quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:22 schreef Leandra het volgende:
Eigenlijk had ik de TT even moeten aanpassen....
Maar ik heb geen alternatieven.
Zelfs met TomTom de weg kwijt...
En die baby danquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:24 schreef Kally het volgende:
Die twee als ananas in de OP, die vergeet ik nooit meer
Jaquote:
Dat, plus dat het aan de achterkant ook heel lelijk is, alsof ze twee 3/4 cirkels om aan het lijfje genaaid hebben.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:27 schreef Injetta het volgende:
Ik vind het echt een idiote bruidsjurkt met die benen en dat jarretel.
goede tijd, toen naveltruitjes in warenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:31 schreef Karina het volgende:
Zo gekleed gaan op een bruiloftSuperkort broekje en naveltruitje.
Dat dus...quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:33 schreef Injetta het volgende:
Dat dansen en die kleding van die meiden..... Ik blijf het zo gek vinden. Die zg. preutse moraal en die kleding en dat dansen en grabbing. Het is zo tegenstrijdig......
Het heeft een enorm hoog tease gehalte.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:33 schreef Injetta het volgende:
Dat dansen en die kleding van die meiden..... Ik blijf het zo gek vinden. Die zg. preutse moraal en die kleding en dat dansen en grabbing. Het is zo tegenstrijdig......
dat verbaast mij ook steeds weerquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:33 schreef Injetta het volgende:
Ik vond het van de voorkant best wel sexy eigenlijk.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:27 schreef Injetta het volgende:
Ik vind het echt een idiote bruidsjurkt met die benen en dat jarretel.
Ja, dat kan ik me voorstellen. Maar als bruidsjurk??quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:40 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik vond het van de voorkant best wel sexy eigenlijk.
Geen idee, maar het blijft lachenquote:
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:45 schreef Kally het volgende:
Reputatie is alles, dus trek een hoerig jurkje aan en gedraag je als een del maar verder ....
Ja was best aardig, zaten een paar redelijk goede tussen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:45 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Was de voice een beetje leuk, ik ga straks terugkijken
Yep, zaten wel leuke en goede tussenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:45 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Was de voice een beetje leuk, ik ga straks terugkijken
Ok we zullen zien, moet wachten tot mijn vriend thuiskomt van zijn werk want hij wil ook kijkenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja was best aardig, zaten een paar redelijk goede tussen.
Zo snel mogelijk baren en poetsen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:46 schreef Karina het volgende:
NOG eerder trouwen? Op je 15e ipv je 16e?
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:46 schreef Kally het volgende:
[..]
Yep, zaten wel leuke en goede tussen
Dat laatste blijft het grote mysterie....quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:47 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom die kinderen allemaal zo typisch dansen? En waar verdienen ze hun geld mee?
ja, want misschien was ze geen maagd meer.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:47 schreef Injetta het volgende:
Reputatie redden door op je 16de te trouwen??
Omdat ze een reputatie hoog hebben te houden.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:47 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom die kinderen allemaal zo typisch dansen? En waar verdienen ze hun geld mee?
Omdat ze niet als smerig willen worden gezien.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:47 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ja, zie het nu.quote:
UHm, dat weet toch niemand hoe hun aan hun geld komenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:47 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
geen idee, maar helemaal legaal zal t werk niet zijn.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:47 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
die vriend is geen travellerquote:
Oud ijzer is een goudmijn.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:47 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
En waar verdienen ze hun geld mee?
Hij praat als een Traveller, ziet eruit al een Traveller en doet als een Traveller.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:49 schreef Karina het volgende:
Nou Clive past qua uiterlijk prima bij de Travellers.
Ik ken deze niet.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:50 schreef Injetta het volgende:
[..]
Hij praat als een Traveller, ziet eruit al een Traveller en doet als een Traveller.
Hebben we deze echt vorig seizoen niet gezien??
Nou ja vast, ze duwde hem weer omhoogquote:
Ze hebben niet alleen een reputatie hoog te houdenquote:
Japannersquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:53 schreef Pheno het volgende:
Ik dacht dat Japan al een cultuurschok was, maar dat is nog peanuts in vergelijking met deze gasten
Still loving itquote:
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze hebben niet alleen een reputatie hoog te houden
Komt die?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:54 schreef iBenny het volgende:
Ik kan niet wachten op de Nederlandse versie
Dat gaat alleen maar tegenvallen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:54 schreef iBenny het volgende:
Ik kan niet wachten op de Nederlandse versie
Heb je de Spuiten en Slikken special gezienquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:53 schreef Pheno het volgende:
Ik dacht dat Japan al een cultuurschok was, maar dat is nog peanuts in vergelijking met deze gasten
Nope.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Heb je de Spuiten en Slikken special gezien?
Als je tijd hebt moet je die eigenlijk ff kijkenquote:
Microsoft wil aids op mijn mac installeren.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
Als je tijd hebt moet je die eigenlijk ff kijken![]()
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1282394
Ohw ja. Silverlight meukquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Microsoft wil aids op mijn mac installeren.
Geen idee, ik zoek het nog eens uit. Of misschien staat het gewoon bij uitzending gemist op UPCquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw ja. Silverlight meuk
Maar het kon volgens mij ook op een manier voor Mac. Toch?
Dat sowiesoquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geen idee, ik zoek het nog eens uit. Of misschien staat het gewoon bij uitzending gemist op UPC
Ah, oke, komt wel goed dan. Wat mag ik verwachten (nou ja, ik heb wel een vermoedenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat sowieso
Maar het kan dus ook via Flash (onder instellingen)
Bloemen en vissen op plekken waar de zon niet schijntquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, oke, komt wel goed dan. Wat mag ik verwachten (nou ja, ik heb wel een vermoeden).
Ik snap het concept niet eens? Elke debiel snapt toch dat er opzet in het spel is?quote:
Ik begreep er ook geen bal van, in het topic las ik de uitleg. Beetje ingewikkeld gedoe.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik snap het concept niet eens? Elke debiel snapt toch dat er opzet in het spel is?
Pindakaas in een onderbroekquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:01 schreef iBenny het volgende:
Geen idee wat ik meot verwachten bij Mijn vieze vette verloofde
Nee maar wel zijn bilspleet netquote:
Ja, maar die vrouw weet toch dat ze meedoet met een programma? Wtf is de lol dan?quote:
Ik vraag het me ook af.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, maar die vrouw weet toch dat ze meedoet met een programma? Wtf is de lol dan?
Ja maar zij weet niet dat hij zich extra als een eikel gaat gedragen ofzo...quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, maar die vrouw weet toch dat ze meedoet met een programma? Wtf is de lol dan?
Oh, dus ze ziet een camera en een bruine pindakaasvlek en denkt dan niet van: hihi, garpje.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:03 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ja maar zij weet niet dat hij zich extra als een eikel gaat gedragen ofzo...
Ik weet het eigenlijk ook nietquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, dus ze ziet een camera en een bruine pindakaasvlek en denkt dan niet van: hihi, garpje.
Ik hoop dat de bruidsmeisjes wel zuurstokroze jurkjes hebbenquote:
Ze wilde ze groter zei ze.quote:
Oh ja, Poolse tarieven zijn goedkoop, maar dit zijn geen aardbeien meer.quote:
Dat klopt, die zagen we al veel vaker in de serie.quote:
Ik zag geen theedoekquote:
Njah ze vechten tenminste nog met hun handen, dat doen er niet veel meer.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:09 schreef Pheno het volgende:
De Middeleeuwen belden, ze wilden hun duel terug.
Doet Badr ook.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Njah ze vechten tenminste nog met hun handen, dat doen er niet veel meer.
zelfs voor het gevechtquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:10 schreef Karina het volgende:
Wedden dat ze weer allemaal te laat komen?
Neequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:10 schreef Karina het volgende:
Wedden dat ze weer allemaal te laat komen?
Je hebt het eindelijk doorquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:34 schreef Karina het volgende:
De meisjes moeten poetsen en zo voor hun man, ja dan kun je geen lesbiënne zijn natuurlijk.
Zoiets is wel een paar keer op tv geweest, amish in the city.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:37 schreef iBenny het volgende:
Is er ook een programma waarin Amish worden gevolgd?
*slingert google aan*quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:38 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Zoiets is wel een paar keer op tv geweest, amish in the city.
Ik heb weleens iets gezien van een Amish die op Rumspringa gingen. Ik dacht bij Louis Theroux.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:37 schreef iBenny het volgende:
Is er ook een programma waarin Amish worden gevolgd?
Deze aflevering is dan zelfs nog redelijk matig.quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:27 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]ik zat net te kijken, zo van: WTF is dit
quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:31 schreef tralalala het volgende:
[..]
Deze aflevering is dan zelfs nog redelijk matig.
Je weet zeker ook niet dat vrouwen grotere borsten krijgen door het afwassen met chloor ipv afwasmiddel.quote:
Ze ontwierp onder andere deze jurk:quote:Neon wedding gowns and blinged-out strollers: Fashion designer from My Big Fat American Gypsy Wedding gets her own TLC spin-off
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |