abonnement Unibet Coolblue
pi_115970177
quote:
11s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 21:29 schreef Argo het volgende:

[..]

Je mag ook niet zomaar een foto/tekening van een artiest gebruiken, dat is strafbaar. Moeten zij hem dan ook maar niet op het internet gooien?

Waarom moet ik me aanpassen aan jullie? De quote-alert heeft een functie. En als het hier niet erom gaat om mensen in de zeik te zetten, dan heeft de naam geen meerwaarde. Als de naam weghalen z'n groot probleem is begin ik haast te denken dat het misschien wel erom gaat om iemand belachelijk te maken.
Het is veel meer werk een stuk tekst weg te halen dan het te laten staan volgens mij :P

En foto/tekeningen van artiesten zijn een heel ander verhaal :D
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_115970254
quote:
11s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 21:29 schreef Argo het volgende:

Je kan stoppen met het volgen van topics.
Oh ja, en jij gaat niet af en toe kijken of er misschien een post van jou zal staan? :D Geloof ik eigenlijk niet :7
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 21:32:20 #153
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_115970271
quote:
11s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 21:22 schreef Argo het volgende:

[..]

Dat is jouw gedachte erover, dat is hoe jij het ziet. Dat zegt niet dat het echt is.. De een is van mening dat blauw een vieze kleur is, de ander is van mening dat blauw mooi is. Wat is blauw dan? Blauw is blauw, en wat jouw opvatting daarover is dat is de jouwe.

Nu heb ik mijn mening hier gegeven en gezegd dat ik het liever niet wil hebben dat mensen mij hier posten, daar zijn jullie al helemaal niet meegaand in dan komen er mensen, die erover beginnen dat ze de naam weg kunnen laten. Dan doe ik water bij de wijn en zeg ik prima doe dat dan!

En dan kom jij met 'troll. :') ' Dat getuigd ook niet echt van goeie wil.
Ik heb liever dat jij hier niet post, en je gaat ook door. En als je niet gequoted wil worden, dan moet je niet op FOK! posten.
"Ja agent, ik rijd 200 km/h, maar ik ben niet gediend van een bon hoor! Ik ben tenslotte een domme vmbo'er met een moeilijke jeugd! Graag wat respect daarvoor."
Dat noem ik trollen ja. :W
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_115970345
quote:
6s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 21:30 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Het is veel meer werk een stuk tekst weg te halen dan het te laten staan volgens mij :P

En foto/tekeningen van artiesten zijn een heel ander verhaal :D
Nou en, jullie willen erom lachen, kun je ook wat moeite doen. Het vermaak krijg je toch al voor niets.

Nee is geen ander verhaal, mijn mening is hetzelfde als een tekening van een artiest. Ik ben de artiest van mijn eigen woorden, van mijn eigen leven. Natuurlijk kan je mijn woorden gebruiken, maar als ik dan netjes vraag ze niet te gebruiken mag daar wel rekening mee worden gehouden. Als ik dan al water bij de wijn doe om te zeggen: laat mijn naam dan achterwegen. Vind ik dat dat ook wel gedaan kan worden, of moet ik nog meer water bij de wijn doen? Wanneer doen jullie het dan eens?


quote:
6s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 21:32 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Oh ja, en jij gaat niet af en toe kijken of er misschien een post van jou zal staan? :D Geloof ik eigenlijk niet :7
Nee ik ga dan niet meer kijken, ik keek sowieso niet tot ik het quote alert kreeg, wie weet staan er nog wel meet quotes van mij, in deze reeks dat scheelt me niet want ik weet het niet en ik ga ze ook niet opzoeken. Wat wel mogelijk is met de zoekfunctie, maar dat kan me niet schelen.

quote:
1s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 21:32 schreef Bart het volgende:

[..]

Ik heb liever dat jij hier niet post, en je gaat ook door. En als je niet gequoted wil worden, dan moet je niet op FOK! posten.
"Ja agent, ik rijd 200 km/h, maar ik ben niet gediend van een bon hoor! Ik ben tenslotte een domme vmbo'er met een moeilijke jeugd! Graag wat respect daarvoor."
Dat noem ik trollen ja. :W
Ik zou hier liever ook niet posten, daarom snap ik niet waarom jullie niet gewoon water bij de wijn doen, dan zijn jullie van me af.

[ Bericht 21% gewijzigd door #ANONIEM op 24-08-2012 21:35:11 ]
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 21:34:46 #155
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_115970432
quote:
11s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 21:29 schreef Argo het volgende:

[..]

Je mag ook niet zomaar een foto/tekening van een artiest gebruiken, dat is strafbaar. Moeten zij hem dan ook maar niet op het internet gooien?
Dude :'). Of je leest gewoon de algemene voorwaarden nog een keer waar je akkoord mee bent gegaan tijdens je registratie, dan snap je hopelijk wat een dikke stapel poep deze quote bevat.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  Moderator vrijdag 24 augustus 2012 @ 21:34:59 #156
42184 crew  DaMart
pi_115970446
Ja nou is die discussie echt klaar hier. We hebben niet voor niets een feedbacktopic: [TTK VGV en Feedback] Vraag of zeg het de TTK-mods!.

Dit topic is voor originele taalfouten, niet voor eindeloze discussies die dit topic vervuilen. We nemen het mee naar achteren en komen er later nog op terug.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_115970502
Pssssssssssssssst Argo, kijk eens in de voorwaarden joh O+
quote:
d. User verleent met plaatsing of op enigerlei wijze beschikbaar maken van berichten, teksten, foto's en ander (audio)visueel materiaal, hieronder inbegrepen het plaatsen van hyperlinks naar voornoemd materiaal, een onbeperkt , onbegrensd en onvoorwaardelijk, niet-exclusief gebruiksrecht voor commerciële en niet-commerciële doeleinden van de door user geplaatste berichten, foto's en ander (audio)visueel materiaal. Hieronder inbegrepen, maar niet beperkt tot, het citeren (quoten) van het volledige materiaal of delen ervan in andere
berichten, het weergeven van het volledige materiaal of delen ervan aan bezoekers van alle domeinen van FOK!, en elk ander gebruik binnen de domeinen en subdomeinen van FOK!.
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_115970509
quote:
4s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 21:34 schreef DaMart het volgende:
Ja nou is die discussie echt klaar hier. We hebben niet voor niets een feedbacktopic: [TTK VGV en Feedback] Vraag of zeg het de TTK-mods!.

Dit topic is voor originele taalfouten, niet voor eindeloze discussies die dit topic vervuilen. We nemen het mee naar achteren en komen er later nog op terug.
Namen weg het lijkt me duidelijk er valt niets naar achter te nemen, je hebt zelf al aangegeven dat je er niets mee ging doen. Of niets kon doen omdat het niet val belang was.
pi_115970534
Oh Sorry Damart, ik zag het niet :@

Ik ga naar de FB :*
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_115970590
quote:
4s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 21:34 schreef DaMart het volgende:
Ja nou is die discussie echt klaar hier. We hebben niet voor niets een feedbacktopic: [TTK VGV en Feedback] Vraag of zeg het de TTK-mods!.

Dit topic is voor originele taalfouten, niet voor eindeloze discussies die dit topic vervuilen. We nemen het mee naar achteren en komen er later nog op terug.
Namen weg het lijkt me duidelijk er valt niets naar achter te nemen, je hebt zelf al aangegeven dat je er niets mee ging doen. Of niets kon doen omdat het niet val belang was.

quote:
6s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 21:35 schreef tombolafan het volgende:
Pssssssssssssssst Argo, kijk eens in de voorwaarden joh O+

[..]

Nou als ik hier foto's uit KLPD ga posten, en sexy en gewaagd dan zullen velen mensen boos worden, maar het mag in principe wel? Dan kan ik ook in fobo's gaan en userfoto's overal gaan posten. Kijken of mensen daar blij mee zijn.
pi_115970735
quote:
11s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 21:36 schreef iemand het volgende:
<knip>
Nou als ik hier foto's uit KLPD ga posten,
<knip>
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_115970894
quote:
11s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 21:36 schreef Argo het volgende:

[..]

Namen weg het lijkt me duidelijk er valt niets naar achter te nemen, je hebt zelf al aangegeven dat je er niets mee ging doen. Of niets kon doen omdat het niet val belang was.

Nou als ik hier foto's uit KLPD ga posten, en sexy en gewaagd dan zullen velen mensen boos worden, maar het mag in principe wel? Dan kan ik ook in fobo's gaan en userfoto's overal gaan posten. Kijken of mensen daar blij mee zijn.
coole fouten *O* Heeel erg ontopic O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen &lt;3
pi_115971041
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 21:39 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Oh te laat ;(
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen &lt;3
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 22:07:31 #164
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_115972569
Was het maar mogelijk om alleen voor deze reeks dat quote alert uit te zetten.
Zou veel huilebalken schelen. Best leuk als iemand feedback komt geven, maar dit topic is hartstikke naar de kloten gegaan.
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_115972848
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 22:07 schreef Dromer het volgende:
Was het maar mogelijk om alleen voor deze reeks dat quote alert uit te zetten.
Zou veel huilebalken schelen. Best leuk als iemand feedback komt geven, maar dit topic is hartstikke naar de kloten gegaan.
Da's ook meer iets voor [TTK VGV en Feedback] Vraag of zeg het de TTK-mods!
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 23:38:28 #166
366803 AthCom
Overigens ...
pi_115976998
Tering, ik heb wat gemist hier. :{

quote:
10s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 21:39 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Sexy ontblote agentes? :9~
Moira. is tof. :7
  zaterdag 25 augustus 2012 @ 00:30:27 #167
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_115978845
En ik ben weer van gedachte veranderd.
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
pi_115979081
Als Argo niet gekwoot wil worden kan hij beter van Fok! verdwijnen, denk ik :)
pi_115982607
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 00:37 schreef kissaa het volgende:
Als Argo niet gekwoot wil worden kan hij beter van Fok! verdwijnen, denk ik :)
Alle mensen die de taal niet zo goed beheersen lopen het risico dat zelfbenoemde de semi-intellectuelen van Fok hun slag slaan. De mensen die de Nederlandse taal echt goed beheersen, zie je hier trouwens niet. *) Ik zie alleen maar mensen die graag willen laten zien hoe goed ze wel niet zijn. Echt leuk zijn de fouten vaak niet en origineel al helemaal niet. Allemaal mensen die het beste jongetje van de klas willen zijn. Net kinderen. :D

Hoe sneu ben je trouwens als mens, als je geen lol kunt hebben zonder slachtoffer. :+
pi_115982768
:Z

Je hoeft niet altijd de beste in iets te zijn om er plezier in te hebben..
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_115982787
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 07:53 schreef Vanyel het volgende:
:Z

Je hoeft niet altijd de beste in iets te zijn om er plezier in te hebben..
Geldt dat niet voor de foutenmakers dan? Die wordt het plezier om iets op Fok te zetten ontnomen door een stel zielepoten die zich graag iets willen voelen door een ander voor gek te zetten toch?
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 25 augustus 2012 @ 08:59:56 #172
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_115983097
Mensen worden hier niet uitgelachen, er wordt soms gelachen om spelvauten, maar veel vaker wordt er beredeneerd waar zo'n fout vandaan komt of vraagt iemand zich af hoe het dan ook alweer zit met een bepaalde spellingsregel. Net zoals er mensen zijn die over auto's of fietspompen discussiëren, praten wij hier graag over taal. En daar heb je voorbeelden voor nodig. Handig, want die vind je hier om je heen op het forum ^O^
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
  Moderator zaterdag 25 augustus 2012 @ 09:04:00 #173
42184 crew  DaMart
pi_115983138
Die discussie was al hierheen verplaatst hoor: [TTK VGV en Feedback] Vraag of zeg het de TTK-mods!.
Dus als je nog iets toe te voegen hebt daaraan, kan dat in het feedbacktopic.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  Moderator zaterdag 25 augustus 2012 @ 09:33:08 #174
42184 crew  DaMart
pi_115983485
Van iedereen die in het origineletaalfoutentopic post, verlangen dat ze namen weghalen, lijkt ons overigens te veel van het goede en ook gewoon niet haalbaar.

Mensen gaan dat ongetwijfeld vergeten, enerzijds omdat dat te veel werk is, of te omslachtig als ze bijvoorbeeld via hun mobiel of tablet FOK!ken, anderzijds omdat het hen gewoon niet boeit wie die originele taalfout heeft gemaakt en ze daar dus niet op letten.

Dus de conclusie is: als iemand zelf die naam wil weghalen, prima, maar zorg voor de context wel voor een linkje naar het topic. En wordt de naam niet weggehaald, dan gaan we daar geen drama van maken en als iemand dat wel wil doen, dan kan dat in het TTK-feedbacktopic en niet meer in deze reeks.

[ Bericht 0% gewijzigd door DaMart op 25-08-2012 14:15:36 ]
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  zaterdag 25 augustus 2012 @ 09:53:20 #175
366803 AthCom
Overigens ...
pi_115983726
Nou ja, als ik op de datum / tijd in een citaat klik, zie ik ook gelijk in welk topic de fout stond en wie het gepost heeft, dus de 'naamlink' is sowieso niet nodig. Je krijgt er bíjna alleen maar gezeik van.
Moira. is tof. :7
pi_115984020
Zonnebrand kopen

Hoeveel krijg ik voor ¤1,--?
wie een kuil graaft voor een ander....is nooit werkloos. Inmiddels 69+
pi_115986256
-nee, die discussie gaat hier niet verder-

[ Bericht 95% gewijzigd door DaMart op 25-08-2012 12:06:26 ]
pi_115988225
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 16:58 schreef Argo het volgende:
Zoals jullie allen weten je boi Argo rijdt in een Toyo.

Nu ging ik naar 2 makkers die dicht in de buurt wonen, we hadden afgesproken bij makker A, ik ging dus naar het huis van Makker A, makker B liet nog even op zich wachten np.

Ik wat praten met makker A over de toyo hij rijdt Seat, en toen ging de deurbel staat makker B daar met zijn vriendin. Begint die vriendin opeens te vragen van wie de Toyo is, waarop ik 'ik' zeg en begint ze me een knuffel te geven. :') Begint ze te vertellen hoe goed die Japanse auto's wel niet zijn, en dat haar vriend (rijdt Peugot) de zijne ook maar moest inruilen voor een Japanner.

Maar goed het mocht de pret niet bedrukken wat we gingen een film kijken en toen kwam makker B aan met een of andere saaie anime film die zijn vriendin had uitgekozen, zijn vriendin was niet eens uitgenodigd. Ze hadden zelfs Japanse mix mee genomen. :')

Kotsziek word ik van dat soort mensen. :')
Die vind ik schattig trouwens :D
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen &lt;3
  zaterdag 25 augustus 2012 @ 13:35:46 #179
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_115988368
quote:
6s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 13:30 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Die vind ik schattig trouwens :D
:D
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  zaterdag 25 augustus 2012 @ 14:35:30 #180
112339 MPG
Slaverplaatser / Koffiemanager
pi_115989846
quote:
11s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 13:23 schreef Anoniempje het volgende:

[..]

Wel lief. :@ Schattig eigenlijk, daar hoef je je niet veel te schamen. :D
Veel te schamen? Of voor te schamen?
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
pi_115989957
...........
  zaterdag 25 augustus 2012 @ 14:57:13 #182
285174 Evienne
never odd or even
pi_115990428
quote:
12s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 14:27 schreef Cherna het volgende:

[..]

Tja, toen alles nog hosanna was hoorde je niemand klagen over de VVD. Het is niet mijn partij. Maar daarom zou ik verwachten dat een partij zoals de PvDA ze in het gerail kan houden zodat je een middenweg creëert.
Voorstel voor nieuwe spelling? Paard en wagen definitief vervangen door trein op rails? :')
think for yourself, question authority
while it is always possible to wake a person who's sleeping, no amount of noise will wake a person who is pretending to be asleep
pi_115991214
quote:
4s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 09:33 schreef DaMart het volgende:
Van iedereen die in het origineletaalfoutentopic post, verlangen dat ze namen weghalen, lijkt ons overigens te veel van het goede en ook gewoon niet haalbaar.

Mensen gaan dat ongetwijfeld vergeten, enerzijds omdat dat te veel werk is, of te omslachtig als ze bijvoorbeeld via hun mobiel of tablet FOK!ken, anderzijds omdat het hen gewoon niet boeit wie die originele taalfout heeft gemaakt en ze daar dus niet op letten.

Dus de conclusie is: als iemand zelf die naam wil weghalen, prima, maar zorg voor de context wel voor een linkje naar het topic. En wordt de naam niet weggehaald, dan gaan we daar geen drama van maken en als iemand dat wel wil doen, dan kan dat in het TTK-feedbacktopic en niet meer in deze reeks.
^O^

Wat een aanstellerij van Argo.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_115991536
quote:
4s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 09:33 schreef DaMart het volgende:
Van iedereen die in het origineletaalfoutentopic post, verlangen dat ze namen weghalen, lijkt ons overigens te veel van het goede en ook gewoon niet haalbaar.

Mensen gaan dat ongetwijfeld vergeten, enerzijds omdat dat te veel werk is, of te omslachtig als ze bijvoorbeeld via hun mobiel of tablet FOK!ken, anderzijds omdat het hen gewoon niet boeit wie die originele taalfout heeft gemaakt en ze daar dus niet op letten.

Dus de conclusie is: als iemand zelf die naam wil weghalen, prima, maar zorg voor de context wel voor een linkje naar het topic. En wordt de naam niet weggehaald, dan gaan we daar geen drama van maken en als iemand dat wel wil doen, dan kan dat in het TTK-feedbacktopic en niet meer in deze reeks.
Hier sta ik volledig achter, voor de duidelijkheid.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_115994380
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 16:56 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Inderdaad, hij heeft allerlei dingen bereikt die ik van mijn leven niet mee wil maken, en nu is hij dood, niet in het laatst door het maken van heel verkeerde keuzes. Poeh poeh, dat heeft ie dan toch maar bereikt.

Oh ja, en rap is geen muziek. Dus kutmuziek
:)
  zaterdag 25 augustus 2012 @ 17:14:05 #186
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_115994531
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 15:42 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Hier sta ik volledig achter, voor de duidelijkheid.
Zou lekker worden, dat je opeens niet meer mag quoten op FOK! :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  zaterdag 25 augustus 2012 @ 20:05:15 #187
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_115999179
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 17:14 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Zou lekker worden, dat je opeens niet meer mag quoten op FOK! :').
Je hebt van die mensen :').
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  zaterdag 25 augustus 2012 @ 20:08:22 #188
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_115999309
quote:
Joh...
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_115999643
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 20:05 schreef Bart het volgende:

[..]

Je hebt van die mensen :').
Mensen die. :')
  zaterdag 25 augustus 2012 @ 20:44:42 #190
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_116000771
quote:
13s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 20:36 schreef *** het volgende:
Ze klinkt als een vreselijk mens! :(
je moet haar eens tussen 4 ogen spreken en haar eens flink de waarheid zeggen.
The love you take is equal to the love you make.
pi_116001757
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  zaterdag 25 augustus 2012 @ 21:06:23 #192
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_116001898
Soury. Licht in mijn leven.
The love you take is equal to the love you make.
  zondag 26 augustus 2012 @ 02:22:52 #193
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_116013154
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 17:09 schreef lexgauw007 het volgende:

[..]

:)
:? Klopt die niet?? :o
Komt ervan als je al 7 jaar in een engelstalig land woont, ik merk echt dat mijn nederlands achteruit gaat :( Wat was er precies fout?

quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 22:46 schreef Anno2012 het volgende:

[..]

de grootste gebeurtenis? Volgens mij was dat het ontstaan van het universum

alleen god was erbij +-2000 jaar geleden toen het universem werd geschept
In de zandbak!!
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_116014669
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 02:22 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

:? Klopt die niet?? :o
Komt ervan als je al 7 jaar in een engelstalig land woont, ik merk echt dat mijn nederlands achteruit gaat :( Wat was er precies fout?

Je vraagt mij ......... :? Wel eens van "niet in de laatste plaats" gehoord?

Ai het kwam door het Engels, lastig. Nou ja, niets menselijks is ons vreemd. Onder de in Nederland wonende allochtonen is het een vrij veel voorkomend verschijnsel.

Wel humor dat je anderen aanpakt trouwens. Ik kijk reikhalzend uit naar je spellingtips. :9~
pi_116014855
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 02:22 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

:? Klopt die niet?? :o
Komt ervan als je al 7 jaar in een engelstalig land woont, ik merk echt dat mijn nederlands achteruit gaat :( Wat was er precies fout?

[..]

In de zandbak!!
Ik zou minst gebruiken ipv laatst.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  zondag 26 augustus 2012 @ 08:59:09 #196
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_116015007
quote:
10s.gif Op zondag 26 augustus 2012 07:09 schreef lexgauw007 het volgende:

[..]
Wel humor dat je anderen aanpakt trouwens.
;(
!!! Go 49-ers !!!
  zondag 26 augustus 2012 @ 09:02:56 #197
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_116015024
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 02:22 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

:? Klopt die niet?? :o
Komt ervan als je al 7 jaar in een engelstalig land woont, ik merk echt dat mijn nederlands achteruit gaat :( Wat was er precies fout?
Zo erg is het nou ook weer niet. En ik vind het geen originele taalfout die in dit topic hoort..
Maar ja, als je mensen aan wilt pakken om je daardoor beter te voelen... :P
!!! Go 49-ers !!!
pi_116015066
quote:
2s.gif Op zondag 26 augustus 2012 08:59 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

;(
Verklaar je nader. c_/
pi_116015084
quote:
2s.gif Op zondag 26 augustus 2012 09:02 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

Zo erg is het nou ook weer niet. En ik vind het geen originele taalfout die in dit topic hoort..

quote:
Inderdaad, hij heeft allerlei dingen bereikt die ik van mijn leven niet mee wil maken, en nu is hij dood, niet in het laatst door het maken van heel verkeerde keuzes. Poeh poeh, dat heeft ie dan toch maar bereikt.
Een mooier voorbeeld van iemand die de klok heeft horen luiden maar niet weet waar de klepel hangt is nauwelijks te vinden.

Maar, daarover kun je van mening verschillen natuurlijk. :D
pi_116015211
quote:
2s.gif Op zondag 26 augustus 2012 09:02 schreef RobertoCarlos het volgende:

Maar ja, als je mensen aan wilt pakken om je daardoor beter te voelen... :P
Niet echt, maar ik vind het wel leuk om die sukkeltjes die anderen met zijn allen proberen te kleineren op hun nummer te zetten. *D
In nieuws en politiek zie je het trouwens ook. Juristen en economen die andere users naar beneden drukken en het hoogste woord hebben. Let je goed op wat die mensen schrijven, dan blijkt dat ze niet kunnen spellen. Haha, een jurist die niet kan spellen, geloof jij het?

Veel mensen leven in een fantasiewereld. Let maar eens op. Het is Internet he!

Ik vind het een prachtig fenomeen om te observeren. 8-).

[ Bericht 96% gewijzigd door DaMart op 26-08-2012 10:29:16 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')