Ik denk dat het om de "opnieuw" gaat.quote:Op maandag 20 augustus 2012 11:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar dat is dan om een andere reden dan
[..]
een maagd hoef ik niet. Maar ik hoef niet na het uitgaan opnieuw iemand zeg maarquote:Op maandag 20 augustus 2012 12:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik denk dat het om de "opnieuw" gaat.
Al zijn er wel genoeg mensen die echt iemand niet willen als zij/hij seks met andere heeft gehad. Vind ik toch een beetje naief.
Dat kan je misschien nog vragen als je 20 bent, maar op een bepaald punt word het gewoon kansloos.
Daarbij, wel of geen seks, het veranderd een persoon niet ineens. En het maakt de seks of relatie niet ineens meer of minder waard. Seks met de juiste persoon is altijd veel waard, dan is het niet meer belangrijk wat daarvoor gebeurd is.
Plus de buiteling van twi, de verhalen van WT en een taart waar je 3 weken van kunt eten.quote:Op maandag 20 augustus 2012 11:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jawel. Wel lekker rustig gebleven, dus alles is ook alweer opgeruimd en geen burendrama. Ik ben helemaal tevreden.
quote:Op maandag 20 augustus 2012 11:51 schreef Royco1 het volgende:
Willen jullie mij trouwens niet proberen te bellen vandaag, ik wil graag de telefoon vrij hebben.
Ik verwacht elk moment een telefoontje van een topclub uit het betaalde voetbal.
Als Buttner naar MU kan dan ben ik ook goed genoeg voor veel clubs.
Die taart.quote:Op maandag 20 augustus 2012 12:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Plus de buiteling van twi, de verhalen van WT en een taart waar je 3 weken van kunt eten.
Ik hoef ook niet te spelen hoor, ik ga wel net als buttner gewoon op de tribune zitten tegen een vorstelijk salarisquote:
Hebben ze elke wedstrijd 2 stoeltjes vrij voor je dan?quote:Op maandag 20 augustus 2012 12:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik hoef ook niet te spelen hoor, ik ga wel net als buttner gewoon op de tribune zitten tegen een vorstelijk salaris
Faxie z'n autoquote:Op maandag 20 augustus 2012 12:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die taart.
Watertornado's verhalen.
Twi zijn korte broek.
ik weet waar buttner zijn opleiding heeft gehad, die maakt het bij ManU vast welquote:Op maandag 20 augustus 2012 12:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik hoef ook niet te spelen hoor, ik ga wel net als buttner gewoon op de tribune zitten tegen een vorstelijk salaris
Ik ben dan zelfs niet te beroerd om gewoon 2 kaartjes te kopen van mijn salarisquote:Op maandag 20 augustus 2012 12:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hebben ze elke wedstrijd 2 stoeltjes vrij voor je dan?
Ja hij komt bij jullie vandaan he, maar ik zie het hem echt niet gaan redden.quote:Op maandag 20 augustus 2012 12:11 schreef rival het volgende:
[..]
ik weet waar buttner zijn opleiding heeft gehad, die maakt het bij ManU vast wel
Als dat geen neuken wordtquote:Op maandag 20 augustus 2012 12:02 schreef Royco1 het volgende:
Woensdag weer iets leuks doen met een oude scharrel, ben benieuwd.
Met daarbij een foto van lekkende tettersquote:"Meneer de loodgieter, ik heb last van lekkage..."
quote:Op maandag 20 augustus 2012 12:19 schreef Huppelmuts het volgende:
Dat moment waarop je facebook opent en de volgende status ziet:
[..]
Met daarbij een foto van lekkende tetters
Dat gebeurd mij echt nooitquote:Op maandag 20 augustus 2012 12:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vreemde vriendjes heb jij op facebookquote:Op maandag 20 augustus 2012 12:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Klopt, jij staat er ook tussenquote:Op maandag 20 augustus 2012 12:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Vreemde vriendjes heb jij op facebook
Zit ik me in te houden om die opmerking niet te maken....quote:Op maandag 20 augustus 2012 12:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Klopt, jij staat er ook tussen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |