Denken dat een mening per definitie niet aanvallend kan worden ervaren omdat het een mening is.quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:57 schreef AppelCake het volgende:
Iedereen denkt dat mijn mening een aanval is.
quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Denken dat een mening per definitie niet aanvallend kan worden ervaren omdat het een mening is.
Je kan niet eens zien hoe ik nu kijk.quote:Op zondag 26 augustus 2012 19:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat is mijn mening maar, hoef je niet gelijk zo raar te kijken![]()
![]()
Dat wordt toch verbeeld op dat plaatje dat je postte.quote:Op zondag 26 augustus 2012 19:01 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Je kan niet eens zien hoe ik nu kijk.
Nee, ik vind dat je een voorbarige conclusie trekt.quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:57 schreef AppelCake het volgende:
Iedereen denkt dat mijn mening een aanval is.
Nee, ik ben geen pauper met een vmbopetje.quote:Op zondag 26 augustus 2012 19:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat wordt toch verbeeld op dat plaatje dat je postte.
Dat is mooi, want de man heeft ook geen kont te zeggen (helaas).quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:16 schreef Gary_Oak het volgende:
Ik zou die keuze aan mijn vriendin overlaten
Bij wet misschien wel ja. Neemt niet weg dat niet alle vrouwen niet logisch na kunnen denken.quote:Op maandag 27 augustus 2012 05:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat is mooi, want de man heeft ook geen kont te zeggen (helaas).
Denk je dat je ooit wel kinderen wilt?quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:39 schreef Cue_ het volgende:
Ben nu 26 en ook nu zou ik het kind weg laten halen. Wat als de man het wil houden? Tja die heeft dan denk ik toch wel pech.
Als het uit een stabiele relatie komt tja geen idee wat dan. Maar als tiener zijnde zou die ook dan weg worden gehaald
Geen idee. Zeg nooit nooit, maar zie het niet snel gebeuren.quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:06 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Denk je dat je ooit wel kinderen wilt?
Baas in eigen buik, toch? Of moet ik een kind baren als jij dat graag zou willen? Natuurlijk praat en overleg je met elkaar, maar de vrouw draagt t kind uiteindelijk, 9 maanden lang. En dan nog de bevalling ...quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 00:19 schreef kingtoppie het volgende:
Ik vind het persoonlijk ergens raar....
Dat op het punt waar de man 100% afhankelijk is van de vrouw...
Er zo makkelijk over de man heengestapt lijkt te worden door sommige vrouwen van: ''ja dan heeft hij pech''....
Het komt een beetje harteloos over op mij eerlijk gezegd.
Ja, ''dan heeft hij pech'' komt zielloos op mij over, alsof je geen flikker geeft om het persoon dat je bevrucht heeft zogezegd. In veel gevallen zal dat gaan over een man die al langere tijd in het leven van de vrouw verkeerd. Dan is het niet ''ja je hebt gewoon pech''quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 00:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Baas in eigen buik, toch? Of moet ik een kind baren als jij dat graag zou willen? Natuurlijk praat en overleg je met elkaar, maar de vrouw draagt t kind uiteindelijk, 9 maanden lang. En dan nog de bevalling ...
Het gaat hier over tieners, dus juist niet. Mensen die elkaar nauwelijks kennen, hitsig zich uit hebben geleefd na n paar breezers ... You know.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 00:23 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja, ''dan heeft hij pech'' komt zielloos op mij over, alsof je geen flikker geeft om het persoon dat je bevrucht heeft zogezegd. In veel gevallen zal dat gaan over een man die al langere tijd in het leven van de vrouw verkeerd. Dan is het niet ''ja je hebt gewoon pech''
Als ik zo een antwoord zou krijgen zou het gelijk over zijn met de relatie eerlijk gezegd...
Neuh, dont knowquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 00:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Het gaat hier over tieners, dus juist niet. Mensen die elkaar nauwelijks kennen, hitsig zich uit hebben geleefd na n paar breezers ... You know.
Niet eigen ervaring he. Daar heb ik t ook niet over trouwens.quote:
Dan maar harteloos. Maar ik ga geen 9 maanden een kind dragen waar ik niet op zit te wachten, waar ik vervolgens de rest van mijn leven vast aan zit. En geen idee heb hoe of wat de vader daadwerkelijk zou reageren. Die iets te makkelijk de mogelijkheid heeft om hem ook gewoon weg te gaan.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 00:19 schreef kingtoppie het volgende:
Ik vind het persoonlijk ergens raar....
Dat op het punt waar de man 100% afhankelijk is van de vrouw...
Er zo makkelijk over de man heengestapt lijkt te worden door sommige vrouwen van: ''ja dan heeft hij pech''....
Het komt een beetje harteloos over op mij eerlijk gezegd.
Absoluut. Dat leven daar heb ik zelf niet veel mee. Maar die hormonen die dan beginnen, daar heb je zo weinig over te zeggenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 08:53 schreef Cavalinho het volgende:
Aan de ander kant denk ik dat meisjes wel van gedachten kunnen veranderen.
Ik bedoel je kunt nu wel zeggen van ik zou het niet willen, maar als het puntje bij paaltje komt en je hebt leven in je buikt, dan weet ik niet of iedereen wel zo makkelijk het laat beeindigen.
De een zal daar makkelijker over denken dan de ander. Ik denk dat hormonen ook echt wel op gaan spelen, je bent nu eenmaal feitelijk toch gemaakt voor voortplanting, dus het zit niet in de natuur om dan meteen aan afbreken te denken, ook al doe je dat nu wel.
Uiteraard, maar de manier waarop gaat allemaal wel wat zachtaardiger mag ik hopen. Waarom harteloos als je ook medelevend kan zijn ehh..quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 08:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan maar harteloos. Maar ik ga geen 9 maanden een kind dragen waar ik niet op zit te wachten, waar ik vervolgens de rest van mijn leven vast aan zit. En geen idee heb hoe of wat de vader daadwerkelijk zou reageren. Die iets te makkelijk de mogelijkheid heeft om hem ook gewoon weg te gaan.
Als ik moest kiezen tussen een kind krijgen en vent behouden of kind weg en vent weg. Wordt het wel het laatste hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |