SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Onnodige gele kaart.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:37 schreef Kremers het volgende:
[..]
Heb hier geen eredivisie live, maar voldoet tot nu toe aan mijn verwachtingen dus?![]()
Schopt vol op de man. Echt een gek.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:37 schreef Kremers het volgende:
[..]
Heb hier geen eredivisie live, maar voldoet tot nu toe aan mijn verwachtingen dus?![]()
Dat ook, maar bedoelde eigenlijk meer zijn vertoonde spelBij PSV dacht ze de messiah binnen te halen...
![]()
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:37 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Schopt vol op de man. Echt een gek., rood waardig? Of terecht geel?
![]()
Forza Twente
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Even die gare overtredingen buiten beschouwing gelaten vind ik hem niet slecht spelen om eerlijk te zijn. Niet dat hij nou de verlosser is, maar wel gewoon een nuttige speler voor zover ik kan inschatten?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:38 schreef Kremers het volgende:
Dat ook, maar bedoelde eigenlijk meer zijn vertoonde spelBij PSV dacht ze de messiah binnen te halen...
![]()
Dat was een pingel voor Twente joh
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Aiaiai Tadic
quote:Zoals het hoort.
"Als ze de uitkeringen nu hoger maken, hoef ik ook niet zo veel meer te doen.."![]()
Ik weet tegen wie ik het heb. Kijk, bij jou zou ik het menen dus dan zeg ik het niet.quote:Noot noot.![]()
Nou nou nou.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:57 schreef TwenteFC het volgende:
Vieze smerige hoeren Lurling, aids kind.
Hij doet het er gewoon om die vieze smerige rot hond.![]()
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:57 schreef TwenteFC het volgende:
Vieze smerige hoeren Lurling, aids kind.
Hij doet het er gewoon om die vieze smerige rot hond.![]()
![]()
Serieus, je kent hem toch?quote:
Hij heeft een kronkel in zijn hoofd, hij vindt zulke acties logisch.![]()
Nee, raakt een schot aan met zijn hak.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:57 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Voorafgegaan door een overtreding dus?![]()
Ik vind het wel een grappige speler.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:58 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Serieus, je kent hem toch?
Hij heeft een kronkel in zijn hoofd, hij vindt zulke acties logisch.![]()
![]()
Doe normaal.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind het wel een grappige speler.Noot noot.![]()
Leek op mn brakke streampje alsof die roda speler een aardige douw kreeg? Diegene die dus op de grond lag na het doelpunt.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:58 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nee, raakt een schot aan met zijn hak.![]()
Icm met een schrubsessie over een rodaers lulquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:57 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Voorafgegaan door een overtreding dus?![]()
![]()
Een duwtje even ervoor ja, daarna een perfect hakje langs de keeper.:)quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:57 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Voorafgegaan door een overtreding dus?"Als ze de uitkeringen nu hoger maken, hoef ik ook niet zo veel meer te doen.."![]()
Roda speelde gelijk tegen PEC Zwolle vorige week, je dacht toch niet dat PSV thuis punten ging verspelen?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Ik weet niet wat ik moet kijken, weet niet eens welke wedstrijden er zijnquote:
Alleen Feyenoord zo, daarvoor ben ik überhaupt naar binnen gegaan![]()
![]()
Blijf toch verdomme van Tadic af!
Stevig spelen is niks mee, maar onbenullig lopen schoppen gaat nergens over.
Hoop dat de volgende trap die nergens over gaat gewoon Rood is. Oprotten.![]()
Hoeveel heeft die kerel eigk gekost? 10 miljoen toch ofzoietsquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Blijf toch verdomme van Tadic af!![]()
![]()
I saw what you did therequote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:01 schreef TwenteFC het volgende:
![]()
Minder joh.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:02 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Hoeveel heeft die kerel eigk gekost? 10 miljoen toch ofzoietsNoot noot.![]()
7 toch?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:02 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Hoeveel heeft die kerel eigk gekost? 10 miljoen toch ofzoiets![]()
Zo snel bannen we niet joh.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:03 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Blijven doorgaan heeft geen zin, levert me alleen maar een ban op.
Maar ik denk het wel ja.![]()
huilenn hoop dat schilder lekker wordt getraptquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:01 schreef TwenteFC het volgende:
Dit is dan ook geen openbaar forum.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:07 schreef Rijpie het volgende:
[..]
Maar van censuur is men niet vreemd hier![]()
Valt ook wel mee. Dat subsidiegebeuren waar jij op doelt is nu wel uitgebreid genoeg besproken, dat soort geflame heeft gewoon geen zin.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:07 schreef Rijpie het volgende:
[..]
Maar van censuur is men niet vreemd hier![]()
What's new?quote:What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
GGMM's lul is langer dan die ban die HMF heeft gehad
*CENSUUR*
[ Bericht 6% gewijzigd door PizzaGeit op 18-08-2012 20:08:37 (kap nou eens met dat gebagger) ]![]()
Leuk, zelf je post editten.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:08 schreef PizzaGeit het volgende:
*CENSUUR*![]()
En nu? Moeten we hier nu om lachen of wat is de bedoeling hiervan?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:08 schreef PizzaGeit het volgende:
*CENSUUR*![]()
[ Bericht 6% gewijzigd door PizzaGeit op 18-08-2012 20:08 (kap nou eens met dat gebagger) ]quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:08 schreef PizzaGeit het volgende:
*CENSUUR*
Het is is te warm voor je om wat creatiefs te bedenken.![]()
Arrogant mannetje die FerThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ik spreek enkel de waarheidquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Valt ook wel mee. Dat subsidiegebeuren waar jij op doelt is nu wel uitgebreid genoeg besproken, dat soort geflame heeft gewoon geen zin.![]()
ontopic; ik wil pipipip (picture in picture in picture in picture) op mijn tvIk heb het gevoel dat ik telkens alle lol mis bij de andere wedstrijden...
![]()
Doe eens niet zo agressiefquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:09 schreef vincerusso het volgende:
[..]
wees ze dankbaar dat ze daar Pierre goed hebben gemaakt idioot![]()
Schreuder met zijn mekka hoofd.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Baasquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:09 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Baas
Leroy leroy je moeder is een ....They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Die hebben nog geluk,ik zit de hele dag binnen in de warmtequote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:13 schreef TwenteFC het volgende:
Pff de clubs die morgen middag moeten spelen bij een temperatuur van 37 graden.![]()
![]()
Nog weinig last van gehad vandaag, tot dat lurling bezig ging toen werd het in een keer heel warm.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:14 schreef SovjetComrade het volgende:
[..]
Die hebben nog geluk,ik zit de hele dag binnen in de warmte![]()
Ga dan naar buiten manquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:14 schreef SovjetComrade het volgende:
[..]
Die hebben nog geluk,ik zit de hele dag binnen in de warmte![]()
![]()
Zit je in een gevangenis ofzoquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:16 schreef SovjetComrade het volgende:
[..]
Is moeilijk voor sommige mensen.![]()
![]()
Blom is partijdig.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:16 schreef RvLaak het volgende:
Paar Zwolle spelers doet het wel goed... Broerse, Gravenbeen en Pluim vooralHeb Broerse en Pluim in mijn manager staan, hoop dat ze een beetje punten pakken.
![]()
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:17 schreef SovjetComrade het volgende:
[..]
Nee,ik wil toch de wedstrijden kijken? En ik ga niet naar een cafe .Da's nog warmer joh.
![]()
Geen enorme TV buiten hebben is toch wel een gemisquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:17 schreef SovjetComrade het volgende:
[..]
Nee,ik wil toch de wedstrijden kijken? En ik ga niet naar een cafe .![]()
![]()
Douglas wat een mongool.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
En dan op die enorme tv van je zeker een brakke Sopcast kijken zekerquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:17 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Geen enorme TV buiten hebben is toch wel een gemis![]()
Inderdaad,en dan nog dat uitvallen van de streamsquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:18 schreef RvLaak het volgende:
[..]
En dan op die enorme tv van je zeker een brakke Sopcast kijken zeker![]()
![]()
Zeg niet dat wij er buiten al een hebben hangenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:18 schreef RvLaak het volgende:
[..]
En dan op die enorme tv van je zeker een brakke Sopcast kijken zeker
Bovendien zitten mn ouders buiten te dineren met wat kakkers, dus ik zit eenzaam in mn kamertje een crappy sopcastje te kijken![]()
![]()
Neem dan een internet abo, kun je overal kijken. Ook op de tv in de woonkamerquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:19 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Zeg niet dat wij er buiten al een hebben hangen
Bovendien zitten mn ouders buiten te dineren met wat kakkers, dus ik zit eenzaam in mn kamertje een crappy sopcastje te kijken![]()
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:20 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Neem dan een internet abo, kun je overal kijken. Ook op de tv in de woonkamer
Volgens mij hebben wij gewoon al lang en breed internet op de TV![]()
Maarja, dat kijkt toch wat crappy, misschien maar eens EL nemen dan, maar da's toch weer 15 euro per maand, en ik kijk zelf alleen Feyenoord
Kuip ga ik nauwelijks heen![]()
![]()
Seizoens abo (internet) is 100 euri. Stopt automatisch en het beeld is heel goed.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:23 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Volgens mij hebben wij gewoon al lang en breed internet op de TV![]()
Maarja, dat kijkt toch wat crappy, misschien maar eens EL nemen dan, maar da's toch weer 15 euro per maand, en ik kijk zelf alleen Feyenoord
Kuip ga ik nauwelijks heen![]()
Huh? Wat bedoel je nou? Eredivisie op internet via ELquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:24 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Seizoens abo (internet) is 100 euri. Stopt automatisch en het beeld is heel goed.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:25 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Huh? Wat bedoel je nou? Eredivisie op internet via EL
https://mijn.eredivisielive.nl/shop/online/![]()
PSV speelt zeker niet goed alleen de tegenstand is 0,0.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:25 schreef GGMM het volgende:
Potver, ik denk ik schakel ff naar PSV om te kijken hoe het daar gaat, 3-0.![]()
Hmm, da's niet slechtquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:25 schreef RvLaak het volgende:
[..]
https://mijn.eredivisielive.nl/shop/online/![]()
![]()
Net als de 1ste helft dus.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:26 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
PSV speelt zeker niet goed alleen de tegenstand is 0,0.![]()
![]()
Idd, zo heb ik een groot gedeelte van het voorseizoen ook kunnen zienquote:
Alle wedstrijden worden gestreamed, dus geen gezeik met het aantal kanalen dat je provider wel of niet doorgeeft. En een stuk goedkoper![]()
Maarja, ik heb geen zin om zomaar 100 euro te dokkenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:27 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Idd, zo heb ik een groot gedeelte van het voorseizoen ook kunnen zien
Alle wedstrijden worden gestreamed, dus geen gezeik met het aantal kanalen dat je provider wel of niet doorgeeft. En een stuk goedkoper![]()
![]()
Bedelen bij mama? Anders halverwege het seizoen een abo nemen. Kost dacht ik 45 euro en stopt ook automagischquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:27 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Maarja, ik heb geen zin om zomaar 100 euro te dokken
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 18-08-2012 20:28:37 ]![]()
Die gaat dat nooit doen johquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:28 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Bedelen bij mama? Anders halverwege het seizoen een abo nemen. Kost dacht ik 45 euro en stopt ook automagisch![]()
![]()
Geen zin.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:27 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Maarja, ik heb geen zin om zomaar 100 euro te dokken![]()
![]()
Ik heb het geld wel, halve zomer gewerkt manquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:29 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, half-seizoensabo nemen dan. Kun je ff sparen. Scheelt ook nog steeds geld.
Vind 100 euro wel veel, ookal is het goedkoper dan EL![]()
Dan moet je gewoon niet klagenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:30 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ik heb het geld wel, halve zomer gewerkt man
Vind 100 euro wel veel, ookal is het goedkoper dan EL
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 18-08-2012 20:31:29 ]![]()
Spelen ze goed of slecht? Beter raken ze even in paniek en gooien ze 500.00 bovenop het bod van 1,3 miljoen voor Janssen. Dan is hij ook mooi weg.quote:![]()
Zwolle is gelijk, zo niet beter. Vitesse speelt niet eens zo veel slechter dan ik had verwacht. Zwolle is gewoon beter dan verwacht.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:32 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Spelen ze goed of slecht? Beter raken ze even in paniek en gooien ze 500.00 bovenop het bod van 1,3 miljoen voor Janssen. Dan is hij ook mooi weg.![]()
Is mooi manquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:33 schreef GGMM het volgende:
Dat 'Stadion' van Zwolle slaat ook helemaal nergens op.![]()
![]()
Dat is omgerekend 3 euro (als je alleen je eigen club kijkt) of 60 cent (als je gemiddeld 5 wedstrijden kijkt) per weekend. Ik zou het wel weten, als ik niet al EL via upc had genomen (wat ook weer duurder wordt vanaf septemberquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:30 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ik heb het geld wel, halve zomer gewerkt man
Vind 100 euro wel veel, ookal is het goedkoper dan EL)
![]()
'Terecht applaus voor de 2e helft van de eerste helft" aldus de commentator. Die spelen wel aardig dus blijkbaar.![]()
Is toch per maand opzegbaar?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:34 schreef Rijpie het volgende:
[..]
Dat is omgerekend 3 euro (als je alleen je eigen club kijkt) of 60 cent (als je gemiddeld 5 wedstrijden kijkt) per weekend. Ik zou het wel weten, als ik niet al EL via upc had genomen (wat ook weer duurder wordt vanaf september)
![]()
Ik was ff gaan schijten, waarom zit heel Breda te fluiten als Douglas aan de bal komt?
Omdat ie rood had moeten hebben en omdat blom anders geaard isquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik was ff gaan schijten, waarom zit heel Breda te fluiten als Douglas aan de bal komt?![]()
4 kansen,1 was een eigen goalquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:35 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Hebben ze nu al 5 (!!!) kansen in één wedstrijd? WTF.![]()
![]()
Ben je best aan het schijten geweestquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik was ff gaan schijten, waarom zit heel Breda te fluiten als Douglas aan de bal komt?![]()
Ze haten Douglas omdat hij een tikje terug gaf na die laffe overtredingen van hen.![]()
Nog nooit zoveel kansen in een wedstrijd gezien voor psvquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:35 schreef SovjetComrade het volgende:
[..]
4 kansen,1 was een eigen goal![]()
Iets met net op mezelf zijn gaan wonen en voetbal willen kunnen zien..quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:35 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zucht... Iets met voorwaarden doorlezen voor je iets koopt![]()
![]()
Inderdaad zegquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:36 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Nog nooit zoveel kansen in een wedstrijd gezien voor psv![]()
![]()
Harde overtreding als terugpakactie na dat gedoe om Tadic?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:35 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Omdat ie rood had moeten hebben en omdat blom anders geaard isMja, wilde er niet echt uit komenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:35 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ben je best aan het schijten geweest![]()
Ze haten Douglas omdat hij een tikje terug gaf na die laffe overtredingen van hen.Moet ik goddomme nog moeite doen ook met deze warmte!
Daarom diarreequote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Harde overtreding als terugpakactie na dat gedoe om Tadic?
[..]
Mja, wilde er niet echt uit komenMoet ik goddomme nog moeite doen ook met deze warmte!
![]()
![]()
![]()
![]()
Juist dan, maandelijkse kosten waar je aan vast zit zijn niet leuk.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:36 schreef Rijpie het volgende:
[..]
Iets met net op mezelf zijn gaan wonen en voetbal willen kunnen zien..Nee, Zwolle heeft Bensom... Die kan zo bij Feyenoord in de spits. Maw: ziet er leuk uit, maar scoren gaat nietquote:![]()
![]()
Wat een schijt team heeft dat Roda ook
Call me... Samael ...Billion years ago ...I was already there... Waiting to exist![]()
Wss op 1, aangezien daar de eerste wedstrijd ook begonquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:38 schreef PizzaGeit het volgende:
Fuck, op welk kanaal komt Feyenoord![]()
En je moet al zo veel drinken met dit weerquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:38 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ook niet relaxed, elke keer als je een bout moet laten zit je te twijfelen.![]()
![]()
![]()
EL1quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:38 schreef PizzaGeit het volgende:
Fuck, op welk kanaal komt Feyenoord![]()
Naja, ik duik de kroeg in kijk daar de wedstrijd wel verder.
Kunnen mensen het tenminste horen als ik lurling uitscheld.![]()
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Harde overtreding als terugpakactie na dat gedoe om Tadic?
[..]
Mja, wilde er niet echt uit komenMoet ik goddomme nog moeite doen ook met deze warmte!
Gewoon persen op het tempo van de blastbeat. Overigens heeft het voetbal ook last van de warmte...
![]()
BTW: geen idee hoe lang deze "aanbieding"/"actie" nog loopt. Wellicht slim om dat ff na te kijken.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:36 schreef Rijpie het volgende:
[..]
Iets met net op mezelf zijn gaan wonen en voetbal willen kunnen zien..![]()
Da's wel HEUL snel kunnen schijten danquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Gewoon persen op het tempo van de blastbeat. Overigens heeft het voetbal ook last van de warmte...
Nou Feyenoord, op naar de volgende 3 puntenCall me... Samael ...Billion years ago ...I was already there... Waiting to exist![]()
Een beetje egocentrisch om Van Basten zijn eerste punten niet te gunnen met Az en Ajax nog te gaan de komende 2 wekenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:43 schreef Samael het volgende:
Nou Feyenoord, op naar de volgende 3 punten![]()
![]()
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een beetje egocentrisch om Van Basten zijn eerste punten niet te gunnen met Az en Ajax nog te gaan de komende 2 weken
Call me... Samael ...Billion years ago ...I was already there... Waiting to exist![]()
Ajax zijn sowieso 3 punten voor Heerenveen, dat mogen zijn eerste zijn danquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een beetje egocentrisch om Van Basten zijn eerste punten niet te gunnen met Az en Ajax nog te gaan de komende 2 weken![]()
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:45 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Je post gewoon door de minuut stilte heen, belachelijk.![]()
![]()
Best nobel.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:45 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ajax zijn sowieso 3 punten voor Heerenveen, dat mogen zijn eerste zijn danOk en bedankt voor je inbreng.quote:![]()
graag gedaanquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Best nobel.
[..]
Ok en bedankt voor je inbreng.
Oh oeps, was er een minuut stilte?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:45 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Je post gewoon door de minuut stilte heen, belachelijk.![]()
Voor wie?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:49 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Voorafgaand Feyenoord - Heerenveen ja.![]()
Cisse doe eens rustig joh
Come on Twente
Goed zo Immers lekker storen
De traditionele minuut stilte, die Feyenoord ieder jaar houdt om alle overleden Feyenoorders te herdenken, stond oorspronkelijk gepland voorafgaand aan het oefenduel met Real Mallorca op woensdag 25 juli. Door het uitlopen van het programma moest Feyenoord helaas besluiten de minuut stilte niet door te laten gaan.quote:![]()
Tadic met zn rechts, daar geeft tie gas mee met zn auto, maar dat was het dan ook wel
Nothing to see here, carry on![]()
Weggestuurd bij Ajax en PSV vanwege zijn gedrag. Maar kon erg goed voetballen ja.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:55 schreef j0rdiiii het volgende:
Tannane is een goeie speler. Breekt dit seizoen door bij Heerenveen.![]()
Erg snel is Joris niet meer
Nah, NAC heeft op schoppen na nog niks laten zien.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:56 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Zit dat erin? Kijk namelijk Feyenoord.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
JAAAAAAAAAAAAAAAAA FER!!!!!!![b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die Fer-grapjes zijn zooooo 2011/2012, een klassieker dus
![]()
![]()
Dit jaar een nieuw slachtoffer vinden. Ik tip Marco Pappa die in Januari bij Heerenveen aansluitquote:![]()
![]()
Die zit vast dan al in het jeugdelftal..quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:59 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nog 3 jaar genieten van Mathijsen.![]()
Oioioi dat had de 2e van Fer moeten zijn.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Volgende week moeten ze naar Utrecht.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:00 schreef RvLaak het volgende:
Damn dat middenveld van Zwolle kan een partij goed passen...![]()
Ben benieuwd. Utrecht is ook niet meer wat het geweest was.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgende week moeten ze naar Utrecht.
Ik blijf hopen op behoud voor Zwolle en zo langzaam doorgroeien naar de top (in 15-20 jaar)![]()
Oke.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Utrecht trouwens op voorsprong bij VVV. Door Cedric vd Gun![]()
Matig begin Feyenoord![]()
Vorig seizoen speelde Feyenoord toch met 2-2 gelijk tegen 9 man van Heerenveen? Dat was wel een leuk wedstrijdje.![]()
http://www.vi.nl/Wedstrij(...)718&typeofpage=84140quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:04 schreef tompsv18 het volgende:
Vorig seizoen speelde Feyenoord toch met 2-2 gelijk tegen 9 man van Heerenveen? Dat was wel een leuk wedstrijdje.
Jup![]()
Oh jesis, de paal[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Oh, Utreg zo te zien ook voor, 1-2.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Hahah El akchaoui: Hoe laat is het? Ramadan natuurlijk, wil eten.Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
http://isarjenrobben.geblesseerd.com/
http://www.henkeningrid.org/![]()
Wel klote als je dan met deze hitte op het veld staat en dan ook een dag niet gegeten hebt.Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
hij kapt maar een end weg.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Lurling haas, kap eens met kappen en draaien, UITHALENPS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
Ik wil toch wel snel de 0-2 zien... Twente begint weer wat te sukkelen achterin, en da's eng
2 keer zo langzaam met 2 keer zo veel kaarten, gok ikquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Ben benieuwd hoe dat morgenmiddag dan gaat.![]()
Om de 5 minutenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Ben benieuwd hoe dat morgenmiddag dan gaat.![]()
Niet gegeten én niet gedronken met 30+ graden. Denk niet dat ik dat zou trekken.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:09 schreef tochweerhenk het volgende:
Wel klote als je dan met deze hitte op het veld staat en dan ook een dag niet gegeten hebt.![]()
![]()
Water mag, toch?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:17 schreef inZanity het volgende:
[..]
Niet gegeten én niet gedronken met 30+ graden. Denk niet dat ik dat zou trekken.![]()
Morgen wordt het nog heter als vandaag.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:17 schreef inZanity het volgende:
[..]
Niet gegeten én niet gedronken met 30+ graden. Denk niet dat ik dat zou trekken.![]()
![]()
Sporters wel geloof ik.Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
Nordfeldt is goed bezig.Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
Man, Als de Ramadan-voetballers morgen geen water binnenkrijgen. Dan liggen ze allemaal dood op het veld morgen.![]()
jep rond 30 gradenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Morgen wordt het nog heter als vandaag.Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
http://www.henkeningrid.org/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |