Als ik ze allemaal kwijt kan wel ja!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:17 schreef missbehavin het volgende:
Tally, werp maar meteen een nestje!
TDquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:20 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
[..]
Wauw, als je hier heel lang heel weinig langskomt mis je dus blijkbaar toch wel wat.![]()
Gefeliciteerd alvast Bengeltje en Litpho, dat jullie maar een hele mooie dag gaan hebben.![]()
Yay!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:25 schreef Tally het volgende:
Ik wil jullie hier ook heel zachtjes melden dat ik zwanger ben
Van die eekhoorn-gevallen, lijkt me geen probleemquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:50 schreef Tally het volgende:
[..]
Als ik ze allemaal kwijt kan wel ja!
Ja straks blijf ik er met 2 zitten en gaan die weer konijnen en heb ik weer een nestjequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Van die eekhoorn-gevallen, lijkt me geen probleem
Heb je gezien hoe cute ze zijn?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:52 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja straks blijf ik er met 2 zitten en gaan die weer konijnen en heb ik weer een nestje![]()
Daar begin ik dus niet aan he.
Ja maar dan nog. Een heel nest!!!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Heb je gezien hoe cute ze zijn?
Je bent ook bezig!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:42 schreef L-E het volgende:
Tally, gefeliciteerd! Wat geweldig zeg!
Ik ben een tikje jaloers.
Dat is fijn!quote:
Hij is al zeker een jaar of drie zindelijk, dus ik hoop het!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Jawel! Geen ontkennen meer aan.
Is je vent al vruchtbaar?
Dan komen er babiesquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:51 schreef L-E het volgende:
[..]
Hij is al zeker een jaar of drie zindelijk, dus ik hoop het!
Kan je een Furby voor kopen!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:03 schreef missbehavin het volgende:
Yay, cadeautje is waardebon van ¤200!
Wel meer ook lijkt me!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |