SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 19 augustus 2012 19:15 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Same here, de mijne heeft het te warm om lastig te zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar ben jij toch voor?quote:Op zondag 19 augustus 2012 20:30 schreef Vinniiee het volgende:
Zijn allemaal wel mooie katten hoor
Valt me nog mee dat er geen flauwe opmerkingen zijn gemaakt
Ik quote mezelf even;quote:Op zondag 19 augustus 2012 20:45 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Zelfs je kale poes is mooi! (kleur)
Waarom maar 1 van de 2 trouwens?
quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:34 schreef Anne het volgende:
We hebben het niet gedaan vanwege de warmte hoor(al is dat ook meteen mooi meegenomen voor 'm!).
We kregen het niet voor elkaar om 'm klitvrij te houden (dat kammen, knippen en borstelen deed 'm sowieso vaak pijn; is niet leuk voor hem, maar ook voor mij niet..).
Elke dag zat ie weer onder en je merkt gewoon dat ie daar last van heeft met zoiets simpels als op de bank springen, dus we waren 't zat. Weg met dat haar!
Maar geldt dat alleen voor die ene dan?quote:
Ah, dat is niet fijn inderdaad. Wel een goeie oplossingquote:
Ja, en jij vol met hormonen en ongebruikt zaadquote:Op zondag 19 augustus 2012 20:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ah, dat is niet fijn inderdaad. Wel een goeie oplossing. Jij/jullie zitten vol goeie ideeën geloof ik
Geldt alleen voor d'n dikkequote:Op zondag 19 augustus 2012 20:52 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Maar geldt dat alleen voor die ene dan?
Komt de ene wel buiten en de andere niet ofzo?
Ach, met deze temperaturen zal die het ook wel lekker vinden idd..
quote:Op zondag 19 augustus 2012 20:56 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja, en jij vol met hormonen en ongebruikt zaad![]()
Sorry hoor, inkoppertje, kon het effe niet laten![]()
Duidelijk. Hier gewoon een huis-tuin-en-keukenkat, die luiwammes ligt nu voor de deur uit te puffen..quote:Op zondag 19 augustus 2012 20:57 schreef Anne het volgende:
[..]
Geldt alleen voor d'n dikke. Die heeft een wat 'vettige' huid, meer haar en wast zichzelf minder. Die kleine heeft bijna nooit klitten.
En ze komen allebei niet buitennaïef ras, geen goed plan.
Ik hou ook van jou hoorquote:Op zondag 19 augustus 2012 20:56 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja, en jij vol met hormonen en ongebruikt zaad![]()
Sorry hoor, inkoppertje, kon het effe niet laten![]()
Neen, dat ligt niet aan het weer.. het zal de leeftijd zijn, maar het weer heeft er geen kont mee van doenquote:Op zondag 19 augustus 2012 21:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik hou ook van jou hoor![]()
Ligt aan het weer
Leeftijd, en het weerquote:Op zondag 19 augustus 2012 21:19 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Neen, dat ligt niet aan het weer.. het zal de leeftijd zijn, maar het weer heeft er geen kont mee van doen
Nu ben jij degene die over billen begintquote:Op zondag 19 augustus 2012 21:19 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Neen, dat ligt niet aan het weer.. het zal de leeftijd zijn, maar het weer heeft er geen kont mee van doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |