abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115994570
Er zijn schoolvakanties en je kunt bij een vriendin logeren natuurlijk.

En ik denk dat mensen die het niet willen vertellen over het algemeen toch wel weglopers zijn enzo.
Ik kan me slecht voorstellen dat je zoiets niet wilt delen als je een goed eband hebt.
“You can’t expect people to look eye to eye with you if you are looking down on them. Treat all with respect!” Jay Manuel
pi_115994700
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 17:13 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:

[..]

Toch wel dus...
Lijkt me alleen wel lastig te verbergen op die leeftijd omdat je dan vaak nog thuis woont. Bijvoorbeeld: Wat ga je zeggen als je naar die kliniek gaat in plaats van naar school? En hoe verberg je dat je van een abortus aan het herstellen bent? Oke, als je er vroeg bij bent zal herstellen wel snel gaan, maar toch
Zeggen dat je bij iemand huiswerk gaat maken.
pi_115994714
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 17:15 schreef Cavalinho het volgende:
Er zijn schoolvakanties en je kunt bij een vriendin logeren natuurlijk.

En ik denk dat mensen die het niet willen vertellen over het algemeen toch wel weglopers zijn enzo.
Ik kan me slecht voorstellen dat je zoiets niet wilt delen als je een goed eband hebt.
Dat zou wel kunnen inderdaad, maar dan weten mensen (in ieder geval de vriendin) er vanaf en is de kans groter dat je geheim uitkomt.
En meestal zal er inderdaad wel meer aan de hand zijn. Als ik nu zou ontdekken dat ik zwanger ben is het eerste wat ik doe jankend m'n moeder bellen. En m'n vriend natuurlijk ;)

[ Bericht 2% gewijzigd door Sick_Little_Monkey op 25-08-2012 17:30:51 ]
  zaterdag 25 augustus 2012 @ 17:20:47 #179
344797 CyberJesus
The final word.
pi_115994720
Ik gooi z'n moeder door de lucht
Op donderdag 2 augustus 2012 01:33 schreef o.us het volgende:
Sterkte, vinger in je kont wil nog wel eens helpen.
pi_115995060
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 17:20 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:

[..]

Dat zou wel kunnen inderdaad, maar dan weten mensen (in ieder geval de vriendin) er vanaf en is de kans groter dat je geheim uitkomt.
En meestal zal er inderdaad wel meer aan de hand zijn. Als ik nu zou ontdekken dat ik zwanger ben is het eerste wat ik doe jankend m'n moeder bellen. En m'n vriend natuurlijk ;)
eerst je vriend of je moeder? :o
pi_115995707
quote:
7s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 17:33 schreef AppelCake het volgende:

[..]

eerst je vriend of je moeder? :o
Eerst mijn vriend, maar de kans is ook groot dat ik puur uit blinde paniek eerst m'n moeder bel. Hoezo?
pi_115995766
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 17:58 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:

[..]

Eerst mijn vriend, maar de kans is groot dat ik puur uit blinde paniek eerst m'n moeder bel. Hoezo?
Gewoon, eens kijken wie je het belangrijkste vindt om te vertellen. :P
pi_115996128
quote:
7s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 18:00 schreef AppelCake het volgende:

[..]

Zo bedoel ik het niet. Op je 21ste weet je je soms ook totaal geen raad hoor ;)
pi_115997609
quote:
7s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 18:00 schreef AppelCake het volgende:

[..]

Alsof het een rol speelt wie wat eerst weet.

[ Bericht 8% gewijzigd door Cavalinho op 25-08-2012 20:55:24 ]
“You can’t expect people to look eye to eye with you if you are looking down on them. Treat all with respect!” Jay Manuel
pi_116000555
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 19:10 schreef Cavalinho het volgende:
een panieksituatie is ook echt geen situatie waaraan je af kunt meten wie je het belangrijkst vindt, wnat da denk je he

[..]

Alsof het een rol speelt wie wat eerst weet.
Sorry dat ik geïnteresseerd ben ik anderen hoor.
pi_116001788
Het was geen aanval op jou.
Het leek mij alleen een beetje nutteloze vraag.
Ik denk nl dat iemand van te voren niet in kan schatten aan wie ze zoiets het eerst vertellen en waarom. Dus een antwoord, welk dan ook, zegt verder niet zoveel.
Maar mensen die er wel op willen antwoorden zullen dat gewoon doen, ik heb niks te vertellen over wat men wil posten. ;)
Ik gaf alleen mijn mening daarover.
Zou jij er zelf waarde aan hechten? Zou je het erg vinden als een vriendin eerst naar haar moeder gaat met het nieuws dat ze zwanger is/abortus wil plegen?
pi_116003212
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 21:03 schreef Cavalinho het volgende:
Het was geen aanval op jou.
Het leek mij alleen een beetje nutteloze vraag.
Ik denk nl dat iemand van te voren niet in kan schatten aan wie ze zoiets het eerst vertellen en waarom. Dus een antwoord, welk dan ook, zegt verder niet zoveel.
Maar mensen die er wel op willen antwoorden zullen dat gewoon doen, ik heb niks te vertellen over wat men wil posten. ;)
Ik gaf alleen mijn mening daarover.
Zou jij er zelf waarde aan hechten? Zou je het erg vinden als een vriendin eerst naar haar moeder gaat met het nieuws dat ze zwanger is/abortus wil plegen?
Abortus wel, zwangerschap niet. :)
pi_116005052
Vanwaar dat verschil?
pi_116007972
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 22:08 schreef Cavalinho het volgende:
Vanwaar dat verschil?
In paniek kan ze de moeder opbellen als ze ontdekt dat ze zwanger is.
Maar ik ben dan de vader, dus wat met het kind gebeurt vindt ik ook mijn beslissing.
pi_116009750
Maar als ze nu eerst haar moeder belt en zegt "ik ben zwanger maar ik denk dat ik abortus wil" is dat toch niet zo raar?
Daarbij, je kunt de vader wel zijn, maar uiteindelijk ligt de eind beslissing bij haar, het is haar lijf, het zijn haar risicos. Je hebt niet zo heel veel recht van spreken als "sperma donor". Vader ben je pas echt als het kind geboren is, vind ik. (Maar iedereen die anders denkt moet het maar uitspreken, hoor)
Uiteraard moet je wel op de hoogte worden gebracht van haar beslissing en niet achteraf. Maar ik denk niet dat het makkelijk is om iemand op andere gedachte te brengen, of je nu vader bent of niet.
En als ze nu bv maandagochtend moeder belt en maandagmiddag jou, dat maakt toch niet zoveel uit?
pi_116009984
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 00:01 schreef Cavalinho het volgende:
Maar als ze nu eerst haar moeder belt en zegt "ik ben zwanger maar ik denk dat ik abortus wil" is dat toch niet zo raar?
Daarbij, je kunt de vader wel zijn, maar uiteindelijk ligt de eind beslissing bij haar, het is haar lijf, het zijn haar risicos. Je hebt niet zo heel veel recht van spreken als "sperma donor". Vader ben je pas echt als het kind geboren is, vind ik. (Maar iedereen die anders denkt moet het maar uitspreken, hoor)
Uiteraard moet je wel op de hoogte worden gebracht van haar beslissing en niet achteraf. Maar ik denk niet dat het makkelijk is om iemand op andere gedachte te brengen, of je nu vader bent of niet.
En als ze nu bv maandagochtend moeder belt en maandagmiddag jou, dat maakt toch niet zoveel uit?
Dan niet, maar als er bv heel erg veel tijd tussen zit.
pi_116010137
Als je en goede band hebt met iemand, zal die zich veilig genoeg voelen om alles te vertellen, dus ok dat ze abortus wil, maar als je nauwelijks contact hebt, of helemaal geen contact meer, stel het is van een enkele keer, zal ze er misschien eerst een tijdje mee rondlopen. Daar moet je eigenlijk ook wel begrip voor hebben.
Ik denk dat omstandigheden bepalen hoe iemand er mee omgaat en wat ze wanneer aan wie zeggen.

En wat wil je dan eigenlijk doen als er wel veel tijd tussen zit? Het uitmaken, haar op haar donder geven?
pi_116021001
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 00:11 schreef Cavalinho het volgende:
Als je en goede band hebt met iemand, zal die zich veilig genoeg voelen om alles te vertellen, dus ok dat ze abortus wil, maar als je nauwelijks contact hebt, of helemaal geen contact meer, stel het is van een enkele keer, zal ze er misschien eerst een tijdje mee rondlopen. Daar moet je eigenlijk ook wel begrip voor hebben.
Ik denk dat omstandigheden bepalen hoe iemand er mee omgaat en wat ze wanneer aan wie zeggen.

En wat wil je dan eigenlijk doen als er wel veel tijd tussen zit? Het uitmaken, haar op haar donder geven?

Ik ga het dan zeker niet uitmaken, maar ik zou dan gewoon niet zo blij zijn. :{
pi_116028064
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 21:14 schreef AppelCake het volgende:

[..]

Op tlc, I didn't know i was pregnant.

Ik snap niet hoe iemand niet dik kan worden tijdens een zwangerschap. :?
Hangt er vanaf hoe het kind ligt he, ligt die meer naar de rug toe, of naar de buik toe, dat maakt al een enorm verschil.
Ikzelf had een beste toeter, maar voor de zwangerschap woog ik 53 kilo, direct na de zwangerschap woog ik 59 kilo, ben verder dus niet echt heel erg aangekomen in die tijd.
Mijn schoonmoeder is in gewicht helemaal niet aangekomen toen ze zwanger was(eigen gewicht dan he), alhoewel dat een hele tengere vrouw is zag ze op de foto's eruit alsof ze netaan een zwangerschapsbuikje begon te krijgen, dat terwijl er toen toch echt een 9 ponder in haar zat op het punt om eruit te komen ;)

Maar zij voelde het kind veel achterin haar, tegen haar rug aan, die van mij voelde ik echt aan de buik kant, dat maakt een fiks verschil blijkbaar.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_116028305
Gekke vrouwen :o
Rustig aan.
pi_116028991
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 16:24 schreef kingtoppie het volgende:
Gekke vrouwen :o
pi_116032787
quote:
7s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 23:12 schreef AppelCake het volgende:

[..]

In paniek kan ze de moeder opbellen als ze ontdekt dat ze zwanger is.
Maar ik ben dan de vader, dus wat met het kind gebeurt vindt ik ook mijn beslissing.
Ik heb helemaal niet gezegt dat ik mijn moeder zou bellen omdat de mening van mijn vriend niet telt.
(Mijn god, moet ik me hierover echt gaan verdedigen? :') )
pi_116032837
quote:
2s.gif Op zondag 19 augustus 2012 21:43 schreef AppelCake het volgende:
Ik zou het kind houden, want ik ben tegen abortus en adopteren vind ik zielig... ;(
Als je er voor 12 weken achterkomt (wat niet zo moeilijk is meestal) dan is het nog niet eens abortus, maar een overtijdsbehandeling.
pi_116033718
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 18:25 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:

[..]

Ik heb helemaal niet gezegt dat ik mijn moeder zou bellen omdat de mening van mijn vriend niet telt.
(Mijn god, moet ik me hierover echt gaan verdedigen? :') )
Nee, dat is gewoon mijn mening.
pi_116034012
Iedereen denkt dat mijn mening een aanval is. :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')