quote:
Wat ie te kort kwam met fappen maakte ie goed met fistfuiken.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:56 schreef Argo het volgende:
[..]Kon die wel fappen met zulke armen?
Klinkt logisch, maar hij kon nooit met zijn handen gewoon een lekkere chippie uit een chipszak pakken. En als hij het al kon dan mocht het niet omdat hij onder de stront zat van het fistfuiken. Dat is toch een zwaar leven?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:57 schreef JosefDettelbacher het volgende:
[..]
Wat ie te kort kwam met fappen maakte ie goed met fistfuiken.
Mensen die nog steeds geloven dat er iemand op de maan is geweestquote:
Klopt :quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:12 schreef Asphyx het volgende:
[..]
Mensen die nog steeds geloven dat er iemand op de maan is geweest
Die hele maanlanding is een hoax.
quote:
Inderdaad. Wel mooi dat men toch stenen van de maan heeft. Of dat men landingsvaartuigen,etc,etc kan zien dmv telescopen,etc.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:12 schreef Asphyx het volgende:
[..]
Trollen doe je maar in BNW/TRUquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:12 schreef Asphyx het volgende:
[..]
de grootste gebeurtenis? Volgens mij was dat het ontstaan van het universumquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:45 schreef First het volgende:
Jammer dat een van de 2 personen die de grootste gebeurtenis hebben meegemaakt overleden is..
Ok mr Jezusquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:46 schreef Anno2012 het volgende:
[..]
de grootste gebeurtenis? Volgens mij was dat het ontstaan van het universum
alleen god was erbij +-2000 jaar geleden toen het universem werd geschept
2000 jaar???quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:46 schreef Anno2012 het volgende:
[..]
Ja,en de dinosauriers heeft god er neer gelegd om iedereen te doen geloven dat de aarde ouder is. maar niemand weet datquote:
Mijn excuses, ik bedoelde de grootste gebeurtenis in de geschiedenis van de mensheidquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:46 schreef Anno2012 het volgende:
[..]
Mwah,ik vind de wereldoorlogen toch wat groter.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:54 schreef First het volgende:
[..]
Mijn excuses, ik bedoelde de grootste gebeurtenis in de geschiedenis van de mensheid
Volgens mij is er iets mis met je.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:03 schreef vandermar het volgende:
Buz Aldrin was als eerste man op de maan
Maar dan waren Jezus zijn ouders dus 1 dag oud toen hij geboren werd, altijd geweten dat de kerk geen problemen met sex en kinderen had.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:46 schreef Anno2012 het volgende:
[..]
Omdat? Wie maakte die foto dan?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:04 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Volgens mij is er iets mis met je.
Je doet je ondertiteling goed aan.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:05 schreef vandermar het volgende:
[..]
Omdat? Wie maakte die foto dan?
Not sure if serious...quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:46 schreef Anno2012 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:06 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Je doet je ondertiteling goed aan.
Voor de rest zou ik zeggen, open een topic hierover in BNW.
Succes trol.
Wat denk je zelfquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:07 schreef JosefDettelbacher het volgende:
[..]
Not sure if serious...
On so many levels, don't know where to start...
Obvious troll is obvious... de camera was gemonteerd aan de buitenkant van de LM er kwam geen mens aan te pas om Neil te filmenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:08 schreef vandermar het volgende:
[..]ik troll helemaal niet. Buz Aldrin maakte die foto toen Armstrond uitstapte, Aldrin was dus eerder op de maan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |