SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die kan zich nergens vertonen waar studenten komenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:55 schreef MilaNL het volgende:
Meer dan 6 jaar gestudeerd en dan nog zo dom
Idd ja.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:53 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Harde knip is ook ingevoerd hè, dus je kan vanwege 1 vak een jaar studievertraging oplopen.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hoeveel procent van het 2e scherm is Fok!ker?
9 procent
Rutte 11 jaar en Verhagen ook 10 jaar. Beiden geschiedenis waar dus gewoon 4 jaar voor staat.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Zie je, Meer dan 6 jaar. De schoft
FOUTquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
Eergisteren: mening geven.
Gisteren: Gebruik in de uitzending.
Vandaag: Extra info.
Ze zullen blij zijn dat ik overal credit voor heb gegeven.
Het was een opiniërend onderzoek zonder de mogelijkheid mijn keuze toe te lichten dus in dat kader denk ik dat er geen fout antwoord kan bestaan.quote:
quote:
Of je bent nu in de hemel. Het schijnt dat ze daar ook de EO kunnen ontvangen. (via de satelliet)quote:
vergeet je niet in te smeren dit weekendquote:
Lachwekkend inderdaad. Alsof dat ook maar een noemenswaardig deel van die 3000 covert.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:29 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik heb nu al een hekel aan Halbe. Met z'n budget-tips
quote:VANAVOND IN KNEVEL EN VAN DEN BRINK:
De zogenaamde 'crisistax' in het Lente-akkoord is een doorn in het oog van de Nederlandse voetbalclubs en de KNVB. PSV-directeur Tiny Sanders ziet deze wetgeving als de nagel aan de doodskist van het Nederlandse voetbal en is van mening dat hierdoor de aansluiting van de clubs bij de Europese top in gevaar komt.
Tsja, het is wel de grote man achter wie alle voetbalclubs zich scharen. Deed ook het woord inzake de de deal met Fox.quote:Op maandag 20 augustus 2012 14:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Wel jammer dat het precies Tiny Sanders is. PSV
Nee, die nagel aan de doodskist is allang op de kist gespijkerd door financieel wanbeleid van de topmensen bij Ajax, Feyenoord, PSV en bijna alle andere clubs. Juist OMDAT ze zo graag mee wilden door aan de Europese top, waarvan iedereen inmiddels weet dat dat niet haalbaar is.quote:PSV-directeur Tiny Sanders ziet deze wetgeving als de nagel aan de doodskist van het Nederlandse voetbal en is van mening dat hierdoor de aansluiting van de clubs bij de Europese top in gevaar komt.
Belastinggeld? Lees je wat beter in voordat je dit soort onzin gaat roepen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 17:47 schreef pberends het volgende:
[..]
Nee, die nagel aan de doodskist is allang op de kist gespijkerd door financieel wanbeleid van de topmensen bij Ajax, Feyenoord, PSV en bijna alle andere clubs. Juist OMDAT ze zo graag mee wilden door aan de Europese top, waarvan iedereen inmiddels weet dat dat niet haalbaar is.
Vervolgens komt nota bene de PSV-directeur, die vorig jaar even 40 miljoen contant belastinggeld heeft gehad door het bijna-waardeloze PSV-stadion/grond aan de gemeente Eindhoven te verkopen, even uitleggen dat die miljonairsbelasting toch echt niet kan.
Het zou eens tijd worden dat die overbetaalde voetballers eens extra gingen meebetalen aan al die miljoenen die gemeentes in noodlijdende profclubs hebben gestopt. Zeker omdat de laatste 15 jaar het gemiddelde salaris van een Eredivisie-speler verdriedubbeld is.
nigga pleasequote:Op maandag 20 augustus 2012 17:18 schreef Kenju het volgende:
[..]
Tsja, het is wel de grote man achter wie alle voetbalclubs zich scharen. Deed ook het woord inzake de de deal met Fox.
Wie zou het anders moeten doen? Die clown van een Hennie Henrichs, Wijers die oud collega's effe gaat aanpakken? Of nee, laten we Overmars er neerzetten
![]()
En het gaat over beleid en financien. Zowat iedereen die bij Ajax in dat opzicht iets te zeggen heeft, heeft gewoon niet voldoende gewicht.
Kan jij alleen maar overal PSVquote:
Weinig, behalve dat psvquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:19 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Kan jij alleen maar overal PSVposten of heb je ook inhoudelijk nog wat toe te voegen?
quote:
Eens, kut clubquote:Op maandag 20 augustus 2012 22:22 schreef Syntix het volgende:
[..]
Weinig, behalve dat psvecht een ongelofelijke kutclub is.
Alvast de Tiny Sanders grap gemaaktSPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helemaal te gekquote:Op maandag 20 augustus 2012 22:59 schreef Doublepain het volgende:Alvast de Tiny Sanders grap gemaaktSPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
link?quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Zo, lekker weer het tweede scherm aan en gaan!
http://live.eo.nl/quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop