ooh, die hoek kende ik nog niet, dan snap ik het dilemma.quote:Op maandag 20 augustus 2012 11:14 schreef STING het volgende:
[..]
Lastig, als in combineren met 'dateding' ?
Hoeft niet lastig te zijnquote:Op maandag 20 augustus 2012 11:12 schreef Huppelmuts het volgende:
Oude scharrel die uit een zomerslaap ontwaakt en meteen mijn nummer weer heeft gevonden![]()
Lastig, lastig!
Waarom lastig? Je hebt dateding toch?quote:Op maandag 20 augustus 2012 11:12 schreef Huppelmuts het volgende:
Oude scharrel die uit een zomerslaap ontwaakt en meteen mijn nummer weer heeft gevonden![]()
Lastig, lastig!
tsja weet je, ik weet niet hoe jullie daar over denken. Maar zou je opnieuw iemand willen hebben die eerst andere vrouwen heeft gevuld....quote:Op maandag 20 augustus 2012 11:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Is t uit met z'n vriendin?
tja wat je zelf wilt he.
Oke. Veel plezier met je vrijgezelle leven.quote:Op maandag 20 augustus 2012 11:16 schreef VrolijkAlleen het volgende:
[..]
tsja weet je, ik weet niet hoe jullie daar over denken. Maar zou je opnieuw iemand willen hebben die eerst andere vrouwen heeft gevuld....
Andersom hoef ik een vrouw niet meer als er een ander overheen is geweest buiten een relatie
Bij deze wil ik mijn excuses aanbieden namens alle vrouwen die dankzij mij geen kans meer hebben bij jouquote:Op maandag 20 augustus 2012 11:16 schreef VrolijkAlleen het volgende:
[..]
tsja weet je, ik weet niet hoe jullie daar over denken. Maar zou je opnieuw iemand willen hebben die eerst andere vrouwen heeft gevuld....
Andersom hoef ik een vrouw niet meer als er een ander overheen is geweest buiten een relatie
quote:Op maandag 20 augustus 2012 11:20 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Bij deze wil ik mijn excuses aanbieden namens alle vrouwen die dankzij mij geen kans meer hebben bij jou
Hoe oud ben je? Want je beperkt jezelf behoorlijk op die manier, zeker als je al wat ouder bent. En onterecht, want het zegt helemaal niets over een vrouw.quote:Op maandag 20 augustus 2012 11:16 schreef VrolijkAlleen het volgende:
[..]
Jij wil alleen maagden?quote:Op maandag 20 augustus 2012 11:16 schreef VrolijkAlleen het volgende:
[..]
Jij wilt alleen maagden?quote:Op maandag 20 augustus 2012 11:16 schreef VrolijkAlleen het volgende:
[..]
Was het leuk gisteren?quote:Op maandag 20 augustus 2012 11:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hoe oud ben je? Want je beperkt jezelf behoorlijk op die manier, zeker als je al wat ouder bent. En onterecht, want het zegt helemaal niets over een vrouw.
Wie wel dan?quote:Op maandag 20 augustus 2012 11:26 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
We zijn niet allemaal maagd meer
Ow zo. Ook sterktequote:Op maandag 20 augustus 2012 11:26 schreef Drommeldaris het volgende:
Hij wil alleen vrouwen die binnen een relatie seks hebben gehad. Dus geen scharrels/ONS
Nou omdat die gast soms wel stalkerachtige praktijken kan doenquote:Op maandag 20 augustus 2012 11:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom lastig? Je hebt dateding toch?
Ja, als ik die foto zo zie dan zouden die 3 weleens maagd kunnen zijn ja..quote:
Dus voor jou geen scharrels? Of tenminste, alleen exclusieve scharrels.quote:Op maandag 20 augustus 2012 11:29 schreef VrolijkAlleen het volgende:
hmm was blijkbaar niet duidelijk genoeg.
Ik bedoel als je een ex hebt, die dan weer bij je terug komt na eerst wat andere gehad te hebben.
Ik doel niet op maagden etc. als je een nieuwe relatie hebt met iemand dan maakt dat niet uit.
Maar in de herhaling, nee nooit
Prima toch? Maar niet opnieuw een relatie.quote:Op maandag 20 augustus 2012 11:29 schreef VrolijkAlleen het volgende:
Ik bedoel als je een ex hebt, die dan weer bij je terug komt na eerst wat andere gehad te hebben.
Ik doel niet op maagden etc. als je een nieuwe relatie hebt met iemand dan maakt dat niet uit.
zo zou je het kunnen zeggen inderdaad.quote:Op maandag 20 augustus 2012 11:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dus voor jou geen scharrels? Of tenminste, alleen exclusieve scharrels.
Mijn boeit dat bij een scharrel echt geen ene fuck. Na een relatie stuur ik meestel een of twee scharrels ook weer een berichtje.quote:Op maandag 20 augustus 2012 11:29 schreef VrolijkAlleen het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |