Kan gewoon met android zelf. Lange druk op homescreen...en dan shortcuts -> favorieten ofzoquote:Op zondag 2 september 2012 23:23 schreef Vaatwastablet het volgende:
Kent iemand een app waarmee je bookmarks als een app kan laten verschijnen op een homescreen?
Zeg maar ik wil mijn bookmark fok op mijn homescherm, krijg ik het fok icoontje. Zoals het gaat lijken op een app.
Raar verwoord maar okee.
Weet ik maar het is raar. Dit bedoel ik dus.quote:Op zondag 2 september 2012 23:44 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Kan gewoon met android zelf. Lange druk op homescreen...en dan shortcuts -> favorieten ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar wat ik krijg is dit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Terwijl hij eerst ook zo voluit en scherp als dat fok icoontje.
Zelfde probleem bij zowel Chrome als de stock browser.
quote:Op maandag 3 september 2012 00:39 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Weet ik maar het is raar. Dit bedoel ik dus.
Wat ik wil krijgen is dit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar wat ik krijg is dit:Er staat al een antwoordje voor je klaar in de Galaxy S3 topic.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Terwijl hij eerst ook zo voluit en scherp als dat fok icoontje.
Zelfde probleem bij zowel Chrome als de stock browser.![]()
Ik heb hem al een maandje!! aanrader!!quote:Op maandag 3 september 2012 13:30 schreef lkb9000 het volgende:
Wie gaat er een Nexus 7 halen morgen?
Je kunt er eventueel ook een PS3 controller aansluiten.quote:Op maandag 3 september 2012 14:12 schreef Klonk het volgende:
Ik ben lekker wat aan het rommelen met emulatoren maar ik kan gewoon niet omgaan met die virtuele knoppen. Nu heb ik een tijdje geleden een bluetooth ding gezien waar je je telefoon in klemt en op die manier fysieke knoppen hebt maar mijn google talenten laten me ff in de steek
Iemand een idee wat ik bedoel en hoe dat heet
Ik word behoorlijk hebberig van de Nexus 7, al heb ik geen idee wanneer ik gebruik van een tablet zou maken, een 4.7" telefoon zou genoeg moeten zijn, maar hij is zo mooiquote:Op maandag 3 september 2012 14:10 schreef Kevin24 het volgende:
[..]
Ik heb hem al een maandje!! aanrader!!![]()
weet ik maar dat heeft voor mij twee minpunten, voor zover ik weet moet het toestel geroot zijn en je kunt hem er niet aan vastmaken je zit dus nooit lekker te gamen want je moet je telefoon altijd ergens kwijt zien te raken en met dat ding wat ik gezien heb had je een soort van gameboy ideequote:Op maandag 3 september 2012 14:18 schreef mime_negert het volgende:
[..]
Je kunt er eventueel ook een PS3 controller aansluiten.
quote:Op maandag 3 september 2012 14:22 schreef Klonk het volgende:
[..]
weet ik maar dat heeft voor mij twee minpunten, voor zover ik weet moet het toestel geroot zijn en je kunt hem er niet aan vastmaken je zit dus nooit lekker te gamen want je moet je telefoon altijd ergens kwijt zien te raken en met dat ding wat ik gezien heb had je een soort van gameboy idee
edit: gevonden
http://www.icontrolpad.com/
Die van mij was slechts 300 euroquote:Op maandag 3 september 2012 14:30 schreef Klonk het volgende:
hou op over de pandora, wil hem graag hebben, maar 600 dollar
verder geen nuttige toevoeging maar dat wou ik ff kwijt
Hoezo niet? ze hebben naast de vaste plastic clip on's ook een flexibel haakje waarmee je zelfs het ding aan een ipad kan klikkenquote:Op maandag 3 september 2012 14:35 schreef Klonk het volgende:
apenootjes, zie dat die icontrolpad niet op mijn Galaxy S3 past...
dan past ie niet omdat ik niet beter heb gekekenquote:Op maandag 3 september 2012 14:36 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Hoezo niet? ze hebben naast de vaste plastic clip on's ook een flexibel haakje waarmee je zelfs het ding aan een ipad kan klikken
Ik weet er niet alles van hoor... ben niet zo thuis in telefoons maareh ik geloof dat dit soort opties er best zijn...quote:Op maandag 3 september 2012 14:38 schreef Klonk het volgende:
[..]
dan past ie niet omdat ik niet beter heb gekeken
weer ff naar de website dan maar
dat denk ik zie deze post op de fora:quote:Op maandag 3 september 2012 14:39 schreef Klonk het volgende:
je bedoelt deze dan?
ICONTROLPAD BUNDLE + SIDE CLAMP SET + UNIVERSAL HOLDER van 50.99?
lijkt mij dat het gewoon moet kunnen... die universal clamp heeft meerdere standen...quote:I'm using an iControlpad on my S3 & not had any problems.
dan alquote:Op maandag 3 september 2012 14:45 schreef Bosbeetle het volgende:
Je kunt ook nog heel zen gaan sparen voor een pandora2 over een jaartje of 3
Wat ik zeg die hardware voor de iCP2 gaat de basis vormen voor de pandora2...quote:
Ik ben benieuwd; een jaar later dan ze eerder hadden aangegevenquote:Ziggo heeft op zijn site staan dat zijn Android-app vanaf medio september het bekijken van livetelevisie zal ondersteunen. De provider heeft al een soortgelijke app voor iOS en had beloofd om ook een Android-variant uit te brengen.
De provider laat op zijn website weten dat de bestaande Android-app medio september een update krijgt waarmee live televisiekijken wordt ondersteund. Momenteel kan de software alleen nog gebruikt worden als televisiegids of voor het instellen van herinneringen of favorieten. Een precieze releasedatum voor de vernieuwde Android-app werd niet bekendgemaakt, maar het is dus aannemelijk dat er later deze maand een update wordt vrijgegeven. De huidige versie is al enige tijd gratis beschikbaar. Vorige week zei Ziggo nog tegen Tweakers.net dat het onduidelijk was wanneer de update uit zou komen.
Live televisiekijken is al enige tijd mogelijk op apparaten die draaien op Apples iOS-besturingssysteem. Nadat een tweaker via een truc tv-kijken mogelijk maakte op Android, beloofde Ziggo met officiële ondersteuning te komen voor Googles mobiele besturingssysteem. De app werd al enige tijd intern getest. Ziggo stelt voor mobiele apparaten de televisiezenders Nederland 1, 2, en 3, RTL 4, 5, 7 en 8, SBS 6, Net 5, Veronica, National Geographic Channel en Eurosport beschikbaar.
Hoef je dan geen ziggo-klant te zijn?quote:Op woensdag 5 september 2012 13:58 schreef Iemand91 het volgende:
Zou het dan ein-de-lijk zover zijn?....
Ziggo-site: tv-kijken voor Android komt 'medio september'
[..]
Ik ben benieuwd; een jaar later dan ze eerder hadden aangegeven...
werkt bij iOS alleen als je op een ziggo ip adres zitquote:Op woensdag 5 september 2012 14:05 schreef Roolio het volgende:
[..]
Hoef je dan geen ziggo-klant te zijn?
Sarcasme? Bijna een jaar geleden uitgekomen..quote:Op donderdag 6 september 2012 16:14 schreef J.Appleseed het volgende:
Eén op vijf Androidtoestellen draait op Ice Cream Sandwich
Dat is snel.
Voor de gewone Desire heb ik gewoon een RUU file gepakt toen hij gerepareerd moest worden, dat was alles wat nodig was dacht ik.quote:Op donderdag 6 september 2012 17:19 schreef DutchErrorist het volgende:
Mijn zus moet haar geroote mobiel inleveren bij vodafone (ze wil haar abo beeindigen, alleen nu zit ik met de vraag opgeschept hoe ik het moet unrooten). Het is een Desire Z en volgens mij is praktisch alles veranderd.
Mijn vraag is dan ook wat moet ik allemaal terug zetten naar stock waarden en in welke volgorde (Denk aan radio, bootloader, rom, etc.)
Hij vind alleen de telefoon niet als ik dat doequote:Op donderdag 6 september 2012 19:31 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Voor de gewone Desire heb ik gewoon een RUU file gepakt toen hij gerepareerd moest worden, dat was alles wat nodig was dacht ik.
Dat had ik ook...erg dom. Nieuwe versie van Kies installeren misschien.quote:Op donderdag 6 september 2012 21:00 schreef Splutje het volgende:
In mijn Kies staat dat ik de laatste firmware bezit terwijl ik 2.3.3 heb. Iemand enig idee hoe dit op te lossen?
Alles geprobeerd met Kies maar niet gelukt. Uiteindelijk maar met Odin gedaanquote:Op vrijdag 7 september 2012 00:18 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Dat had ik ook...erg dom. Nieuwe versie van Kies installeren misschien.
Ik kreeg t er niet mee opgelost
Ik destijds ook idd.quote:Op vrijdag 7 september 2012 00:27 schreef Splutje het volgende:
[..]
Alles geprobeerd met Kies maar niet gelukt. Uiteindelijk maar met Odin gedaan
Je kunt toch sowieso het toestel als hotspot opzetten?quote:Op vrijdag 7 september 2012 07:28 schreef J.Appleseed het volgende:
Voortaan kan ik met mijn mobiel via Bluetooth internet doorspelen naar mijn laptop![]()
![]()
Dan wordt een half uur of een uur wachten op de trein of bus niet zo saai meer
Niet met een onofficiële Sense 4 ROMquote:Op vrijdag 7 september 2012 07:52 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je kunt toch sowieso het toestel als hotspot opzetten?
Serieus? Wat een bagger dan...quote:Op vrijdag 7 september 2012 08:08 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Niet met een onofficiële Sense 4 ROMWordt nog niet ondersteund.
Ik gebruik ook PDAnet, maar dan via Bluetoothquote:Op vrijdag 7 september 2012 08:12 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Serieus? Wat een bagger dan...
Overigens zou ik PDAnet gebruiken. Die heb ik ook gebruikt toen het nog niet in 1.6 en 2.1 zat (Xperia ROM).
http://junefabrics.com/android/index.php
Dat is via USB een flink stuk sneller dan via Bluetooth.
Hoezo extra betalen? Ik kan gewoon in de initiële setup Vodafone NL kiezen. Wist niet of dat überhaupt iets uitmaakte.quote:Op vrijdag 7 september 2012 08:14 schreef gogosweden het volgende:
Hoe zit het eigenlijk als je carrier instellingen verkeerd staan in je custom rom, moet je dan extra dokken of gebeurt er dan gewoon niets?
Die krijg je toch gewoon automatisch als je je aanmeld op het netwerk?quote:Op vrijdag 7 september 2012 08:14 schreef gogosweden het volgende:
Hoe zit het eigenlijk als je carrier instellingen verkeerd staan in je custom rom, moet je dan extra dokken of gebeurt er dan gewoon niets?
dat kan ik dus niet altijd.quote:Op vrijdag 7 september 2012 08:14 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Hoezo extra betalen? Ik kan gewoon in de initiële setup Vodafone NL kiezen. Wist niet of dat überhaupt iets uitmaakte.
oh, dat wist ik niet.quote:Op vrijdag 7 september 2012 08:15 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Die krijg je toch gewoon automatisch als je je aanmeld op het netwerk?
Nee, dunkt mij niet. Je kan nl. ook voor "Dad's Phone" o.i.d. kiezen, lijkt me niet dat daar specifieke instellingen aan verbonden zijn.quote:Op vrijdag 7 september 2012 08:15 schreef gogosweden het volgende:
[..]
dat kan ik dus niet altijd.
maar ik bedoel, mochten die instellingen dus fout staan, of dat iets uit maakt anders dan dat je geen sms/mms/internet kan gebruiken.
Ah. Ok.quote:Op vrijdag 7 september 2012 08:13 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Ik gebruik ook PDAnet, maar dan via BluetoothDraadjes e.d. zijn niet zo handig in een bus/trein.
En tja, bagger... als dat 't enige is wat niet werkt en de rest wel loeisnel is boeit 't mij niks. 't Is en blijft een custom ROM, hè.
Anders zou je in het buitenland steeds alle instellingen moeten aanpassen als je naar een ander netwerk wilt gaan. Lijkt me niet handig.quote:
goed punt. Ik had mijn rom er toen af gepleurd omdat ik bang was dat het me kapitalen zou gaan kosten. Maar het is dus coolquote:Op vrijdag 7 september 2012 08:18 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ah. Ok.
[..]
Anders zou je in het buitenland steeds alle instellingen moeten aanpassen als je naar een ander netwerk wilt gaan. Lijkt me niet handig.
Je kan ook een prepaid visa nemen, zie v3card. Die kun je opladen via bankrekeningquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:40 schreef OxygeneFRL het volgende:
Kan je een betaalde app download van de playstore zonder creditcard?
3vcard.quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:02 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Je kan ook een prepaid visa nemen, zie v3card. Die kun je opladen via bankrekening
Instellingen -> Ontwikkeling.quote:Op vrijdag 7 september 2012 15:02 schreef Roolio het volgende:
Ik heb een nieuwe rom geïnstalleerd, maar ben helemaal kwijt waar de optie staat dat een long-press op de back-knop de app afsluit. Ik weet niet of iedereen custom-rom het heeft eigenlijk. Maar als je het hebt, kun je even meezoeken naar die instelling?
Je kunt ook gewoon op het huisicoon klikken.quote:Op vrijdag 7 september 2012 15:02 schreef Roolio het volgende:
Ik heb een nieuwe rom geïnstalleerd, maar ben helemaal kwijt waar de optie staat dat een long-press op de back-knop de app afsluit. Ik weet niet of iedereen custom-rom het heeft eigenlijk. Maar als je het hebt, kun je even meezoeken naar die instelling?
Neee.quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:00 schreef Devolution het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon op het huisicoon klikken.
Welke ROM gebruik je?quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:02 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Neee.
Dan blijft de app nog gewoon in de achtergrond draaien.
Ja, dank je! Rare plek voor die optiequote:Op vrijdag 7 september 2012 18:32 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Instellingen -> Ontwikkeling.
Haha, valt eigenlijk wel mee. Voor app-ontwikkelaars is het vooral erg handig wanneer ze hun app nog niet stabiel hebben gemaakt en dus vaak geforceerd moeten afslijten.quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:51 schreef Roolio het volgende:
[..]
Ja, dank je! Rare plek voor die optie
Na een weekje met m'n One X vond ik <4" telefoons al op klein speelgoed lijkenquote:Op zaterdag 8 september 2012 13:28 schreef J.Appleseed het volgende:
Net even ICS geïnstalleerd op de HTC HD2 van een vriend. Draait wel redelijk allemaal.
't Ding lag al sinds 2009 in een kast, nieuw in de doos. De plastic zat er zelfs nog op!
Nu ik de 4" van de HD2 zie lijkt mijn 3,7" opeens te klein. Ik denk dat mijn volgende telefoon ook de 4" moet gaan overschrijden.
Ik neig momenteel erg naar de Samsung Galaxy Nexus. Gisteren was ik ook nog aan het twijfelen aan een iPhone 4/4S maar 3,5" is voor mij nu zeker te klein.quote:Op zaterdag 8 september 2012 13:31 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Na een weekje met m'n One X vond ik <4" telefoons al op klein speelgoed lijken
De iPhone 5 wordt 4", maar als het goed is komt er dit najaar een nieuwe Nexus telefoon, dus misschien is dat het afwachten nog even waard?quote:Op zaterdag 8 september 2012 13:45 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Ik neig momenteel erg naar de Samsung Galaxy Nexus. Gisteren was ik ook nog aan het twijfelen aan een iPhone 4/4S maar 3,5" is voor mij nu zeker te klein.
Nja, mijn abo loopt nog één jaar door en ik wil het eigenlijk een beetje goedkoop houden. Als ik straks voor een 250 of 275 euro een Galaxy Nexus kan kopen en daar een jaar mee doen ben ik happy.quote:Op zaterdag 8 september 2012 14:18 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
De iPhone 5 wordt 4", maar als het goed is komt er dit najaar een nieuwe Nexus telefoon, dus misschien is dat het afwachten nog even waard?
Lijkt me een prima keuzequote:Op zaterdag 8 september 2012 14:21 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Nja, mijn abo loopt nog één jaar door en ik wil het eigenlijk een beetje goedkoop houden. Als ik straks voor een 250 of 275 euro een Galaxy Nexus kan kopen en daar een jaar mee doen ben ik happy.
Ja precies zoals het hoort dus. Waarom zou je een app geforceerd af willen sluiten dan?quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:02 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Neee.
Dan blijft de app nog gewoon in de achtergrond draaien.
Het is inderdaad een geweldig toestel. Je krijgt (voorlopig) als eerste de nieuwste updates van Android, het toestel zelf werkt ook super en hij heeft ook een lekker groot schermquote:Op zaterdag 8 september 2012 14:37 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Lijkt me een prima keuzeAlleen de camera is wat minder (in het donker vooral), maar verder een geweldig toestel volgens mij (nog nooit zelf in m'n handen gehad).
Dat zijn voor mij grote voordelen, inderdaad. Misschien volgende maand, als ik niet teveel onverwachte kosten krijgquote:Op zaterdag 8 september 2012 18:13 schreef Devolution het volgende:
[..]
Ja precies zoals het hoort dus. Waarom zou je een app geforceerd af willen sluiten dan?
[..]
Het is inderdaad een geweldig toestel. Je krijgt (voorlopig) als eerste de nieuwste updates van Android, het toestel zelf werkt ook super en hij heeft ook een lekker groot scherm
Omdat die dan nog in de achtergrond draait en resources in beslag neemt.quote:Op zaterdag 8 september 2012 18:13 schreef Devolution het volgende:
[..]
Ja precies zoals het hoort dus. Waarom zou je een app geforceerd af willen sluiten dan?
Nee, hij bevriest de app als het ware. Zodra je de app weer opent gaat ie verder en pas dán zal ie dus weer resources gebruiken. Het geforceerd afsluiten van een app is alleen nodig als deze blijft hangen.quote:Op zaterdag 8 september 2012 18:28 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Omdat die dan nog in de achtergrond draait en resources in beslag neemt.
Maar het wordt wel opgeslagen in het geheugen neem ik aan?quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:46 schreef Devolution het volgende:
[..]
Nee, hij bevriest de app als het ware. Zodra je de app weer opent gaat ie verder en pas dán zal ie dus weer resources gebruiken. Het geforceerd afsluiten van een app is alleen nodig als deze blijft hangen.
Het fifo principequote:Op zaterdag 8 september 2012 20:46 schreef Devolution het volgende:
Totdat een andere app (die op de voorgrond draait) het geheugen nodig heeft. Dan zal ie het geheugendeel, dat door de app gebruikt werd die het langst niet meer geactiveerd is, vrijmaken zodat de voorgrondapp het kan gebruiken.
quote:Op zaterdag 8 september 2012 18:35 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Techdirt artikel
Goophone 5![]()
![]()
¤200??quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:01 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Even afwachten, zou wel vet zijn
Ruim 9 uur en nog 80%. Wtf, dit kan toch nietquote:Op zaterdag 8 september 2012 20:54 schreef Parafernalia het volgende:
Voor de mensen die denken dat hun accu wel wat langer mee kan:
http://www.androidworld.n(...)snel-leeg-topic.html
En dan vooral het laatste deel: http://theultralinx.com/2011/07/calibrate-androids-battery.html
Duurt even, maar het lijkt echt te werken. Dit wél, itt die Battery Calibration apps (die je hiervoor overigens wel nodig hebt).
Mijn SGS1 met SlimBean 2.2 (Android 4.1.1) zit nu na bijna 6 uur nog op 85%.
Probeer t dan zonder batterij eruit te halen.quote:Op zondag 9 september 2012 00:27 schreef RealBizkit666 het volgende:
Bij mijn toestel kan de batterij er niet uit. Dus aan die tutorial heb ik helemaal niks.
De accu gaat 4 dagen mee, dus ik heb sowieso al niets te klagen.quote:Op zondag 9 september 2012 00:44 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Probeer t dan zonder batterij eruit te halen.
Dan was de post ook niet voor jouquote:Op zondag 9 september 2012 03:21 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
De accu gaat 4 dagen mee, dus ik heb sowieso al niets te klagen.
Wow!quote:Op zondag 9 september 2012 21:36 schreef Parafernalia het volgende:
30 uur, 30 min en nog 34% over
Mijn accu
Morgen eens kijken...quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:54 schreef Parafernalia het volgende:
Voor de mensen die denken dat hun accu wel wat langer mee kan:
http://www.androidworld.n(...)snel-leeg-topic.html
En dan vooral het laatste deel: http://theultralinx.com/2011/07/calibrate-androids-battery.html
Duurt even, maar het lijkt echt te werken. Dit wél, itt die Battery Calibration apps (die je hiervoor overigens wel nodig hebt).
Mijn SGS1 met SlimBean 2.2 (Android 4.1.1) zit nu na bijna 6 uur nog op 85%.
Terugschakelen is ook niet echt een optiequote:Op zondag 9 september 2012 08:28 schreef Vanyel het volgende:
Pff, ik heb nu Oxygen draaien op mijn Desire (de hippere roms gaven steeds foutmeldingen met flashen), maar ik word niet goed van de gps. Hij zit er in maken steeds een heel end naast. Dat maakt de weg vinden niet echt makkelijker ofzo.
Is daar een oplossing voor? Anders ga ik denk ik weer terugschakelen, dit is echt te irritant.
Zeg dat wel ja!quote:
Maar op de manier beschreven in de link werkt het wel.quote:Op zondag 9 september 2012 22:12 schreef epicbeardman het volgende:
Screenshot met schermtijd er bij is wel noodzakelijk bij accu prestaties
Batterij calibratie is trouwens fabeltje (of placebo hoe je het ook noemt, want het gebeurt automatisch bij uinpluggen lader) lees maar
https://plus.google.com/u(...)32/posts/FV3LVtdVxPT
Nu een van scherm!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |