Het dansen ging niet super lekker of hij was niet super lekker?quote:Op maandag 20 augustus 2012 10:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee niet meer gezien. Eentje was al weg toen ik kwam. Verder waren de locaties net wat te ver / onoverzichtelijk om echt iemand te vinden.
Heb wel 1 iemand gezien van eigen school. Daar paar dansjes mee gedaan. Maar was niet super lekker, dus toen ik om 5 uur besloot om wat te gaan eten ben ik gelijk doorgelopen naar de trein.
Beidequote:Op maandag 20 augustus 2012 11:00 schreef STING het volgende:
Het dansen ging niet super lekker of hij was niet super lekker?
Hmmm, maar jammer, het klinkt zo dus niet dat je het echt naar je zin hebt gehad.
Waarom heb je dat niet gedaan dan?quote:Op maandag 20 augustus 2012 11:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Beide
Is leuker als je een paar danspartners meeneemt zeg maar.
Omdat niemand ging misschien?quote:Op maandag 20 augustus 2012 11:02 schreef VrolijkAlleen het volgende:
[..]
Waarom heb je dat niet gedaan dan?
Ga janken, oid.quote:Op maandag 20 augustus 2012 10:41 schreef rival het volgende:
[..]
anders ga jij ff vertellen over je hondenuitlaat avonturen oid
Ik heb wel iets, maar dat is geen vastigheid. Dus ben op zoek naar vaste urenquote:Op maandag 20 augustus 2012 10:45 schreef STING het volgende:
[..]
Haha. Maar ben je al druk op zoek naar een baan? Of heb je die al?
ik kan niet dansen, en ik ken je nietquote:
Die ik dus ook niet ken.. of niet kunnen dansen. En nee ga geen zoekacties doen voor een middagje.quote:Op maandag 20 augustus 2012 11:08 schreef VrolijkAlleen het volgende:
ik kan niet dansen, en ik ken je niet
Maar er had vast wel iemand geweest (op het hele mooie fok dan)
Mooie fok?quote:Op maandag 20 augustus 2012 11:08 schreef VrolijkAlleen het volgende:
[..]
ik kan niet dansen, en ik ken je niet
Maar er had vast wel iemand geweest (op het hele mooie fok dan)
mwa dat zegt alleen maar dat jij zijn neukertje bent. zo zie ik het dan.quote:Op maandag 20 augustus 2012 11:12 schreef Huppelmuts het volgende:
Oude scharrel die uit een zomerslaap ontwaakt en meteen mijn nummer weer heeft gevonden![]()
Lastig, lastig!
Is/was die lekker? Waarom niet doen dan?quote:Op maandag 20 augustus 2012 11:12 schreef Huppelmuts het volgende:
Oude scharrel die uit een zomerslaap ontwaakt en meteen mijn nummer weer heeft gevonden![]()
Lastig, lastig!
Is t uit met z'n vriendin?quote:Op maandag 20 augustus 2012 11:12 schreef Huppelmuts het volgende:
Lastig, lastig!
Lastig, als in combineren met 'dateding' ?quote:Op maandag 20 augustus 2012 11:12 schreef Huppelmuts het volgende:
Lastig, lastig!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |