Tering, heb m nu pas doorquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:17 schreef Guanabana het volgende:
En ik moet elke keer lachen om 'peace, kak'@ mezelf
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:20 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Jonge, het is toch zo!
TvKantine
Carlo Boszhard
Domme humor
Koefnoen mag je eigenlijk niet eens vergelijken met die kneus van een Boszhardt.quote:
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:06 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Koefnoen mag je eigenlijk niet eens vergelijken met die kneus van een Boszhardt.
Dat kun je wel zeggen maar Carlo evenaart qua persiflages af en toe het oude niveau van Paul Groot.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:06 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Koefnoen mag je eigenlijk niet eens vergelijken met die kneus van een Boszhardt.
Maar Carlo is te irritant om grappig te zijn. Dat is het verschil.quote:Op zondag 26 augustus 2012 01:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat kun je wel zeggen maar Carlo evenaart qua persiflages af en toe het oude niveau van Paul Groot.
Dan moeten de typetjes hem wel liggen maar dat geldt voor allebei.
Ligt aan het typetje.quote:Op zondag 26 augustus 2012 01:17 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Maar Carlo is te irritant om grappig te zijn. Dat is het verschil.
Ik vind de afwezigheid van presentatie juist een gemis. Die (vaak erg actuele) tussendoorgrapjes vond ik juist wel leuk.quote:Op zondag 26 augustus 2012 01:12 schreef Klipnap het volgende:
Het grootste voordeel aan deze aflevering was wel dat ze die tenenkrommende tussenstukjes (waarin Paul en Owen over het nieuws praten) er uit hebben gehaald. Na tig seizoenen hebben ze door dat niemand het grappig vindt.
Eens ja, het is een stuk minder dan in de begintijd van Koefnoen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 09:31 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Matige aflevering, vooral veel imitaties waren tenenkrommend slecht. Philip Freriks leek zowel qua uiterlijk als qua stem voor geen meter (sinds wanneer heeft hij een Frans accent?), bij Roemer leken alleen het kapsel en de oren, en Erica Terpstra moest zich zelf voorstellen (Hallo, ik ben Erica Terpstra), anders had niemand het geraden. De enige goede imitatie was die van Maarten van Rossum.
Toegegeven, het is stukken beter dan Carlo Boshardt, maar als je het vergelijkt met Koefnoen van pak 'em beet 6/7 jaar geleden, dan moet je toch toegeven dat het flink achteruit gegaan is.
Volgens mij is er ook flink bezuinigd op de grimmequote:Op zondag 26 augustus 2012 09:31 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Matige aflevering, vooral veel imitaties waren tenenkrommend slecht. Philip Freriks leek zowel qua uiterlijk als qua stem voor geen meter (sinds wanneer heeft hij een Frans accent?), bij Roemer leken alleen het kapsel en de oren, en Erica Terpstra moest zich zelf voorstellen (Hallo, ik ben Erica Terpstra), anders had niemand het geraden. De enige goede imitatie was die van Maarten van Rossum.
Toegegeven, het is stukken beter dan Carlo Boshardt, maar als je het vergelijkt met Koefnoen van pak 'em beet 6/7 jaar geleden, dan moet je toch toegeven dat het flink achteruit gegaan is.
quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:05 schreef xAuke0 het volgende:
Begrijp echt niet dat ze de tussenstukjes er uit hebben gehaald. Die waren juist zo leuk vond ik. Zeer matige aflevering voor de rest. Hoop dat de rest van de afleveringen beter worden!
In 10 minuten Voetbal International zit meer humor. En dat programma is niet eens echt voor de humor bedoeldquote:Op zondag 26 augustus 2012 18:11 schreef Injetta het volgende:
Ik vond die K3 erg flauw..... Ook dat stuk over Badr,
Ik weet het niet. Ik kijk wel elke keer, maar ergens valt het meestal toch wat tegen op de een of andere manier.
Nee, ze zijn een karikatuur van zichzelf geworden. Maar helaas hebben nog niet alle kijkers dat doorquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:10 schreef Guanabana het volgende:
Het is misschien iets minder leuk dan vroeger, maar ik ben snel tevreden met Koefnoen. Het is altijd Carlo Boszhard dit en dat, maar Paul en Owen zijn pas de echte helden.
Ik vraag me altijd af als mensen de Koefnoen van gisteren leuk/grappig vonden alsof ze helemaal geen humor gewend zijn ofzo. Ja, als je nooit naar comedy etc kijkt, lijkt Koefnoen misschien grappigquote:Op zondag 26 augustus 2012 18:19 schreef spapaars het volgende:
Leuke aflevering.
Vooral de slimste mens, waar de werkelijke problemen 0 scoort en de niets zegende 100%.
Waarschijnlijk al als je het oude Koefnoen niet kent.. Denk dat het grootste probleem is dat 'we' er allemaal met veel te veel verwachtingen naar zijn gaan kijken, niet heel vreemd eigenlijk dat het dan tegenvaltquote:Op zondag 26 augustus 2012 18:28 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af als mensen de Koefnoen van gisteren leuk/grappig vonden alsof ze helemaal geen humor gewend zijn ofzo. Ja, als je nooit naar comedy etc kijkt, lijkt Koefnoen misschien grappig.
Dat zeker!quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:11 schreef pberends het volgende:
In 10 minuten Voetbal International zit meer humor. En dat programma is niet eens echt voor de humor bedoeld.
Humor die de idioterie van de maatschappij behandeld, kan ik zeer waarderen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:28 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af als mensen de Koefnoen van gisteren leuk/grappig vonden alsof ze helemaal geen humor gewend zijn ofzo. Ja, als je nooit naar comedy etc kijkt, lijkt Koefnoen misschien grappig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |