Nice!quote:
TDaten!quote:
Wil je ook mee?quote:
Dat hangt er vanaf wat jullie gaan doen.quote:
De 'who knows' klinkt wel goed.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:56 schreef TwistedDarling het volgende:
Op het boekenfestijn, ik verwacht dat we gaan zoeken naar leuke boeken die we nog nog niet hebben.
En wat we daarna gaan doen.... who knows.
Fijne avond!quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:59 schreef TwistedDarling het volgende:
Dat dacht ik al wel.
Anyways, ik ga er weer vandoor.![]()
Jij ook.quote:
quote:
Ik stelde me jou onder een koude douche voor ter afkoeling. Inclusief kippenvel en harde tepels enzo.quote:
Alleen ben ik slim genoeg om met dit weer geen koude douche te nemenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik stelde me jou onder een koude douche voor ter afkoeling. Inclusief kippenvel en harde tepels enzo.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Alleen ben ik slim genoeg om met dit weer geen koude douche te nemen.
Juist dan moet je weten dat je ergens in de hele routine een koude douche en een dompelbad moet nemen.quote:
Ja, als je snel je lichaamstemperatuur wilt laten dalen. Maar niet als je wilt afkoelen, dan heet douchen, regelt het lichaam de restquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Juist dan moet je weten dat je ergens in de hele routine een koude douche en een dompelbad moet nemen.
Klinkt logisch.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, als je snel je lichaamstemperatuur wilt laten dalen. Maar niet als je wilt afkoelen, dan heet douchen, regelt het lichaam de rest.
Paardrijden neem ik aan?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:41 schreef Samzz het volgende:
Ik wil morgen heel vroeg opstaan zodat ik in redelijke koelte kan rijden... Gaat me niet lukken denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |