abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116539691
Aangezien ik graag een wat groter toestel zou hebben bied ik hierbij mijn HTC Desire S te koop (of te ruil) aan.

De HTC Desire S beschikt over een 1 GHz Qualcomm Snapdragon CPU en heeft 768MB RAM-geheugen. Het intern geheugen bedraagt 1GB en er zit ook een 8GB SD-kaartje in.

Het is een model uitgevoerd in Kodak Grey, in september 2011 aangeschaft in de Vodafone-winkel. Het toestel is wel simlockvrij en in goede staat, met aan de randen enkele gebruikerssporen en een enkel klein krasje over het HTC-logo, al moet je daarvoor wel erg goed zoeken. Het aluminium heeft op de achterkant verder 2 kleine puntbeschadigingen, maar ook deze zijn op het eerste zicht bijna niet aanwezig.

Het toestel is verder altijd goed behandeld en komt met de originele verpakking, oplader en oordopjes.

Momenteel draait het toestel een Cyanogenmod ROM met Android Jelly Bean (4.1) maar indien gewenst kan ik er ook Ice Cream Sandwich (4.0) of Gingerbread op zetten, zijnde met of zonder HTC Sense-schil. Op softwaregebied is dus vrijwel alles mogelijk.

Wat betreft de prijs zou ik denken aan ongeveer 150 euro, maar (reëel) bieden mag altijd. Ik zou (eventueel met bijbetaling van mijn kant) het toestel ook willen ruilen tegen een Samsung Galaxy Nexus of HTC One S.

Het toestel is te verzenden (risico en kosten voor de koper) of op te halen in Midden-Limburg, omgeving Sittard.

[ Bericht 0% gewijzigd door J.Appleseed op 09-09-2012 10:01:02 ]
pi_116544684
Bod van 130 euro ontvangen.
pi_116556251
Bod van 150 euro ontvangen. Voorlopig gereserveerd.
  Moderator zondag 9 september 2012 @ 11:23:54 #4
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_116558186
Tag gefixt.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_116558444
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 11:23 schreef djkoelkast het volgende:
Tag gefixt.
Bedankt :)
pi_116559343
Hoe draait Android 4.1 erop? Een kameraad van mij heeft ook een Desire S, maar die draait nog 2.3.7, en dat is lang zo soepel niet als 2.3.1.
pi_116559577
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 12:07 schreef Mavz0r het volgende:
Hoe draait Android 4.1 erop? Een kameraad van mij heeft ook een Desire S, maar die draait nog 2.3.7, en dat is lang zo soepel niet als 2.3.1.
Echt serieus soepel, geen lag o.i.d. te vinden. Alles gaat razendsnel. Android 2.3 ging inderdaad vrij stroef, ja, maar dat komt voornamelijk door de Sense-schil. Bovendien is Jelly Bean een volwaardige iOS-concurrent geworden wat betreft eye-candy, lekker veel overgangsanimaties en het ziet er allemaal heel slick uit.

ICS met Sense 4.0 draait oké, niet zo soepel als de stock versie maar nog altijd beter dan Gingerbread. Jelly Bean draait dan toch het beste/snelste, vind ik zelf.
Ik vind het altijd vrij apart hoe (vrijwillige) devvers een toestel sneller kunnen maken dan de fabrikanten zelf :)
pi_116562206
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 18:26 schreef J.Appleseed het volgende:
Aangezien ik graag een wat groter toestel zou hebben bied ik hierbij mijn HTC Desire S te koop (of te ruil) aan.

De HTC Desire S beschikt over een 1 GHz Qualcomm Snapdragon CPU en heeft 768MB RAM-geheugen. Het intern geheugen bedraagt 1GB en er zit ook een 8GB SD-kaartje in.

Het is een model uitgevoerd in Kodak Grey, in september 2011 aangeschaft in de Vodafone-winkel. Het toestel is wel simlockvrij en in goede staat, met aan de randen enkele gebruikerssporen en een enkel klein krasje over het HTC-logo, al moet je daarvoor wel erg goed zoeken. Het aluminium heeft op de achterkant verder 2 kleine puntbeschadigingen, maar ook deze zijn op het eerste zicht bijna niet aanwezig.

Het toestel is verder altijd goed behandeld en komt met de originele verpakking, oplader en oordopjes.

Momenteel draait het toestel een Cyanogenmod ROM met Android Jelly Bean (4.1) maar indien gewenst kan ik er ook Ice Cream Sandwich (4.0) of Gingerbread op zetten, zijnde met of zonder HTC Sense-schil. Op softwaregebied is dus vrijwel alles mogelijk.

Wat betreft de prijs zou ik denken aan ongeveer 150 euro, maar (reëel) bieden mag altijd. Ik zou (eventueel met bijbetaling van mijn kant) het toestel ook willen ruilen tegen een Samsung Galaxy Nexus of HTC One S.

[ afbeelding ]

Het toestel is te verzenden (risico en kosten voor de koper) of op te halen in Midden-Limburg, omgeving Sittard.
160
pi_116563146
quote:
10s.gif Op zondag 9 september 2012 13:39 schreef Ga.aguyim het volgende:

[..]

160
Genoteerd :)
pi_116577648
Aanstaande dinsdag kan ik toch 'gewoon' de Galaxy Note gaan halen dus de verkoop is bij dezen niet meer nodig :)
pi_116579845
quote:
99s.gif Op zondag 9 september 2012 20:56 schreef J.Appleseed het volgende:
Aanstaande dinsdag kan ik toch 'gewoon' de Galaxy Note gaan halen dus de verkoop is bij dezen niet meer nodig :)
Geen Galaxy Nexus?
Run rabbit, run.
pi_116580358
quote:
11s.gif Op zondag 9 september 2012 21:24 schreef Expression het volgende:

[..]

Geen Galaxy Nexus?
Nee, de Note sprak me toch wat meer aan wat betreft schermformaat :D
pi_116581752
quote:
1s.gif Op zondag 9 september 2012 21:31 schreef J.Appleseed het volgende:

[..]

Nee, de Note sprak me toch wat meer aan wat betreft schermformaat :D
Ik heb gehoord dat de Note brak draait op ICS, en ik weet niet eens of hij JB krijgt. De nexus draait al JB en is groot zat hoor, zeker als je <4 inch gewend ben.
Run rabbit, run.
pi_116582754
quote:
1s.gif Op zondag 9 september 2012 21:50 schreef Expression het volgende:

[..]

Ik heb gehoord dat de Note brak draait op ICS, en ik weet niet eens of hij JB krijgt. De nexus draait al JB en is groot zat hoor, zeker als je <4 inch gewend ben.
Ik ben sowieso van plan er een custom ROM op te flashen, dan zal ICS (en ook JB) een stuk beter draaien ^O^
  Moderator zondag 9 september 2012 @ 22:50:59 #15
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_116585649
Slotje op verzoek!
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')