Laatste paar postsquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:39 schreef Tropanzia het volgende:
Dat er bijvoorbeeld iemand in je huis/tuin was in het donker, die daar niet hoorde.
Het engste wat ik ooit heb meegemaakt was toen ik ongeveer 5 jaar was, en toen meende ik vast en zeker dat er een konijn/cavia/rat door de kamer van m'n ouders liep.
Ben toen als een gek op hun bed gesprongen, maar van dit dier wat langs m'n voeten kroop nooit meer wat vernomen.
Ik heb vast wel engere dingen meegemaakt, maar daar is door selectieve geheugenwissing nou niet zo makkelijk bij te komen.
quote:Op zondag 19 augustus 2012 20:04 schreef Frostu het volgende:
Toen ik in groep 3 een hartjessnoepje ([ afbeelding ]) in 1x per ongeluk doorslikte waardoor die bleef steken in mijn keel en ik 'bijna' stikte voor mijn gevoel. Moment weet ik nog vrij helder voor de geest te halen, circa uur voor de kraan gestaan geprobeer dat ding met water door te slikken oid. Was best eng moment ja.
quote:Op zondag 19 augustus 2012 20:14 schreef HenkXL het volgende:
Toen ik een pistool op mn kop gedrukt kreeg, was wel even spannend.
quote:Op zondag 19 augustus 2012 20:14 schreef Osiris024 het volgende:
Een aantal zeer zware kop-staart ongevallen meegemaakt. vooral als je aan ziet komen in je spiegel.
Dát moment !
Zou een mod hier een reeks van kunnen maken? Lijkt me wel dat dit meer dan 2 delen gaat krijgen.quote:
Fuckquote:Op zondag 19 augustus 2012 20:51 schreef Max-Westerman het volgende:
Wat is het engste wat jij ooit hebt meegemaakt? #2
Zoiets heb ik idd ook es gehad, maar dan met een ijsklontje. Wilde deze uit een leeg glas drinken, maar schoot opeens in mn keel. Geeft ook best wel een beangstigend gevoel. Gelukkig kwam ie na wat kokhalsbewegingen weer losquote:Op zondag 19 augustus 2012 20:04 schreef Frostu het volgende:
Toen ik in groep 3 een hartjessnoepje ([ afbeelding ]) in 1x per ongeluk doorslikte waardoor die bleef steken in mijn keel en ik 'bijna' stikte voor mijn gevoel. Moment weet ik nog vrij helder voor de geest te halen, circa uur voor de kraan gestaan geprobeer dat ding met water door te slikken oid. Was best eng moment ja.
Als ik het mag vragen, wat was dat dan precies? Een allergie ofzo?quote:Op zondag 19 augustus 2012 20:58 schreef Lastpost het volgende:
Iemand langzaam zien overlijden, in een uur tijd van 'zichtbaar' gezond naar de engste blaren, uitstortingen, kleurveranderingen etc. over het gehele lijf.
Dat was echt beangstigend, dat het om iemand ging waar ik veel om gaf maakte het er niet makkelijker op.
Ja losgeld.quote:
Jeetje best spannend hequote:Op zondag 19 augustus 2012 21:02 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ja losgeld.
Ik ben ontkomen met mijn waanzinnig goede ontknopingsvaardigheden en door een rivier meegevoerd naar een veilige plaats.
Daarna teruggelift naar Nederland.
De medicatie/middelen na een longbloeding op de IC, puur om tijd te rekken omdat men allang wist dat ze de volgende dag niet meer ging redden.quote:Op zondag 19 augustus 2012 20:59 schreef Palomar het volgende:
[..]
Als ik het mag vragen, wat was dat dan precies? Een allergie ofzo?
Maar waarom?quote:
Ik bezat ook nog waardevolle informatie van de FBI.quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:04 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Maar waarom?
WAAROM GIJZELEN ZE DEZE PERSOON, MENSEN?
Voor gaile neuqseks.quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:04 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Maar waarom?
WAAROM GIJZELEN ZE DEZE PERSOON, MENSEN?
Sorry maar nu geloof ik je niet meer.quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:06 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik bezat ook nog waardevolle informatie van de FBI.
Daarvoor wel?quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:08 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Sorry maar nu geloof ik je niet meer.
Had ik ook een keer met een mentos snoepje.quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:09 schreef Karina het volgende:
Ik zal een jaar of 8? zijn geweest. Ik was bij mijn oma op bezoek, mijn tante was er ook. We hadden pinda's en er bleef er eentje in mijn keel steken en ik ging rare geluiden maken.
Mijn oma en tante hadden het niet meteen door, want er was toevallig net iets grappigs op tv en ze dachten dat ik zat te lachen.
Uiteindelijk hadden ze het door, keihard op mijn rug geslagen en toen schoot die pinda eruit, bijna gestikt
Oh ik dacht eerder aan waardevolle informatie over GTST.quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:06 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik bezat ook nog waardevolle informatie van de FBI.
Dat kan iedereen voorspellen. Bing blijft een zak, Nina gaat met Mèik naar bed en Lucas gaat die homomoslim uit de kast halen.quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:12 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Oh ik dacht eerder aan waardevolle informatie over GTST.
("Waar gaat er gebeuren na de zomercliffhanger?!")
Ohquote:Op zondag 19 augustus 2012 21:14 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Dat kan iedereen voorspellen. Bing blijft een zak, Nina gaat met Mèik naar bed en Lucas gaat die homomoslim uit de kast halen.
quote:Op zondag 19 augustus 2012 20:51 schreef Max-Westerman het volgende:
Wat is het engste wat jij ooit hebt meegemaakt? #2
quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:17 schreef AppelCake het volgende:
Ik heb gedroomd dat one direction een optreden gaf hier in Zuid-Limburg!
Was dat niet een realistische droom?quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:21 schreef RadioSlut het volgende:
Deze snap ik ook niet helemaal. Ik vond het in ieder geval erg eng.
Ik werd een keer wakker, en ging rechtop zitten omdat ik een boekie wilde lezen. Kussen rechtop zetten, beetje goed liggen, je kent het wel. Maar toen ik eenmaal zat werd er keihard tegen mijn hoofd geslagen en ging ik out. Exact een uur later werd ik wakker. Ik deed precies hetzelfde als een uur geleden, en weer werd ik voor mijn hoofd geslagen en weer ging ik een uur out.
Er was niemand thuisEn praktisch gezien kon niemand mij geslagen hebben, zonder dat ik het zag.
Nee, ik was echt wakker geworden.quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:22 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Was dat niet een realistische droom?
Wat las je?
Lijkt me heel eng.quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:23 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Nee, ik was echt wakker geworden.
Ik las een fotografiemagazine, en het lag nog op mijn schoot toen ik wakker werd. Precies op de bladzij was ik het had opengeslagen.
Ik had eerst zo'n gevoel van 'dafuq' maar naderhand was het wel eng.quote:
Nee, want ik weet sowieso het verschil tussen een lucide droom en de realiteitquote:Op zondag 19 augustus 2012 21:28 schreef Quotidien het volgende:
Verkeerd geinterpreteerde lucide droom dus.
Dan was je broer dus toch thuisquote:Op zondag 19 augustus 2012 21:30 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Nee, want ik weet sowieso het verschil tussen een lucide droom en de realiteit
En het lijkt me sterk dat het magazine dat ik in mijn handen had/open had geslagen, ook daadwerkelijk op mijn schoot lag op de pagina waar ik het open had geslagen.
Nee, die woonde niet meer thuis, en zou op dat moment aan het werk zijn.quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:33 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Dan was je broer dus nog thuis
Gekke brains..quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:21 schreef RadioSlut het volgende:
Deze snap ik ook niet helemaal. Ik vond het in ieder geval erg eng.
Ik werd een keer wakker, en ging rechtop zitten omdat ik een boekie wilde lezen. Kussen rechtop zetten, beetje goed liggen, je kent het wel. Maar toen ik eenmaal zat werd er keihard tegen mijn hoofd geslagen en ging ik out. Exact een uur later werd ik wakker. Ik deed precies hetzelfde als een uur geleden, en weer werd ik voor mijn hoofd geslagen en weer ging ik een uur out.
Er was niemand thuisEn praktisch gezien kon niemand mij geslagen hebben, zonder dat ik het zag.
Sloeg je me maar op mijn hoofd.quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:38 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
*slaat Kingtoppie op zn hoofd*
Niet waar!
Ik heb toch geen kracht wou je zeggen?quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:39 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Sloeg je me maar op mijn hoofd.
Nee, lijkt me wel gezellig als je hier bent. Je hebt ook best veel voor me over als je hierheen zou komen ook al is dat om te slaanquote:Op zondag 19 augustus 2012 21:39 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ik heb toch geen kracht wou je zeggen?
Oh, maar dan hoef ik toch niet op je koppie te slaan?quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:39 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee, lijkt me wel gezellig als je hier bent. Je hebt ook best veel voor me over als je hierheen zou komen ook al is dat om te slaan
Neehoor, je mag zelf weten wat je met me doet.quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:40 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Oh, maar dan hoef ik toch niet op je koppie te slaan?
Een knuffel dan, ook goed?quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:40 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Neehoor, je mag zelf weten wat je met me doet.
Als jij dat wilt!quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:41 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als jij dat wilt, hoelaat kan ik je verwachten?
Inderdaad ja, zo was er toch ook een keer iemand dood verklaard? Later kwam hij wel weer bij en stond iedereen ervan te kijken dat hij nog leefde. Toch wel heel onzorgvuldig als iemand dan zo snel dood verklaard wordt. Moet er toch niet aan denken dat je op die manier levend wordt begraven.quote:Op zondag 19 augustus 2012 20:57 schreef Palomar het volgende:
[..]
Zoiets heb ik idd ook es gehad, maar dan met een ijsklontje. Wilde deze uit een leeg glas drinken, maar schoot opeens in mn keel. Geeft ook best wel een beangstigend gevoel. Gelukkig kwam ie na wat kokhalsbewegingen weer los
Verder gelukkig zelf niet meegemaakt, maar hoorde laatst op tv iets over het Locked-in-syndroom. Dan lijk je in coma, maar ben je nog vol bij bewustzijn en kun je alleen je ogen nog bewegen. Lijkt me echt de horror als je dat hebt en niemand weet het (en denkt dat je in coma ligt)
Ook door de Russische Mafia ?quote:
Ik kan het me helemaal voorstellenquote:Op zondag 19 augustus 2012 21:59 schreef Kamper86 het volgende:
Ik zat 80 meter hoog in mijn kraancabine toen ik besloot mijn vloerraam eens goed schoon te maken. Rooster eraf gehaald en ik schoonmaken. Ik wou even iets pakken van boven mijn stoel en daarvoor moest ik op de stoel gaan staan. Ik zet 1 voet op de stoel en zet me af om er helemaal op te staan. maar ik was vergeten dat het rooster weg was en ik zette me dus af op het raam, dat klapte eruit en Ik viel half van mijn stoel met mijn been in dat gat. Binnen een Seconde zat heel me gezicht onder het zweet.
Ja deze meneer toch? http://www.wtf.nl/weird-s(...)beademing-halen.htmlquote:Op zondag 19 augustus 2012 21:46 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Inderdaad ja, zo was er toch ook een keer iemand dood verklaard? Later kwam hij wel weer bij en stond iedereen ervan te kijken dat hij nog leefde. Toch wel heel onzorgvuldig als iemand dan zo snel dood verklaard wordt. Moet er toch niet aan denken dat je op die manier levend wordt begraven.
Tsjezusquote:Op zondag 19 augustus 2012 21:03 schreef Lastpost het volgende:
[..]
De medicatie/middelen na een longbloeding op de IC, puur om tijd te rekken omdat men allang wist dat ze de volgende dag niet meer ging redden.
Op een gegeven moment begonnen d'r tanden los te zitten, vochtbulten en ander soort bulten over d'r gehele lijf, blauwige kleur, compleet versuft, spontane bloedneuzen en bloed vanuit de mond ... echt een plaatje waarbij ik nog weleens zwetend wakker wordt.
Toevallig 4 meisjes met de zelfde jassen jajaquote:Op zondag 19 augustus 2012 21:13 schreef Sekhmet het volgende:
Beknopte versie:
Ik was 8 en liep met drie vriendinnen over straat op weg naar huis toen er een auto naast ons stopte. De bestuur stapte half uit, deed een greep naar ons en kreeg daarbij 1 vriendin te pakken. Zij werd de auto ingetrokken en de auto reed snel weg. Wij drieen zijn in paniek alle kanten (ieder richting eigen huis) op gerend. De gedachte dat mijn vriendin ontvoerd werd is het engste wat ik heb meegemaakt. Complete paniek.
