abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115774294
K*t Sparkling! :'( Had t zo anders voor je gewild!! Ik hoop iig dat de bloeding snel op gang komt en dat je dan hopelijk weer snel vooruit durft te kijken. Sterkte meid :*
pi_115774320
Haha Keshet van een mega lieveheersbeestje??? en uh Twinkle 44 weken :X jij hebt er zin in

Maar volgens de vk niets om ongerust over te zijn. Ze denkt dat toen de vk langs kwam zaterdag een adertje is gesprongen en dat bruinige oud bloed was.

En welkom Vulpen had je over het hoofd gezien sorry *O*

Potver Sparkling, wens je heel veel sterkte toe! :*
pi_115774416
LJ, fijn dat het niks zorgelijks was, maar ik hoop voor je dat het gerommel wel iets doet.

Sparkling... wat Fieder zegt. Sterkte! :*

VPB, welkom!

Keshet *O*
  maandag 20 augustus 2012 @ 10:15:33 #104
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_115774435
aaaah sparkling ik hoop voor je dat het toch nog goed komt :*

en even een *O* voor de bijzondere mijlpaal van LeNeHe

zo kind is weer naar school, hij had er gewoon zin in maar vond het ook wel een beetje jammer dat de vakantie voorbij was.
vandaag nog een laatste dag vrij en morgen weer werken en ik heb er zoooo geen zin in.
ach nog maar een week of 13 denken we dan maar.

afspraak gemaakt voor een pretecho zodat zoonlief even kan kijken O+

en even klagen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en voor de rest is het een mooie dag en gelukkig wat koeler :)
W
Z
E
pi_115774765
Sparkling, veel sterkte! :*
  maandag 20 augustus 2012 @ 10:40:39 #106
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_115775029
Lenehe *O* voor je mijlpaal!

Sparkling, dat is rot.

Keshet, jij ook weer een mijlpaal *O*

Lovely, slijmprop is bij iedereen anders, sommige hebben wat doorzichtig slijm, anderen hebben een mega grote donkerrode naaktslak ...
pi_115775145
Gatverdamme, ik had een mental picture. }:|
  maandag 20 augustus 2012 @ 10:46:53 #108
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_115775201
Vulpenballetje welkom! :* *O*

Sparkling, nee toch -O- He bah. Sterkte :*

Nou, de hitte ook weer overleefd gisteren.. enorm rustig aan gedaan, bizar veel gedronken, en ook lekker een siësta gehouden 's middags :+ O+
's Avonds was het hier aardig goed te doen, want bewolking :D ook nog lekker kunnen bbq'en :Y)
Vandaag lekker vrij, morgen nog gesprek op mn werk (niet zo'n zin in magoed) en dan heb ik het gevoel dat ik écht kan genieten van mn verlof... alhoewel ik er al wel aardig aan gewend ben. Lekker beetje keutelen in huis, ja, dat bevalt me wel!
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_115775441
Sparkling.. wat ontzettend naar om te horen! Voor nu veel sterkte en ik hoop je weer een keer te mogen ontmoeten in dit topic :*
pi_115775474
Vulpenballetje *O* Welkom! Ook een april-babytje O+

.sparkling. Jemig... Ik weet niet zo goed wat ik kan zeggen, veel sterkte en hopelijk kun je snel weer vooruit gaan kijken... :*

Keshet 26 weken *O*

Kyara: Veel succes en plezier met de echo vandaag!

Mijn dromen zijn eigenlijk nog steeds even helder en raar als voor de zwangerschap. Ik heb wel iets makkelijker invloed op wat ik droom, tijdens mijn droom dan normaal.
De warmte vind ik lekker, maar ik heb dan ook een bootje en op het water is het heerlijk met zulk weer! 's Nachts is het, tot nu toe, koel genoeg hier thuis om goed te kunnen slapen.
pi_115775477
Sparkling, wat rot, sterkte gewenst :*

Keshet; je droom :D En je mijlpaal!! *O*

Mango; was niet helemaal duidelijk; ik heb vorige keer een kz gehad, deze keer gaan we voor een vaginale bevalling (hoop ik :) )

Frups; gyn wil me niet over de 40 weken door laten lopen i.v.m. voorgeschiedenis. Ze zegt; met 38 weken hebben ze het buiten de buik net zo goed als daarbinnen.
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
pi_115775533
Sterkte sparkling :*

Bedankt voor de lieve reacties. Ik doe het inderdaad ook niet om mijn werkgever te pesten, al begrijp ik wel dat zij het minder geslaagd vinden. Maar bij mijn vorige zwangerschap is er heel raar gereageerd. Sowieso hebben ze het empatisch vermogen van een tosti (sorry voor de tosti). Nou ja, we zien het wel.

Vanochtend termijnecho gehad en 2 drukbewegende kindjes gezien. Handjes, neusje, allemaal duidelijk zichtbaar. Heb alleen stomme plaatjes meegekregen van het meten maar ach, we hebben ze in elk geval gezien. O+ Datum staat op 11 maart 2013! Vandaag dus 11 weken precies.

Hoef pas 29 september terug. Eigenlijk dus minder controles dan bij de vk want toen was het om de 4 weken.
pi_115775586
Zo leuk Kyara! Twee van die wurmpjes in je buik O+
Ben benieuwd hoe je werkgever er verder mee omgaat.
pi_115775684
Fijn Kyara! En succes met vertellen aan je werkgever. Hopelijk valt de reactie mee.
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
pi_115775855
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 10:44 schreef Mangostine het volgende:
hahaha ik dus ook
  maandag 20 augustus 2012 @ 11:18:23 #116
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_115776077
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 10:44 schreef Mangostine het volgende:
Geen dank :P
pi_115776165
Sparkling ;(
Life is what happens while you are busy making other plans...
  maandag 20 augustus 2012 @ 11:21:36 #118
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_115776189
Kyara fijn dat de echo goed was! *O*
Voor je werkgever is dit alleen maar gunstig joh; je krijgt maar 1x verlof nu voor 2 kindjes. Dat het in de praktijk waarschijnlijk wat anders zal lopen hoef je ze nu nog niet te vertellen. :*
Succes met vertellen!

Sparkling. :'( :*
A grand adventure has begun.
pi_115776326
Sparkling wat vervelend om te horen, veel sterkte :*
pi_115776514
Zo, ik ben ook weer goed gekeurd door de vk. Mormel ligt al met zijn hoofd tegen mijn bekken, dat verklaart de fijne steken (not) ook. Ze begon een heel verhaal over de geboorte tens, iemand daar ervaring mee?
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_115777033
Sparkling :*

Kyara fijn dat je je 2 guppies gezien hebt en dat het er goed uitzag O+
wel vreemd dat je zoveel tijd tussen je echo's hebt, ik moest elke 3 weken langs komen voor bloeddruk, gewicht en gesprek en dan vaak ook een echo :)

Ik mag de 30e weer voor een echo, de vorige lijkt alweer zo lang geleden maar zie net dat dat de 8e geweest is :')
Kan in ieder geval niet wachten tot de volgende echo, want ben het weekend niet fit geweest, had behoorlijke verhoging 38,8 en veel last van m'n buik ( volgens mij voornamelijk darmen en maag ) alles was echt super gevoelig en af en toe steken, dus was een beetje bang voor iets met m'n blindedarm, maar temperatuur is weer normaal en de buikpijn is zo goed als weg :)
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_115777588
Zo Kyara da's een hele tijd tot de 29e september! Wel fijn om te horen dat alles eruit zag zoals het eruit hoort te zien. Oww.. geen empatische werkgever dus, lees ik nu -O- ... Dan kan ik me voorstellen dat je er als een berg tegenop ziet. Maar meis: Jouw lijf, jouw leven, jullie geluk! No matter what! :*
  maandag 20 augustus 2012 @ 12:28:17 #123
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_115778204
sparkling, wat enorm klote zeg, sterkte de aankomende periode.

kyara, leuk zeg, twee kindjes, tja, je werkgever heeft gewoon pech he.

Hier al weer 21 weken, met een kleine druktemaker in mijn buik. We kunnen al weer gaan aftellen!
pi_115779220
Sparkling nee hè, gatver!

Vulpenballetje, wb en nu voor 40 weken!

Keshet (mijn telefoon maakte er 'besmet' van), 26 weken alweer jeuj!

Over mijn haar, ik was altijd iedere dag mijn haar. Ik weet dat het advies anders is, maar anders voel ik me niet fris. En nooit problemen behalve nu dus. Ik wou dat ik het vast kon doen, maar daar is het niet lang genoeg voor, wordt aan gewerkt. Heb net ff een andere shampoo gehaald, hopelijk helpt et.
pi_115779324
quote:
1s.gif Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef LeNeHe het volgende:

Frups; gyn wil me niet over de 40 weken door laten lopen i.v.m. voorgeschiedenis. Ze zegt; met 38 weken hebben ze het buiten de buik net zo goed als daarbinnen.
Dat is logisch inderdaad! Ben benieuwd of je al.te.strippen bent!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')