Je wil natuurlijk niet elke week een officiële update uitbrengen. 90% van de mensen zal dat waarschijnlijk vooral als storend ervaren.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:36 schreef MacorgaZ het volgende:
Inderdaad ja, de meeste custom ROMs hebben allemaal fixes ja, ARHD voor de One X bijvoorbeeld ook, daar merkte ik zelf haast niks van dat die niet standaard van HTC was, behalve dan dat de batterij langer mee ging, je reclame en die shit-apps kon verwijderen, en de prestaties wat omhoog waren gegaan.
Snap zelf ook niet waarom custom ROMs altijd veel meer dingen sneller gefixt hebben dan de officiele updates, is voor de normale gebruiker best lullig.
Komt omdat de fabrikanten alleen vanuit commerciëel oogpunt ernaar kijken en waarom zouden ze nog updates uitbrengen voor een telefoon als de opvolger alweer (bijna) uit is? De consument koopt toch wel weer een nieuwe.. Terwijl de bouwers van custom roms het doen vanwege prestatie en eer (en ongetwijfeld nog andere redenen) en ze dus wél een drijfveer hebben om te blijven ontwikkelenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:36 schreef MacorgaZ het volgende:
Inderdaad ja, de meeste custom ROMs hebben allemaal fixes ja, ARHD voor de One X bijvoorbeeld ook, daar merkte ik zelf haast niks van dat die niet standaard van HTC was, behalve dan dat de batterij langer mee ging, je reclame en die shit-apps kon verwijderen, en de prestaties wat omhoog waren gegaan.
Snap zelf ook niet waarom custom ROMs altijd veel meer dingen sneller gefixt hebben dan de officiele updates, is voor de normale gebruiker best lullig.
Nope. Of jawel. Via een omweg, PayPal.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:40 schreef OxygeneFRL het volgende:
Kan je een betaalde app download van de playstore zonder creditcard?
Volgensmij kon dat toch juist niet? Iedereen wacht op PayPal en vervolgens komt Google met die giftcards...quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:01 schreef Dale. het volgende:
[..]
Nope. Of jawel. Via een omweg, PayPal.
Dat is op zich wel logisch ja, maar het duurt echt maanden voor simpele fixes er komen juist omdat ze steeds enkele grote updates doen. De normale gebruiker heeft denk ik ook liever om de 2 weken een update met wat fixes dan dat hun WiFi soms wegvalt...quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:59 schreef Roolio het volgende:
[..]
Je wil natuurlijk niet elke week een officiële update uitbrengen. 90% van de mensen zal dat waarschijnlijk vooral als storend ervaren.
Ah, ik dacht dat je 4.1.1 vergeleek met 4.1quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:26 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Oh, jawel. Jelly Bean draait op mijn Desire S soepeler dan 2.3 ooit heeft gedaan
Dat is echt niet waar t om gaat. Puur 't geld.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:59 schreef Roolio het volgende:
[..]
Je wil natuurlijk niet elke week een officiële update uitbrengen. 90% van de mensen zal dat waarschijnlijk vooral als storend ervaren.
vignettequote:Op maandag 20 augustus 2012 00:05 schreef wuuht het volgende:
wat is een goeie camera app ik heb een gs2
HDR camera. Neemt drie foto's en encode die dan tot 1. Met prachtige kleuren tot gevolg. (imo)quote:Op maandag 20 augustus 2012 00:05 schreef wuuht het volgende:
wat is een goeie camera app ik heb een gs2
quote:
idd zeg! Iemand nog tips voor andere hdr foto apps?quote:Op maandag 20 augustus 2012 17:40 schreef Quannum het volgende:
[..]
HDR camera. Neemt drie foto's en encode die dan tot 1. Met prachtige kleuren tot gevolg. (imo)
Nou, ik ben er niet tegen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:12 schreef Metalfreak het volgende:
Wat is eigenlijk de grote "wij-zijn-allemaal-collectief-tegen" hetze tegen Instagram? Volgens mij heb ik die even gemist...
In de rijst leggen en een paar dagen wachten met aanzetten.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:14 schreef Fiorano het volgende:
M'n One X is dus net overleden, heel handig in de toiletpot laten vallen, dus ik zit al even snel te kijken naar wat anders. Die Samsung Nexus, is dat hét Nexus model op dit moment?
sony xperia go is wel wat voor jou. Ik heb m 2 weken geleden gehaald en hij moet blijkbaar volgens het keurmerk een meter onder water kunnen, dus ook in de wcpotquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:14 schreef Fiorano het volgende:
M'n One X is dus net overleden, heel handig in de toiletpot laten vallen, dus ik zit al even snel te kijken naar wat anders. Die Samsung Nexus, is dat hét Nexus model op dit moment?
http://www.amazon.co.uk/s(...)d-keywords=micro+usbquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:08 schreef frame-saw het volgende:
Waar kan ik een oplader kopen voor mijn Samsung Galaxy s2? Mijn huidige is stuk, als het draadje verkeerd zit laadt ie niet. Heb wel een usb-lader maar mijn usb-kabel is heel kort. En op Samsung.nl/bol.com zijn de reisladers niet leverbaar.
Voor of na het schijten maakt nogal een verschil.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:14 schreef Fiorano het volgende:
Ik was gewoon vergeten hoe die dingen heten. Ben lekker scherp.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:27 schreef 1517 het volgende:
[..]
http://www.amazon.co.uk/s(...)d-keywords=micro+usb
Als ik jou was kocht ik geen samsung lader maar een HTC lader. Waarom? Omdat HTC een afneembare USBkabel heeft, je kan het dus eenvoudig vervangen of verlengen. Dat laatste heb ik gedaan aangezien de stopcontact bij mijn bankstel of zelfs mijn bed aan de "verkeerde" kant zit.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:08 schreef frame-saw het volgende:
Waar kan ik een oplader kopen voor mijn Samsung Galaxy s2? Mijn huidige is stuk, als het draadje verkeerd zit laadt ie niet. Heb wel een usb-lader maar mijn usb-kabel is heel kort. En op Samsung.nl/bol.com zijn de reisladers niet leverbaar.
Er na, maar voor het door spoelen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:52 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Voor of na het schijten maakt nogal een verschil.
Dit zaakje stinkt!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:11 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Er na, maar voor het door spoelen.
Mijn Galaxy Nexus heeft ook een loskoppelbare kabelquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:44 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Als ik jou was kocht ik geen samsung lader maar een HTC lader. Waarom? Omdat HTC een afneembare USBkabel heeft, je kan het dus eenvoudig vervangen of verlengen. Dat laatste heb ik gedaan aangezien de stopcontact bij mijn bankstel of zelfs mijn bed aan de "verkeerde" kant zit.
Ik gebruik Apex Launcher. Die is heel 'clean'.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 08:17 schreef Vanyel het volgende:
Ik nu eindelijk toch maar eens mijn antieke Desire geroot omdat het gezeik over ruimtegebrek me teveel werd. Maar nou zoek ik een nieuwe launcher. Ik had altijd Launcher Pro, nu Golauncher, maar van die laatste word ik ook niet echt vrolijk, teveel rotzooi erbij.
Iemand tips voor een fijne?
Knal er een custom ROM op.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:37 schreef Vanyel het volgende:
Zet er wel mooi uit ja. Helaas geen 4.0 maar nog 2.3.7 hier.
Heb nu iets van 3 of 4 launchers gehad, maar ik vind ze praktisch allemaal hetzelfde. Op wat details na..heb nu Holo Launcher HD en dat gaat ook weer primaquote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:37 schreef Vanyel het volgende:
Zet er wel mooi uit ja. Helaas geen 4.0 maar nog 2.3.7 hier.
Langleve nieuwsgroepen :-)quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:24 schreef Parafernalia het volgende:
http://www.nu.nl/internet(...)offline-gehaald.html
Zit erop. Die geeft versie 2.3.7 aan.quote:
dan wordt het tijd voor een updatequote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:42 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Zit erop. Die geeft versie 2.3.7 aan.
Op mijn sgs werkt het ook. Nu is Samsung natuurlijk wel beter dan HTC...quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:53 schreef Vanyel het volgende:
Op de Desire? Kan me niet voorstellen dat dat werkt.
En terecht, schooiers gaan maar eens betalen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:24 schreef Parafernalia het volgende:
http://www.nu.nl/internet(...)offline-gehaald.html
http://forum.xda-developers.com/forumdisplay.php?f=628quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:53 schreef Vanyel het volgende:
Op de Desire? Kan me niet voorstellen dat dat werkt.
Ik wil best betalen..maar niet met CCquote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En terecht, schooiers gaan maar eens betalen.
Genoeg prepaid alternatievenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:43 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Ik wil best betalen..maar niet met CC
Hoe danquote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Genoeg prepaid alternatieven![]()
Het is ondertussen echt geen kwestie meer van niet kunnen, maar van gewoon niet willen
De meeste die ik daarvan probeer blijven hangen tijdens het updaten. Best irritant.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:24 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
http://forum.xda-developers.com/forumdisplay.php?f=628
Hatsiekiedee, allemaal custum rommetjes voor de Desire. Inclusief Jelly Beans (4.1.1).
Cerberusquote:Op zondag 26 augustus 2012 11:49 schreef 1517 het volgende:
Wat is de beste "Help-ik-ben-mijn-telefoon-verloren-en-waar-is-hij" app?
Beter dan Prey?quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:40 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Moet je wel voor geroot hebben, maar wat een prachtige app is dat
Ik heb geen ervaring met Prey. Maar Ceberus kun je in je rom "bakken". Zelfs als je telefoon helemaal naar fabrieksinstellingen wordt gebracht, blijft Ceberus er op staan.quote:
Hmm, ja die app lijkt me inderdaad wel wat!quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:43 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Ik heb geen ervaring met Prey. Maar Ceberus kun je in je rom "bakken". Zelfs als je telefoon helemaal naar fabrieksinstellingen wordt gebracht, blijft Ceberus er op staan.Een van de grote voordelen.
Die komt meteen in je Gmailquote:Op zondag 26 augustus 2012 12:53 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Hmm, ja die app lijkt me inderdaad wel wat!
Als ik een screenshot / foto maak, hoe kan ik die dan terugvinden?
Nope, ik draai hem ook zonder root. Werkt prima, je kan hem hiden in je app drawer, als er 2 mislukte unlock pogingen worden gedaan krijg ik netjes een mail met pic van de front cam. Hij monitort het als er een andere sim in het toestel wordt gestoken en zo nog heel veel meerquote:Op zondag 26 augustus 2012 12:40 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Moet je wel voor geroot hebben, maar wat een prachtige app is dat
Damn, dat is netjes. Ik heb al direct een license gekocht :-)quote:Op zondag 26 augustus 2012 13:00 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Die komt meteen in je GmailZelfde als video's, locaties, logbestanden en geluidsopnames
Voor alle functies is het beter als je geroot hebt. Vooral als je de app in je rom wilt in laten bakken. Met hiden uit de drawer schiet je niet veel op, omdat de app na een nieuwe installatie toch weer verdwijnt.quote:Op zondag 26 augustus 2012 13:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nope, ik draai hem ook zonder root. Werkt prima, je kan hem hiden in je app drawer, als er 2 mislukte unlock pogingen worden gedaan krijg ik netjes een mail met pic van de front cam. Hij monitort het als er een andere sim in het toestel wordt gestoken en zo nog heel veel meer
Klopt, maar goed, op een niet geroote telefoon is dit as good as it gets, en kan je er denk ik tegen de huis-, tuin- en keukenzakkenroller best wat mee. Plus gewoon handig voor bij verliesquote:Op zondag 26 augustus 2012 13:03 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Voor alle functies is het beter als je geroot hebt. Vooral als je de app in je rom wilt in laten bakken. Met hiden uit de drawer schiet je niet veel op, omdat de app na een nieuwe installatie toch weer verdwijnt.
Hoe kan ik 'm in de ROM bakken?quote:Op zondag 26 augustus 2012 13:03 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Voor alle functies is het beter als je geroot hebt. Vooral als je de app in je rom wilt in laten bakken. Met hiden uit de drawer schiet je niet veel op, omdat de app na een nieuwe installatie toch weer verdwijnt.
Is een optie die je bijna meteen krijgt als je de app opstart.quote:Op zondag 26 augustus 2012 13:04 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Hoe kan ik 'm in de ROM bakken?
Telefoon tien minuutjes op 180 graden in de oven. Halverwege draaienquote:Op zondag 26 augustus 2012 13:04 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Hoe kan ik 'm in de ROM bakken?
Ik zag nietsquote:Op zondag 26 augustus 2012 13:04 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Is een optie die je bijna meteen krijgt als je de app opstart.
Foutje, het is al een tijd geleden dat ik het heb moeten doen. Er staat een bestandje op de website van Ceberus. Deze moet je even flashen in recovery-mode op je mobiel en je bent klaarquote:Op zondag 26 augustus 2012 13:05 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Ik zag niets
Is het toevallig Device Admin?
Super! Dat gaan we even doenquote:Op zondag 26 augustus 2012 13:09 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Foutje, het is al een tijd geleden dat ik het heb moeten doen. Er staat een bestandje op de website van Ceberus. Deze moet je even flashen in recovery-mode op je mobiel en je bent klaar
Werkt idd. ook onder Sense.quote:Op zondag 26 augustus 2012 13:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nope, ik draai hem ook zonder root. Werkt prima, je kan hem hiden in je app drawer, als er 2 mislukte unlock pogingen worden gedaan krijg ik netjes een mail met pic van de front cam. Hij monitort het als er een andere sim in het toestel wordt gestoken en zo nog heel veel meer
Omdat ik dat vermoeden had maar het werkt dus prima.quote:Op zondag 26 augustus 2012 13:13 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Waarom zou het niet onder Sense werken?
Android is Android hequote:Op zondag 26 augustus 2012 13:14 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Omdat ik dat vermoeden had maar het werkt dus prima.
True. Ik ben een 'light' gebruiker dus wat er allemaal kan of niet kan is voor mij ook nog niet altijd duidelijk.quote:
Ik gebruik de stock weer, bevalt me nu wel goed, HOX hier met 4.0.4quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:29 schreef KomtTijd... het volgende:
ik moet dit topic ook maar eens gaan volgen nu ik een One V heb![]()
welke browser gebruiken jullie? ik heb net forefox geinstalleerd en dat werkt wel een stuk beter dan de default browser!
Zeker. Moet je wel rooten.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:32 schreef xAuke0 het volgende:
Weet iemand of het mogelijk is om android 4.0 te krijgen op een Galaxy S i9000 ?
firefox scrollt iig veel soepeler en rendert ook sneller. Maar misschien is dat met wat meer processorkracht allemaal noet zo'n issue.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:32 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ik gebruik de stock weer, bevalt me nu wel goed, HOX hier met 4.0.4
quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:32 schreef xAuke0 het volgende:
Weet iemand of het mogelijk is om android 4.0 te krijgen op een Galaxy S i9000 ?
En hier nog meer:quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:38 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Zeker. Moet je wel rooten.
http://slimroms.net/
Super! Dankquote:
Ben een beetje n00b wat dat betreft. Kan het schadelijk voor je telefoon zijn?quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:41 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
[..]
En hier nog meer:
http://forum.xda-developers.com/forumdisplay.php?f=665
Als je precies doet wat er staat bij elke custom rom en je houdt je aan de juiste volgorde, dan kan er eigenlijk niks mis gaan.quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:24 schreef xAuke0 het volgende:
[..]
Ben een beetje n00b wat dat betreft. Kan het schadelijk voor je telefoon zijn?
Oké, bedanktquote:Op zondag 26 augustus 2012 16:29 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Als je precies doet wat er staat bij elke custom rom en je houdt je aan de juiste volgorde, dan kan er eigenlijk niks mis gaan.
Ben zelf ook een n00b, maar heb ondertussen al een aantal custom roms op mijn telefoon gehad. Gewoon goed en rustig lezen wat er staat.
Ja allemaal leuk en aardig, maar ik vraag me toch af hoe je m dan terug gaat vinden hoor. Volgens mij wordt dat toch vrij lastig.quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:28 schreef MacorgaZ het volgende:
Tering, Cerberus is inderdaad echt goed!
Foto's van de frontcam bij verkeerde unlockcode, gespreksgeschiedenis met alle nummers, nummer van 'dief' zijn simkaart krijgen, etc
En dankzij root kan je GPS aanzetten op afstand en is de app alleen te verwijderen door een nieuwe ROM te installeren
Ik koop maar meteen zo'n license, beter 3 euro kwijt als je telefoon nooit wordt gejat dan je telefoon kwijt en een marokkaan die ervan geniet.
Even langs gaan.quote:Op zondag 26 augustus 2012 19:56 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Ja allemaal leuk en aardig, maar ik vraag me toch af hoe je m dan terug gaat vinden hoor. Volgens mij wordt dat toch vrij lastig.
Niet zo lastig. Je verzamelt mooi al het bewijsmateriaal en gaat even langs.quote:Op zondag 26 augustus 2012 19:56 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Ja allemaal leuk en aardig, maar ik vraag me toch af hoe je m dan terug gaat vinden hoor. Volgens mij wordt dat toch vrij lastig.
Ja en dan. Doet Ali met z'n brede schouders open.quote:
Even met de fok knokploeg langsgaan gaan dan. En als het een blond mooi dametje is mag de knokploeg even buiten wachten.quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:07 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Ja en dan. Doet Ali met z'n brede schouders open.
Of er staat een leuk jong blondje.
"Hee volgens mijn informatie heb jij mijn telefoon."
"Ik? Nee hoor"
"Oh oke.." Dimmak draait zich weer om
Je kan toch ook aangifte te doen? Je kan alles op het presenteerblaadje van de politie leggen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:07 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Ja en dan. Doet Ali met z'n brede schouders open.
Of er staat een leuk jong blondje.
"Hee volgens mijn informatie heb jij mijn telefoon."
"Ik? Nee hoor"
"Oh oke.." Dimmak draait zich weer om
Ja maar ik weet niet of de politie daar iets mee kan doen hoor. Denk het niet.quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:11 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Je kan toch ook aangifte te doen? Je kan alles op het presenteerblaadje van de politie leggen.
Even een huiszoekingsbevelletje regelenquote:Op zondag 26 augustus 2012 20:17 schreef KomtTijd... het volgende:
De politie kan daar best eens langsgaan en als ze dan zien dat jouw telefoon inderdaad daar aanwezig is, doet het er echt niet meer toe hoe ze die gevonden hebben.
Lijkt me verschrikkelijk, zo'n gevoel van machteloosheidquote:Op maandag 27 augustus 2012 13:37 schreef Kloonhommel het volgende:
Klopt ja, dat las ik ook, ging over een iPhone en de politie wilde er niks mee doen.
kwam omdat een defensiemedewerker em had gejat ofzoquote:Op zondag 26 augustus 2012 20:53 schreef Iemand91 het volgende:
Ergens op Fok heb ik wel eens gelezen over iemand die z'n telefoon had getracked en naar de politie was gegaan; politie deed er alleen niets mee...
alsof politie iets met defensie te maken heeftquote:Op maandag 27 augustus 2012 14:19 schreef wise het volgende:
[..]
kwam omdat een defensiemedewerker em had gejat ofzo
Lijkt me dat je t vooral daarom moet doen. Je gegevens beschermen enzo.quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:47 schreef MacorgaZ het volgende:
Ja, met de locatie kan je inderdaad niet echt veel, maar als je de dief/medeplichtige-aan-heling zijn nummer hebt, zijn laatste gesprekken (inkomend/uitgaand, dus ook als de turk zijn papa of mama belt voor het middag-gebed), etc kan je misschien nog op een schuldgevoel of angstgevoel inspreken.
Daarnaast kan je je telefoon ook locken en/of wipen zodat je dickpics niet openbaar worden of dat er plotseling honderden uren naar marokko is gebeld op jouw kosten.
Android tablet discussie topic #25 - Quadcore and more!quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:49 schreef Droathoah het volgende:
Iemand ervaring met films kijken op het Galaxy Tab 2? Hoe kun je een film erop zetten bijvoorbeeld?
Via SD-kaartjes of via een usb-verbinding met de computer.quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:49 schreef Droathoah het volgende:
Iemand ervaring met films kijken op het Galaxy Tab 2? Hoe kun je een film erop zetten bijvoorbeeld?
Gewoon de melding naar links of rechts uit het beeld slepen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 18:47 schreef KomtTijd... het volgende:
ok ik heb een keer mijn sd-kaart verwijderd zonder hem te ontkoppelen... hoe krijg ik nu dat uitroepteken linksboven weer weg? ik heb inmiddels echt wel begrepen dat dat niet de bedoeling was hoor!
op mijn htc One v that is, Android 4.0.3
Als het zo makkelijk was geweest was ik er zelf nog uitgekomen hoor.quote:Op maandag 27 augustus 2012 18:54 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Gewoon de melding naar links of rechts uit het beeld slepen.
Bij mij werkt het, zowel onder Sense 4.0 als onder de stock ICS.quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:38 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Als het zo makkelijk was geweest was ik er zelf nog uitgekomen hoor.
Bedankt!quote:Op maandag 27 augustus 2012 18:02 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Via SD-kaartjes of via een usb-verbinding met de computer.
Verder raad ik je MxPlayer aan om films te kijken. Of BSPlayer. Staan allebei gratis in de Play Store.
MX Playerquote:Op maandag 27 augustus 2012 18:02 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Verder raad ik je MxPlayer aan om films te kijken. Of BSPlayer. Staan allebei gratis in de Play Store.
Ah dat heeft MX Player dan weer nietquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 02:46 schreef xSouL het volgende:
BSplayer is geniaal! De map met je films op je computer delen en hoppa gewoon via LAN mode op je telefoon kijken. Ideaal!
Ohja die moet ik ook nog eens uitproberen!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 03:21 schreef xSouL het volgende:
Ja interface is zwaar kut.
Ik gebruik zelf ook XBMC met Aeon skin op mijn galaxy S3. Werkt super en pakt de meeste videos + je hebt een super strakke interface met een mooi geordend library.
Ja die developers van XBMC hebben er 1,5 jaar aan gewerkt om te porten naar Android. Wat nog best goed gelukt is, aantal minor dingen werken niet en veel bugs. Maar dat is niet meer dan normaal, gezien het een BETA was.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 03:35 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ohja die moet ik ook nog eens uitproberen!
Edit: ik zie dat er alleen nog maar nightlies van zijn?
Maar even geïnstalleerd op m'n PCquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:18 schreef xSouL het volgende:
[..]
Ja die developers van XBMC hebben er 1,5 jaar aan gewerkt om te porten naar Android. Wat nog best goed gelukt is, aantal minor dingen werken niet en veel bugs. Maar dat is niet meer dan normaal, gezien het een BETA was.
Nu de source is open gegooid en de community er verder aan mag werken, zijn er meerdere versies uitgekomen. Ik zelf draai nog steeds de BETA van XBMC zelf, maar op XDA developers heb je ook een aantal andere varianten. Die schijnen al een paar bugs opgelost te hebben, maar zijn inderdaad allemaal nightly builds.
Op de computer en laptop gebruik ik ook XBMC en het is by far de meest vetste interface die je kan hebben voor je media-bibliotheek.
Ik raad je meteen deze skin te installeren:quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:45 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Maar even geïnstalleerd op m'n PC
Ik heb/had Weather Eye, en heb sinds 2/3 dagen hetzelfde..quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:29 schreef StateOfMind het volgende:
Zijn er hier nog meer mensen die Animated Weather gebruiken en die al een hele tijd geen verbinding meer met hun server kunnen maken om het weer te updaten?
Kan MxPlayer ook mkv's (x264) lezen?quote:Op maandag 27 augustus 2012 18:02 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Jup, net als BSPlayer.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:30 schreef Droathoah het volgende:
[..]
Kan MxPlayer ook mkv's (x264) lezen?
Je weet dat MKV tegenwoordig ook ondersteuning heeft voor ordered chapters e.d.? Je hoeft niets te converteren, je kunt de bestanden gewoon in de container stoppen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 09:13 schreef Fiorano het volgende:
Kun je in die andere players ook gewoon volledige DVD afspelen, dus met een Audio_TS/Video_TS map? Dat kan met Doom player wel, en dan hoef ik dus niet te conventeren
Ff voor de goede orde: Zet jij nou MKV bestanden die wel 8GB kunnen zijn op je phone om vervolgens te bekijken op je phone? Is een DIVX dan niet handiger? De gemiddelde scherm van een phone is toch vrij klein, je zal denk ik geen verschil zien tussen MKV en DIVX?quote:
Het gaat om de tablet van vrouwlief. En je hebt ook mkv van rond de 1,5gb en dat is dan wel te doen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:02 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ff voor de goede orde: Zet jij nou MKV bestanden die wel 8GB kunnen zijn op je phone om vervolgens te bekijken op je phone? Is een DIVX dan niet handiger? De gemiddelde scherm van een phone is toch vrij klein, je zal denk ik geen verschil zien tussen MKV en DIVX?
HD ready ziet er verdomd goed uit op de One X, maar m'n telefoon is al bomvol van de mp4tjes dus ik doe het nooitquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:02 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ff voor de goede orde: Zet jij nou MKV bestanden die wel 8GB kunnen zijn op je phone om vervolgens te bekijken op je phone? Is een DIVX dan niet handiger? De gemiddelde scherm van een phone is toch vrij klein, je zal denk ik geen verschil zien tussen MKV en DIVX?
Nou, dat verschil zie je vaak nog wel degelijkquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:02 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
ik wist niet dat het over een tablet ging. Op een phone lijkt het me stug dat je verschil zou kunnen zien tussen divx en mkv.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:31 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nou, dat verschil zie je vaak nog wel degelijk
De gemiddelde Divx is zo'n 672x368. De meeste tablets hebben al een hogere resolutie dan dat.
Als je een mierenneuker bent wel.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:33 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
ik wist niet dat het over een tablet ging. Op een phone lijkt het me stug dat je verschil zou kunnen zien tussen divx en mkv.
Hoe stop ik ze in een container ?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:31 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je weet dat MKV tegenwoordig ook ondersteuning heeft voor ordered chapters e.d.? Je hoeft niets te converteren, je kunt de bestanden gewoon in de container stoppen.
Mkvtoolnix.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 08:57 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Hoe stop ik ze in een container ?(*pakt computer en flikker deze in de grijze container*)
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 10:17 schreef Symer het volgende:
Tijdens het surfen op ICS word ik af en toe van doodnormale websites (androidforums, accuweather) geredirect naar uporn. Is dat een feature of een virus?
Heb ik ook wel eens, nooit bij stil gestaan echter.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 10:17 schreef Symer het volgende:
Tijdens het surfen op ICS word ik af en toe van doodnormale websites (androidforums, accuweather) geredirect naar uporn. Is dat een feature of een virus?
sterker nog, ik schiet meteen tegen het plafond. Welke kneus heeft zon update bedacht? Beter schakelen ze dat snel weer uitquote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:52 schreef Parafernalia het volgende:
Dat is bij de S1 ook geloof ik
word je daar wakker van?
Nergens last van hier. Maarja, ik gebruik dan ook een custom rom.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:02 schreef Mirjam het volgende:
[..]
sterker nog, ik schiet meteen tegen het plafond. Welke kneus heeft zon update bedacht? Beter schakelen ze dat snel weer uit
Je hebt dat ding in bed liggen?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:36 schreef automatic_ het volgende:
Nee, op stil niet. Ik werd in het begin wakker als hij ging trillen en in mijn bed lag
Nu niet meer
1 2 3 4 | | su | cp -pr /data/dalvik-cache /system/sd | rm -r /data/dalvik-cache | ln -s /system/sd/dalvik-cache /data/dalvik-cache |
Daar denk ik allemaal niet bij naquote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:47 schreef Symer het volgende:
[..]
Je hebt dat ding in bed liggen?![]()
Maar al die straling dan?Ik leg hem altijd minstens aan de andere kant van de kamer.
Ja, dat denken gaat steeds moeilijker zeker? Je vergeet steeds meer, mentale rotatie taken gaan niet zo makkelijk meer, je bloed-breinbarrière begint te lekken?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:09 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Daar denk ik allemaal niet bij na
Ik merk er nog vrij weinig vanquote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:28 schreef Symer het volgende:
[..]
Ja, dat denken gaat steeds moeilijker zeker? Je vergeet steeds meer, mentale rotatie taken gaan niet zo makkelijk meer, je bloed-breinbarrière begint te lekken?
ligt 'ie ook, op het zakje dat ik er altijd om hebquote:Op donderdag 30 augustus 2012 08:39 schreef Parafernalia het volgende:
Leg je telefoon op iets zachts.
ja, juist als hij op stil staatquote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:15 schreef Roolio het volgende:
Je zou toch inderdaad zeggen dat je dat uit zou moeten kunnen zetten. Gebeurt het ook als je je telefoon op Stil hebt? En inderdaad op iets zachts leggen als tussenoplossing.
Airplane mode!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:47 schreef Symer het volgende:
[..]
Je hebt dat ding in bed liggen?![]()
Maar al die straling dan?Ik leg hem altijd minstens aan de andere kant van de kamer.
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:52 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ligt 'ie ook, op het zakje dat ik er altijd om heb
en jij met je telefoon vol krassen en ik met m'n toestel na een jaar nog alsof hij net uit het doosje komtquote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:59 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Een telefoon met hoesjes is een condoom om een lul
Jajoh, altijd zo'n irritant lelijk hoesje eromheen zodat je telefoon nog mooi is als je 'm weggooit. Nuttig.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:00 schreef Mirjam het volgende:
[..]
en jij met je telefoon vol krassen en ik met m'n toestel na een jaar nog alsof hij net uit het doosje komt
Geen krassen na maand of 18quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:00 schreef Mirjam het volgende:
[..]
en jij met je telefoon vol krassen en ik met m'n toestel na een jaar nog alsof hij net uit het doosje komt
Ja dat snap ik idd ook niet. Vreselijk. Had een tijd zo'n rubber ding erom, hoef je niet eens open te maken of eruit te halen, maar dat is al irritantquote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:04 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Jajoh, altijd zo'n irritant lelijk hoesje eromheen zodat je telefoon nog mooi is als je 'm weggooit. Nuttig.
Ik heb altijd mijn telefoon in mijn zak, zonder hoesje, maar ook zonder iets anders erbij. Is nu nog totaal krasloos.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:00 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Precies, werkt ook prima. Maargoed vrouwen moeten zo'n ding natuurlijk in hun handtas stoppen tussen de sleutels en de make-up bende en weet ik al niet wat.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb altijd mijn telefoon in mijn zak, zonder hoesje, maar ook zonder iets anders erbij. Is nu nog totaal krasloos.
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:09 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Precies, werkt ook prima. Maargoed vrouwen moeten zo'n ding natuurlijk in hun handtas stoppen tussen de sleutels en de make-up bende en weet ik al niet wat.
Ojaquote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:09 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Precies, werkt ook prima. Maargoed vrouwen moeten zo'n ding natuurlijk in hun handtas stoppen tussen de sleutels en de make-up bende en weet ik al niet wat.
Heb 'm er weer even om gedaan.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:08 schreef Fiorano het volgende:
Rubber ding ding is handig, zeker als het randje iets dikker is als het scherm. Heeft me al wat schermpjes bespaard
trapquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:27 schreef Parafernalia het volgende:
Ik kan sinds kort mijn externe sd kaart niet meer zien als ik mijn sgs aansluit via usb...iemand een idee?
slim jb, uiteraard rooted. Op telefoon zelf zie ik m wel.
ik ben niet gek hoor, hij staat echt echt echt echt op stilkquote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:01 schreef Roolio het volgende:
[..]
Ik bedoel dus niet op trillen, maar echt op stil-stil.
Ok. Dan is het helemaal stom.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:02 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik ben niet gek hoor, hij staat echt echt echt echt op stilk
hoe bedoel jequote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:11 schreef Roolio het volgende:
[..]
Je moet 'm zeg maar wel selecteren als externe opslag he..
Als je de usbkabel in je telefoon doet, verschijnen er toch opties als Alleen laden, Internet aan pc doorgeven, Internet van pc verkrijgen, Externe Opslag? Nou dan moet je dus op Externe Opslag (of iets dergelijks) klikken.quote:
Ja dat weet ikquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:40 schreef Roolio het volgende:
[..]
Als je de usbkabel in je telefoon doet, verschijnen er toch opties als Alleen laden, Internet aan pc doorgeven, Internet van pc verkrijgen, Externe Opslag? Nou dan moet je dus op Externe Opslag (of iets dergelijks) klikken.
Kan gewoon met android zelf. Lange druk op homescreen...en dan shortcuts -> favorieten ofzoquote:Op zondag 2 september 2012 23:23 schreef Vaatwastablet het volgende:
Kent iemand een app waarmee je bookmarks als een app kan laten verschijnen op een homescreen?
Zeg maar ik wil mijn bookmark fok op mijn homescherm, krijg ik het fok icoontje. Zoals het gaat lijken op een app.
Raar verwoord maar okee.
Weet ik maar het is raar. Dit bedoel ik dus.quote:Op zondag 2 september 2012 23:44 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Kan gewoon met android zelf. Lange druk op homescreen...en dan shortcuts -> favorieten ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar wat ik krijg is dit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Terwijl hij eerst ook zo voluit en scherp als dat fok icoontje.
Zelfde probleem bij zowel Chrome als de stock browser.
quote:Op maandag 3 september 2012 00:39 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Weet ik maar het is raar. Dit bedoel ik dus.
Wat ik wil krijgen is dit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar wat ik krijg is dit:Er staat al een antwoordje voor je klaar in de Galaxy S3 topic.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Terwijl hij eerst ook zo voluit en scherp als dat fok icoontje.
Zelfde probleem bij zowel Chrome als de stock browser.![]()
Ik heb hem al een maandje!! aanrader!!quote:Op maandag 3 september 2012 13:30 schreef lkb9000 het volgende:
Wie gaat er een Nexus 7 halen morgen?
Je kunt er eventueel ook een PS3 controller aansluiten.quote:Op maandag 3 september 2012 14:12 schreef Klonk het volgende:
Ik ben lekker wat aan het rommelen met emulatoren maar ik kan gewoon niet omgaan met die virtuele knoppen. Nu heb ik een tijdje geleden een bluetooth ding gezien waar je je telefoon in klemt en op die manier fysieke knoppen hebt maar mijn google talenten laten me ff in de steek
Iemand een idee wat ik bedoel en hoe dat heet
Ik word behoorlijk hebberig van de Nexus 7, al heb ik geen idee wanneer ik gebruik van een tablet zou maken, een 4.7" telefoon zou genoeg moeten zijn, maar hij is zo mooiquote:Op maandag 3 september 2012 14:10 schreef Kevin24 het volgende:
[..]
Ik heb hem al een maandje!! aanrader!!![]()
weet ik maar dat heeft voor mij twee minpunten, voor zover ik weet moet het toestel geroot zijn en je kunt hem er niet aan vastmaken je zit dus nooit lekker te gamen want je moet je telefoon altijd ergens kwijt zien te raken en met dat ding wat ik gezien heb had je een soort van gameboy ideequote:Op maandag 3 september 2012 14:18 schreef mime_negert het volgende:
[..]
Je kunt er eventueel ook een PS3 controller aansluiten.
quote:Op maandag 3 september 2012 14:22 schreef Klonk het volgende:
[..]
weet ik maar dat heeft voor mij twee minpunten, voor zover ik weet moet het toestel geroot zijn en je kunt hem er niet aan vastmaken je zit dus nooit lekker te gamen want je moet je telefoon altijd ergens kwijt zien te raken en met dat ding wat ik gezien heb had je een soort van gameboy idee
edit: gevonden
http://www.icontrolpad.com/
Die van mij was slechts 300 euroquote:Op maandag 3 september 2012 14:30 schreef Klonk het volgende:
hou op over de pandora, wil hem graag hebben, maar 600 dollar
verder geen nuttige toevoeging maar dat wou ik ff kwijt
Hoezo niet? ze hebben naast de vaste plastic clip on's ook een flexibel haakje waarmee je zelfs het ding aan een ipad kan klikkenquote:Op maandag 3 september 2012 14:35 schreef Klonk het volgende:
apenootjes, zie dat die icontrolpad niet op mijn Galaxy S3 past...
dan past ie niet omdat ik niet beter heb gekekenquote:Op maandag 3 september 2012 14:36 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Hoezo niet? ze hebben naast de vaste plastic clip on's ook een flexibel haakje waarmee je zelfs het ding aan een ipad kan klikken
Ik weet er niet alles van hoor... ben niet zo thuis in telefoons maareh ik geloof dat dit soort opties er best zijn...quote:Op maandag 3 september 2012 14:38 schreef Klonk het volgende:
[..]
dan past ie niet omdat ik niet beter heb gekeken
weer ff naar de website dan maar
dat denk ik zie deze post op de fora:quote:Op maandag 3 september 2012 14:39 schreef Klonk het volgende:
je bedoelt deze dan?
ICONTROLPAD BUNDLE + SIDE CLAMP SET + UNIVERSAL HOLDER van 50.99?
lijkt mij dat het gewoon moet kunnen... die universal clamp heeft meerdere standen...quote:I'm using an iControlpad on my S3 & not had any problems.
dan alquote:Op maandag 3 september 2012 14:45 schreef Bosbeetle het volgende:
Je kunt ook nog heel zen gaan sparen voor een pandora2 over een jaartje of 3
Wat ik zeg die hardware voor de iCP2 gaat de basis vormen voor de pandora2...quote:
Ik ben benieuwd; een jaar later dan ze eerder hadden aangegevenquote:Ziggo heeft op zijn site staan dat zijn Android-app vanaf medio september het bekijken van livetelevisie zal ondersteunen. De provider heeft al een soortgelijke app voor iOS en had beloofd om ook een Android-variant uit te brengen.
De provider laat op zijn website weten dat de bestaande Android-app medio september een update krijgt waarmee live televisiekijken wordt ondersteund. Momenteel kan de software alleen nog gebruikt worden als televisiegids of voor het instellen van herinneringen of favorieten. Een precieze releasedatum voor de vernieuwde Android-app werd niet bekendgemaakt, maar het is dus aannemelijk dat er later deze maand een update wordt vrijgegeven. De huidige versie is al enige tijd gratis beschikbaar. Vorige week zei Ziggo nog tegen Tweakers.net dat het onduidelijk was wanneer de update uit zou komen.
Live televisiekijken is al enige tijd mogelijk op apparaten die draaien op Apples iOS-besturingssysteem. Nadat een tweaker via een truc tv-kijken mogelijk maakte op Android, beloofde Ziggo met officiële ondersteuning te komen voor Googles mobiele besturingssysteem. De app werd al enige tijd intern getest. Ziggo stelt voor mobiele apparaten de televisiezenders Nederland 1, 2, en 3, RTL 4, 5, 7 en 8, SBS 6, Net 5, Veronica, National Geographic Channel en Eurosport beschikbaar.
Hoef je dan geen ziggo-klant te zijn?quote:Op woensdag 5 september 2012 13:58 schreef Iemand91 het volgende:
Zou het dan ein-de-lijk zover zijn?....
Ziggo-site: tv-kijken voor Android komt 'medio september'
[..]
Ik ben benieuwd; een jaar later dan ze eerder hadden aangegeven...
werkt bij iOS alleen als je op een ziggo ip adres zitquote:Op woensdag 5 september 2012 14:05 schreef Roolio het volgende:
[..]
Hoef je dan geen ziggo-klant te zijn?
Sarcasme? Bijna een jaar geleden uitgekomen..quote:Op donderdag 6 september 2012 16:14 schreef J.Appleseed het volgende:
Eén op vijf Androidtoestellen draait op Ice Cream Sandwich
Dat is snel.
Voor de gewone Desire heb ik gewoon een RUU file gepakt toen hij gerepareerd moest worden, dat was alles wat nodig was dacht ik.quote:Op donderdag 6 september 2012 17:19 schreef DutchErrorist het volgende:
Mijn zus moet haar geroote mobiel inleveren bij vodafone (ze wil haar abo beeindigen, alleen nu zit ik met de vraag opgeschept hoe ik het moet unrooten). Het is een Desire Z en volgens mij is praktisch alles veranderd.
Mijn vraag is dan ook wat moet ik allemaal terug zetten naar stock waarden en in welke volgorde (Denk aan radio, bootloader, rom, etc.)
Hij vind alleen de telefoon niet als ik dat doequote:Op donderdag 6 september 2012 19:31 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Voor de gewone Desire heb ik gewoon een RUU file gepakt toen hij gerepareerd moest worden, dat was alles wat nodig was dacht ik.
Dat had ik ook...erg dom. Nieuwe versie van Kies installeren misschien.quote:Op donderdag 6 september 2012 21:00 schreef Splutje het volgende:
In mijn Kies staat dat ik de laatste firmware bezit terwijl ik 2.3.3 heb. Iemand enig idee hoe dit op te lossen?
Alles geprobeerd met Kies maar niet gelukt. Uiteindelijk maar met Odin gedaanquote:Op vrijdag 7 september 2012 00:18 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Dat had ik ook...erg dom. Nieuwe versie van Kies installeren misschien.
Ik kreeg t er niet mee opgelost
Ik destijds ook idd.quote:Op vrijdag 7 september 2012 00:27 schreef Splutje het volgende:
[..]
Alles geprobeerd met Kies maar niet gelukt. Uiteindelijk maar met Odin gedaan
Je kunt toch sowieso het toestel als hotspot opzetten?quote:Op vrijdag 7 september 2012 07:28 schreef J.Appleseed het volgende:
Voortaan kan ik met mijn mobiel via Bluetooth internet doorspelen naar mijn laptop![]()
![]()
Dan wordt een half uur of een uur wachten op de trein of bus niet zo saai meer
Niet met een onofficiële Sense 4 ROMquote:Op vrijdag 7 september 2012 07:52 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je kunt toch sowieso het toestel als hotspot opzetten?
Serieus? Wat een bagger dan...quote:Op vrijdag 7 september 2012 08:08 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Niet met een onofficiële Sense 4 ROMWordt nog niet ondersteund.
Ik gebruik ook PDAnet, maar dan via Bluetoothquote:Op vrijdag 7 september 2012 08:12 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Serieus? Wat een bagger dan...
Overigens zou ik PDAnet gebruiken. Die heb ik ook gebruikt toen het nog niet in 1.6 en 2.1 zat (Xperia ROM).
http://junefabrics.com/android/index.php
Dat is via USB een flink stuk sneller dan via Bluetooth.
Hoezo extra betalen? Ik kan gewoon in de initiële setup Vodafone NL kiezen. Wist niet of dat überhaupt iets uitmaakte.quote:Op vrijdag 7 september 2012 08:14 schreef gogosweden het volgende:
Hoe zit het eigenlijk als je carrier instellingen verkeerd staan in je custom rom, moet je dan extra dokken of gebeurt er dan gewoon niets?
Die krijg je toch gewoon automatisch als je je aanmeld op het netwerk?quote:Op vrijdag 7 september 2012 08:14 schreef gogosweden het volgende:
Hoe zit het eigenlijk als je carrier instellingen verkeerd staan in je custom rom, moet je dan extra dokken of gebeurt er dan gewoon niets?
dat kan ik dus niet altijd.quote:Op vrijdag 7 september 2012 08:14 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Hoezo extra betalen? Ik kan gewoon in de initiële setup Vodafone NL kiezen. Wist niet of dat überhaupt iets uitmaakte.
oh, dat wist ik niet.quote:Op vrijdag 7 september 2012 08:15 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Die krijg je toch gewoon automatisch als je je aanmeld op het netwerk?
Nee, dunkt mij niet. Je kan nl. ook voor "Dad's Phone" o.i.d. kiezen, lijkt me niet dat daar specifieke instellingen aan verbonden zijn.quote:Op vrijdag 7 september 2012 08:15 schreef gogosweden het volgende:
[..]
dat kan ik dus niet altijd.
maar ik bedoel, mochten die instellingen dus fout staan, of dat iets uit maakt anders dan dat je geen sms/mms/internet kan gebruiken.
Ah. Ok.quote:Op vrijdag 7 september 2012 08:13 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Ik gebruik ook PDAnet, maar dan via BluetoothDraadjes e.d. zijn niet zo handig in een bus/trein.
En tja, bagger... als dat 't enige is wat niet werkt en de rest wel loeisnel is boeit 't mij niks. 't Is en blijft een custom ROM, hè.
Anders zou je in het buitenland steeds alle instellingen moeten aanpassen als je naar een ander netwerk wilt gaan. Lijkt me niet handig.quote:
goed punt. Ik had mijn rom er toen af gepleurd omdat ik bang was dat het me kapitalen zou gaan kosten. Maar het is dus coolquote:Op vrijdag 7 september 2012 08:18 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ah. Ok.
[..]
Anders zou je in het buitenland steeds alle instellingen moeten aanpassen als je naar een ander netwerk wilt gaan. Lijkt me niet handig.
Je kan ook een prepaid visa nemen, zie v3card. Die kun je opladen via bankrekeningquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:40 schreef OxygeneFRL het volgende:
Kan je een betaalde app download van de playstore zonder creditcard?
3vcard.quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:02 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Je kan ook een prepaid visa nemen, zie v3card. Die kun je opladen via bankrekening
Instellingen -> Ontwikkeling.quote:Op vrijdag 7 september 2012 15:02 schreef Roolio het volgende:
Ik heb een nieuwe rom geïnstalleerd, maar ben helemaal kwijt waar de optie staat dat een long-press op de back-knop de app afsluit. Ik weet niet of iedereen custom-rom het heeft eigenlijk. Maar als je het hebt, kun je even meezoeken naar die instelling?
Je kunt ook gewoon op het huisicoon klikken.quote:Op vrijdag 7 september 2012 15:02 schreef Roolio het volgende:
Ik heb een nieuwe rom geïnstalleerd, maar ben helemaal kwijt waar de optie staat dat een long-press op de back-knop de app afsluit. Ik weet niet of iedereen custom-rom het heeft eigenlijk. Maar als je het hebt, kun je even meezoeken naar die instelling?
Neee.quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:00 schreef Devolution het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon op het huisicoon klikken.
Welke ROM gebruik je?quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:02 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Neee.
Dan blijft de app nog gewoon in de achtergrond draaien.
Ja, dank je! Rare plek voor die optiequote:Op vrijdag 7 september 2012 18:32 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Instellingen -> Ontwikkeling.
Haha, valt eigenlijk wel mee. Voor app-ontwikkelaars is het vooral erg handig wanneer ze hun app nog niet stabiel hebben gemaakt en dus vaak geforceerd moeten afslijten.quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:51 schreef Roolio het volgende:
[..]
Ja, dank je! Rare plek voor die optie
Na een weekje met m'n One X vond ik <4" telefoons al op klein speelgoed lijkenquote:Op zaterdag 8 september 2012 13:28 schreef J.Appleseed het volgende:
Net even ICS geïnstalleerd op de HTC HD2 van een vriend. Draait wel redelijk allemaal.
't Ding lag al sinds 2009 in een kast, nieuw in de doos. De plastic zat er zelfs nog op!
Nu ik de 4" van de HD2 zie lijkt mijn 3,7" opeens te klein. Ik denk dat mijn volgende telefoon ook de 4" moet gaan overschrijden.
Ik neig momenteel erg naar de Samsung Galaxy Nexus. Gisteren was ik ook nog aan het twijfelen aan een iPhone 4/4S maar 3,5" is voor mij nu zeker te klein.quote:Op zaterdag 8 september 2012 13:31 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Na een weekje met m'n One X vond ik <4" telefoons al op klein speelgoed lijken
De iPhone 5 wordt 4", maar als het goed is komt er dit najaar een nieuwe Nexus telefoon, dus misschien is dat het afwachten nog even waard?quote:Op zaterdag 8 september 2012 13:45 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Ik neig momenteel erg naar de Samsung Galaxy Nexus. Gisteren was ik ook nog aan het twijfelen aan een iPhone 4/4S maar 3,5" is voor mij nu zeker te klein.
Nja, mijn abo loopt nog één jaar door en ik wil het eigenlijk een beetje goedkoop houden. Als ik straks voor een 250 of 275 euro een Galaxy Nexus kan kopen en daar een jaar mee doen ben ik happy.quote:Op zaterdag 8 september 2012 14:18 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
De iPhone 5 wordt 4", maar als het goed is komt er dit najaar een nieuwe Nexus telefoon, dus misschien is dat het afwachten nog even waard?
Lijkt me een prima keuzequote:Op zaterdag 8 september 2012 14:21 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Nja, mijn abo loopt nog één jaar door en ik wil het eigenlijk een beetje goedkoop houden. Als ik straks voor een 250 of 275 euro een Galaxy Nexus kan kopen en daar een jaar mee doen ben ik happy.
Ja precies zoals het hoort dus. Waarom zou je een app geforceerd af willen sluiten dan?quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:02 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Neee.
Dan blijft de app nog gewoon in de achtergrond draaien.
Het is inderdaad een geweldig toestel. Je krijgt (voorlopig) als eerste de nieuwste updates van Android, het toestel zelf werkt ook super en hij heeft ook een lekker groot schermquote:Op zaterdag 8 september 2012 14:37 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Lijkt me een prima keuzeAlleen de camera is wat minder (in het donker vooral), maar verder een geweldig toestel volgens mij (nog nooit zelf in m'n handen gehad).
Dat zijn voor mij grote voordelen, inderdaad. Misschien volgende maand, als ik niet teveel onverwachte kosten krijgquote:Op zaterdag 8 september 2012 18:13 schreef Devolution het volgende:
[..]
Ja precies zoals het hoort dus. Waarom zou je een app geforceerd af willen sluiten dan?
[..]
Het is inderdaad een geweldig toestel. Je krijgt (voorlopig) als eerste de nieuwste updates van Android, het toestel zelf werkt ook super en hij heeft ook een lekker groot scherm
Omdat die dan nog in de achtergrond draait en resources in beslag neemt.quote:Op zaterdag 8 september 2012 18:13 schreef Devolution het volgende:
[..]
Ja precies zoals het hoort dus. Waarom zou je een app geforceerd af willen sluiten dan?
Nee, hij bevriest de app als het ware. Zodra je de app weer opent gaat ie verder en pas dán zal ie dus weer resources gebruiken. Het geforceerd afsluiten van een app is alleen nodig als deze blijft hangen.quote:Op zaterdag 8 september 2012 18:28 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Omdat die dan nog in de achtergrond draait en resources in beslag neemt.
Maar het wordt wel opgeslagen in het geheugen neem ik aan?quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:46 schreef Devolution het volgende:
[..]
Nee, hij bevriest de app als het ware. Zodra je de app weer opent gaat ie verder en pas dán zal ie dus weer resources gebruiken. Het geforceerd afsluiten van een app is alleen nodig als deze blijft hangen.
Het fifo principequote:Op zaterdag 8 september 2012 20:46 schreef Devolution het volgende:
Totdat een andere app (die op de voorgrond draait) het geheugen nodig heeft. Dan zal ie het geheugendeel, dat door de app gebruikt werd die het langst niet meer geactiveerd is, vrijmaken zodat de voorgrondapp het kan gebruiken.
quote:Op zaterdag 8 september 2012 18:35 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Techdirt artikel
Goophone 5![]()
![]()
¤200??quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:01 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Even afwachten, zou wel vet zijn
Ruim 9 uur en nog 80%. Wtf, dit kan toch nietquote:Op zaterdag 8 september 2012 20:54 schreef Parafernalia het volgende:
Voor de mensen die denken dat hun accu wel wat langer mee kan:
http://www.androidworld.n(...)snel-leeg-topic.html
En dan vooral het laatste deel: http://theultralinx.com/2011/07/calibrate-androids-battery.html
Duurt even, maar het lijkt echt te werken. Dit wél, itt die Battery Calibration apps (die je hiervoor overigens wel nodig hebt).
Mijn SGS1 met SlimBean 2.2 (Android 4.1.1) zit nu na bijna 6 uur nog op 85%.
Probeer t dan zonder batterij eruit te halen.quote:Op zondag 9 september 2012 00:27 schreef RealBizkit666 het volgende:
Bij mijn toestel kan de batterij er niet uit. Dus aan die tutorial heb ik helemaal niks.
De accu gaat 4 dagen mee, dus ik heb sowieso al niets te klagen.quote:Op zondag 9 september 2012 00:44 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Probeer t dan zonder batterij eruit te halen.
Dan was de post ook niet voor jouquote:Op zondag 9 september 2012 03:21 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
De accu gaat 4 dagen mee, dus ik heb sowieso al niets te klagen.
Wow!quote:Op zondag 9 september 2012 21:36 schreef Parafernalia het volgende:
30 uur, 30 min en nog 34% over
Mijn accu
Morgen eens kijken...quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:54 schreef Parafernalia het volgende:
Voor de mensen die denken dat hun accu wel wat langer mee kan:
http://www.androidworld.n(...)snel-leeg-topic.html
En dan vooral het laatste deel: http://theultralinx.com/2011/07/calibrate-androids-battery.html
Duurt even, maar het lijkt echt te werken. Dit wél, itt die Battery Calibration apps (die je hiervoor overigens wel nodig hebt).
Mijn SGS1 met SlimBean 2.2 (Android 4.1.1) zit nu na bijna 6 uur nog op 85%.
Terugschakelen is ook niet echt een optiequote:Op zondag 9 september 2012 08:28 schreef Vanyel het volgende:
Pff, ik heb nu Oxygen draaien op mijn Desire (de hippere roms gaven steeds foutmeldingen met flashen), maar ik word niet goed van de gps. Hij zit er in maken steeds een heel end naast. Dat maakt de weg vinden niet echt makkelijker ofzo.
Is daar een oplossing voor? Anders ga ik denk ik weer terugschakelen, dit is echt te irritant.
Zeg dat wel ja!quote:
Maar op de manier beschreven in de link werkt het wel.quote:Op zondag 9 september 2012 22:12 schreef epicbeardman het volgende:
Screenshot met schermtijd er bij is wel noodzakelijk bij accu prestaties
Batterij calibratie is trouwens fabeltje (of placebo hoe je het ook noemt, want het gebeurt automatisch bij uinpluggen lader) lees maar
https://plus.google.com/u(...)32/posts/FV3LVtdVxPT
Nu een van scherm!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |