Da's inderdaad een leuk jack zeg..quote:Op zondag 19 augustus 2012 10:18 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Heb 'm bij Motoport R'dam vandaan, hij's van DIFI.
Ah, gevonden
Kan wel een beetje hebben. En HA, dat wist ikquote:Op zondag 19 augustus 2012 13:47 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
I've seen pics, en ik ben bang dattie dan breekt![]()
Tevens heeft ie de mazzel dat ik er de volgende meet niet bij kan zijn
Ja, afgesproken met iemand wat 3 kwartier rijden is normaal. Bij aankomst redelijk bezweet. Nu net terug heb ik de TT waargemaaktquote:Op zondag 19 augustus 2012 12:35 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ga je motorrijden? Sterkte
Jullie wonen allemaal boven de grote riolen, of wat? Ik heb nog geen fatsoenlijke plaats voorbij horen komen
Herkenbaarquote:Op zondag 19 augustus 2012 18:00 schreef BlackLining het volgende:
Half uurtje gereden naar het werk, mijn pak hangt nu te drogen in de kleedkamer
En dan nog grip verliezen met je voorwiel, alsof het nog niet warm genoeg was
quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:03 schreef Anne het volgende:
Ik vond het gisteren eigenlijk erger dan vandaag.
En *burp* ik zit weer aardig vol. Bij de Mac ook nog even 2 ballonnen gepikt voor de katten.
Waar ergens in Duitsland?quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:04 schreef Mirgeam het volgende:
Bandjes besteldnu ze er voor de 7e nog op zien te krijgen, paar daagjes touren in Duitsland
Katten!quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:03 schreef Anne het volgende:
Ik vond het gisteren eigenlijk erger dan vandaag.
En *burp* ik zit weer aardig vol. Bij de Mac ook nog even 2 ballonnen gepikt voor de katten.
Wow, die zijn echt prachtig om te zienquote:Op zondag 19 augustus 2012 18:10 schreef Anne het volgende:
[..]
Ragdolls. 2 broertjes:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Aaawh..quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:10 schreef Anne het volgende:
[..]
Ragdolls. 2 broertjes:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Rond de Moezelquote:
Leukquote:Op zondag 19 augustus 2012 18:13 schreef Mirgeam het volgende:
[..]
Rond de Moezel
Mijn kat ligt languit in de schaduw, af en toe komt er een beetje geklaag uit wat dus een stuk rustiger is dan normaal
Om de een of andere reden zijn de kleintjes uit een nestje altijd de knuffelaars uit de set, heel raar.quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:14 schreef Anne het volgende:
Mijn poezzies zijn ook vervelend. Ze krijgen nu de helft aandacht, terwijl ze behoorlijk aandachtsgeil zijn (de kleine met name), dus tja..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |