Net als de 1ste helft dus.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:26 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
PSV speelt zeker niet goed alleen de tegenstand is 0,0.
Idd, zo heb ik een groot gedeelte van het voorseizoen ook kunnen zienquote:
Maarja, ik heb geen zin om zomaar 100 euro te dokkenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:27 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Idd, zo heb ik een groot gedeelte van het voorseizoen ook kunnen zien
Alle wedstrijden worden gestreamed, dus geen gezeik met het aantal kanalen dat je provider wel of niet doorgeeft. En een stuk goedkoper
Bedelen bij mama? Anders halverwege het seizoen een abo nemen. Kost dacht ik 45 euro en stopt ook automagischquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:27 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Maarja, ik heb geen zin om zomaar 100 euro te dokken
Die gaat dat nooit doen johquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:28 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Bedelen bij mama? Anders halverwege het seizoen een abo nemen. Kost dacht ik 45 euro en stopt ook automagisch
Geen zin.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:27 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Maarja, ik heb geen zin om zomaar 100 euro te dokken
Ik heb het geld wel, halve zomer gewerkt manquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:29 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, half-seizoensabo nemen dan. Kun je ff sparen. Scheelt ook nog steeds geld.
Dan moet je gewoon niet klagenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:30 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ik heb het geld wel, halve zomer gewerkt man
Vind 100 euro wel veel, ookal is het goedkoper dan EL
Spelen ze goed of slecht? Beter raken ze even in paniek en gooien ze 500.00 bovenop het bod van 1,3 miljoen voor Janssen. Dan is hij ook mooi weg.quote:
Zwolle is gelijk, zo niet beter. Vitesse speelt niet eens zo veel slechter dan ik had verwacht. Zwolle is gewoon beter dan verwacht.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:32 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Spelen ze goed of slecht? Beter raken ze even in paniek en gooien ze 500.00 bovenop het bod van 1,3 miljoen voor Janssen. Dan is hij ook mooi weg.
Is mooi manquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:33 schreef GGMM het volgende:
Dat 'Stadion' van Zwolle slaat ook helemaal nergens op.
Dat is omgerekend 3 euro (als je alleen je eigen club kijkt) of 60 cent (als je gemiddeld 5 wedstrijden kijkt) per weekend. Ik zou het wel weten, als ik niet al EL via upc had genomen (wat ook weer duurder wordt vanaf septemberquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:30 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ik heb het geld wel, halve zomer gewerkt man
Vind 100 euro wel veel, ookal is het goedkoper dan EL
Is toch per maand opzegbaar?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:34 schreef Rijpie het volgende:
[..]
Dat is omgerekend 3 euro (als je alleen je eigen club kijkt) of 60 cent (als je gemiddeld 5 wedstrijden kijkt) per weekend. Ik zou het wel weten, als ik niet al EL via upc had genomen (wat ook weer duurder wordt vanaf september)
Omdat ie rood had moeten hebben en omdat blom anders geaard isquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik was ff gaan schijten, waarom zit heel Breda te fluiten als Douglas aan de bal komt?
4 kansen,1 was een eigen goalquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:35 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Hebben ze nu al 5 (!!!) kansen in één wedstrijd? WTF.
Ben je best aan het schijten geweestquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik was ff gaan schijten, waarom zit heel Breda te fluiten als Douglas aan de bal komt?
Nog nooit zoveel kansen in een wedstrijd gezien voor psvquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:35 schreef SovjetComrade het volgende:
[..]
4 kansen,1 was een eigen goal
Iets met net op mezelf zijn gaan wonen en voetbal willen kunnen zien..quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:35 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zucht... Iets met voorwaarden doorlezen voor je iets koopt
Inderdaad zegquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:36 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Nog nooit zoveel kansen in een wedstrijd gezien voor psv
Harde overtreding als terugpakactie na dat gedoe om Tadic?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:35 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Omdat ie rood had moeten hebben en omdat blom anders geaard is
Mja, wilde er niet echt uit komenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:35 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ben je best aan het schijten geweest![]()
Ze haten Douglas omdat hij een tikje terug gaf na die laffe overtredingen van hen.
Daarom diarreequote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Harde overtreding als terugpakactie na dat gedoe om Tadic?
[..]
Mja, wilde er niet echt uit komenMoet ik goddomme nog moeite doen ook met deze warmte!
Juist dan, maandelijkse kosten waar je aan vast zit zijn niet leuk.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:36 schreef Rijpie het volgende:
[..]
Iets met net op mezelf zijn gaan wonen en voetbal willen kunnen zien..
Nee, Zwolle heeft Bensom... Die kan zo bij Feyenoord in de spits. Maw: ziet er leuk uit, maar scoren gaat nietquote:
Wss op 1, aangezien daar de eerste wedstrijd ook begonquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:38 schreef PizzaGeit het volgende:
Fuck, op welk kanaal komt Feyenoord
En je moet al zo veel drinken met dit weerquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:38 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ook niet relaxed, elke keer als je een bout moet laten zit je te twijfelen.
EL1quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:38 schreef PizzaGeit het volgende:
Fuck, op welk kanaal komt Feyenoord
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Harde overtreding als terugpakactie na dat gedoe om Tadic?
[..]
Mja, wilde er niet echt uit komenMoet ik goddomme nog moeite doen ook met deze warmte!
BTW: geen idee hoe lang deze "aanbieding"/"actie" nog loopt. Wellicht slim om dat ff na te kijken.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:36 schreef Rijpie het volgende:
[..]
Iets met net op mezelf zijn gaan wonen en voetbal willen kunnen zien..
Da's wel HEUL snel kunnen schijten danquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Gewoon persen op het tempo van de blastbeat. Overigens heeft het voetbal ook last van de warmte...
Een beetje egocentrisch om Van Basten zijn eerste punten niet te gunnen met Az en Ajax nog te gaan de komende 2 wekenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:43 schreef Samael het volgende:
Nou Feyenoord, op naar de volgende 3 punten
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een beetje egocentrisch om Van Basten zijn eerste punten niet te gunnen met Az en Ajax nog te gaan de komende 2 weken
Ajax zijn sowieso 3 punten voor Heerenveen, dat mogen zijn eerste zijn danquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een beetje egocentrisch om Van Basten zijn eerste punten niet te gunnen met Az en Ajax nog te gaan de komende 2 weken
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:45 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Je post gewoon door de minuut stilte heen, belachelijk.
Best nobel.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:45 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ajax zijn sowieso 3 punten voor Heerenveen, dat mogen zijn eerste zijn dan
Ok en bedankt voor je inbreng.quote:
graag gedaanquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Best nobel.
[..]
Ok en bedankt voor je inbreng.
Oh oeps, was er een minuut stilte?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:45 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Je post gewoon door de minuut stilte heen, belachelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |