SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en voor de rest is het een mooie dag en gelukkig wat koeler![]()
hahaha ik dus ookquote:Op maandag 20 augustus 2012 10:44 schreef Mangostine het volgende:
Gatverdamme, ik had een mental picture.
Geen dankquote:Op maandag 20 augustus 2012 10:44 schreef Mangostine het volgende:
Gatverdamme, ik had een mental picture.
Dat is logisch inderdaad! Ben benieuwd of je al.te.strippen bent!quote:Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef LeNeHe het volgende:
Frups; gyn wil me niet over de 40 weken door laten lopen i.v.m. voorgeschiedenis. Ze zegt; met 38 weken hebben ze het buiten de buik net zo goed als daarbinnen.
quote:Op maandag 20 augustus 2012 10:15 schreef rebel-angel het volgende:
aaaah sparkling ik hoop voor je dat het toch nog goed komt![]()
en even eenvoor de bijzondere mijlpaal van LeNeHe
zo kind is weer naar school, hij had er gewoon zin in maar vond het ook wel een beetje jammer dat de vakantie voorbij was.
vandaag nog een laatste dag vrij en morgen weer werken en ik heb er zoooo geen zin in.
ach nog maar een week of 13 denken we dan maar.
afspraak gemaakt voor een pretecho zodat zoonlief even kan kijken![]()
en even klagenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en voor de rest is het een mooie dag en gelukkig wat koelerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
Ene dag wassen en andere dag droogshampoo gebruiken? Dat scheelt ook voor de vettigheid en dan was je het toch minderquote:Op maandag 20 augustus 2012 13:00 schreef danic het volgende:
Sparkling nee hè, gatver!
Vulpenballetje, wb en nu voor 40 weken!
Keshet (mijn telefoon maakte er 'besmet' van), 26 weken alweer jeuj!
Over mijn haar, ik was altijd iedere dag mijn haar. Ik weet dat het advies anders is, maar anders voel ik me niet fris. En nooit problemen behalve nu dus. Ik wou dat ik het vast kon doen, maar daar is het niet lang genoeg voor, wordt aan gewerkt. Heb net ff een andere shampoo gehaald, hopelijk helpt et.
Eigenlijk hoe minder zooi in je haar hoe beter.. Bind het gewoon bij elkaar, dan maakt het niet uit dat het wat vetter is na 3 dagen. Af en toe een maskertje erin dat wel <3.quote:Op maandag 20 augustus 2012 15:09 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ene dag wassen en andere dag droogshampoo gebruiken? Dat scheelt ook voor de vettigheid en dan was je het toch minder
Truequote:Op maandag 20 augustus 2012 15:11 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Eigenlijk hoe minder zooi in je haar hoe beter.. Bind het gewoon bij elkaar, dan maakt het niet uit dat het wat vetter is na 3 dagen. Af en toe een maskertje erin dat wel <3.
Maar spul wat op je haar komt te "liggen" en daar ook blijft, is eigenlijk niet zo goed... Net als dat antiklitspray..
Had ik idd tijdje terug al gelezen, dat ze met iets van 8 weken (correct me if I'm wrong) zouden kunnen testen op ernstige afwijkingen etc, zonder de risico's van een vruchtwaterpunctie.quote:Op maandag 20 augustus 2012 15:17 schreef Ticootje het volgende:
http://www.nu.nl/gezondhe(...)et-in-nederland.html
Zal het een kwestie van tijd worden?? Dat dit soort dingen getest worden bij bijvoorbeeld je eerste bloedafname?
Wat vinden jullie van dit soort ontwikkelingen?
Ik was het en dan doe ik in het losse deel care and repair en dan bij elkaar binden... Bij mn hoofdhuid gebruik ik helemaal geen producten. Als ik het helemaal style gaat er nog serum in, tegen het pluizen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 15:32 schreef Enfermera het volgende:
[..]
TrueMaar het kan misschien in het begin wat helpen als je hoofdhuid nog moet wennen aan het minder wassen.
Bij mij werkt het iig super, was het om de dag of om de 2 dagen, doe er behalve wat mousse na het douchen en dan droogshampoo ook niets in.
Van guhl? Care & Repair? Nee idd, doe ik ook niet, conditioner na het wassen alleen in de punten.quote:Op maandag 20 augustus 2012 15:38 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik was het en dan doe ik in het losse deel care and repair en dan bij elkaar binden... Bij mn hoofdhuid gebruik ik helemaal geen producten. Als ik het helemaal style gaat er nog serum in, tegen het pluizen.
Gewoon die van andrelon... Als het los blijft hangen dan niet, want het wordt wel sneller vettig ervan. Maar zolang in knot boeit me dat niet, en ik merk aan de punten dat het haar wel langer mooi blijft.quote:Op maandag 20 augustus 2012 15:42 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Van guhl? Care & Repair? Nee idd, doe ik ook niet, conditioner na het wassen alleen in de punten.
Ikke ikke ikkequote:Op maandag 20 augustus 2012 15:48 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Gewoon die van andrelon... Als het los blijft hangen dan niet, want het wordt wel sneller vettig ervan. Maar zolang in knot boeit me dat niet, en ik merk aan de punten dat het haar wel langer mooi blijft.
/offtopic...
Wie had er ook alweer babyhaartjes gezien??
<3quote:
Maar jongens hebben piemels... Die plassen je onder als je gaat verschonen...quote:Op maandag 20 augustus 2012 15:54 schreef Mangostine het volgende:
Neeee, jij bakt nu gewoon een jongen. Zo'n hartenbreker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 20 augustus 2012 16:01 schreef Kwisted het volgende:
en ik heb verlof!Moest je eerder verlof nemen? Want je mag doorwerken tot 36 weken he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
AH... Ja... nou pak een fles chloor, dat werkt troostend.quote:
Ik wilde nog toevoegen, of ga even tankenquote:Op maandag 20 augustus 2012 16:07 schreef Kwisted het volgende:
ik ben al gaan tanken, dat hielp iets
De 95 was weer van een goed jaar ja?quote:Op maandag 20 augustus 2012 16:09 schreef Kwisted het volgende:
BenzineDe euro95 rook weer heerlijk vandaag. Expres met de autodeur open getankt, zodat ik op weg naar huis nog kon nagenieten
![]()
en nu moet ik gaan uitkijken dat ik geen tientonner wordt, want als ik me verveel ga ik snacken. En als ik lang thuis zit ga ik me vervelen.
Ik zie voors en tegens... Ik vind het ergens ook wel heel ver gaan. Net als embyo selectie, ja een uitkomst voor mensen die een vreselijke erfelijke ziekte meedragen.. Daar absoluut voor! Maar dan denk ik waar staan we dan over een jaar of 50... Kunnen we dan kiezen voor groene ogen, of een jongen of een meisje? Hebben we dan helemaal geen chromosomen afwijkingen meer? Ik bedoel, creeren we dan zelf niet een soort superras?quote:Op maandag 20 augustus 2012 16:11 schreef Keshet het volgende:
Tico, ik ben absoluut voor zo'n test, mits je die vrijwillig doet natuurlijk. Een dergelijke test zou mij 5 weken stress en een vruchtwaterpunctie bespaard hebben.
Ik denk trouwens ook dat jullie een jongetje krijgen. 50% kans dat ik er naast zit trouwens.![]()
Kwisted, ik ga je tóch feliciteren!![]()
Verlof hebben lijkt mij heerlijk trouwens. Nog een paar keer uitslapen, doen waar je zin in hebt, de laatste dingen in orde maken, etc. Enne, ik vind mijn werk ook leuk hoor.
Hopelijk kun je er toch snel van gaan genieten!
Dat zou natuurlijk heel goed kunnen!quote:Op maandag 20 augustus 2012 15:52 schreef Ticootje het volgende:
[..]
<3
Ik ben toch wel steeds meer nieuwsgierig naar de kleine... Het kan zo goed zijn dat ik misschien wel een kindje aan het bakken ben met donkere haartjes in plaats van de 2 blonde draken die ik heb. Ergens zie ik dan een meisje () met donkere krullen en lichte ogen...
Nietes!quote:Op maandag 20 augustus 2012 17:03 schreef _Bunny_ het volgende:
En verder allemaal tot ziens in het Babytopic!
pm je emailadres maarquote:Op maandag 20 augustus 2012 17:18 schreef LadyBlack het volgende:
Oh Sorbootje! Heb jij nog die pdf voor mij van het Viva artikel? Ik kon m niet meer krijgen hier...
Eigenlijk is de situatie onveranderd, maar om dat hier nou iedere dag te melden is ook zoiets hè.quote:Op maandag 20 augustus 2012 17:03 schreef _Bunny_ het volgende:
Dames, goedemiddag. Ik ben eindelijk uit mijn schulpje gekropen na 10 dagen kramenBijgelezen heb ik nog niet, dus als ik mensen vergeet, sorry
Dus wilde iedereen hier nog even bedanken voor alle leuke berichtjes en steun tijdens de laatste loodjes.
Alle nieuwe LLM's: Succes!
Labelloo en Vamp: Beiden gefeliciteerd met jullie kleintjes!![]()
En alle nieuwe zwangeren, gefeliciteerd!
En FTA: fijn dat je zo goed in de gaten gehouden wordt, en ben blij dat het allemaal wat beter lijkt te gaan (aan je berichten te lezen...)
Ik zal met een schuin oog de geboortes in de gaten houdenEn verder allemaal tot ziens in het Babytopic!
Haha!!! Ga je toch niet?quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:15 schreef Mangostine het volgende:
Ik moet vanavond gymmen, en ik heb Echt. Geen. Zin.
Klopt de groei was vorige week in ieder geval wel in orde.quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:55 schreef Ticootje het volgende:
Is de groei nu weer wel goed? Dat waren de laatste berichten toch?
Zou ik m ook mogen? Ik ben niet in de gelegenheid geweest om er 1 te kopenquote:Op maandag 20 augustus 2012 17:18 schreef LadyBlack het volgende:
Oh Sorbootje! Heb jij nog die pdf voor mij van het Viva artikel? Ik kon m niet meer krijgen hier...
Ik ook! Ik was te laatquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:45 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Zou ik m ook mogen? Ik ben niet in de gelegenheid geweest om er 1 te kopen
Behalve kinderwagen,box,commodequote:Op maandag 20 augustus 2012 19:47 schreef Ticootje het volgende:
Dat is snel! Wij hebben nog helemaal niets.
Ja dat heeft m'n moeder.quote:
Maar je bent zwanger!!quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:05 schreef Mangostine het volgende:
[..]
ik heb vorige week ook al afgezegd.
Zie je. Het is echt de ultieme smoes.quote:
Samen Bel! Samen!quote:
Jaaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |