Ik zie voors en tegens... Ik vind het ergens ook wel heel ver gaan. Net als embyo selectie, ja een uitkomst voor mensen die een vreselijke erfelijke ziekte meedragen.. Daar absoluut voor! Maar dan denk ik waar staan we dan over een jaar of 50... Kunnen we dan kiezen voor groene ogen, of een jongen of een meisje? Hebben we dan helemaal geen chromosomen afwijkingen meer? Ik bedoel, creeren we dan zelf niet een soort superras?quote:Op maandag 20 augustus 2012 16:11 schreef Keshet het volgende:
Tico, ik ben absoluut voor zo'n test, mits je die vrijwillig doet natuurlijk. Een dergelijke test zou mij 5 weken stress en een vruchtwaterpunctie bespaard hebben.
Ik denk trouwens ook dat jullie een jongetje krijgen. 50% kans dat ik er naast zit trouwens.![]()
Kwisted, ik ga je tóch feliciteren!![]()
Verlof hebben lijkt mij heerlijk trouwens. Nog een paar keer uitslapen, doen waar je zin in hebt, de laatste dingen in orde maken, etc. Enne, ik vind mijn werk ook leuk hoor.
Hopelijk kun je er toch snel van gaan genieten!
Dat zou natuurlijk heel goed kunnen!quote:Op maandag 20 augustus 2012 15:52 schreef Ticootje het volgende:
[..]
<3
Ik ben toch wel steeds meer nieuwsgierig naar de kleine... Het kan zo goed zijn dat ik misschien wel een kindje aan het bakken ben met donkere haartjes in plaats van de 2 blonde draken die ik heb. Ergens zie ik dan een meisje () met donkere krullen en lichte ogen...
Nietes!quote:Op maandag 20 augustus 2012 17:03 schreef _Bunny_ het volgende:
En verder allemaal tot ziens in het Babytopic!
pm je emailadres maarquote:Op maandag 20 augustus 2012 17:18 schreef LadyBlack het volgende:
Oh Sorbootje! Heb jij nog die pdf voor mij van het Viva artikel? Ik kon m niet meer krijgen hier...
Eigenlijk is de situatie onveranderd, maar om dat hier nou iedere dag te melden is ook zoiets hè.quote:Op maandag 20 augustus 2012 17:03 schreef _Bunny_ het volgende:
Dames, goedemiddag. Ik ben eindelijk uit mijn schulpje gekropen na 10 dagen kramenBijgelezen heb ik nog niet, dus als ik mensen vergeet, sorry
Dus wilde iedereen hier nog even bedanken voor alle leuke berichtjes en steun tijdens de laatste loodjes.
Alle nieuwe LLM's: Succes!
Labelloo en Vamp: Beiden gefeliciteerd met jullie kleintjes!![]()
En alle nieuwe zwangeren, gefeliciteerd!
En FTA: fijn dat je zo goed in de gaten gehouden wordt, en ben blij dat het allemaal wat beter lijkt te gaan (aan je berichten te lezen...)
Ik zal met een schuin oog de geboortes in de gaten houdenEn verder allemaal tot ziens in het Babytopic!
Haha!!! Ga je toch niet?quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:15 schreef Mangostine het volgende:
Ik moet vanavond gymmen, en ik heb Echt. Geen. Zin.
Klopt de groei was vorige week in ieder geval wel in orde.quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:55 schreef Ticootje het volgende:
Is de groei nu weer wel goed? Dat waren de laatste berichten toch?
Zou ik m ook mogen? Ik ben niet in de gelegenheid geweest om er 1 te kopenquote:Op maandag 20 augustus 2012 17:18 schreef LadyBlack het volgende:
Oh Sorbootje! Heb jij nog die pdf voor mij van het Viva artikel? Ik kon m niet meer krijgen hier...
Ik ook! Ik was te laatquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:45 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Zou ik m ook mogen? Ik ben niet in de gelegenheid geweest om er 1 te kopen
Behalve kinderwagen,box,commodequote:Op maandag 20 augustus 2012 19:47 schreef Ticootje het volgende:
Dat is snel! Wij hebben nog helemaal niets.
Ja dat heeft m'n moeder.quote:
Maar je bent zwanger!!quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:05 schreef Mangostine het volgende:
[..]
ik heb vorige week ook al afgezegd.
Zie je. Het is echt de ultieme smoes.quote:
Samen Bel! Samen!quote:
Jaaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |