Da's inderdaad een leuk jack zeg..quote:Op zondag 19 augustus 2012 10:18 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Heb 'm bij Motoport R'dam vandaan, hij's van DIFI.
Ah, gevonden
Kan wel een beetje hebben. En HA, dat wist ikquote:Op zondag 19 augustus 2012 13:47 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
I've seen pics, en ik ben bang dattie dan breekt![]()
Tevens heeft ie de mazzel dat ik er de volgende meet niet bij kan zijn
Ja, afgesproken met iemand wat 3 kwartier rijden is normaal. Bij aankomst redelijk bezweet. Nu net terug heb ik de TT waargemaaktquote:Op zondag 19 augustus 2012 12:35 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ga je motorrijden? Sterkte
Jullie wonen allemaal boven de grote riolen, of wat? Ik heb nog geen fatsoenlijke plaats voorbij horen komen
Herkenbaarquote:Op zondag 19 augustus 2012 18:00 schreef BlackLining het volgende:
Half uurtje gereden naar het werk, mijn pak hangt nu te drogen in de kleedkamer
En dan nog grip verliezen met je voorwiel, alsof het nog niet warm genoeg was
quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:03 schreef Anne het volgende:
Ik vond het gisteren eigenlijk erger dan vandaag.
En *burp* ik zit weer aardig vol. Bij de Mac ook nog even 2 ballonnen gepikt voor de katten.
Waar ergens in Duitsland?quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:04 schreef Mirgeam het volgende:
Bandjes besteldnu ze er voor de 7e nog op zien te krijgen, paar daagjes touren in Duitsland
Katten!quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:03 schreef Anne het volgende:
En *burp* ik zit weer aardig vol. Bij de Mac ook nog even 2 ballonnen gepikt voor de katten.
Wow, die zijn echt prachtig om te zienquote:Op zondag 19 augustus 2012 18:10 schreef Anne het volgende:
[..]
Ragdolls. 2 broertjes:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Aaawh..quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:10 schreef Anne het volgende:
[..]
Ragdolls. 2 broertjes:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Rond de Moezelquote:
Leukquote:Op zondag 19 augustus 2012 18:13 schreef Mirgeam het volgende:
[..]
Rond de Moezel
Mijn kat ligt languit in de schaduw, af en toe komt er een beetje geklaag uit wat dus een stuk rustiger is dan normaal
Om de een of andere reden zijn de kleintjes uit een nestje altijd de knuffelaars uit de set, heel raar.quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:14 schreef Anne het volgende:
Mijn poezzies zijn ook vervelend. Ze krijgen nu de helft aandacht, terwijl ze behoorlijk aandachtsgeil zijn (de kleine met name), dus tja..
bij de mac gegeten? dan zal dat volle gevoel niet lang durenquote:Op zondag 19 augustus 2012 18:03 schreef Anne het volgende:
Dat was al overquote:Op zondag 19 augustus 2012 18:24 schreef Salatrel het volgende:
[..]
bij de mac gegeten? dan zal dat volle gevoel niet lang duren
lekker hoorquote:Op zondag 19 augustus 2012 18:33 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat was al overdaarom heb ik nog wat chocoladekoekkies en een stuk appeltaart naar binnen gewerkt.
Dat komt zeker omdat ie er achterstevoren op zitquote:Op zondag 19 augustus 2012 18:27 schreef peterzx9r het volgende:
yep hellaas rij hij erg belaberd dus heb ik het maar weer overgenomen
Lekkerquote:Op zondag 19 augustus 2012 18:33 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat was al overdaarom heb ik nog wat chocoladekoekkies en een stuk appeltaart naar binnen gewerkt.
Nergens van.. Limburg eh.. Elke week taart/vlaaiquote:Op zondag 19 augustus 2012 18:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
LekkerWaar heb je die taart van te goed?
Oja, das Limburg ja. Misschien moet ik daar naar gaan wonen, kom ik misschien nog eens aanquote:Op zondag 19 augustus 2012 18:34 schreef Anne het volgende:
[..]
Nergens van.. Limburg eh.. Elke week taart/vlaai..
zou dat helpen denk je?quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:34 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat komt zeker omdat ie er achterstevoren op zit?
Misschien ff uitleggen wat de voorkant is.
Die zijn wel heel gaaf Anne..quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:10 schreef Anne het volgende:
[..]
Ragdolls. 2 broertjes:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Same here, de mijne heeft het te warm om lastig te zijnquote:Op zondag 19 augustus 2012 18:13 schreef Mirgeam het volgende:
[..]
Rond de Moezel
Mijn kat ligt languit in de schaduw, af en toe komt er een beetje geklaag uit wat dus een stuk rustiger is dan normaal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 19 augustus 2012 19:15 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Same here, de mijne heeft het te warm om lastig te zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar ben jij toch voor?quote:Op zondag 19 augustus 2012 20:30 schreef Vinniiee het volgende:
Zijn allemaal wel mooie katten hoor
Valt me nog mee dat er geen flauwe opmerkingen zijn gemaakt
Ik quote mezelf even;quote:Op zondag 19 augustus 2012 20:45 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Zelfs je kale poes is mooi! (kleur)
Waarom maar 1 van de 2 trouwens?
quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:34 schreef Anne het volgende:
We hebben het niet gedaan vanwege de warmte hoor(al is dat ook meteen mooi meegenomen voor 'm!).
We kregen het niet voor elkaar om 'm klitvrij te houden (dat kammen, knippen en borstelen deed 'm sowieso vaak pijn; is niet leuk voor hem, maar ook voor mij niet..).
Elke dag zat ie weer onder en je merkt gewoon dat ie daar last van heeft met zoiets simpels als op de bank springen, dus we waren 't zat. Weg met dat haar!
Maar geldt dat alleen voor die ene dan?quote:
Ah, dat is niet fijn inderdaad. Wel een goeie oplossingquote:
Ja, en jij vol met hormonen en ongebruikt zaadquote:Op zondag 19 augustus 2012 20:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ah, dat is niet fijn inderdaad. Wel een goeie oplossing. Jij/jullie zitten vol goeie ideeën geloof ik
Geldt alleen voor d'n dikkequote:Op zondag 19 augustus 2012 20:52 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Maar geldt dat alleen voor die ene dan?
Komt de ene wel buiten en de andere niet ofzo?
Ach, met deze temperaturen zal die het ook wel lekker vinden idd..
quote:Op zondag 19 augustus 2012 20:56 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja, en jij vol met hormonen en ongebruikt zaad![]()
Sorry hoor, inkoppertje, kon het effe niet laten![]()
Duidelijk. Hier gewoon een huis-tuin-en-keukenkat, die luiwammes ligt nu voor de deur uit te puffen..quote:Op zondag 19 augustus 2012 20:57 schreef Anne het volgende:
[..]
Geldt alleen voor d'n dikke. Die heeft een wat 'vettige' huid, meer haar en wast zichzelf minder. Die kleine heeft bijna nooit klitten.
En ze komen allebei niet buitennaïef ras, geen goed plan.
Ik hou ook van jou hoorquote:Op zondag 19 augustus 2012 20:56 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja, en jij vol met hormonen en ongebruikt zaad![]()
Sorry hoor, inkoppertje, kon het effe niet laten![]()
Neen, dat ligt niet aan het weer.. het zal de leeftijd zijn, maar het weer heeft er geen kont mee van doenquote:Op zondag 19 augustus 2012 21:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik hou ook van jou hoor![]()
Ligt aan het weer
Leeftijd, en het weerquote:Op zondag 19 augustus 2012 21:19 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Neen, dat ligt niet aan het weer.. het zal de leeftijd zijn, maar het weer heeft er geen kont mee van doen
Nu ben jij degene die over billen begintquote:Op zondag 19 augustus 2012 21:19 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Neen, dat ligt niet aan het weer.. het zal de leeftijd zijn, maar het weer heeft er geen kont mee van doen
Als het daadwerkelijk het weer was liep SD ondertussen al die kraanmachines te humpen op dat eiland.quote:
Nu je het zegt, billenquote:Op zondag 19 augustus 2012 21:20 schreef Anne het volgende:
[..]
Nu ben jij degene die over billen begint.
Gelukkig is het dus inderdaad het weer nietquote:Op zondag 19 augustus 2012 21:23 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Als het daadwerkelijk het weer was liep SD ondertussen al die kraanmachines te humpen op dat eiland.
quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:23 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Als het daadwerkelijk het weer was liep SD ondertussen al die kraanmachines te humpen op dat eiland.
quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:26 schreef Anne het volgende:
Beetje het draakjes-wippen-auto's plaatjes-idee:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Enzo.
We gaan straks kantklossen.quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:28 schreef Mickeys het volgende:
motorclub topic anmehoela.... fast & furious is er niets bij inclusief Dragons en Poezemormels
Nee op zo'n manier zou ik ook geen kinders willenquote:Op zondag 19 augustus 2012 21:28 schreef Anne het volgende:
SD wil geen kinders. Dat scheelt je fantasie.
Oeh, gezelligquote:
Motor-draakje dan?quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:28 schreef Mickeys het volgende:
motorclub topic anmehoela.... fast & furious is er niets bij inclusief Dragons en Poezemormels
Ja idd, verder is die wel heel gaafquote:
quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:36 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ja idd, verder is die wel heel gaaf
quote:Op zondag 19 augustus 2012 20:19 schreef WhiteJoker het volgende:
Hier regent het nog nietWas het maar waar...
Dit is trouwens mijn kat:Kloon van mijn katSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
Dat dus..quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:36 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ja idd, verder is die wel heel gaaf
Collega heeft wel een halve kalf in de aanbeiding. Hond is meer als 70kgquote:Op zondag 19 augustus 2012 21:38 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Overigens, al die katten hierDoe mij maar een flinke hond
quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:40 schreef mstx het volgende:
[..]
Kloon van mijn kat
Ow, dat is ook wel een leuke... Kater? (omdat het een rooie is)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
Dat is dus idd geen hond meerquote:Op zondag 19 augustus 2012 21:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Collega heeft wel een halve kalf in de aanbeiding. Hond is meer als 70kg
Weet niet meer wat het precies was. Wat wel geniaal is dat ze gewoon los kan lopen en baasje maar 1x iets hoeft te zeggen en ze doet het gelijk. Collega vertelde eens dat ze aan het stoeien waren, die hond mijn collega's hoofd in zijn bek namquote:Op zondag 19 augustus 2012 21:42 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Dat is dus idd geen hond meerOverigens nog wel afhankelijk van het ras, sommige honden van 70kg zijn wel
![]()
Al geef ik de voorkeur aan iets kleiner...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |