abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115777033
Sparkling :*

Kyara fijn dat je je 2 guppies gezien hebt en dat het er goed uitzag O+
wel vreemd dat je zoveel tijd tussen je echo's hebt, ik moest elke 3 weken langs komen voor bloeddruk, gewicht en gesprek en dan vaak ook een echo :)

Ik mag de 30e weer voor een echo, de vorige lijkt alweer zo lang geleden maar zie net dat dat de 8e geweest is :')
Kan in ieder geval niet wachten tot de volgende echo, want ben het weekend niet fit geweest, had behoorlijke verhoging 38,8 en veel last van m'n buik ( volgens mij voornamelijk darmen en maag ) alles was echt super gevoelig en af en toe steken, dus was een beetje bang voor iets met m'n blindedarm, maar temperatuur is weer normaal en de buikpijn is zo goed als weg :)
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_115777588
Zo Kyara da's een hele tijd tot de 29e september! Wel fijn om te horen dat alles eruit zag zoals het eruit hoort te zien. Oww.. geen empatische werkgever dus, lees ik nu -O- ... Dan kan ik me voorstellen dat je er als een berg tegenop ziet. Maar meis: Jouw lijf, jouw leven, jullie geluk! No matter what! :*
  maandag 20 augustus 2012 @ 12:28:17 #123
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_115778204
sparkling, wat enorm klote zeg, sterkte de aankomende periode.

kyara, leuk zeg, twee kindjes, tja, je werkgever heeft gewoon pech he.

Hier al weer 21 weken, met een kleine druktemaker in mijn buik. We kunnen al weer gaan aftellen!
pi_115779220
Sparkling nee hè, gatver!

Vulpenballetje, wb en nu voor 40 weken!

Keshet (mijn telefoon maakte er 'besmet' van), 26 weken alweer jeuj!

Over mijn haar, ik was altijd iedere dag mijn haar. Ik weet dat het advies anders is, maar anders voel ik me niet fris. En nooit problemen behalve nu dus. Ik wou dat ik het vast kon doen, maar daar is het niet lang genoeg voor, wordt aan gewerkt. Heb net ff een andere shampoo gehaald, hopelijk helpt et.
pi_115779324
quote:
1s.gif Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef LeNeHe het volgende:

Frups; gyn wil me niet over de 40 weken door laten lopen i.v.m. voorgeschiedenis. Ze zegt; met 38 weken hebben ze het buiten de buik net zo goed als daarbinnen.
Dat is logisch inderdaad! Ben benieuwd of je al.te.strippen bent!
  maandag 20 augustus 2012 @ 14:23:11 #126
35189 Troel
scherp en bot
pi_115781894
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 10:15 schreef rebel-angel het volgende:
aaaah sparkling ik hoop voor je dat het toch nog goed komt :*

en even een *O* voor de bijzondere mijlpaal van LeNeHe

zo kind is weer naar school, hij had er gewoon zin in maar vond het ook wel een beetje jammer dat de vakantie voorbij was.
vandaag nog een laatste dag vrij en morgen weer werken en ik heb er zoooo geen zin in.
ach nog maar een week of 13 denken we dan maar.

afspraak gemaakt voor een pretecho zodat zoonlief even kan kijken O+

en even klagen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en voor de rest is het een mooie dag en gelukkig wat koeler :)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 20 augustus 2012 @ 15:09:44 #127
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_115783708
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 13:00 schreef danic het volgende:
Sparkling nee hè, gatver!

Vulpenballetje, wb en nu voor 40 weken!

Keshet (mijn telefoon maakte er 'besmet' van), 26 weken alweer jeuj!

Over mijn haar, ik was altijd iedere dag mijn haar. Ik weet dat het advies anders is, maar anders voel ik me niet fris. En nooit problemen behalve nu dus. Ik wou dat ik het vast kon doen, maar daar is het niet lang genoeg voor, wordt aan gewerkt. Heb net ff een andere shampoo gehaald, hopelijk helpt et.
Ene dag wassen en andere dag droogshampoo gebruiken? Dat scheelt ook voor de vettigheid en dan was je het toch minder :)
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_115783784
quote:
3s.gif Op maandag 20 augustus 2012 15:09 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Ene dag wassen en andere dag droogshampoo gebruiken? Dat scheelt ook voor de vettigheid en dan was je het toch minder :)
Eigenlijk hoe minder zooi in je haar hoe beter.. Bind het gewoon bij elkaar, dan maakt het niet uit dat het wat vetter is na 3 dagen. Af en toe een maskertje erin dat wel <3.
Maar spul wat op je haar komt te "liggen" en daar ook blijft, is eigenlijk niet zo goed... Net als dat antiklitspray..
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_115783869
Oeh, en eigenlijk als je gaat slapen, vlechten!! En nog liever afdekken met satijn....
pi_115783987
http://www.nu.nl/gezondhe(...)et-in-nederland.html

Zal het een kwestie van tijd worden?? Dat dit soort dingen getest worden bij bijvoorbeeld je eerste bloedafname?

Wat vinden jullie van dit soort ontwikkelingen?
pi_115784438
Tja, het kan. Dat het net zo standaard wordt als de hielprik, en het uitstrijkje. Eigenlijk zijn het allemaal onderzoeken met een onderliggend economisch oogmerk, nl in kaart kunnen brengen of er risico's bestaan op langdurige, intensieve en dus kostbare zorgverlening.
  maandag 20 augustus 2012 @ 15:32:21 #132
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_115784494
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 15:11 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Eigenlijk hoe minder zooi in je haar hoe beter.. Bind het gewoon bij elkaar, dan maakt het niet uit dat het wat vetter is na 3 dagen. Af en toe een maskertje erin dat wel <3.
Maar spul wat op je haar komt te "liggen" en daar ook blijft, is eigenlijk niet zo goed... Net als dat antiklitspray..
True :) Maar het kan misschien in het begin wat helpen als je hoofdhuid nog moet wennen aan het minder wassen.
Bij mij werkt het iig super, was het om de dag of om de 2 dagen, doe er behalve wat mousse na het douchen en dan droogshampoo ook niets in.
pi_115784594
Zal wel aan de kosten gaan liggen uiteindelijk... maar geloof best dat over een aantal jaar dit beschikbaar is.
  maandag 20 augustus 2012 @ 15:36:37 #134
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_115784620
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 15:17 schreef Ticootje het volgende:
http://www.nu.nl/gezondhe(...)et-in-nederland.html

Zal het een kwestie van tijd worden?? Dat dit soort dingen getest worden bij bijvoorbeeld je eerste bloedafname?

Wat vinden jullie van dit soort ontwikkelingen?
Had ik idd tijdje terug al gelezen, dat ze met iets van 8 weken (correct me if I'm wrong) zouden kunnen testen op ernstige afwijkingen etc, zonder de risico's van een vruchtwaterpunctie.
Ik snap dat de ontwikkelingen steeds verder gaan, maar daar moet dan ook een ethische discussie bij... we gaan steeds verder op het onderzoeken van aandoeningen, maar dan krijg je uiteindelijk ook dat mensen daarbij andere keuzes maken. Zelfde is gebeurd met de 20 weken echo; aantal afbrekingen daarna is toegenomen, doordat men met die echo screent op aandoeningen.
Ik vind nog steeds dat iedereen zijn/haar eigen keuzes moet kunnen maken, net als vrijheid op afbrekingen zoals in Nederland.. maar wel met alle toegang tot alle informatie en goede voorlichting.
pi_115784685
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 15:32 schreef Enfermera het volgende:

[..]

True :) Maar het kan misschien in het begin wat helpen als je hoofdhuid nog moet wennen aan het minder wassen.
Bij mij werkt het iig super, was het om de dag of om de 2 dagen, doe er behalve wat mousse na het douchen en dan droogshampoo ook niets in.
Ik was het en dan doe ik in het losse deel care and repair en dan bij elkaar binden... Bij mn hoofdhuid gebruik ik helemaal geen producten. Als ik het helemaal style gaat er nog serum in, tegen het pluizen.
  maandag 20 augustus 2012 @ 15:42:07 #136
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_115784818
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 15:38 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ik was het en dan doe ik in het losse deel care and repair en dan bij elkaar binden... Bij mn hoofdhuid gebruik ik helemaal geen producten. Als ik het helemaal style gaat er nog serum in, tegen het pluizen.
Van guhl? Care & Repair? Nee idd, doe ik ook niet, conditioner na het wassen alleen in de punten.
pi_115785055
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 15:42 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Van guhl? Care & Repair? Nee idd, doe ik ook niet, conditioner na het wassen alleen in de punten.
Gewoon die van andrelon... Als het los blijft hangen dan niet, want het wordt wel sneller vettig ervan. Maar zolang in knot boeit me dat niet, en ik merk aan de punten dat het haar wel langer mooi blijft.

/offtopic...

Wie had er ook alweer babyhaartjes gezien??
pi_115785135
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 15:48 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Gewoon die van andrelon... Als het los blijft hangen dan niet, want het wordt wel sneller vettig ervan. Maar zolang in knot boeit me dat niet, en ik merk aan de punten dat het haar wel langer mooi blijft.

/offtopic...

Wie had er ook alweer babyhaartjes gezien??
Ikke ikke ikke O+
pi_115785224
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 15:50 schreef Mangostine het volgende:

[..]

Ikke ikke ikke O+
<3

Ik ben toch wel steeds meer nieuwsgierig naar de kleine... Het kan zo goed zijn dat ik misschien wel een kindje aan het bakken ben met donkere haartjes in plaats van de 2 blonde draken die ik heb. Ergens zie ik dan een meisje ( :') ) met donkere krullen en lichte ogen...
pi_115785280
Neeee, jij bakt nu gewoon een jongen. Zo'n hartenbreker O+
pi_115785355
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 15:54 schreef Mangostine het volgende:
Neeee, jij bakt nu gewoon een jongen. Zo'n hartenbreker O+
Maar jongens hebben piemels... Die plassen je onder als je gaat verschonen...

Maar goed, ik heb geen idee dus. En we neigen naar verrassing.
pi_115785549
en ik heb verlof!

SPOILER
pi_115785601
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 16:01 schreef Kwisted het volgende:
en ik heb verlof!

SPOILER
Moest je eerder verlof nemen? Want je mag doorwerken tot 36 weken he?
pi_115785648
ben vandaag precies 36 weken
pi_115785757
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 16:04 schreef Kwisted het volgende:
ben vandaag precies 36 weken
AH... Ja... nou pak een fles chloor, dat werkt troostend.
pi_115785771
ik ben al gaan tanken, dat hielp iets ;)
pi_115785800
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 16:07 schreef Kwisted het volgende:
ik ben al gaan tanken, dat hielp iets ;)
Ik wilde nog toevoegen, of ga even tanken :D :D
pi_115785879
Benzine :9~ De euro95 rook weer heerlijk vandaag. Expres met de autodeur open getankt, zodat ik op weg naar huis nog kon nagenieten O+

en nu moet ik gaan uitkijken dat ik geen tientonner wordt, want als ik me verveel ga ik snacken. En als ik lang thuis zit ga ik me vervelen.
pi_115785980
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 16:09 schreef Kwisted het volgende:
Benzine :9~ De euro95 rook weer heerlijk vandaag. Expres met de autodeur open getankt, zodat ik op weg naar huis nog kon nagenieten O+

en nu moet ik gaan uitkijken dat ik geen tientonner wordt, want als ik me verveel ga ik snacken. En als ik lang thuis zit ga ik me vervelen.
De 95 was weer van een goed jaar ja?

Ik stond vandaag ook bijna met mn neus in mn tank.. Heerlijk.
  maandag 20 augustus 2012 @ 16:11:34 #150
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_115785983
Tico, ik ben absoluut voor zo'n test, mits je die vrijwillig doet natuurlijk. Een dergelijke test zou mij 5 weken stress en een vruchtwaterpunctie bespaard hebben. ;)
Ik denk trouwens ook dat jullie een jongetje krijgen. 50% kans dat ik er naast zit trouwens. :')

Kwisted, ik ga je tóch feliciteren! *O*
Verlof hebben lijkt mij heerlijk trouwens. Nog een paar keer uitslapen, doen waar je zin in hebt, de laatste dingen in orde maken, etc. Enne, ik vind mijn werk ook leuk hoor. ;)
Hopelijk kun je er toch snel van gaan genieten!
A grand adventure has begun.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')