Uiteindelijk liep het goed af (op de angst van dat moment na). Hij had ons aangezien voor vier andere meisjes met dezelfde kleur jassen en had overhaast gereageerd. Die andere meisjes hadden nl rotte eieren in zijn tuin gegooid en hij was woest geworden.
quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:51 schreef LookAtMe het volgende:
[..]
Toevallig 4 meisjes met de zelfde jassen jaja
Je epische six pack heeft toen daarna al het paranormale weggejaagd man!quote:Op zondag 19 augustus 2012 23:43 schreef Panzermaus het volgende:
Ik ben niet snel bang, maar ik zat een keer 's avonds laat in de woonkamer te werken en ik hoorde ineens een heel hoog en aanhoudend piepgeluid.Nieuwsgierig als ik was het hele huis op zijn kop gezet, en kwam uiteindelijk uit bij een oud digitaal horloge van toen ik een jaar of 12 was ofzo. Ik dacht "ach, het alarm tript hem, ik haal de batterij er wel uit".
Dus ik keer dat ding om, valt de achterkant eraf, zat er los op blijkbaar. Geen batterij, en dat geluid hield maar aan. Het was half 3 's nachts ofzo, en ik zat in mijn eentje naar een oud horloge te kijken zonder batterij en waar zo'n hoog geluid uit bleef komen. Het leek niet eens op het alarm-geluid. Nuchtere, niet in para-normale shit gelovende ik. Kippenvel over mijn rug en armen als nooit tevoren, en nu nog terwijl ik dit typ. Bizar, nooit kunnen verklaren, en na een poosje hield het vanzelf op. En ik slaap nog gewoon rustig.
Weet je al of je AD gaat proberen?quote:Op maandag 20 augustus 2012 01:15 schreef lievedraak het volgende:
Driftbuien die te heftig te worden.
Pillen lossen niks op, ik moet de oorzaak aanpakken.quote:Op maandag 20 augustus 2012 01:18 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Weet je al of je AD gaat proberen?
True, maar als je daar 0.0 grip op hebt kan AD je de grip teruggeven om de oorzaak aan te pakken zogezegd.quote:Op maandag 20 augustus 2012 01:19 schreef lievedraak het volgende:
[..]
Pillen lossen niks op, ik moet de oorzaak aanpakken.
Ben met de oorzaak bezig maar de oorzaak reageert als een onwetende rotte zak terwijl hij denkt dat hij me helpt.quote:Op maandag 20 augustus 2012 01:22 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
True, maar als je daar 0.0 grip op hebt kan AD je de grip teruggeven om de oorzaak aan te pakken zogezegd.
Tgaat om een persoon die driftbuien? Je vader?quote:Op maandag 20 augustus 2012 01:23 schreef lievedraak het volgende:
[..]
Ben met de oorzaak bezig maar de oorzaak reageert als een onwetende rotte zak terwijl hij denkt dat hij me helpt.
Nee, maar we kapen een topic hier. Kan het ook via DM/ PM/ iets anders?quote:Op maandag 20 augustus 2012 01:24 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Tgaat om een persoon die driftbuien? Je vader?
God is liefde man.quote:Op maandag 20 augustus 2012 00:34 schreef veldsla2000 het volgende:
Hier als 13 jarige een keer toen ik me, midden in de nacht, hardop afvroeg of God echt bestaat, viel er iets van een kast af, wat er niet af had kunnen vallen.
Rest vd week met licht aan geslapen
Ja of dus niet..quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:30 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Nee, want ik weet sowieso het verschil tussen een lucide droom en de realiteit
Van een tictacquote:Op maandag 20 augustus 2012 13:57 schreef Geluidssysteem het volgende:
Ik denk dat het ergste wat ik mee heb gemaakt is dat ik bijna in een tictac was gestikt.
Ik had mijn hoofd zo naar achter gebogen:
[ afbeelding ]
En vervolgens schoot hij in 1x in mijn keel, toen moest ik een beetje kokhalzen en aan mijn keel trekken als het ware, en toen schoot hij weer terug mijn mond in. Op dat moment zat ik onder het angstzweet.
Was echt niet grappig hoorquote:
quote:Op maandag 20 augustus 2012 14:28 schreef Dutchlike het volgende:
Ik hoorde van mijn moeder dat mijn oom ooit eens naar het ziekenhuis moest om een tictac uit zijn neusgat te halen.
In zijn jeugdige jaren mag ik hopen?quote:Op maandag 20 augustus 2012 14:28 schreef Dutchlike het volgende:
Ik hoorde van mijn moeder dat mijn oom ooit eens naar het ziekenhuis moest om een tictac uit zijn neusgat te halen.
Hahah dat wel ja!quote:Op maandag 20 augustus 2012 15:10 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
In zijn jeugdige jaren mag ik hopen?![]()
Oja, dat was wel even eng in de auto idd... Toen mijn mama in de Gotthard tunnel achter het stuur in slaap viel. (voor degenen die die tunnel niet kennen: 17 km tunnel, met 1 tunnelbuis voor beide richtingen, dus het verkeer komt je in dezelfde tunnelbuis tegemoet.) Maar de auto ging dus opeens steeds verder richting tunnelwand tot wij begonnen te schreeuwen toen gaf ze ineens een ruk aan het stuur naar links...Gelukkig net op dat moment geen tegenligger.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 04:45 schreef RadioSlut het volgende:
Nouja ik vond het niet eng ofzo, maar anderen zullen het wel eng hebben gevonden, aangezien ik in dit geval nergens heen kon.
Wij (mn ouders, mn zusjes en ik) gingen op vakantie naar Noorwegen. Ergens in Denemarken reden wij, in de nacht. Iedereen was in slaap gevallen, toen de auto met op zn minst 100 kilometer per uur op een bord afreed... Net op het laatste moment werd mn moeder wakker en stuurde ze bij.
holy shit dit moet echt erg zijn jaquote:Op zondag 19 augustus 2012 21:03 schreef Lastpost het volgende:
[..]
De medicatie/middelen na een longbloeding op de IC, puur om tijd te rekken omdat men allang wist dat ze de volgende dag niet meer ging redden.
Op een gegeven moment begonnen d'r tanden los te zitten, vochtbulten en ander soort bulten over d'r gehele lijf, blauwige kleur, compleet versuft, spontane bloedneuzen en bloed vanuit de mond ... echt een plaatje waarbij ik nog weleens zwetend wakker wordt.
Heb ik ook al meegemaakt.quote:Op zondag 19 augustus 2012 20:58 schreef Lastpost het volgende:
Iemand langzaam zien overlijden, in een uur tijd van 'zichtbaar' gezond naar de engste blaren, uitstortingen, kleurveranderingen etc. over het gehele lijf.
Dat was echt beangstigend, dat het om iemand ging waar ik veel om gaf maakte het er niet makkelijker op.
Dan stap je toch uit?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:40 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
Bij iemand 's nachts in de auto mee moeten rijden van Rotterdam naar Nijmegen, terwijl deze compleet van de kaart is van de mdma. Weghelften, snelheidslimieten en drempels leken niet meer te bestaan voor hem
Dat waren een paar lange uurtjes![]()
Ik zag op dat moment geen andere manier om op tijd thuis te komen. In ieder geval weer een leermomentjequote:
Dus je stond liever doodsangsten uit dan dat je te laat thuis was?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:58 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
[..]
Ik zag op dat moment geen andere manier om op tijd thuis te komen. In ieder geval weer een leermomentje
Rationeel denken was er op dat moment voor mij niet echt bij.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:59 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dus je stond liever doodsangsten uit dan dat je te laat thuis was?
Je uitzicht was toen vast gelijk aan je icoontjequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:04 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
[..]
Rationeel denken was er op dat moment voor mij niet echt bij.
Fijne baas heb je dan, ik had hem al lang naar buiten getrapt.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:50 schreef frumslegnulk het volgende:
-Na afloop van een rommelmarkt in de buurt gingen wij met scouting helpen met opruimen om geld te verdienen voor kamp. We liepen met een vuilnisman mee en die kreeg ruzie met een oost-europees uitziende man die in een doos met boeken stond te zoeken die daar was achtergelaten. Die vuilnisman smeet zo die doos met boeken naar het hoofd van die man welke vervolgens de vuilnisman een dreun probeerde te geven. Vervolgens haalt die vuilnisman een breekijzer uit zijn cabine en duikt bovenop die andere manIk heb toen heel hard geschreeuwd dat ze moesten kappen en gelukkig kwamen er een aantal mensen aan rennen die die vuilnisman aan zijn armen hebben weggesleept en het breekijzer wegtrapten. Ik rende toen snel de straat uit en 5 minuten later kwamen er drie politiewagens met loeiende sirenes de straat in gereden. Ik heb toen nog een getuigenis afgelegd bij een agent en ze arresteerden de vuilnisman. De zigeuner had gelukkig alleen een snee in zijn voorhoofd. De vuilnisman werkt overigens nog steeds bij hetzelfde vuilverwerkingsbedrijf.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:50 schreef frumslegnulk het volgende:
-Na afloop van een rommelmarkt in de buurt gingen wij met scouting helpen met opruimen om geld te verdienen voor kamp. We liepen met een vuilnisman mee en die kreeg ruzie met een oost-europees uitziende man die in een doos met boeken stond te zoeken die daar was achtergelaten. Die vuilnisman smeet zo die doos met boeken naar het hoofd van die man welke vervolgens de vuilnisman een dreun probeerde te geven. Vervolgens haalt die vuilnisman een breekijzer uit zijn cabine en duikt bovenop die andere manIk heb toen heel hard geschreeuwd dat ze moesten kappen en gelukkig kwamen er een aantal mensen aan rennen die die vuilnisman aan zijn armen hebben weggesleept en het breekijzer wegtrapten. Ik rende toen snel de straat uit en 5 minuten later kwamen er drie politiewagens met loeiende sirenes de straat in gereden. Ik heb toen nog een getuigenis afgelegd bij een agent en ze arresteerden de vuilnisman. De zigeuner had gelukkig alleen een snee in zijn voorhoofd. De vuilnisman werkt overigens nog steeds bij hetzelfde vuilverwerkingsbedrijf.
Zo ben ik ook een keer heel realistisch doodgeschoten. Eerst in mijn buik, ik voelde, en voelde het bloed eruit lopen. Daarna kreeg ik een schot in mijn hoofd.quote:Op zondag 19 augustus 2012 20:53 schreef AnimeFan het volgende:
Ik ben een keer heel realistisch verdronken in een droom.
Hoe voelde dat toen je in je hoofd werd geschoten?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:05 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Zo ben ik ook een keer heel realistisch doodgeschoten. Eerst in mijn buik, ik voelde, en voelde het bloed eruit lopen. Daarna kreeg ik een schot in mijn hoofd.
Pff dat was best eng.. het leek zo echt.
Haha het leek er bij mij wel een beetje op.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 08:15 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Hoe voelde dat toen je in je hoofd werd geschoten?
Ik heb in een droom ook een keer gehad dat ik werd neergeschoten in mn hoofd, een 'pok' voelde ik, ik viel neer, werd licht in mn hoofd en vloog omhoog.
Ahhh.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 09:05 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Haha bij mij was het iets anders.
Op de een of andere manier voelde ik wel dat ik in mijn hoofd was geschoten, maar niet echt zo'n pok. Het werd meteen zwart voor mijn ogen en alles was weg zeg maar, ik was dood.
Heel gek![]()
Ik vloog ook niet omhoog, dus ik ben niet in de hemel terecht gekomen
Nou ik was niet meer bij bewustzijn, ik was echt doodquote:Op woensdag 22 augustus 2012 09:06 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ahhh.Maar dat is dan echt vreemd, dat het helemaal zwart was, maar je wel een soort bij bewustzijn was.
Ik heb vannacht een hele enge droom gehad... mijn idool die met moeders verder wilde.![]()
![]()
Oh dan heb ik niks gezegd, hehequote:Op woensdag 22 augustus 2012 09:10 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Nou ik was niet meer bij bewustzijn, ik was echt dood
Op het moment dat ik de kogel in mijn hoofd kreeg, werd het zwart/licht in mijn hoofd en was ik dood, weg. Niet meer bij bewustzijn. Lastig uitleggenToen was de droom ook afgelopen.
Dat is ook wel echt een rotdroom! Heb je je moeder er niet van langs gegeven in je droom?
Wtf, en je ouders dan?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:38 schreef Jelmer7 het volgende:
toen ik ongeveer 10 was en ik vast zat op de wc in frankrijk, heb daar bijna de hele dag gezeten tot ze 't gingen schoonmaken en ze een kind hoorde janken
Ah okay. Ja, dat lijkt me aardig kut dan.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:40 schreef Jelmer7 het volgende:
[..]
ik had gezegd dat ik naar vrienden ging
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:21 schreef AndreaW het volgende:
Mijn broertje van vier zien verdrinken, ik kan nog slecht zwemmen in diep water.
Damn dat is heftig!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:21 schreef AndreaW het volgende:
Mijn broertje van vier zien verdrinken, ik kan nog slecht zwemmen in diep water.
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:21 schreef AndreaW het volgende:
Wat een rotfilm is dat zegquote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:47 schreef huskey het volgende:
de film 'IT' kijken, je weet wel met die kutclown.
En dan snachts in je bedje liggen en maar denken dat die clown in je kamer komt lopen.
Douchen en tandenpoetsen vond ik ook niet zo fijn nadat ik die film voor het eerst had gezienquote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:47 schreef huskey het volgende:
de film 'IT' kijken, je weet wel met die kutclown.
En dan snachts in je bedje liggen en maar denken dat die clown in je kamer komt lopen.
neej, ik wil nieuw cd kopen voor 21 euro online!!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 03:55 schreef AppleOcean het volgende:
Maar je bent wel je frutstraie kwijt, en hebt een maand xbox live gold, en een cd repareren kost maar 5 euro bij de game mania.
Ff off, zit je op een mobiel of ipad ofzo dat je zo slecht typt?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 04:05 schreef AppleOcean het volgende:
Voor 5 euro krijg gpje degene die je had weer werkend terug.
Ipad ja, sorry.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 04:20 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
[..]
Ff off, zit je op een mobiel of ipad ofzo dat je zo slecht typt?niks rottigs hoor, ik bak er ook weinig van op mijn ipad2
![]()
Maar ik laat hem niet repareren, omdat 1 ik daar niet in geloof, want het is DATA dat is bekrast, als ze hem repareren, vullen ze alleen de krassen, de data is sowieso weg, dus dat maakt het lezen niet anders,
En 2 het was de normal edition van revelations, en daar unlock je altaïrs kleding niet, alleen die als hij oud is, maar bij special edition krijg je de robes wel, dus dan vind ik het niet erg, om 1 euro meer te besteden
ipad gebruikerquote:
Zeg ik niet bro, is mn emailquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 04:37 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
[..]
ipad gebruikerwaz je imessage brother?
Ach ja kut, ik gebruikte mijn tweede mail, ik kan je wel mijn mail ff dm en als je dat goed vind, hoeft niet, alles magquote:
Je kunt daar zeker geen multi accounts opzetten net zoal mail?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 04:39 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
[..]
Ach ja kut, ik gebruikte mijn tweede mail, ik kan je wel mijn mail ff dm en als je dat goed vind, hoeft niet, alles mag
geen idee, zover ik weet moet je dan gewoon weer alles opnieuw instellen, maar kan het fout hebben, ik zoek het ff op!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 04:41 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
Je kunt daar zeker geen multi accounts opzetten net zoal mail?
Op mail heb ik een normaal account, en een marktplaats kloot account.
quote:
heb je echt een specifiek adress? Zoals .me .compuserve .net .firm .wapalapashapalapadingdong?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 04:54 schreef AppleOcean het volgende:
Het moet kunnen maar hij pakt mn mail niet...
backupserver maken, op itunes pleuren, ressetten en dan maak nieuw apple ID aan, zou dat werken?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 05:02 schreef AppleOcean het volgende:
Nee. Het wordt al gebruikt als apple id, dus ik kan niet inloggen ofzo.
je maakt nu een backupserver van alles wat je hebt, dat kun je op itunes zetten, en dan reser je je ipad, en maak je een nieuw apple id aan, en daarmee log je in. Geen idee of het zal werken, ben niet zo technischquote:
Backupserver?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 05:09 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
[..]
je maakt nu een backupserver van alles wat je hebt, dat kun je op itunes zetten, en dan reser je je ipad, en maak je een nieuw apple id aan, en daarmee log je in. Geen idee of het zal werken, ben niet zo technisch
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |