGister aan het meer hier gelegen / gezommen. Dus neuh, heb niet zo'n last van z'n gelulSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Goed plan, eerst even lekker lunchen, daarna zwemmenquote:Op maandag 20 augustus 2012 10:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Eerst terras en dan rond uur of 1 door naar het strand!
Tevens, luxeprobleem!!
quote:Op maandag 20 augustus 2012 10:51 schreef STING het volgende:
[..]
We zijn inmiddels immuun voor die Maltatalk van je hoorOhnoesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Lekkerquote:Op maandag 20 augustus 2012 10:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Gister aan het meer hier gelegen / gezommen. Dus neuh, heb niet zo'n last van z'n gelul
quote:Op maandag 20 augustus 2012 10:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Gister aan het meer hier gelegen / gezommen. Dus neuh, heb niet zo'n last van z'n gelul
Maar, was het wel gezellig enzo?quote:Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Te warm![]()
en klinkers / buitenvloer danst echt niet fijn
Nee niet meer gezien. Eentje was al weg toen ik kwam. Verder waren de locaties net wat te ver / onoverzichtelijk om echt iemand te vinden.quote:Op maandag 20 augustus 2012 10:57 schreef STING het volgende:
Maar, was het wel gezellig enzo?
Nog de mensen tegenkomen die jou mogelijk zouden gaan herkennen?
Het dansen ging niet super lekker of hij was niet super lekker?quote:Op maandag 20 augustus 2012 10:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee niet meer gezien. Eentje was al weg toen ik kwam. Verder waren de locaties net wat te ver / onoverzichtelijk om echt iemand te vinden.
Heb wel 1 iemand gezien van eigen school. Daar paar dansjes mee gedaan. Maar was niet super lekker, dus toen ik om 5 uur besloot om wat te gaan eten ben ik gelijk doorgelopen naar de trein.
Beidequote:Op maandag 20 augustus 2012 11:00 schreef STING het volgende:
Het dansen ging niet super lekker of hij was niet super lekker?
Hmmm, maar jammer, het klinkt zo dus niet dat je het echt naar je zin hebt gehad.
Waarom heb je dat niet gedaan dan?quote:Op maandag 20 augustus 2012 11:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Beide
Is leuker als je een paar danspartners meeneemt zeg maar.
Omdat niemand ging misschien?quote:Op maandag 20 augustus 2012 11:02 schreef VrolijkAlleen het volgende:
[..]
Waarom heb je dat niet gedaan dan?
Ga janken, oid.quote:Op maandag 20 augustus 2012 10:41 schreef rival het volgende:
[..]
anders ga jij ff vertellen over je hondenuitlaat avonturen oid
Ik heb wel iets, maar dat is geen vastigheid. Dus ben op zoek naar vaste urenquote:Op maandag 20 augustus 2012 10:45 schreef STING het volgende:
[..]
Haha. Maar ben je al druk op zoek naar een baan? Of heb je die al?
ik kan niet dansen, en ik ken je nietquote:
Die ik dus ook niet ken.. of niet kunnen dansen. En nee ga geen zoekacties doen voor een middagje.quote:Op maandag 20 augustus 2012 11:08 schreef VrolijkAlleen het volgende:
ik kan niet dansen, en ik ken je niet
Maar er had vast wel iemand geweest (op het hele mooie fok dan)
Mooie fok?quote:Op maandag 20 augustus 2012 11:08 schreef VrolijkAlleen het volgende:
[..]
ik kan niet dansen, en ik ken je niet
Maar er had vast wel iemand geweest (op het hele mooie fok dan)
mwa dat zegt alleen maar dat jij zijn neukertje bent. zo zie ik het dan.quote:Op maandag 20 augustus 2012 11:12 schreef Huppelmuts het volgende:
Oude scharrel die uit een zomerslaap ontwaakt en meteen mijn nummer weer heeft gevonden![]()
Lastig, lastig!
Is/was die lekker? Waarom niet doen dan?quote:Op maandag 20 augustus 2012 11:12 schreef Huppelmuts het volgende:
Oude scharrel die uit een zomerslaap ontwaakt en meteen mijn nummer weer heeft gevonden![]()
Lastig, lastig!
Is t uit met z'n vriendin?quote:Op maandag 20 augustus 2012 11:12 schreef Huppelmuts het volgende:
Lastig, lastig!
Lastig, als in combineren met 'dateding' ?quote:Op maandag 20 augustus 2012 11:12 schreef Huppelmuts het volgende:
Lastig, lastig!
ooh, die hoek kende ik nog niet, dan snap ik het dilemma.quote:Op maandag 20 augustus 2012 11:14 schreef STING het volgende:
[..]
Lastig, als in combineren met 'dateding' ?
Hoeft niet lastig te zijnquote:Op maandag 20 augustus 2012 11:12 schreef Huppelmuts het volgende:
Lastig, lastig!
Waarom lastig? Je hebt dateding toch?quote:Op maandag 20 augustus 2012 11:12 schreef Huppelmuts het volgende:
Lastig, lastig!
tsja weet je, ik weet niet hoe jullie daar over denken. Maar zou je opnieuw iemand willen hebben die eerst andere vrouwen heeft gevuld....quote:Op maandag 20 augustus 2012 11:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Is t uit met z'n vriendin?
tja wat je zelf wilt he.
Oke. Veel plezier met je vrijgezelle leven.quote:Op maandag 20 augustus 2012 11:16 schreef VrolijkAlleen het volgende:
[..]
tsja weet je, ik weet niet hoe jullie daar over denken. Maar zou je opnieuw iemand willen hebben die eerst andere vrouwen heeft gevuld....
Andersom hoef ik een vrouw niet meer als er een ander overheen is geweest buiten een relatie
Bij deze wil ik mijn excuses aanbieden namens alle vrouwen die dankzij mij geen kans meer hebben bij jouquote:Op maandag 20 augustus 2012 11:16 schreef VrolijkAlleen het volgende:
[..]
tsja weet je, ik weet niet hoe jullie daar over denken. Maar zou je opnieuw iemand willen hebben die eerst andere vrouwen heeft gevuld....
Andersom hoef ik een vrouw niet meer als er een ander overheen is geweest buiten een relatie
quote:Op maandag 20 augustus 2012 11:20 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Bij deze wil ik mijn excuses aanbieden namens alle vrouwen die dankzij mij geen kans meer hebben bij jou
Hoe oud ben je? Want je beperkt jezelf behoorlijk op die manier, zeker als je al wat ouder bent. En onterecht, want het zegt helemaal niets over een vrouw.quote:Op maandag 20 augustus 2012 11:16 schreef VrolijkAlleen het volgende:
[..]
Jij wil alleen maagden?quote:Op maandag 20 augustus 2012 11:16 schreef VrolijkAlleen het volgende:
[..]
Jij wilt alleen maagden?quote:Op maandag 20 augustus 2012 11:16 schreef VrolijkAlleen het volgende:
[..]
Was het leuk gisteren?quote:Op maandag 20 augustus 2012 11:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hoe oud ben je? Want je beperkt jezelf behoorlijk op die manier, zeker als je al wat ouder bent. En onterecht, want het zegt helemaal niets over een vrouw.
Wie wel dan?quote:Op maandag 20 augustus 2012 11:26 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
We zijn niet allemaal maagd meer
Ow zo. Ook sterktequote:Op maandag 20 augustus 2012 11:26 schreef Drommeldaris het volgende:
Hij wil alleen vrouwen die binnen een relatie seks hebben gehad. Dus geen scharrels/ONS
Nou omdat die gast soms wel stalkerachtige praktijken kan doenquote:Op maandag 20 augustus 2012 11:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom lastig? Je hebt dateding toch?
Ja, als ik die foto zo zie dan zouden die 3 weleens maagd kunnen zijn ja..quote:
Dus voor jou geen scharrels? Of tenminste, alleen exclusieve scharrels.quote:Op maandag 20 augustus 2012 11:29 schreef VrolijkAlleen het volgende:
hmm was blijkbaar niet duidelijk genoeg.
Ik bedoel als je een ex hebt, die dan weer bij je terug komt na eerst wat andere gehad te hebben.
Ik doel niet op maagden etc. als je een nieuwe relatie hebt met iemand dan maakt dat niet uit.
Maar in de herhaling, nee nooit
Prima toch? Maar niet opnieuw een relatie.quote:Op maandag 20 augustus 2012 11:29 schreef VrolijkAlleen het volgende:
Ik bedoel als je een ex hebt, die dan weer bij je terug komt na eerst wat andere gehad te hebben.
Ik doel niet op maagden etc. als je een nieuwe relatie hebt met iemand dan maakt dat niet uit.
zo zou je het kunnen zeggen inderdaad.quote:Op maandag 20 augustus 2012 11:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dus voor jou geen scharrels? Of tenminste, alleen exclusieve scharrels.
Mijn boeit dat bij een scharrel echt geen ene fuck. Na een relatie stuur ik meestel een of twee scharrels ook weer een berichtje.quote:Op maandag 20 augustus 2012 11:29 schreef VrolijkAlleen het volgende:
nou eigenlijk klopt dat ook niet geheel.quote:Op maandag 20 augustus 2012 11:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dus voor jou geen scharrels? Of tenminste, alleen exclusieve scharrels.
Dan zou je haast zeggen dat je ze niet enkel ziet als scharrel, maar er het liefst meer van wil dan enkel seks.quote:Op maandag 20 augustus 2012 11:37 schreef VrolijkAlleen het volgende:
[..]
nou eigenlijk klopt dat ook niet geheel.
Ik ben sowieso van mening als het eenmaal verbroken is, is het verbroken.
Ik kan niet zeggen dat ik geen scharrels wil want heb ze al gehad...dat zou een beetje tegenspraak zijn. Maar als ze dan een relatie hebben gehad en bij je terug komen geeft dat z'n 2e plaats gevoel, en daar pas ik voor
Ja ik weet het, ik ben niet geheel duidelijk etc.
Doe eens detailsquote:Op maandag 20 augustus 2012 11:38 schreef Huppelmuts het volgende:
Ok, ik wil naar huis. De sfeer hier is compleet verziekt
Sowieso sex om de sex houd ik niet van.quote:Op maandag 20 augustus 2012 11:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan zou je haast zeggen dat je ze niet enkel ziet als scharrel, maar er het liefst meer van wil dan enkel seks.
Ze is ontslagen?quote:Op maandag 20 augustus 2012 11:38 schreef Huppelmuts het volgende:
Ok, ik wil naar huis. De sfeer hier is compleet verziekt
quote:Op maandag 20 augustus 2012 11:39 schreef VrolijkAlleen het volgende:
[..]
Sowieso sex om de sex houd ik niet van.
hehequote:
Jij wil het alleen als het speciaal is?quote:Op maandag 20 augustus 2012 11:39 schreef VrolijkAlleen het volgende:
[..]
Sowieso sex om de sex houd ik niet van.
Collega heeft een puinhoop van de administratie gemaakt tijdens de afwezigheid van de directeur (die was wegens lang ziekbed afwezig). Ik ben hier aangenomen om dat op te ruimen, lukt me aardig.quote:
Nog nietquote:
Dat is minder, zij gaat jou nu waarschijnlijk als boeman zien hequote:Op maandag 20 augustus 2012 11:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Collega heeft een puinhoop van de administratie gemaakt tijdens de afwezigheid van de directeur (die was wegens lang ziekbed afwezig). Ik ben hier aangenomen om dat op te ruimen, lukt me aardig.
Ze is net 3 weken op vakantie geweest en toen zijn er teveel dingen aan het licht gekomen. Dat werd vanochtend direct maar even met haar besproken.
Maar ze is dus nog niet ontslage?quote:Op maandag 20 augustus 2012 11:44 schreef Huppelmuts het volgende:
Collega heeft een puinhoop van de administratie gemaakt tijdens de afwezigheid van de directeur (die was wegens lang ziekbed afwezig). Ik ben hier aangenomen om dat op te ruimen, lukt me aardig.
Ze is net 3 weken op vakantie geweest en toen zijn er teveel dingen aan het licht gekomen. Dat werd vanochtend direct maar even met haar besproken.
Tsja, dat is niet leuk om te horen, maar is d'r eigen schuld zo te horen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 11:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mn andere collega rookt niet. Die wordt al de hele ochtend meegevraagd om even te gaan rokenquote:Op maandag 20 augustus 2012 11:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is minder, zij gaat jou nu waarschijnlijk als boeman zien he
Is het ook. Kan ze boos worden op mij maar dat is geheel haar probleemquote:Op maandag 20 augustus 2012 11:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Tsja, dat is niet leuk om te horen, maar is d'r eigen schuld zo te horen.
Grapje tochquote:Op maandag 20 augustus 2012 11:46 schreef VrolijkAlleen het volgende:
awe wat sneu...nu ben ik meteen gay omdat ik sex anders zie dan de heren hier :S
Makkelijk oordelen...maar ach als jullie dat vinden
Goed gebruik van de Benzin-smileyquote:Op maandag 20 augustus 2012 11:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is het ook. Kan ze boos worden op mij maar dat is geheel haar probleem
Oh daar ben ik het wel mee eens. Ik zou nooit terug gaan naar een ex. Het is met reden een ex. Of dat nou een ex-scharrel is of een ex-relatie.quote:Op maandag 20 augustus 2012 11:29 schreef VrolijkAlleen het volgende:
Jawel. Wel lekker rustig gebleven, dus alles is ook alweer opgeruimd en geen burendrama. Ik ben helemaal tevreden.quote:
Maar dat is dan om een andere reden danquote:Op maandag 20 augustus 2012 11:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh daar ben ik het wel mee eens. Ik zou nooit terug gaan naar een ex. Het is met reden een ex. Of dat nou een ex-scharrel is of een ex-relatie.
quote:Op maandag 20 augustus 2012 11:16 schreef VrolijkAlleen het volgende:
Maar zou je opnieuw iemand willen hebben die eerst andere vrouwen heeft gevuld....
quote:Op maandag 20 augustus 2012 11:51 schreef Royco1 het volgende:
Willen jullie mij trouwens niet proberen te bellen vandaag, ik wil graag de telefoon vrij hebben.
Ik verwacht elk moment een telefoontje van een topclub uit het betaalde voetbal.
Als Buttner naar MU kan dan ben ik ook goed genoeg voor veel clubs.
Ik denk dat het om de "opnieuw" gaat.quote:Op maandag 20 augustus 2012 11:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar dat is dan om een andere reden dan
[..]
een maagd hoef ik niet. Maar ik hoef niet na het uitgaan opnieuw iemand zeg maarquote:Op maandag 20 augustus 2012 12:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik denk dat het om de "opnieuw" gaat.
Al zijn er wel genoeg mensen die echt iemand niet willen als zij/hij seks met andere heeft gehad. Vind ik toch een beetje naief.
Dat kan je misschien nog vragen als je 20 bent, maar op een bepaald punt word het gewoon kansloos.
Daarbij, wel of geen seks, het veranderd een persoon niet ineens. En het maakt de seks of relatie niet ineens meer of minder waard. Seks met de juiste persoon is altijd veel waard, dan is het niet meer belangrijk wat daarvoor gebeurd is.
Plus de buiteling van twi, de verhalen van WT en een taart waar je 3 weken van kunt eten.quote:Op maandag 20 augustus 2012 11:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jawel. Wel lekker rustig gebleven, dus alles is ook alweer opgeruimd en geen burendrama. Ik ben helemaal tevreden.
quote:Op maandag 20 augustus 2012 11:51 schreef Royco1 het volgende:
Willen jullie mij trouwens niet proberen te bellen vandaag, ik wil graag de telefoon vrij hebben.
Ik verwacht elk moment een telefoontje van een topclub uit het betaalde voetbal.
Als Buttner naar MU kan dan ben ik ook goed genoeg voor veel clubs.
Die taart.quote:Op maandag 20 augustus 2012 12:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Plus de buiteling van twi, de verhalen van WT en een taart waar je 3 weken van kunt eten.
Ik hoef ook niet te spelen hoor, ik ga wel net als buttner gewoon op de tribune zitten tegen een vorstelijk salarisquote:
Hebben ze elke wedstrijd 2 stoeltjes vrij voor je dan?quote:Op maandag 20 augustus 2012 12:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik hoef ook niet te spelen hoor, ik ga wel net als buttner gewoon op de tribune zitten tegen een vorstelijk salaris
Faxie z'n autoquote:Op maandag 20 augustus 2012 12:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die taart.
Watertornado's verhalen.
Twi zijn korte broek.
ik weet waar buttner zijn opleiding heeft gehad, die maakt het bij ManU vast welquote:Op maandag 20 augustus 2012 12:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik hoef ook niet te spelen hoor, ik ga wel net als buttner gewoon op de tribune zitten tegen een vorstelijk salaris
Ik ben dan zelfs niet te beroerd om gewoon 2 kaartjes te kopen van mijn salarisquote:Op maandag 20 augustus 2012 12:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hebben ze elke wedstrijd 2 stoeltjes vrij voor je dan?
Ja hij komt bij jullie vandaan he, maar ik zie het hem echt niet gaan redden.quote:Op maandag 20 augustus 2012 12:11 schreef rival het volgende:
[..]
ik weet waar buttner zijn opleiding heeft gehad, die maakt het bij ManU vast wel
Als dat geen neuken wordtquote:Op maandag 20 augustus 2012 12:02 schreef Royco1 het volgende:
Woensdag weer iets leuks doen met een oude scharrel, ben benieuwd.
Met daarbij een foto van lekkende tettersquote:"Meneer de loodgieter, ik heb last van lekkage..."
quote:Op maandag 20 augustus 2012 12:19 schreef Huppelmuts het volgende:
Dat moment waarop je facebook opent en de volgende status ziet:
[..]
Met daarbij een foto van lekkende tetters
Dat gebeurd mij echt nooitquote:Op maandag 20 augustus 2012 12:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vreemde vriendjes heb jij op facebookquote:Op maandag 20 augustus 2012 12:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Klopt, jij staat er ook tussenquote:Op maandag 20 augustus 2012 12:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Vreemde vriendjes heb jij op facebook
Zit ik me in te houden om die opmerking niet te maken....quote:Op maandag 20 augustus 2012 12:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Klopt, jij staat er ook tussen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |