quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:17 schreef SovjetComrade het volgende:
[..]
Nee,ik wil toch de wedstrijden kijken? En ik ga niet naar een cafe .
Geen enorme TV buiten hebben is toch wel een gemisquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:17 schreef SovjetComrade het volgende:
[..]
Nee,ik wil toch de wedstrijden kijken? En ik ga niet naar een cafe .
En dan op die enorme tv van je zeker een brakke Sopcast kijken zekerquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:17 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Geen enorme TV buiten hebben is toch wel een gemis
Inderdaad,en dan nog dat uitvallen van de streamsquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:18 schreef RvLaak het volgende:
[..]
En dan op die enorme tv van je zeker een brakke Sopcast kijken zeker
Zeg niet dat wij er buiten al een hebben hangenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:18 schreef RvLaak het volgende:
[..]
En dan op die enorme tv van je zeker een brakke Sopcast kijken zeker
Neem dan een internet abo, kun je overal kijken. Ook op de tv in de woonkamerquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:19 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Zeg niet dat wij er buiten al een hebben hangen
Bovendien zitten mn ouders buiten te dineren met wat kakkers, dus ik zit eenzaam in mn kamertje een crappy sopcastje te kijken
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:20 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Neem dan een internet abo, kun je overal kijken. Ook op de tv in de woonkamer
Seizoens abo (internet) is 100 euri. Stopt automatisch en het beeld is heel goed.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:23 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Volgens mij hebben wij gewoon al lang en breed internet op de TV![]()
Maarja, dat kijkt toch wat crappy, misschien maar eens EL nemen dan, maar da's toch weer 15 euro per maand, en ik kijk zelf alleen Feyenoord
Kuip ga ik nauwelijks heen
Huh? Wat bedoel je nou? Eredivisie op internet via ELquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:24 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Seizoens abo (internet) is 100 euri. Stopt automatisch en het beeld is heel goed.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:25 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Huh? Wat bedoel je nou? Eredivisie op internet via EL
PSV speelt zeker niet goed alleen de tegenstand is 0,0.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:25 schreef GGMM het volgende:
Potver, ik denk ik schakel ff naar PSV om te kijken hoe het daar gaat, 3-0.
Hmm, da's niet slechtquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:25 schreef RvLaak het volgende:
[..]
https://mijn.eredivisielive.nl/shop/online/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |