Nee, raakt een schot aan met zijn hak.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:57 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Voorafgegaan door een overtreding dus?
Ik vind het wel een grappige speler.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:58 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Serieus, je kent hem toch?
Hij heeft een kronkel in zijn hoofd, hij vindt zulke acties logisch.
Doe normaal.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind het wel een grappige speler.
Leek op mn brakke streampje alsof die roda speler een aardige douw kreeg? Diegene die dus op de grond lag na het doelpunt.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:58 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nee, raakt een schot aan met zijn hak.
Icm met een schrubsessie over een rodaers lulquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:57 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Een duwtje even ervoor ja, daarna een perfect hakje langs de keeper.:)quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:57 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Roda speelde gelijk tegen PEC Zwolle vorige week, je dacht toch niet dat PSV thuis punten ging verspelen?quote:
Ik weet niet wat ik moet kijken, weet niet eens welke wedstrijden er zijnquote:
Hoeveel heeft die kerel eigk gekost? 10 miljoen toch ofzoietsquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Blijf toch verdomme van Tadic af!
I saw what you did therequote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:01 schreef TwenteFC het volgende:
Stevig spelen is niks mee, maar onbenullig lopen schoppen gaat nergens over.
Hoop dat de volgende trap die nergens over gaat gewoon Rood is. Oprotten.
Minder joh.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:02 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Hoeveel heeft die kerel eigk gekost? 10 miljoen toch ofzoiets
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |