eh?quote:Op maandag 20 augustus 2012 15:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
T gaf laatst aan dat jij haar date was.
Wie moet tempo maken, ik of jij? Je wist de datum toch?quote:Op maandag 20 augustus 2012 15:22 schreef rhubarbje het volgende:
maar bengel ik heb mijn bruidsmeisjes jurk nog niet!
even tempo maken!
O? Ik lurk te weinig.quote:Op maandag 20 augustus 2012 15:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
T gaf laatst aan dat jij haar date was.
Wat doet die linkse Lowlandsgaande-knuffel-een-criminele-hippie hier?quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Goeie genade, de VVD doet ook steeds meer zijn best om op de PVV te lijken. Krijg je op facebook oneliners als 'meer straf en minder begrip voor criminelen!' naar je toe geslingerd met een chagrijnig kijkende Rutte ernaast.
Straf uitdelen aan rechts-populisten!quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat doet die linkse Lowlandsgaande-knuffel-een-criminele-hippie hier?
Ooit zullen de historici hun terugblik op Rutte I beginnen met de frase "Onsterfelijk belachelijk".quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Goeie genade, de VVD doet ook steeds meer zijn best om op de PVV te lijken. Krijg je op facebook oneliners als 'meer straf en minder begrip voor criminelen!' naar je toe geslingerd met een chagrijnig kijkende Rutte ernaast.
Doet Maarten van R dat nu al niet?quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:55 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ooit zullen de historici hun terugblik op Rutte I beginnen met de frase "Onsterfelijk belachelijk".
Zonde van je autoquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:09 schreef Litpho het volgende:
Maarten van R valt voor mij in hetzelfde rijtje als Maurice de Hond of Martin Gaus. Een rijtje voorbeelden voor "ik rem niet voor ..."-bumperstickers.
Daar maken ze tientonners voor.quote:
Stoffelijk overschot, ja. Ego? Wat denk je zelf?quote:
Altijd feescht om weer te morgen werken!quote:
Immerquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 08:00 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Altijd feescht om weer te morgen werken!
Ik vind Maarten leuk. Net zo'n mopperkont als ikzelfquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:09 schreef Litpho het volgende:
Maarten van R valt voor mij in hetzelfde rijtje als Maurice de Hond of Martin Gaus. Een rijtje voorbeelden voor "ik rem niet voor ..."-bumperstickers.
Ik heb me kapot gelachen tijdens z'n colleges. Alleen vertelde hij niet echt dingen die terugkwamen in het tentamen, dat ik niet gehaald hebquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 08:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik vind Maarten leuk. Net zo'n mopperkont als ikzelf
Zeur niet zoquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 08:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik vind Maarten leuk. Net zo'n mopperkont als ikzelf
quote:
Dank jequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:01 schreef Godtje het volgende:
[..]
Lief! Hier... tieten!
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |