Ik weet niet wat er op de andere zenders is, qua concurrentie. En het is ook nog een keertje warm... dus tja.quote:
Er komt nog wel dansen, die slangenmannen. Ik vind op zich een show met van alles wat wel leuk altijd, maar dit kan me nog niet echt boeien.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:23 schreef Cee het volgende:
Ik weet niet of ik dit volgende week ook kijk. Strictly Come Dancing begint dan? Zo ja, dan kijk ik dat in ieder geval. Vind eigenlijk talentenjachten waarin niet wordt gezongen of gedanst in diverse stijlen nooit zo interessant. Ja, ik ben erg kieskeurig in m'n pulpprogramma's.
Uitsluitend TV kijken doe ik nooit. Ik zit er altijd wel bij te interneppen, eten halen, drinken inschenken, belletje doen, toilet, SMS-je doen, even Facebook checken, de kat eten geven, spelletje doen op de tablet en zo nog wel wat.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat ja.
Al ben ik al half 10 andere dingen tegelijk aan het doen
nl versiequote:
Wtfquote:
Kan wel eens een klapper worden!quote:
Nee, da's de zangeresquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:26 schreef Cee het volgende:
Er komt nu op de maat van de muziek een brandweerauto voorbij hier.
dat zou wel tof zijn...quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:27 schreef Cynix ® het volgende:
Nou hoort er toch zo'n hockey sneer te komen van Chantalleke?
speelt Linda de mol ook mee?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Weer zo'n koddige onke-onke-holadiejee versie van het origineel.
Nee, de finale is met 9 acts in carre.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:29 schreef Cee het volgende:
Maar als ik het goed begrijp gaat de winnaar dus in Carré optreden? Avondvullend? Met mensen die ervoor moeten betalen? En stoelen moeten vullen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |