Nice!quote:
TDaten!quote:
Wil je ook mee?quote:
Dat hangt er vanaf wat jullie gaan doen.quote:
De 'who knows' klinkt wel goed.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:56 schreef TwistedDarling het volgende:
Op het boekenfestijn, ik verwacht dat we gaan zoeken naar leuke boeken die we nog nog niet hebben.
En wat we daarna gaan doen.... who knows.
Fijne avond!quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:59 schreef TwistedDarling het volgende:
Dat dacht ik al wel.
Anyways, ik ga er weer vandoor.![]()
Jij ook.quote:
quote:
Ik stelde me jou onder een koude douche voor ter afkoeling. Inclusief kippenvel en harde tepels enzo.quote:
Alleen ben ik slim genoeg om met dit weer geen koude douche te nemenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik stelde me jou onder een koude douche voor ter afkoeling. Inclusief kippenvel en harde tepels enzo.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Alleen ben ik slim genoeg om met dit weer geen koude douche te nemen.
Juist dan moet je weten dat je ergens in de hele routine een koude douche en een dompelbad moet nemen.quote:
Ja, als je snel je lichaamstemperatuur wilt laten dalen. Maar niet als je wilt afkoelen, dan heet douchen, regelt het lichaam de restquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Juist dan moet je weten dat je ergens in de hele routine een koude douche en een dompelbad moet nemen.
Klinkt logisch.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, als je snel je lichaamstemperatuur wilt laten dalen. Maar niet als je wilt afkoelen, dan heet douchen, regelt het lichaam de rest.
Paardrijden neem ik aan?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:41 schreef Samzz het volgende:
Ik wil morgen heel vroeg opstaan zodat ik in redelijke koelte kan rijden... Gaat me niet lukken denk ik.
Hoe vroeg zou je op moeten?quote:
Als ik vroeg ga, dan een uur of zes. Ik zie het morgenvroeg welquote:
Jij liever dan ik.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:43 schreef Samzz het volgende:
Als ik vroeg ga, dan een uur of zes. Ik zie het morgenvroeg wel.
Weer lekker naar het strand met koele zeebries dus.quote:
quote:
Prima uit te houden hier qua warmte.quote:Op zondag 19 augustus 2012 01:15 schreef Tegan het volgende:
What's up.
Het was echt warm vanavond [ afbeelding ].
Wat?quote:
Op wat?quote:
Je krijgt wat je verdient.quote:Op zondag 19 augustus 2012 01:17 schreef Tegan het volgende:
Op dat het bij jou wel uit te houden was.
Jij ook... Ik werd wakker en ben dus maar opgestaan. Ga zo nog wel een tukkie doen in de tuin.quote:
quote:
In de tuin??quote:Op zondag 19 augustus 2012 08:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij ook... Ik werd wakker en ben dus maar opgestaan. Ga zo nog wel een tukkie doen in de tuin.
quote:Op zondag 19 augustus 2012 11:27 schreef Bengeltje het volgende:
In de tuin??
Het is wel al goed warm, gelukkig nog niet zo benauwd als gisteren, wat meer wind.
Zijn jullie verhuisd, of ga je naar het strand.quote:
Nee, we zijn niet verhuisd. Die tuin was er altijd al hoor.quote:Op zondag 19 augustus 2012 11:30 schreef Bengeltje het volgende:
Zijn jullie verhuisd, of ga je naar het strand.Dan wil ik eigenlijk wel mee, mits niet te druk, mits genoeg schaduw en het liefst waar ik kan "rennen" met de honden.
Zit nu achterom, met een voetenbadje uh hondenbadje/babybadje. De katten gooi ik straks ook even erin denk ik.
Die heb je ons dan niet laten zien.quote:Op zondag 19 augustus 2012 11:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, we zijn niet verhuisd. Die tuin was er altijd al hoor.Strand gaan we vanmiddag pas doen. Te heet nu en totaal geen schaduw. Vanaf een uurtje of 5, als de meeste mensen weg gaan, ga ik er wel naar toe.
MissM deed de rondleiding toch?quote:
Je hebt gewoon lompe potenquote:Op zondag 19 augustus 2012 14:57 schreef KomtTijd... het volgende:
Dit topic is echt vet moeilijk aan te klikken op een mobiel 13.gif
Wat een lekker ding ben je toch.quote:
Dat is ook voldoende om ze het bed in te krijgen, begrijp ik? Aannemende dat jij niet uit liefdadigheid met diner en drankjes rondstrooit.quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:50 schreef HeatWave het volgende:
Ik neem niets mee, dat willen ze allemaal wel. Maar met een diner en drankjes zijn ze ook al content heb ik ondervonden
Hoeren?quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:39 schreef HeatWave het volgende:
Even hallo vanuit Kiev! Alles wat ze zeggen over de vrouwen klopt! Om de paar seconden weet je niet wat je ziet.
Meteen uit het pand laten zetten onder het mom 'dit is niet het respect waarvan wij verwachten dat ons personeel ermee wordt behandeld'?quote:Op zondag 19 augustus 2012 19:37 schreef Samzz het volgende:
Nou, dweil mij maar op. Ik was de douches aan het schoonmaken, drukt een van de gasten de douche aan onder het mom van 'ik vond dat je wel wat verkoeling kon gebruiken'. Fucking idioot.
Ja, ik heb hem vriendelijk verzocht om te kleden en te maken dat hij weg kwam.quote:Op zondag 19 augustus 2012 19:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Meteen uit het pand laten zetten onder het mom 'dit is niet het respect waarvan wij verwachten dat ons personeel ermee wordt behandeld'?
quote:Op zondag 19 augustus 2012 20:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik heb hem vriendelijk verzocht om te kleden en te maken dat hij weg kwam.
Aaaaaaaw. Het is even wennen he.quote:Op zondag 19 augustus 2012 14:57 schreef KomtTijd... het volgende:
Dit topic is echt vet moeilijk aan te klikken op een mobiel 13.gif
Omg.quote:Op zondag 19 augustus 2012 19:37 schreef Samzz het volgende:
Nou, dweil mij maar op. Ik was de douches aan het schoonmaken, drukt een van de gasten de douche aan onder het mom van 'ik vond dat je wel wat verkoeling kon gebruiken'. Fucking idioot.
Daar was ik oprecht bang voor inderdaad maar nee, gewoon een leuk mooi meisjequote:
Ik vond Sony toch toffe games hebbenquote:Op maandag 20 augustus 2012 08:01 schreef Pheno het volgende:
Ja, uiteindelijk eigenlijk wel. Geen grote aankondigingen of zo, maar die had ik ook niet verwacht. Wat leuke games gezien, leuke feestjes, leuke interviews, ja, leuk.
Klopt, viel me alleszins mee.quote:Op maandag 20 augustus 2012 08:07 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik vond Sony toch toffe games hebben
Veel plezierquote:Op maandag 20 augustus 2012 08:27 schreef Tegan het volgende:
Niet teveel posten want ik ga uiteraard alles teruglezen.
Veel over T roddelen dus.quote:Op maandag 20 augustus 2012 08:27 schreef Tegan het volgende:
Volgens mij speelt die alleen met zijn eigen pikkiequote:Op maandag 20 augustus 2012 08:33 schreef Pheno het volgende:
Maar heeft KT haar nu al inwendig betast?
Ik herhaal. KT is niet date.quote:Op maandag 20 augustus 2012 08:33 schreef Pheno het volgende:
Maar heeft KT haar nu al inwendig betast?
Wie niet, wie niet. Oh ik.quote:Op maandag 20 augustus 2012 08:45 schreef Tegan het volgende:
dawgje, als je dit nog leest. Ik zal je missen.
Ik had niet anders verwacht. Stom wel die vooroordelen. Vriend van mij heeft vrouw uit de Oekraïne en als je dat vertelt zie je mensen al denkenquote:Op zondag 19 augustus 2012 22:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daar was ik oprecht bang voor inderdaad maar nee, gewoon een leuk mooi meisje![]()
Hoeren zat hier, elke avond 5 in de hotelbar. Maar dat alle vrouwen je willen gebruiken is (gelukkig) sterk overtrokken. Nu ff opfrissen in het hotel en zo weer ff bieren.
Veel plezierquote:Op maandag 20 augustus 2012 08:27 schreef Tegan het volgende:
Ik kwam in Thailand een Amerikaanse tegen. Haar ouders komen uit korea dus haar uiterlijk kan je invullen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 10:13 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik had niet anders verwacht. Stom wel die vooroordelen. Vriend van mij heeft vrouw uit de Oekraïne en als je dat vertelt zie je mensen al denken
veel plezier teegje.quote:Op maandag 20 augustus 2012 08:45 schreef Tegan het volgende:
dawgje, als je dit nog leest. Ik zal je missen.
quote:
Nee, Dawg blijft hier.quote:Op maandag 20 augustus 2012 14:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Waar gaat T. op af? Batsvakantie met date?
wat heb ik met de date van tegan te maken?quote:Op maandag 20 augustus 2012 14:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nee, Dawg blijft hier.
Ze gaat spoonen met dr zus
Hoi Dawg, hoe is het ermee.quote:Op maandag 20 augustus 2012 14:51 schreef dawg het volgende:
[..]
wat heb ik met de date van tegan te maken?
ja goed hoor, warm vooral.quote:Op maandag 20 augustus 2012 14:56 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hoi Dawg, hoe is het ermee.
Ze verdenken natuurlijk iedereen...
Fijn.quote:Op maandag 20 augustus 2012 14:59 schreef dawg het volgende:
[..]
ja goed hoor, warm vooral.
met jou/jullie? katje leeft nog?
T gaf laatst aan dat jij haar date was.quote:Op maandag 20 augustus 2012 14:51 schreef dawg het volgende:
[..]
wat heb ik met de date van tegan te maken?
eh?quote:Op maandag 20 augustus 2012 15:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
T gaf laatst aan dat jij haar date was.
Wie moet tempo maken, ik of jij? Je wist de datum toch?quote:Op maandag 20 augustus 2012 15:22 schreef rhubarbje het volgende:
maar bengel ik heb mijn bruidsmeisjes jurk nog niet!
even tempo maken!
O? Ik lurk te weinig.quote:Op maandag 20 augustus 2012 15:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
T gaf laatst aan dat jij haar date was.
Wat doet die linkse Lowlandsgaande-knuffel-een-criminele-hippie hier?quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Goeie genade, de VVD doet ook steeds meer zijn best om op de PVV te lijken. Krijg je op facebook oneliners als 'meer straf en minder begrip voor criminelen!' naar je toe geslingerd met een chagrijnig kijkende Rutte ernaast.
Straf uitdelen aan rechts-populisten!quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat doet die linkse Lowlandsgaande-knuffel-een-criminele-hippie hier?
Ooit zullen de historici hun terugblik op Rutte I beginnen met de frase "Onsterfelijk belachelijk".quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Goeie genade, de VVD doet ook steeds meer zijn best om op de PVV te lijken. Krijg je op facebook oneliners als 'meer straf en minder begrip voor criminelen!' naar je toe geslingerd met een chagrijnig kijkende Rutte ernaast.
Doet Maarten van R dat nu al niet?quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:55 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ooit zullen de historici hun terugblik op Rutte I beginnen met de frase "Onsterfelijk belachelijk".
Zonde van je autoquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:09 schreef Litpho het volgende:
Maarten van R valt voor mij in hetzelfde rijtje als Maurice de Hond of Martin Gaus. Een rijtje voorbeelden voor "ik rem niet voor ..."-bumperstickers.
Daar maken ze tientonners voor.quote:
Stoffelijk overschot, ja. Ego? Wat denk je zelf?quote:
Altijd feescht om weer te morgen werken!quote:
Immerquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 08:00 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Altijd feescht om weer te morgen werken!
Ik vind Maarten leuk. Net zo'n mopperkont als ikzelfquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:09 schreef Litpho het volgende:
Maarten van R valt voor mij in hetzelfde rijtje als Maurice de Hond of Martin Gaus. Een rijtje voorbeelden voor "ik rem niet voor ..."-bumperstickers.
Ik heb me kapot gelachen tijdens z'n colleges. Alleen vertelde hij niet echt dingen die terugkwamen in het tentamen, dat ik niet gehaald hebquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 08:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik vind Maarten leuk. Net zo'n mopperkont als ikzelf
Zeur niet zoquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 08:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik vind Maarten leuk. Net zo'n mopperkont als ikzelf
quote:
Dank jequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:01 schreef Godtje het volgende:
[..]
Lief! Hier... tieten!
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:01 schreef Godtje het volgende:
[..]
Lief! Hier... tieten!
[ afbeelding ]
quote:
Late reactie, maarquote:Op maandag 20 augustus 2012 10:35 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik kwam in Thailand een Amerikaanse tegen. Haar ouders komen uit korea dus haar uiterlijk kan je invullen.
Die kon in Thailand op veel plekken geen eens over straat. Echt plaats vervangende schaamte .... heel erg.
Het viel mij alles mee behalve in Phuketquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Late reactie, maar
Ik schaamde me in Thailand sowieso wel kapot. Gatverdamme wat een engerds lopen daar rond zeg
Ik vond Bangkok toch niet fijn wat dat betrekt, maar heb verder weinig vergelijkingsmateriaal. Gelukkig maar misschienquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het viel mij alles mee behalve in Phuket
Bangkok dat minder gezien behalve Patpong market.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik vond Bangkok toch niet fijn wat dat betrekt, maar heb verder weinig vergelijkingsmateriaal. Gelukkig maar misschien
quote:
Wauw, als je hier heel lang heel weinig langskomt mis je dus blijkbaar toch wel wat.quote:
1 dag maar?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:20 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
[..]
Wauw, als je hier heel lang heel weinig langskomt mis je dus blijkbaar toch wel wat.![]()
Gefeliciteerd alvast Bengeltje en Litpho, dat jullie maar een hele mooie dag gaan hebben.![]()
Feli!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:25 schreef Tally het volgende:
Ik wil jullie hier ook heel zachtjes melden dat ik zwanger ben
Ik neem tenminste aan dat je er blij mee bent!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:25 schreef Tally het volgende:
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:25 schreef Tally het volgende:
Ja onwijs blij! Het is een welkome verrassing. (ongelukje klinkt zo kut).quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:25 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik neem tenminste aan dat je er blij mee bent!
Mij ookquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het viel mij alles mee behalve in Phuket
Feli Tally!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:25 schreef Tally het volgende:
Oeh, gefeliciteerd Tallyquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:25 schreef Tally het volgende:
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:25 schreef Tally het volgende:
Kewlquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:28 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja onwijs blij! Het is een welkome verrassing. (ongelukje klinkt zo kut).
Vorige week donderdag waren we ons gaan melden in het ziekenhuis om traject nummer 2 in te gaan voor de volgende mini maar blijkt dus niet nodig te zijn
Wat een geweldige verrassingquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:28 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja onwijs blij! Het is een welkome verrassing. (ongelukje klinkt zo kut).
Vorige week donderdag waren we ons gaan melden in het ziekenhuis om traject nummer 2 in te gaan voor de volgende mini maar blijkt dus niet nodig te zijn
Exact weten we nog niets eigenlijk. Gistermiddag werd ik door de dokter gebeld dat ik even een weekje moest wachten en dan testen. Maar ik had natuurlijk geen geduld. Dus om 16:00 gedaan gister.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat een geweldige verrassing
Wanneer is de uitgerekende datum?
Goeie timingquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:17 schreef Tally het volgende:
[..]
Exact weten we nog niets eigenlijk. Gistermiddag werd ik door de dokter gebeld dat ik even een weekje moest wachten en dan testen. Maar ik had natuurlijk geen geduld. Dus om 16:00 gedaan gister.
Ik denk zelf een week of 4/5. Zou 2 weken na de verjaardag zijn van mini
Ongeveer rond 20 april.
3 september is de eerste echo en hoor ik hoe ver ik ben.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Goeie timing
Gaat er nu snel een echo komen om het zeker te weten?
Spannendquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:24 schreef Tally het volgende:
[..]
3 september is de eerste echo en hoor ik hoe ver ik ben.
Spannendquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:24 schreef Tally het volgende:
[..]
3 september is de eerste echo en hoor ik hoe ver ik ben.
Ik vind dit spannenderquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Spannend
Maar wellicht minder spannend dan een heel traject met bijbehorende onzekerheid
Wij bevatten het nog niet zoquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:27 schreef STING het volgende:
[..]
Spannend
Collega van mij z'n vrouw is net bevallen, anderhalve maand te vroeg, maar ze maken het gelukkig goedCollega helemaal in de wolken natuurlijk
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:27 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik vind dit spannender
Voorheen had ik het gevoel dat ik nog een beetje grip op de zaak had. Ik zag het eitje, de terugplaatsing en elke week echo's.
Nu weet ik helemaal nietsNiet hoe ver ik ben. Wanneer ik officieel ben uitgerekend. Dat soort dingen.
Al vind ik het natuurlijk heerlijk dat ik die punctie en shit niet aan hoeft
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:28 schreef Tally het volgende:
[..]
Wij bevatten het nog niet zoJa de testen (want inmiddels al meerdere gedaan) zeggen zwanger. Maar ik heb A nergens last van en B hoe kan dit?
Nou je hebt de bloemetjes en de bijtjes....quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:28 schreef Tally het volgende:
[..]
Wij bevatten het nog niet zoJa de testen (want inmiddels al meerdere gedaan) zeggen zwanger. Maar ik heb A nergens last van en B hoe kan dit?
Dankje.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:20 schreef TwistedDarling het volgende:
Wauw, als je hier heel lang heel weinig langskomt mis je dus blijkbaar toch wel wat.![]()
Gefeliciteerd alvast Bengeltje en Litpho, dat jullie maar een hele mooie dag gaan hebben.![]()
De natuurquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:28 schreef Tally het volgende:
[..]
Gaat deze nu "mini 2" heten op fok?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:17 schreef Tally het volgende:
[..]
Exact weten we nog niets eigenlijk. Gistermiddag werd ik door de dokter gebeld dat ik even een weekje moest wachten en dan testen. Maar ik had natuurlijk geen geduld. Dus om 16:00 gedaan gister.
Ik denk zelf een week of 4/5. Zou 2 weken na de verjaardag zijn van mini
Ongeveer rond 20 april.
2.0quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Gaat deze nu "mini 2" heten op fok?
Nee. Zelf nu heeft het nog geen werknaam (whehehehehe). Ik moet er nog even iets voor vindenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Inieminiequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Oh ja, dat is hip...quote:
En Tommy!quote:
Toen het nog niet hip was!quote:
"The new Mini". Doet Apple ook, is veel hipper.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
lol kan me daar wel wat bij voorstellen, door de warmte ga je echt in zombi modequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:45 schreef missbehavin het volgende:
Bluh, het is echt te warm hier op kantoor hoor![]()
Bevordert mijn werk ook niet, ik ben met een tekst bezig waarin ik elke keer als ik 'walking dinner' moet typen, 'walking dead' typ..
Dat was de vorige ook in mijn buik jaquote:
Jaquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:52 schreef VrolijkAlleen het volgende:
[..]
lol kan me daar wel wat bij voorstellen, door de warmte ga je echt in zombi mode
Maak je daar het thema van!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
JaMaar of mensen echt enthousiast worden van een uitnodiging voor een show met aansluitend walking dead weet ik niet...
Dan krijgt ie ook middelmatige hardware specs en een te hoog prijskaartje...quote:
Dat prijskaartje is altijd te hoog. Al is het natuurlijk onbetaalbaarquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dan krijgt ie ook middelmatige hardware specs en een te hoog prijskaartje...
quote:
Proberen kan altijd! En dan hoeft zn haar niet zo netjes te zittenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]Het is verder niet mijn show, geen idee of de Engelse kapper daarvoor in is
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:02 schreef Tally het volgende:
[..]
Proberen kan altijd! En dan hoeft zn haar niet zo netjes te zitten
Die wil ik!!!!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:10 schreef Godtje het volgende:
Tal! Kan je anders bevallen van deze Japanese dwarf flying squirrels? Want die zijn zo schattig!![]()
[ afbeelding ]
omg omg omgquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:10 schreef Godtje het volgende:
Tal! Kan je anders bevallen van deze Japanese dwarf flying squirrels? Want die zijn zo schattig!![]()
[ afbeelding ]
Als ik ze allemaal kwijt kan wel ja!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:17 schreef missbehavin het volgende:
Tally, werp maar meteen een nestje!
TDquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:20 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
[..]
Yay!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:25 schreef Tally het volgende:
Van die eekhoorn-gevallen, lijkt me geen probleemquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:50 schreef Tally het volgende:
[..]
Als ik ze allemaal kwijt kan wel ja!
Ja straks blijf ik er met 2 zitten en gaan die weer konijnen en heb ik weer een nestjequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Van die eekhoorn-gevallen, lijkt me geen probleem
Heb je gezien hoe cute ze zijn?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:52 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja straks blijf ik er met 2 zitten en gaan die weer konijnen en heb ik weer een nestje![]()
Daar begin ik dus niet aan he.
Ja maar dan nog. Een heel nest!!!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Heb je gezien hoe cute ze zijn?
Je bent ook bezig!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:42 schreef L-E het volgende:
Tally, gefeliciteerd! Wat geweldig zeg!
Ik ben een tikje jaloers.
Dat is fijn!quote:
Hij is al zeker een jaar of drie zindelijk, dus ik hoop het!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Jawel! Geen ontkennen meer aan.
Is je vent al vruchtbaar?
Dan komen er babiesquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:51 schreef L-E het volgende:
[..]
Hij is al zeker een jaar of drie zindelijk, dus ik hoop het!
Kan je een Furby voor kopen!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:03 schreef missbehavin het volgende:
Yay, cadeautje is waardebon van ¤200!
Wel meer ook lijkt me!quote:
Dat klinkt naar. Is dat zoals een buitenbaarmoederlijke zwangerschap?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:08 schreef missbehavin het volgende:
Maar goed, het is wel boven verwachting..
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat klinkt naar. Is dat zoals een buitenbaarmoederlijke zwangerschap?
En dat heb je van baas? Weet hij dat het van hem is die boven verwachting?
5 jaar onder boss man's bewind overlevenquote:
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
5 jaar onder boss man's bureau overleven
Soort van goedmakertje omdat hij je structureel onderbetaalt dus.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
5 jaar onder boss man's bewind overleven
Jaquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:23 schreef L-E het volgende:
[..]
Soort van goedmakertje omdat hij je structureel onderbetaalt dus.
Neequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:24 schreef L-E het volgende:
Is je zus al bevallen van de luipaardprintbaby?
Nou, het is voor hier helemaal niet slecht..quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:26 schreef Cue_ het volgende:
Ik vind het eig best wel weinig voor 5 jaar trouwe dienst. Want verder krijg je nooit wat of wel?
Hmm misschien komt dat doordat ik defensie gewend ben.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:27 schreef L-E het volgende:
Vijf jaar bij die kutbaan voor dat kutsalaris, je verdient een standbeeld Miss.
Ben blij voor je hoorquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:27 schreef missbehavin het volgende:
Nou, het is voor hier helemaal niet slecht..
Ja precies, het had veel slechter gekundquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ben blij voor je hoor![]()
Het is beter dan 1 of ander vaag plantje of vaag kadootje. Hiermee kan je doen wat je zelf wilt
wat ga je ermee doen?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja precies, het had veel slechter gekund
ik zet in op schoenenquote:
Hahaha, wie weet. Ik zoek eigenlijk nog een jurkje voor mijn congres begin oktober..quote:
Je kan het ook op de spaarrekening zetten!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hahaha, wie weet. Ik zoek eigenlijk nog een jurkje voor mijn congres begin oktober..
Nee schat, het is geen cash he.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:36 schreef L-E het volgende:
[..]
Je kan het ook op de spaarrekening zetten!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:37 schreef ArTiC het volgende:
jurkje? Oktober?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
rente over je cadeaubon...wat een ideequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:36 schreef L-E het volgende:
[..]
Je kan het ook op de spaarrekening zetten!
Dat heb ik gemist, is het een waardebon?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee schat, het is geen cash he.
Daar zouden ze iets mee moeten doen!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:37 schreef ArTiC het volgende:
[..]
rente over je cadeaubon...wat een idee
Ja. Helaas geen 'algemene' maar van een zaakje hier in de stad. Wel een leuk zaakje hoor, maar zo kan ik er niets praktisch voor halenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:37 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat heb ik gemist, is het een waardebon?
Het klinkt al een stuk nuttiger dan pinsparenquote:
Leuke jurkjes zijn praktisch!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja. Helaas geen 'algemene' maar van een zaakje hier in de stad. Wel een leuk zaakje hoor, maar zo kan ik er niets praktisch voor halen
Ja nogalquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:40 schreef Ripley het volgende:
ik heb nog nooit zoiets gekregen eerlijk gezegd, zou er blij mee zijn.
Heb je zo'n kutsalaris dan MissB?
Ja, heb een appartement gekochtquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:35 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
CLnet terug van de polder/vriendje maar ik las iets over n huis?
Hahaha ja, net wat ik nodig heb, ongemerkt kleine beetjes sparen, heerlijk overzichtelijk.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:39 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Het klinkt al een stuk nuttiger dan pinsparen
Ja, waar blijft die info nou?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, heb een appartement gekochtNou ja, het is nog niet rond dus ik durf nog niet te juichen
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:37 schreef ArTiC het volgende:
jurkje? Oktober?Of:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
Als ik de sleutel hebquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, waar blijft die info nou?
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of:Dat zou ook nog kunnen jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
Edequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:43 schreef L-E het volgende:
Bijna gefeliciteerd CL! Waar staat dat huis?
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of:Kan ik niet zien. Beter ook maar ms?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm in the basement, you're in the sky
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:42 schreef Ripley het volgende:
Ik ben keinieuwsgierig dus je hoeft het niet te zeggen, maar hoeveel is een kutsalaris dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm in the basement, you're in the sky
Nee, zou je beeldig staanquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Kan ik niet zien. Beter ook maar ms?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |