abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116034058
quote:
13s.gif Op zondag 26 augustus 2012 18:57 schreef AppelCake het volgende:
Iedereen denkt dat mijn mening een aanval is. :')
Denken dat een mening per definitie niet aanvallend kan worden ervaren omdat het een mening is. :')
pi_116034087
quote:
13s.gif Op zondag 26 augustus 2012 18:58 schreef Chai het volgende:

[..]

Denken dat een mening per definitie niet aanvallend kan worden ervaren omdat het een mening is. :')
pi_116034125
quote:
13s.gif Op zondag 26 augustus 2012 18:59 schreef AppelCake het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Dat is mijn mening maar, hoef je niet gelijk zo raar te kijken :) :) :)
pi_116034155
quote:
14s.gif Op zondag 26 augustus 2012 19:00 schreef Chai het volgende:

[..]

Dat is mijn mening maar, hoef je niet gelijk zo raar te kijken :) :) :)
Je kan niet eens zien hoe ik nu kijk. :6
pi_116034257
Ik zou abortus plegen, ik ben pas 17. Ik kan nu nog geen kind opvoeden en daarbij zullen m'n ouders er totaal niet blij mee zijn. M'n kind ter adoptie afstaan kan ik niet over m'n hart krijgen, je hebt het kind dan 9 maanden in je buik gedragen en er afscheid van nemen lijkt me echt verschrikkelijk. ;(
''The root of suffering is attachment''
pi_116034344
quote:
13s.gif Op zondag 26 augustus 2012 19:01 schreef AppelCake het volgende:

[..]

Je kan niet eens zien hoe ik nu kijk. :6
Dat wordt toch verbeeld op dat plaatje dat je postte.
pi_116034355
quote:
13s.gif Op zondag 26 augustus 2012 18:57 schreef AppelCake het volgende:
Iedereen denkt dat mijn mening een aanval is. :')
Nee, ik vind dat je een voorbarige conclusie trekt. :)
pi_116034389
quote:
13s.gif Op zondag 26 augustus 2012 19:07 schreef Chai het volgende:

[..]

Dat wordt toch verbeeld op dat plaatje dat je postte.
Nee, ik ben geen pauper met een vmbopetje.
  maandag 27 augustus 2012 @ 00:16:30 #209
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_116052658
Ik zou die keuze aan mijn vriendin overlaten, maar als ik het was, zou ik abortus plegen.
pi_116054295
Ik had het gehouden waarschijnlijk. Sowieso was ik 'al' 17 toen ik voor het eerst seks had, en was de relatie al vrij snel heel serieus. Dat had de situatie iets stabieler gemaakt. Nog steeds kut en totaal niet ideaal, maar toch.
En dan nog het feit dat ik al vrij jong een kinderwens had, en niet met abortus/adoptie zou kunnen leven. Ik dacht zo verstandig te zijn om seks te kunnen hebben, dan moet ik ook de consequenties dragen.
pi_116056444
quote:
99s.gif Op maandag 27 augustus 2012 00:16 schreef Gary_Oak het volgende:
Ik zou die keuze aan mijn vriendin overlaten
Dat is mooi, want de man heeft ook geen kont te zeggen (helaas).
  maandag 27 augustus 2012 @ 16:39:12 #212
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_116071169
Ben nu 26 en ook nu zou ik het kind weg laten halen. Wat als de man het wil houden? Tja die heeft dan denk ik toch wel pech.

Als het uit een stabiele relatie komt tja geen idee wat dan. Maar als tiener zijnde zou die ook dan weg worden gehaald :)
pi_116071287
quote:
1s.gif Op maandag 27 augustus 2012 05:55 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Dat is mooi, want de man heeft ook geen kont te zeggen (helaas).
Bij wet misschien wel ja. Neemt niet weg dat niet alle vrouwen niet logisch na kunnen denken.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_116076415
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 16:39 schreef Cue_ het volgende:
Ben nu 26 en ook nu zou ik het kind weg laten halen. Wat als de man het wil houden? Tja die heeft dan denk ik toch wel pech.

Als het uit een stabiele relatie komt tja geen idee wat dan. Maar als tiener zijnde zou die ook dan weg worden gehaald :)
Denk je dat je ooit wel kinderen wilt? :)

[ Bericht 0% gewijzigd door AppelCake op 27-08-2012 19:11:17 ]
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 00:04:01 #215
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_116091977
quote:
6s.gif Op maandag 27 augustus 2012 19:06 schreef AppelCake het volgende:

[..]

Denk je dat je ooit wel kinderen wilt? :)
Geen idee. Zeg nooit nooit, maar zie het niet snel gebeuren.

Zoals ik eigenlijk altijd zeg. De enige reden waarom ik denk dat ik straks ooit kinderen zal krijgen is omdat die hormonen ineens beginnen te tikken. En het dus niet echt eigen keus is ;)
pi_116092510
Ik vind het persoonlijk ergens raar....
Dat op het punt waar de man 100% afhankelijk is van de vrouw...
Er zo makkelijk over de man heengestapt lijkt te worden door sommige vrouwen van: ''ja dan heeft hij pech''....

Het komt een beetje harteloos over op mij eerlijk gezegd.
Rustig aan.
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 00:22:40 #217
365231 Fera
Fire & Blood
pi_116092580
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 00:19 schreef kingtoppie het volgende:
Er zo makkelijk over de man heengestapt lijkt te worden door sommige vrouwen van: ''ja dan heeft hij pech''....

Baas in eigen buik, toch? Of moet ik een kind baren als jij dat graag zou willen? Natuurlijk praat en overleg je met elkaar, maar de vrouw draagt t kind uiteindelijk, 9 maanden lang. En dan nog de bevalling ...
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_116092604
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 00:22 schreef Fera het volgende:

[..]

Baas in eigen buik, toch? Of moet ik een kind baren als jij dat graag zou willen? Natuurlijk praat en overleg je met elkaar, maar de vrouw draagt t kind uiteindelijk, 9 maanden lang. En dan nog de bevalling ...
Ja, ''dan heeft hij pech'' komt zielloos op mij over, alsof je geen flikker geeft om het persoon dat je bevrucht heeft zogezegd. In veel gevallen zal dat gaan over een man die al langere tijd in het leven van de vrouw verkeerd. Dan is het niet ''ja je hebt gewoon pech''

Als ik zo een antwoord zou krijgen zou het gelijk over zijn met de relatie eerlijk gezegd...
Rustig aan.
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 00:28:26 #219
365231 Fera
Fire & Blood
pi_116092735
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 00:23 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ja, ''dan heeft hij pech'' komt zielloos op mij over, alsof je geen flikker geeft om het persoon dat je bevrucht heeft zogezegd. In veel gevallen zal dat gaan over een man die al langere tijd in het leven van de vrouw verkeerd. Dan is het niet ''ja je hebt gewoon pech''

Als ik zo een antwoord zou krijgen zou het gelijk over zijn met de relatie eerlijk gezegd...
Het gaat hier over tieners, dus juist niet. Mensen die elkaar nauwelijks kennen, hitsig zich uit hebben geleefd na n paar breezers ... You know.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_116092778
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 00:28 schreef Fera het volgende:

[..]

Het gaat hier over tieners, dus juist niet. Mensen die elkaar nauwelijks kennen, hitsig zich uit hebben geleefd na n paar breezers ... You know.
Neuh, dont know :+
Rustig aan.
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 00:34:05 #221
365231 Fera
Fire & Blood
pi_116092896
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 00:29 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Neuh, dont know :+
Niet eigen ervaring he. Daar heb ik t ook niet over trouwens. :')
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 08:09:31 #222
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_116096425
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 00:19 schreef kingtoppie het volgende:

Dan maar harteloos. Maar ik ga geen 9 maanden een kind dragen waar ik niet op zit te wachten, waar ik vervolgens de rest van mijn leven vast aan zit. En geen idee heb hoe of wat de vader daadwerkelijk zou reageren. Die iets te makkelijk de mogelijkheid heeft om hem ook gewoon weg te gaan.

Als ik moest kiezen tussen een kind krijgen en vent behouden of kind weg en vent weg. Wordt het wel het laatste hoor :)
pi_116096903
Ja, Fera heeft een punt he, het gaat over ongeplande, ongewenste tienerzwangerschappen. Ik denk dat in veel gevallen de vader niet eens een relatie heeft met het meisje, en ook niet altijd van de zwangerschap weet.
Dat is heel wat anders dan dat je in een relatie zit. Ik denk dat dan de overweging om het te houden ook eerder zich aandient.

Aan de ander kant denk ik dat meisjes wel van gedachten kunnen veranderen.
Ik bedoel je kunt nu wel zeggen van ik zou het niet willen, maar als het puntje bij paaltje komt en je hebt leven in je buikt, dan weet ik niet of iedereen wel zo makkelijk het laat beeindigen.
De een zal daar makkelijker over denken dan de ander. Ik denk dat hormonen ook echt wel op gaan spelen, je bent nu eenmaal feitelijk toch gemaakt voor voortplanting, dus het zit niet in de natuur om dan meteen aan afbreken te denken, ook al doe je dat nu wel.
“You can’t expect people to look eye to eye with you if you are looking down on them. Treat all with respect!” Jay Manuel
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 08:59:11 #224
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_116096982
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 08:53 schreef Cavalinho het volgende:
Aan de ander kant denk ik dat meisjes wel van gedachten kunnen veranderen.
Ik bedoel je kunt nu wel zeggen van ik zou het niet willen, maar als het puntje bij paaltje komt en je hebt leven in je buikt, dan weet ik niet of iedereen wel zo makkelijk het laat beeindigen.
De een zal daar makkelijker over denken dan de ander. Ik denk dat hormonen ook echt wel op gaan spelen, je bent nu eenmaal feitelijk toch gemaakt voor voortplanting, dus het zit niet in de natuur om dan meteen aan afbreken te denken, ook al doe je dat nu wel.
Absoluut. Dat leven daar heb ik zelf niet veel mee. Maar die hormonen die dan beginnen, daar heb je zo weinig over te zeggen :{
pi_116097482
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 08:09 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dan maar harteloos. Maar ik ga geen 9 maanden een kind dragen waar ik niet op zit te wachten, waar ik vervolgens de rest van mijn leven vast aan zit. En geen idee heb hoe of wat de vader daadwerkelijk zou reageren. Die iets te makkelijk de mogelijkheid heeft om hem ook gewoon weg te gaan.

Als ik moest kiezen tussen een kind krijgen en vent behouden of kind weg en vent weg. Wordt het wel het laatste hoor :)
Uiteraard, maar de manier waarop gaat allemaal wel wat zachtaardiger mag ik hopen. Waarom harteloos als je ook medelevend kan zijn ehh.. :+
De man kan te makkelijk weggaan.... Ja wat wil je anders, dat de man verplicht wordt te blijven?

Maar je kunt de man vaak laten opdraven voor het betalen van alimentatie, zelfs als het een dronken kroeg one night stand was.
Rustig aan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')