Nice!quote:
TDaten!quote:
Wil je ook mee?quote:
Dat hangt er vanaf wat jullie gaan doen.quote:
De 'who knows' klinkt wel goed.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:56 schreef TwistedDarling het volgende:
Op het boekenfestijn, ik verwacht dat we gaan zoeken naar leuke boeken die we nog nog niet hebben.
En wat we daarna gaan doen.... who knows.
Fijne avond!quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:59 schreef TwistedDarling het volgende:
Dat dacht ik al wel.
Anyways, ik ga er weer vandoor.![]()
Jij ook.quote:
quote:
Ik stelde me jou onder een koude douche voor ter afkoeling. Inclusief kippenvel en harde tepels enzo.quote:
Alleen ben ik slim genoeg om met dit weer geen koude douche te nemenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik stelde me jou onder een koude douche voor ter afkoeling. Inclusief kippenvel en harde tepels enzo.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Alleen ben ik slim genoeg om met dit weer geen koude douche te nemen.
Juist dan moet je weten dat je ergens in de hele routine een koude douche en een dompelbad moet nemen.quote:
Ja, als je snel je lichaamstemperatuur wilt laten dalen. Maar niet als je wilt afkoelen, dan heet douchen, regelt het lichaam de restquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Juist dan moet je weten dat je ergens in de hele routine een koude douche en een dompelbad moet nemen.
Klinkt logisch.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, als je snel je lichaamstemperatuur wilt laten dalen. Maar niet als je wilt afkoelen, dan heet douchen, regelt het lichaam de rest.
Paardrijden neem ik aan?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:41 schreef Samzz het volgende:
Ik wil morgen heel vroeg opstaan zodat ik in redelijke koelte kan rijden... Gaat me niet lukken denk ik.
Hoe vroeg zou je op moeten?quote:
Als ik vroeg ga, dan een uur of zes. Ik zie het morgenvroeg welquote:
Jij liever dan ik.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:43 schreef Samzz het volgende:
Als ik vroeg ga, dan een uur of zes. Ik zie het morgenvroeg wel.
Weer lekker naar het strand met koele zeebries dus.quote:
quote:
Prima uit te houden hier qua warmte.quote:Op zondag 19 augustus 2012 01:15 schreef Tegan het volgende:
What's up.
Het was echt warm vanavond [ afbeelding ].
Wat?quote:
Op wat?quote:
Je krijgt wat je verdient.quote:Op zondag 19 augustus 2012 01:17 schreef Tegan het volgende:
Op dat het bij jou wel uit te houden was.
Jij ook... Ik werd wakker en ben dus maar opgestaan. Ga zo nog wel een tukkie doen in de tuin.quote:
quote:
In de tuin??quote:Op zondag 19 augustus 2012 08:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij ook... Ik werd wakker en ben dus maar opgestaan. Ga zo nog wel een tukkie doen in de tuin.
quote:Op zondag 19 augustus 2012 11:27 schreef Bengeltje het volgende:
In de tuin??
Het is wel al goed warm, gelukkig nog niet zo benauwd als gisteren, wat meer wind.
Zijn jullie verhuisd, of ga je naar het strand.quote:
Nee, we zijn niet verhuisd. Die tuin was er altijd al hoor.quote:Op zondag 19 augustus 2012 11:30 schreef Bengeltje het volgende:
Zijn jullie verhuisd, of ga je naar het strand.Dan wil ik eigenlijk wel mee, mits niet te druk, mits genoeg schaduw en het liefst waar ik kan "rennen" met de honden.
Zit nu achterom, met een voetenbadje uh hondenbadje/babybadje. De katten gooi ik straks ook even erin denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |