Ik spreek enkel de waarheidquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Valt ook wel mee. Dat subsidiegebeuren waar jij op doelt is nu wel uitgebreid genoeg besproken, dat soort geflame heeft gewoon geen zin.
Doe eens niet zo agressiefquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:09 schreef vincerusso het volgende:
[..]
wees ze dankbaar dat ze daar Pierre goed hebben gemaakt idioot
Baasquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:09 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Baas
Leroy leroy je moeder is een ....
Die hebben nog geluk,ik zit de hele dag binnen in de warmtequote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:13 schreef TwenteFC het volgende:
Pff de clubs die morgen middag moeten spelen bij een temperatuur van 37 graden.
Nog weinig last van gehad vandaag, tot dat lurling bezig ging toen werd het in een keer heel warm.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:14 schreef SovjetComrade het volgende:
[..]
Die hebben nog geluk,ik zit de hele dag binnen in de warmte
Ga dan naar buiten manquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:14 schreef SovjetComrade het volgende:
[..]
Die hebben nog geluk,ik zit de hele dag binnen in de warmte
Zit je in een gevangenis ofzoquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:16 schreef SovjetComrade het volgende:
[..]
Is moeilijk voor sommige mensen.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:16 schreef RvLaak het volgende:
Paar Zwolle spelers doet het wel goed... Broerse, Gravenbeen en Pluim vooral
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:17 schreef SovjetComrade het volgende:
[..]
Nee,ik wil toch de wedstrijden kijken? En ik ga niet naar een cafe .
Geen enorme TV buiten hebben is toch wel een gemisquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:17 schreef SovjetComrade het volgende:
[..]
Nee,ik wil toch de wedstrijden kijken? En ik ga niet naar een cafe .
En dan op die enorme tv van je zeker een brakke Sopcast kijken zekerquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:17 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Geen enorme TV buiten hebben is toch wel een gemis
Inderdaad,en dan nog dat uitvallen van de streamsquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:18 schreef RvLaak het volgende:
[..]
En dan op die enorme tv van je zeker een brakke Sopcast kijken zeker
Zeg niet dat wij er buiten al een hebben hangenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:18 schreef RvLaak het volgende:
[..]
En dan op die enorme tv van je zeker een brakke Sopcast kijken zeker
Neem dan een internet abo, kun je overal kijken. Ook op de tv in de woonkamerquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:19 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Zeg niet dat wij er buiten al een hebben hangen
Bovendien zitten mn ouders buiten te dineren met wat kakkers, dus ik zit eenzaam in mn kamertje een crappy sopcastje te kijken
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:20 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Neem dan een internet abo, kun je overal kijken. Ook op de tv in de woonkamer
Seizoens abo (internet) is 100 euri. Stopt automatisch en het beeld is heel goed.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:23 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Volgens mij hebben wij gewoon al lang en breed internet op de TV![]()
Maarja, dat kijkt toch wat crappy, misschien maar eens EL nemen dan, maar da's toch weer 15 euro per maand, en ik kijk zelf alleen Feyenoord
Kuip ga ik nauwelijks heen
Huh? Wat bedoel je nou? Eredivisie op internet via ELquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:24 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Seizoens abo (internet) is 100 euri. Stopt automatisch en het beeld is heel goed.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:25 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Huh? Wat bedoel je nou? Eredivisie op internet via EL
PSV speelt zeker niet goed alleen de tegenstand is 0,0.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:25 schreef GGMM het volgende:
Potver, ik denk ik schakel ff naar PSV om te kijken hoe het daar gaat, 3-0.
Hmm, da's niet slechtquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:25 schreef RvLaak het volgende:
[..]
https://mijn.eredivisielive.nl/shop/online/
Net als de 1ste helft dus.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:26 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
PSV speelt zeker niet goed alleen de tegenstand is 0,0.
Idd, zo heb ik een groot gedeelte van het voorseizoen ook kunnen zienquote:
Maarja, ik heb geen zin om zomaar 100 euro te dokkenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:27 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Idd, zo heb ik een groot gedeelte van het voorseizoen ook kunnen zien
Alle wedstrijden worden gestreamed, dus geen gezeik met het aantal kanalen dat je provider wel of niet doorgeeft. En een stuk goedkoper
Bedelen bij mama? Anders halverwege het seizoen een abo nemen. Kost dacht ik 45 euro en stopt ook automagischquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:27 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Maarja, ik heb geen zin om zomaar 100 euro te dokken
Die gaat dat nooit doen johquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:28 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Bedelen bij mama? Anders halverwege het seizoen een abo nemen. Kost dacht ik 45 euro en stopt ook automagisch
Geen zin.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:27 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Maarja, ik heb geen zin om zomaar 100 euro te dokken
Ik heb het geld wel, halve zomer gewerkt manquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:29 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, half-seizoensabo nemen dan. Kun je ff sparen. Scheelt ook nog steeds geld.
Dan moet je gewoon niet klagenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:30 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ik heb het geld wel, halve zomer gewerkt man
Vind 100 euro wel veel, ookal is het goedkoper dan EL
Spelen ze goed of slecht? Beter raken ze even in paniek en gooien ze 500.00 bovenop het bod van 1,3 miljoen voor Janssen. Dan is hij ook mooi weg.quote:
Zwolle is gelijk, zo niet beter. Vitesse speelt niet eens zo veel slechter dan ik had verwacht. Zwolle is gewoon beter dan verwacht.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:32 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Spelen ze goed of slecht? Beter raken ze even in paniek en gooien ze 500.00 bovenop het bod van 1,3 miljoen voor Janssen. Dan is hij ook mooi weg.
Is mooi manquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:33 schreef GGMM het volgende:
Dat 'Stadion' van Zwolle slaat ook helemaal nergens op.
Dat is omgerekend 3 euro (als je alleen je eigen club kijkt) of 60 cent (als je gemiddeld 5 wedstrijden kijkt) per weekend. Ik zou het wel weten, als ik niet al EL via upc had genomen (wat ook weer duurder wordt vanaf septemberquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:30 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ik heb het geld wel, halve zomer gewerkt man
Vind 100 euro wel veel, ookal is het goedkoper dan EL
Is toch per maand opzegbaar?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:34 schreef Rijpie het volgende:
[..]
Dat is omgerekend 3 euro (als je alleen je eigen club kijkt) of 60 cent (als je gemiddeld 5 wedstrijden kijkt) per weekend. Ik zou het wel weten, als ik niet al EL via upc had genomen (wat ook weer duurder wordt vanaf september)
Omdat ie rood had moeten hebben en omdat blom anders geaard isquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik was ff gaan schijten, waarom zit heel Breda te fluiten als Douglas aan de bal komt?
4 kansen,1 was een eigen goalquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:35 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Hebben ze nu al 5 (!!!) kansen in één wedstrijd? WTF.
Ben je best aan het schijten geweestquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik was ff gaan schijten, waarom zit heel Breda te fluiten als Douglas aan de bal komt?
Nog nooit zoveel kansen in een wedstrijd gezien voor psvquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:35 schreef SovjetComrade het volgende:
[..]
4 kansen,1 was een eigen goal
Iets met net op mezelf zijn gaan wonen en voetbal willen kunnen zien..quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:35 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zucht... Iets met voorwaarden doorlezen voor je iets koopt
Inderdaad zegquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:36 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Nog nooit zoveel kansen in een wedstrijd gezien voor psv
Harde overtreding als terugpakactie na dat gedoe om Tadic?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:35 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Omdat ie rood had moeten hebben en omdat blom anders geaard is
Mja, wilde er niet echt uit komenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:35 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ben je best aan het schijten geweest![]()
Ze haten Douglas omdat hij een tikje terug gaf na die laffe overtredingen van hen.
Daarom diarreequote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Harde overtreding als terugpakactie na dat gedoe om Tadic?
[..]
Mja, wilde er niet echt uit komenMoet ik goddomme nog moeite doen ook met deze warmte!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |