7 toch?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:02 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Hoeveel heeft die kerel eigk gekost? 10 miljoen toch ofzoiets
Zo snel bannen we niet joh.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:03 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Blijven doorgaan heeft geen zin, levert me alleen maar een ban op.
Maar ik denk het wel ja.
huilenn hoop dat schilder lekker wordt getraptquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:01 schreef TwenteFC het volgende:
Stevig spelen is niks mee, maar onbenullig lopen schoppen gaat nergens over.
Hoop dat de volgende trap die nergens over gaat gewoon Rood is. Oprotten.
Dit is dan ook geen openbaar forum.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:07 schreef Rijpie het volgende:
[..]
Maar van censuur is men niet vreemd hier
Valt ook wel mee. Dat subsidiegebeuren waar jij op doelt is nu wel uitgebreid genoeg besproken, dat soort geflame heeft gewoon geen zin.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:07 schreef Rijpie het volgende:
[..]
Maar van censuur is men niet vreemd hier
What's new?quote:
Leuk, zelf je post editten.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:08 schreef PizzaGeit het volgende:
GGMM's lul is langer dan die ban die HMF heeft gehad
*CENSUUR*
En nu? Moeten we hier nu om lachen of wat is de bedoeling hiervan?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:08 schreef PizzaGeit het volgende:
*CENSUUR*
[ Bericht 6% gewijzigd door PizzaGeit op 18-08-2012 20:08 (kap nou eens met dat gebagger) ]quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:08 schreef PizzaGeit het volgende:
*CENSUUR*
Ik spreek enkel de waarheidquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Valt ook wel mee. Dat subsidiegebeuren waar jij op doelt is nu wel uitgebreid genoeg besproken, dat soort geflame heeft gewoon geen zin.
Doe eens niet zo agressiefquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:09 schreef vincerusso het volgende:
[..]
wees ze dankbaar dat ze daar Pierre goed hebben gemaakt idioot
Baasquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:09 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Baas
Leroy leroy je moeder is een ....
Die hebben nog geluk,ik zit de hele dag binnen in de warmtequote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:13 schreef TwenteFC het volgende:
Pff de clubs die morgen middag moeten spelen bij een temperatuur van 37 graden.
Nog weinig last van gehad vandaag, tot dat lurling bezig ging toen werd het in een keer heel warm.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:14 schreef SovjetComrade het volgende:
[..]
Die hebben nog geluk,ik zit de hele dag binnen in de warmte
Ga dan naar buiten manquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:14 schreef SovjetComrade het volgende:
[..]
Die hebben nog geluk,ik zit de hele dag binnen in de warmte
Zit je in een gevangenis ofzoquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:16 schreef SovjetComrade het volgende:
[..]
Is moeilijk voor sommige mensen.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:16 schreef RvLaak het volgende:
Paar Zwolle spelers doet het wel goed... Broerse, Gravenbeen en Pluim vooral
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:17 schreef SovjetComrade het volgende:
[..]
Nee,ik wil toch de wedstrijden kijken? En ik ga niet naar een cafe .
Geen enorme TV buiten hebben is toch wel een gemisquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:17 schreef SovjetComrade het volgende:
[..]
Nee,ik wil toch de wedstrijden kijken? En ik ga niet naar een cafe .
En dan op die enorme tv van je zeker een brakke Sopcast kijken zekerquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:17 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Geen enorme TV buiten hebben is toch wel een gemis
Inderdaad,en dan nog dat uitvallen van de streamsquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:18 schreef RvLaak het volgende:
[..]
En dan op die enorme tv van je zeker een brakke Sopcast kijken zeker
Zeg niet dat wij er buiten al een hebben hangenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:18 schreef RvLaak het volgende:
[..]
En dan op die enorme tv van je zeker een brakke Sopcast kijken zeker
Neem dan een internet abo, kun je overal kijken. Ook op de tv in de woonkamerquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:19 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Zeg niet dat wij er buiten al een hebben hangen
Bovendien zitten mn ouders buiten te dineren met wat kakkers, dus ik zit eenzaam in mn kamertje een crappy sopcastje te kijken
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:20 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Neem dan een internet abo, kun je overal kijken. Ook op de tv in de woonkamer
Seizoens abo (internet) is 100 euri. Stopt automatisch en het beeld is heel goed.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:23 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Volgens mij hebben wij gewoon al lang en breed internet op de TV![]()
Maarja, dat kijkt toch wat crappy, misschien maar eens EL nemen dan, maar da's toch weer 15 euro per maand, en ik kijk zelf alleen Feyenoord
Kuip ga ik nauwelijks heen
Huh? Wat bedoel je nou? Eredivisie op internet via ELquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:24 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Seizoens abo (internet) is 100 euri. Stopt automatisch en het beeld is heel goed.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:25 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Huh? Wat bedoel je nou? Eredivisie op internet via EL
PSV speelt zeker niet goed alleen de tegenstand is 0,0.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:25 schreef GGMM het volgende:
Potver, ik denk ik schakel ff naar PSV om te kijken hoe het daar gaat, 3-0.
Hmm, da's niet slechtquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:25 schreef RvLaak het volgende:
[..]
https://mijn.eredivisielive.nl/shop/online/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |