Net als de 1ste helft dus.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:26 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
PSV speelt zeker niet goed alleen de tegenstand is 0,0.
Idd, zo heb ik een groot gedeelte van het voorseizoen ook kunnen zienquote:
Maarja, ik heb geen zin om zomaar 100 euro te dokkenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:27 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Idd, zo heb ik een groot gedeelte van het voorseizoen ook kunnen zien
Alle wedstrijden worden gestreamed, dus geen gezeik met het aantal kanalen dat je provider wel of niet doorgeeft. En een stuk goedkoper
Bedelen bij mama? Anders halverwege het seizoen een abo nemen. Kost dacht ik 45 euro en stopt ook automagischquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:27 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Maarja, ik heb geen zin om zomaar 100 euro te dokken
Die gaat dat nooit doen johquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:28 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Bedelen bij mama? Anders halverwege het seizoen een abo nemen. Kost dacht ik 45 euro en stopt ook automagisch
Geen zin.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:27 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Maarja, ik heb geen zin om zomaar 100 euro te dokken
Ik heb het geld wel, halve zomer gewerkt manquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:29 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, half-seizoensabo nemen dan. Kun je ff sparen. Scheelt ook nog steeds geld.
Dan moet je gewoon niet klagenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:30 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ik heb het geld wel, halve zomer gewerkt man
Vind 100 euro wel veel, ookal is het goedkoper dan EL
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |