Nu je het zegt, billenquote:Op zondag 19 augustus 2012 21:20 schreef Anne het volgende:
[..]
Nu ben jij degene die over billen begint.
Gelukkig is het dus inderdaad het weer nietquote:Op zondag 19 augustus 2012 21:23 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Als het daadwerkelijk het weer was liep SD ondertussen al die kraanmachines te humpen op dat eiland.
quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:23 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Als het daadwerkelijk het weer was liep SD ondertussen al die kraanmachines te humpen op dat eiland.
quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:26 schreef Anne het volgende:
Beetje het draakjes-wippen-auto's plaatjes-idee:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Enzo.
We gaan straks kantklossen.quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:28 schreef Mickeys het volgende:
motorclub topic anmehoela.... fast & furious is er niets bij inclusief Dragons en Poezemormels
Nee op zo'n manier zou ik ook geen kinders willenquote:Op zondag 19 augustus 2012 21:28 schreef Anne het volgende:
SD wil geen kinders. Dat scheelt je fantasie.
Oeh, gezelligquote:
Motor-draakje dan?quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:28 schreef Mickeys het volgende:
motorclub topic anmehoela.... fast & furious is er niets bij inclusief Dragons en Poezemormels
Ja idd, verder is die wel heel gaafquote:
quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:36 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ja idd, verder is die wel heel gaaf
quote:Op zondag 19 augustus 2012 20:19 schreef WhiteJoker het volgende:
Hier regent het nog nietWas het maar waar...
Dit is trouwens mijn kat:Kloon van mijn katSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
Dat dus..quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:36 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ja idd, verder is die wel heel gaaf
Collega heeft wel een halve kalf in de aanbeiding. Hond is meer als 70kgquote:Op zondag 19 augustus 2012 21:38 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Overigens, al die katten hierDoe mij maar een flinke hond
quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:40 schreef mstx het volgende:
[..]
Kloon van mijn kat
Ow, dat is ook wel een leuke... Kater? (omdat het een rooie is)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
Dat is dus idd geen hond meerquote:Op zondag 19 augustus 2012 21:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Collega heeft wel een halve kalf in de aanbeiding. Hond is meer als 70kg
Weet niet meer wat het precies was. Wat wel geniaal is dat ze gewoon los kan lopen en baasje maar 1x iets hoeft te zeggen en ze doet het gelijk. Collega vertelde eens dat ze aan het stoeien waren, die hond mijn collega's hoofd in zijn bek namquote:Op zondag 19 augustus 2012 21:42 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Dat is dus idd geen hond meerOverigens nog wel afhankelijk van het ras, sommige honden van 70kg zijn wel
![]()
Al geef ik de voorkeur aan iets kleiner...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |