Dat is logisch inderdaad! Ben benieuwd of je al.te.strippen bent!quote:Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef LeNeHe het volgende:
Frups; gyn wil me niet over de 40 weken door laten lopen i.v.m. voorgeschiedenis. Ze zegt; met 38 weken hebben ze het buiten de buik net zo goed als daarbinnen.
quote:Op maandag 20 augustus 2012 10:15 schreef rebel-angel het volgende:
aaaah sparkling ik hoop voor je dat het toch nog goed komt![]()
en even eenvoor de bijzondere mijlpaal van LeNeHe
zo kind is weer naar school, hij had er gewoon zin in maar vond het ook wel een beetje jammer dat de vakantie voorbij was.
vandaag nog een laatste dag vrij en morgen weer werken en ik heb er zoooo geen zin in.
ach nog maar een week of 13 denken we dan maar.
afspraak gemaakt voor een pretecho zodat zoonlief even kan kijken![]()
en even klagenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en voor de rest is het een mooie dag en gelukkig wat koelerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
Ene dag wassen en andere dag droogshampoo gebruiken? Dat scheelt ook voor de vettigheid en dan was je het toch minderquote:Op maandag 20 augustus 2012 13:00 schreef danic het volgende:
Sparkling nee hè, gatver!
Vulpenballetje, wb en nu voor 40 weken!
Keshet (mijn telefoon maakte er 'besmet' van), 26 weken alweer jeuj!
Over mijn haar, ik was altijd iedere dag mijn haar. Ik weet dat het advies anders is, maar anders voel ik me niet fris. En nooit problemen behalve nu dus. Ik wou dat ik het vast kon doen, maar daar is het niet lang genoeg voor, wordt aan gewerkt. Heb net ff een andere shampoo gehaald, hopelijk helpt et.
Eigenlijk hoe minder zooi in je haar hoe beter.. Bind het gewoon bij elkaar, dan maakt het niet uit dat het wat vetter is na 3 dagen. Af en toe een maskertje erin dat wel <3.quote:Op maandag 20 augustus 2012 15:09 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ene dag wassen en andere dag droogshampoo gebruiken? Dat scheelt ook voor de vettigheid en dan was je het toch minder
Truequote:Op maandag 20 augustus 2012 15:11 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Eigenlijk hoe minder zooi in je haar hoe beter.. Bind het gewoon bij elkaar, dan maakt het niet uit dat het wat vetter is na 3 dagen. Af en toe een maskertje erin dat wel <3.
Maar spul wat op je haar komt te "liggen" en daar ook blijft, is eigenlijk niet zo goed... Net als dat antiklitspray..
Had ik idd tijdje terug al gelezen, dat ze met iets van 8 weken (correct me if I'm wrong) zouden kunnen testen op ernstige afwijkingen etc, zonder de risico's van een vruchtwaterpunctie.quote:Op maandag 20 augustus 2012 15:17 schreef Ticootje het volgende:
http://www.nu.nl/gezondhe(...)et-in-nederland.html
Zal het een kwestie van tijd worden?? Dat dit soort dingen getest worden bij bijvoorbeeld je eerste bloedafname?
Wat vinden jullie van dit soort ontwikkelingen?
Ik was het en dan doe ik in het losse deel care and repair en dan bij elkaar binden... Bij mn hoofdhuid gebruik ik helemaal geen producten. Als ik het helemaal style gaat er nog serum in, tegen het pluizen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 15:32 schreef Enfermera het volgende:
[..]
TrueMaar het kan misschien in het begin wat helpen als je hoofdhuid nog moet wennen aan het minder wassen.
Bij mij werkt het iig super, was het om de dag of om de 2 dagen, doe er behalve wat mousse na het douchen en dan droogshampoo ook niets in.
Van guhl? Care & Repair? Nee idd, doe ik ook niet, conditioner na het wassen alleen in de punten.quote:Op maandag 20 augustus 2012 15:38 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik was het en dan doe ik in het losse deel care and repair en dan bij elkaar binden... Bij mn hoofdhuid gebruik ik helemaal geen producten. Als ik het helemaal style gaat er nog serum in, tegen het pluizen.
Gewoon die van andrelon... Als het los blijft hangen dan niet, want het wordt wel sneller vettig ervan. Maar zolang in knot boeit me dat niet, en ik merk aan de punten dat het haar wel langer mooi blijft.quote:Op maandag 20 augustus 2012 15:42 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Van guhl? Care & Repair? Nee idd, doe ik ook niet, conditioner na het wassen alleen in de punten.
Ikke ikke ikkequote:Op maandag 20 augustus 2012 15:48 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Gewoon die van andrelon... Als het los blijft hangen dan niet, want het wordt wel sneller vettig ervan. Maar zolang in knot boeit me dat niet, en ik merk aan de punten dat het haar wel langer mooi blijft.
/offtopic...
Wie had er ook alweer babyhaartjes gezien??
<3quote:
Maar jongens hebben piemels... Die plassen je onder als je gaat verschonen...quote:Op maandag 20 augustus 2012 15:54 schreef Mangostine het volgende:
Neeee, jij bakt nu gewoon een jongen. Zo'n hartenbreker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 20 augustus 2012 16:01 schreef Kwisted het volgende:
en ik heb verlof!Moest je eerder verlof nemen? Want je mag doorwerken tot 36 weken he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
AH... Ja... nou pak een fles chloor, dat werkt troostend.quote:
Ik wilde nog toevoegen, of ga even tankenquote:Op maandag 20 augustus 2012 16:07 schreef Kwisted het volgende:
ik ben al gaan tanken, dat hielp iets
De 95 was weer van een goed jaar ja?quote:Op maandag 20 augustus 2012 16:09 schreef Kwisted het volgende:
BenzineDe euro95 rook weer heerlijk vandaag. Expres met de autodeur open getankt, zodat ik op weg naar huis nog kon nagenieten
![]()
en nu moet ik gaan uitkijken dat ik geen tientonner wordt, want als ik me verveel ga ik snacken. En als ik lang thuis zit ga ik me vervelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |